Zamknij

Kapinos podsumował kampanię: kocham to miasto, tu się urodziłem, tu mieszkam

22:58, 31.10.2018 P.C Aktualizacja: 22:58, 31.10.2018
Skomentuj

Fryderyk Kapinos - kandydat na prezydenta Mielca, podsumował dzisiaj wieczorem swoją kampanię wyborczą.

Kapinos spotkał się z dziennikarzami w towarzystwie reprezentantów swojego sztabu, współpracowników i sympatyków.  - Chciałem tuż przed II turą wyborów podziękować mieszkańcom Mielca za tak liczny udział w wyborach 21 października. Udział w wyborach to nasz obowiązek a zarazem przywilej. Przeżyliśmy wspólnie trudną drogę plakatów, billboardów, artykułów, wywiadów, wieszania na płotach i nie tylko…. Zostało zaledwie parę dni, do tego, by kolejne 5 lat przebiegały w spokoju, bez przepychanek, kłótni, podziału rady i wszelkich zabiegów stopujących rozwój miasta - przekazuje Fryderyk Kapinos.

- Przez ostanie kilka miesięcy pokazałem, że dobre pomysły, korzystne dla miasta i mieszkańców przegłosowywane były większością głosów. Nie było ważne z jakiej opcji i partii byli radni. Działałem w zgodzie i merytorycznie. Jedynym celem było dobro Mielca i to dawało poparcie i zgodę w radzie również wśród opozycji. Zapraszam na II turę wyborów 4 listopada i oddanie głosu na bezpieczeństwo, rozwój i lepszą jakość życia - dodaje.

- Jestem prezydentem wszystkich mielczan. W samorządzie jest gra do jednej bramki. Razem możemy więcej dokonać dla miasta i taka jest moja dewiza. Samorząd to ogromna odpowiedzialność za miasto i jego mieszkańców - podkreśla.

Fryderyk Kapinos zaznacza, że prowadząc kampanię wyborczą cały czas samodzielnie pełnił funkcję prezydenta Mielca. - Kampania nie była dla mnie najważniejsza, cały czas, bez zastępców pełniłem funkcję prezydenta. Moim priorytetem było dokończenie rozpoczętych projektów, inwestycji, by niczego nie pominąć, by nie przegapić możliwości pozyskania dodatkowych środków zewnętrznych. I udało mi się ciężką pracą, wykorzystując swoje doświadczenie samorządowe, determinację i chęć pomocy mojemu miastu, pozyskać 22 mln zł, o kolejne 41 mln złożyłem wnioski. Pracowałem 7 dni w tygodniu, często po kilkanaście godzin dziennie. I jestem z tego bardzo zadowolony, lubię ciężką pracę, lubię wyzwania, jestem człowiekiem dialogu, pracuję dla mojego miasta. Kocham to miasto, tu się urodziłem, tu mieszkam, pracuję. Chcę by tu powstawały nowe pomysły i ich konkretne realizacje - relacjonuje kandydat na prezydenta Mielca.

- Jestem otwarty na współpracę z mieszkańcami. I jestem za takimi rozwiązaniami, by w przyszłości spotykać się z radami osiedlowymi, z ludźmi ze stowarzyszeń, klubów, przedsiębiorcami, inwestorami, młodzieżą, seniorami, wszystkimi grupami zawodowymi, społecznikami, ludźmi kultury i sztuki. Jestem za rozwinięciem budżetu obywatelskiego, to bardzo ważne, by wspólnie – bo to nic innego jak podpowiedzi dla rady i prezydenta – dobrze rozdzielać środki w lokalnych i dla lokalnych społeczności. Oddolne inicjatywy dają rozwój miastu i motywacje do działania dla sprawujących władzę. Nie ma prezydentury bez pokory, wsłuchiwania się w głos mieszkańców i ciężkiej pracy - mówi Kapinos.

- Nie wiem jaki będzie wynik, chciałbym oczywiście wygrać wybory, bo wiem, że mam konkretny plan dla miasta. Nie tylko na 5, ale na 10 i 20 lat. Dobrze zaplanowany budżet to wieloletnie przewidywanie, nie tylko na czas 5–cio letniej kadencji.  Bez względu na wynik dziękuję wszystkim, którzy mi pomagali, ale też tym którzy mi przeszkadzali i krytykowali. Konstruktywna krytyka uczy, a ja wiele się przez te kilka miesięcy nauczyłem. Zwykłe przeszkadzanie i żerowanie na emocjach, zwyczajnie  denerwuje, ale po chwili zastanowienia potrafi po pierwsze zmotywować do działania, a po drugie do przemyśleń, by nie stać się takim samym - argumentuje pełniący obecnie funkcję prezydenta Mielca.

