Łączą smakiem pokolenia. Od 30 lat
Polskie produkty, najwyższa jakość, naturalne receptury i trzy dekady tradycji. Rodzinna firma Dobrowolskich na stałe zagościła w naszych domach. W tym roku Dobrowolscy świętują 30-lecie istnienia.
Z małej, rodzinnej firmy na podbój polskiego rynku? Tak, to możliwe. Bez drogi na skróty, trzymając się przyjętych przed 30 laty zasad, stawiając jakość na pierwszym miejscu. - Staramy się od początku łączyć tradycję z aktualnymi, ciągle rosnącymi oczekiwaniami konsumentów. I nieskromnie musimy powiedzieć, że nieźle nam to wychodzi, patrząc na kolejne nagrody, które otrzymujemy od naszych Klientów - mówi Wiceprezes firmy Grzegorz Zych.
Tata, syn i 200 m2
Zaczęło się 30 lat temu, gdy Stanisław Dobrowolski wraz z synem Adamem założyli niewielką, rodzinną „masarnię” oferującą produkty na lokalnym rynku. Cała firma zajmowała wtedy powierzchnię ok. 200 m2. Polski kapitał, podkarpacka ziemia i miejscowi pracownicy. A to wszystko po to, by już na starcie pokazać, jak ważne dla Dobrowolskich jest przywiązanie do smaku tradycyjnych, domowych wędlin.
600 specjalistów, potężne przedsiębiorstwo
Dziś firma Dobrowolscy znana jest w całej Polsce. Firma z Wadowic Górnych to ok. 600 wysoko wykwalifikowanych specjalistów, którzy pracują w dwóch nowoczesnych budynkach zajmujących 21 tys. m2 powierzchni produkcyjno-magazynowej. Pierwszy budynek to wydział produkcji mięs, na który składają się dział uboju trzody chlewnej oraz linie rozbiorowe dla mięsa czerwonego. W drugim budynku funkcjonuje wydział produkcji przetwórczej, gdzie mieści się produkcja, konfekcja i ekspedycja oraz magazyn wyrobów gotowych. – Najważniejszym ogniwem firmy są jednak ludzie. Choć firma rozrosła się do sporych rozmiarów, dalej jesteśmy firmą rodzinną. Jedną wielką rodziną, gdzie każdy dba o to, od czego zaczęliśmy, czyli najwyższa jakość polskich, tradycyjnych produktów – dodaje Grzegorz Zych.
„Bracia Dobrowolscy”
Wiodące marki produktów firmy to „Polskie Rarytasy”, „Tradycyjnie Wędzone”, „Bracia Dobrowolscy”, „Podkarpackie Specjały” czy „Kukuryku” – wszystkie tworzone w oparciu o tradycyjne sposoby produkcji wędlin, które zapewniają konsumentom wysoką jakość produktów z segmentu Premium.
Polskie, rodzinne przedsiębiorstwo Dobrowolscy, łączy tradycję z nowoczesnymi technologiami, które są obecnie niezbędne, by zaspokoić rosnące potrzeby rynku. Stąd też jasny kierunek, który obrała firma. Dobre to, co polskie. Dlatego też firma dba o swoje produkty już od skupu surowca. Dzięki własnej, rozbudowanej bazie, daje to możliwość pozyskiwania mięsa z polskich hodowli, co dla klientów w całej Polsce jest niezwykle ważne.
Produkt POLSKI
Jakość produktów spod szyldu Dobrowolski corocznie potwierdzają nagrody przyznawane zarówno firmie jak i jej wyrobom. W ofercie są produkty które trafiły na ministerialną listę produktów tradycyjnych oraz otrzymały Polskie Godło Promocyjne Teraz Polska. Firma promuje produkty polskie oznaczając je znakiem PRODUKT POLSKI.
Samo przedsiębiorstwo natomiast tylko w ostatnim czasie zasłużyło na laury: Solidna Firma, Przedsiębiorstw Fair Play czy też otrzymało Podkarpacką Nagrodę Gospodarczą.
- To dla nas ogromna nobilitacja i impuls do dalszego rozwoju. Wierzymy, że te trzydzieści lat to dopiero pierwszy etap w dalszym rozwoju firmy - kończy Wiceprezes firmy Grzegorz Zych.