- Mam nadzieję, że podczas tej kampanii zachowałem godność, zajmowałem się merytoryką i nie dałem się wciągnąć w dyskusje, które są dalekie od eleganckich i etycznych zachowań. Moja kampania to przyszłość – to rozwój miasta, to opieranie się  na tym co dobre, co widać, co da się zrobić dla poprawy jakości życia mieszkańców. Chcę budować z mieszkańcami Mielca samorządność, starać się o środki zewnętrzne dla miasta, dobrze i z rozsądkiem gospodarować budżetem i zwiększać wpływy do kasy miasta. Taki jest mój cel. Proszę o poparcie 4 listopada. Razem możemy więcej - zakończył Fryderyk Kapinos.

Druga tura wyborów prezydenckich odbędzie się w najbliższą niedzielę.

 

 

(P.C)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(95)

Głos5tys.314mielczanGłos5tys.314mielczan

51 14

Nie głosowałem ani na Pana Kapinosa, ani na Pana Wiśniewskiego. W I turze, kierując się rozsądkiem, postawiłem na kompetencje , doświadczenie i niezależność (samodzielność w działaniu), podobnie jak 5 tysięcy 314 mielczan. Jestem przekonany, że gdyby więcej wyborców doceniło te atuty, dziś debata publiczna prowadzona byłaby wyłącznie na poziomie merytorycznym, odnoszącym się do wizji naszego miasta ? bez wzajemnych oskarżeń, manipulacji i niepotrzebnych emocji. Mocno ubolewam, że kandydatom, których stać było na taką wyłącznie merytoryczną debatę, nie było dane stanąć do walki o fotel prezydenta w II turze. 23:05, 31.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

....

1 14

A to na jakiego ?geniusza?pan raczył głosować?Nowakowskiego z Naszego Mielca może?Wyjątkowo bez kręgowy KKW,który wejdzie w koalicję z PIS ,jak tylko Kapinos wygra..Ciekawe ,jak to się stało że p.Bieniek z Naszego Mielca został detektorem wydziału w starostwie zarządzanym przez słynnego tirowca Tymułe? 05:51, 02.11.2018


do ..do ..

10 0

O czym ty piszesz bezkręgowcu, Nowakowski przez ostatnie 4 lata nie był radnym ani w mieście, ani w powiecie! Jak PIS rozdaje stanowiska to my dobrze wiemy na przykładzie Misiewicza, Obajtka i innych... 11:48, 02.11.2018


reo

FrekwencjaFrekwencja

47 21

Na II turę się nie wybieram. Nie mam na kogo głosować, mój kandydat odpadł w I turze. Ani Kapinos, ani Wiśniewski nie zasługują na mój głos. Wydarzenia ostatnich dni tylko utwierdziły mnie w tym przekonaniu. Dlatego zdecydowałem, że swój głos ?oddam? na wskaźnik frekwencji . To też bardzo istotny głos w wyborach ? pokazuje, jaka część wyborców nie wyraża poparcia dla żadnego z kandydatów. Głos oddany ?na siłę? na mniejsze zło, wbrew swoim przekonaniom, to w rzeczywistości głos poparcia dla kandydata, którego wcale nie popieramy. To czysta fikcja, której rezultatem jest zafałszowany wynik wyborów, a do tego nie zamierzam przykładać swojej ręki. 23:07, 31.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Wyborca124Wyborca124

6 15

To w końcu idziesz czy nie idziesz na II turę....bo sam swojemu pierwszemu zdaniu zaprzeczyłeś w trzecim zdaniu. 11:44, 01.11.2018


KajtekKajtek

17 2

Wyborco124, włącz myślenie. Wyraźnie napisał, że nie idzie, co przełoży się na frekwencję. I o to właśnie chodzi w głosie "oddanym" na wskaznik frekwencji. Ja zrobię to samo, 4 listopada zostane w domu i w ten sposób pokaże swój brak poparcia dla obu kandydatów. Mamy 3 opcje: 1) głos na Kapinosa, 2) głos na Wiśniewskiego, 3) żaden z nich. Opcja nr 3 to niepójscie na głosowanie lub oddanie głosu nieważnego. Ja wybieram opcje nr 3 - niepojscie na glosowanie bo wpłynie to na frekwencję ktora jest w mediach nagłaśniana (w przeciwienstwie do ilości głosow nieważnych). Chce zeby moj "glos" wybrzmial. Kto sie przyłącza, łapki w górę. 13:19, 01.11.2018


MXMMXM

87 12

Panie Jacku, i Pan i ja dobrze wiemy, czemu nie wziął Pan udziału w debacie. Proszę nie zakłamywać rzeczywistości, podając wyimaginowane powody nieobecności. Powody niewiarygodne, ale przede wszystkim niesmaczne ? bo ?granie? w kampanii wyborczej ś.p. Danielem Kozdębą jest po prostu niemoralne. 23:08, 31.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Omnibus..Omnibus..

2 5

No to jakie te powody??Jak tak pan wszystko wie..A granie trupami Smoleńskimi przez formacje wspierającą Kapinosa jest moralne..Zakłamanie i hipokryzja ,a nie Prawo i Sprawiedliwość 05:58, 02.11.2018


HenioHenio

58 35

Panie Fryderyku, oglądałem debatę ? daleko Panu do Nowakowskiego. 23:10, 31.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

GluGlu

21 42

Tak daleko elokwentny Nowakowski sprowadził nam kronosyfowi, mniej elokwentny Kapinos sobie z nim poradzić ot taka różnica 23:30, 31.10.2018


Do GluDo Glu

37 16

Glu, gdyby Nowakowski nie sprowadził nam specjalnej strefy ekonomicznej, dziś bylibyśmy w czarnej d.... jeśli chodzi o bezrobocie. Dziś Kapinos ma czelność chwalić się niskim bezrobociem, choć to nie jego zasługa, lecz strefy. 23:42, 31.10.2018


RokoRoko

67 32

Czy zauważyliście, że dzisiejsze oświadczenie Wiśniewskiego zostało opublikowane na heju jako reklama ? materiał sfinansowany ze środków komitetu wyborczego Razem dla Ziemi Mieleckiej. Czyli Wiśniewski musiał opłacić publikację (inaczej by mu nie opublikowali???). Natomiast oświadczenie Kapinosa w sprawie inwigilacji i apel Solidarności o oddanie głosu na Kapinosa, hej opublikowało bez odpłatności. Czy nadal część z Was będzie się upierać, że hej jest niezależny i bezstronny? 23:11, 31.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Propaganda SLDPropaganda SLD

18 5

Za wszelkie swe niepowodzenia winić innych. Nic innego niż żal do silniejszego,inteligentniejszego przeciwnika. Szkoda mi Wiśniewskiego że wszedł do małpiej klatki z napisem SLD i poddał się tresurze. Cóż jaka szkoła taki uczeń. Dali złudzenie młodym posyłając nowe twarze po czym " nieoczekiwany" powrót betonu na stanowiska radnych. Umieszczenie wytłumaczenia jako płatne tylko po to by uniknąć prawdy w komentarzach użytkowników. Zamykanie ludziom ust i mówienie to nie my ale PiS. 01:41, 01.11.2018


MagdaMagda

87 11

Wiśniewski nie udźwignął debat, nie udźwignie też prezydentury. Jako prezydent powinien umieć radzić sobie z emocjami (gdy przeciwnik go urazi) i ze stresem (w związku z wystąpieniami publicznymi). Współpraca z członkami innych opcji politycznych oraz wystąpienia publiczne to nieodłączny element prezydentury. Panie Jacku, jak widać, to nie dla Pana. 23:13, 31.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

DebataDebata

0 7

Jak byś przeczytała ze zrozumieniem, to byś zaóważyła że p.Kapinos również odmówił debat wcześniejszych ,może nie tak nagłośnionych jak ta w TVP..Po drugie po co ma iść do medium ,które wspiera kontrkandydata,a powinno być niezależne,jako medium publiczne. 05:22, 02.11.2018


do Debatydo Debaty

6 0

Najpierw naucz się pisać, dopiero później zabieraj głos. 12:34, 02.11.2018


RemikRemik

78 9

Jestem pewien, że w sztabie Lewicy najpierw zapadła decyzja o nieuczestniczeniu w debacie, a dopiero potem szukano powodu nieobecności, który zostanie przekazany opinii publicznej. I jak widać, nic sensownego nie udało im się wymyślić... 23:14, 31.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Wyborca Wiśni?Wyborca Wiśni?

16 2

Powodem rezygnacji z debaty była wyjawiona właśnie w mediach obawa przed pytaniem o powód rezygnacji z mandatu radnego ... Wiśnia załamałeś mnie swoimi bezczelnymi kłamstwami o dobru miasta i nas wyborców. Czuję się oszukany. 10:52, 01.11.2018


MaksMaks

79 15

Po wydarzeniach wczorajszego dnia jest niemal pewne, że Wiśniewski nie utrzyma nawet tych 6 900 głosów, które zdobył w I turze... 23:15, 31.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WnerwionyWnerwiony

60 9

Panowie Wiśniewski i Mleczko wygasili swój mandat radnego ot tu mają głos wyborcy. Głosowałeś na Wiśniewskiego będzie miał PZPRowca Surowca. Zwyczjni kłamcy. 23:22, 31.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

fgfgfgfg

0 3

skąd masz tą informacje, źródło 12:22, 01.11.2018


TyrTyr

2 1

Obwieszczenie komisarza wyborczego. Na FB też są już skany 20:48, 01.11.2018


Precz z komunąPrecz z komuną

55 8

Mleczko i Wiśniewski woleli stanowisko dyrektorski niż dietę radnego to ja się pytam po co startowali jak wiedzieli że to dla żartu. 23:27, 31.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LjkLjk

38 10

Wiśnia wiśnia i po wiśni:) 23:31, 31.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NiedowiarekNiedowiarek

57 38

Panie Fryderyku, nie wierzę w ani jedno Pana słowo, jest Pan częścią tej formacji, którą firmuje Mateuszek Kłamczuszek. Gdyby okazał Pan niezależność i wpisał się z tej pisowskiej drużyny, miałby Pan mój głos. 23:36, 31.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DddDdd

0 0

I tak będzie po wyborach .... teraz już wie że pis w mielcu go ciągnie na dno .... i tego życzę bo dobry chłop z tego Ferdka ???? 13:37, 02.11.2018


jusbjusb

40 33

Perspektywy 20 letnie ? - ale, to już było za Chodorowskiego. Zniknęła z miasta młodzież przed osiemnastką. Silne wsparcie rządu w tej kampanii i furtka do kasy daje Panu przewagę. Nie zapominamy, że pełni Pan funkcję z nominacji partyjnej, nie wyboru społecznego.
Mieszkańcom zależy na przejrzystej pracy Urzędu Miasta, a dotychczas działał Pan w kierunku tuszowania matactw i fałszerstw urzędników tym samym stając się wspólnikiem zła. Dlatego nie wierzę w dobrą zmianę pod Pana kierunkiem.
23:37, 31.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HloHlo

10 12

Co konkretnie zatłuszaował Pan Kapinos, jakie przestępcze działania? 09:11, 01.11.2018


Tere fereTere fere

46 36

Kapinos mówi o bezpieczeństwie?! Przecież on nawet sam sobie nie jest w stanie zapewnić bezpieczeństwa! Sprawa inwigilacji dziwnym trafem ucichła... A tak było o tym głośno. W debacie też nie poruszył kwestii bezpieczeństwa, chociaż to jego hasło wyborcze. Gdzie tu wiarygodność? Jak Panu wierzyć? 23:58, 31.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CzytelnikCzytelnik

37 29

Zobaczcie ten tytuł artykułu, to czysta gra na emocjach! Czy macie jeszcze wątpliwości po której stronie stoi hej? Przypomnijcie sobie tytuły artykułów dotyczących pozostałych kandydatów. Widzicie różnicę? Manipulują nami, nie dajcie się. 00:21, 01.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mielczaninmielczanin

36 28

Ludzie co wy macie za obsesję z ta stronniczoscia hej. Portal pisze o faktach i wszyscy mają do niego równy dostęp. Wiśniewski sam odebrał sobie prawo głosu nie biorąc udziału w debacie zasłaniając się oświadczeniem. Tym samym sam się "wyciera"się pamięcią o Panu Panie Danielu Kozdebie. Kaczyński mówił o ludziach z przeszłości PRL i tym samym o ostatnim prezydencie Surowcu. Trzeba słuchać i czytać ze zrozumieniem a przede wszystkim brać pod uwagę cały kontekst wypowiedzi a nie wyrywki bo tak łatwo manipulować wypowiedziami. 07:22, 01.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

umiarkowanyumiarkowany

4 8

Do "mielczanina " - Jak mówił o ludziach z przeszłości PRL to dlaczego nic nie wspomniał o swoim ojcu , nic nie wspomniał o Sobie . A propo Pana Surowca to bardzo duży nietakt gdyż to ostatni Prezydent za panowania którego budowano w Mielcu , a po nim tylko stagnacja i rozwój TKM na różne sposoby. Po raz pierwszy spotykam się z taką sytuacją że publiczne wypowiedzi czołowego polityka urodzonego w Polsce trzeba tłumaczyć na polski ! ? czy to normalne ? ? ? 10:29, 01.11.2018


fazafaza

40 15

Miałem nie iść na wybory, ale jawne olewanie wyborców i uciekanie jak szczur z debaty nie może pozostać bez echa. Wiśniewski po prostu nie naddaje się na prezydenta. 08:38, 01.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FikuFiku

30 23

Odpowiedzcie sobie na jedno. Jeśli Wiśnia boi się debaty to co jak bedzie trzeba jwchac so Warszawy czy Rzeszowa by rozmawiać z politykami na różnych szczeblach? Kapinos w pół roku pozyskał 22 mln i na kolejne ponad 40 złożył wnioski. To są ogromne środki w rozwój miasta. 09:52, 01.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

umiarkowanyumiarkowany

3 9

Do "Fiku" bądz tak dobry i przestań mylić palec z "małym " chyba że Tobie wszystko się tak kojarzy to przepraszam . 10:17, 01.11.2018


wyborca1wyborca1

9 2

5 314 ?? - niezła kombinacja. 10:08, 01.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Damian  Damian

16 30

Cieszy mnie nagonka na pana Wiśniewskiego będzie to miało odwrotny skutek jak w pisiej Tv na pana Trzaskowskiego a wynik każdy widział , mimo że pokazywali że Jaki ma ponad 40 % . 10:12, 01.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OloOlo

21 26

Żadna debata tego nie zmieni że nie chcę mieć popychadła prezesa 10:14, 01.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zzzz

10 4

Zgoda to wybory SAMO rządowe 10:20, 01.11.2018


big big

20 5

Mam pytanko gdzie szczyl się schował nie chce odstraszać wyborców ? 10:19, 01.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

umiarkowanyumiarkowany

3 7

Do "big" jeśli mogę to chcę Ci przypomnieć że ludzie dzielą się tylko na mądrych i *%#)!& , zaś dla Ciebie brak przydziału! ! ! 10:38, 01.11.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

bigbig

2 1

to ty porąbany ? 10:41, 01.11.2018


hahahahahaha

2 1

uderz w stół, a nożyce się odezwą . 10:44, 01.11.2018


None of themNone of them

17 12

Obydwaj kandydaci się nie nadają, chcecie, żeby rządzili miastem? za 5 lat nie będzie już czego zbierać, zatracą miasto bezpowrotnie.
11:20, 01.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PabloPablo

23 23

Mateuszek wskazał na ciebie jako po. prezydenta Mielca Fryderyku, a wiemy że to kłamczuszek,
też będziesz prostował swoje wypowiedzi???
Jacek Go! 11:23, 01.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanJan

31 30

Tylko Frederyk Kapinos innej opcji nie ma !
11:32, 01.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanJan

31 23

Sumienność i pracowitość Prawa strona naszego przyszłego Prezydenta Frederyka Kapinosa !!!
11:34, 01.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZibilZibil

0 1

W Rzeszowie też Buczaka już pisiurki tytułowały prezydentem ???????????? a skończyło się jak skończy. Oby w Mielcu było identycznie. 00:26, 02.11.2018


janjan

19 11

Dyrektor Prezydentem nie pojęte gdzie logika /
11:37, 01.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

junakjunak

3 8

Czy w wyborach na prezydentów miast, jest próg frekwencji by uznać wybory za ważne? 12:26, 01.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mielczanin z blokumielczanin z bloku

11 21

Szalom mieszkańcy, chyba was .... pieką, żeby PiSraelita został presidentem.
13:05, 01.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZenekZenek

27 25

pan Fryderyk Kapinos najlepszy kandydat na prezydenta- pracowity, nie boi się wyzwań 13:14, 01.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do Zenekdo Zenek

5 1

Tak ciężko pracuje!!!? Te zwroty wciąż powtarza! Beata też ciężko pracowała i potem jej się należało, wiecie co 14:18, 02.11.2018


DEREDERE

21 28

Super ze kochasz Mielec , sorry ale w niedziele Mielec Ciebie nie pokocha 13:48, 01.11.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

rodak rodak

14 5

Pokocha !!! Ponieważ Pan Kapinos to doświadczony i rzetelny człowiek, który ma pomysł i perspektywy na rozwój mielca, a Wiśniewski nie ma żadnych perspektywch dalej będzie Mielec słynął jako zagłębie komuny na zachodzi polski i nie tylko... 14:52, 01.11.2018


Mika J.Mika J.

5 5

Nie mam najmniejszych wątpliwości, że Pan Fryderyk nie będzie Prezydentem. Ostatni incydent Wiśniewskiego mu to zapewnił. 18:10, 01.11.2018


DD

31 25

Mimo, że nie kocham PiS-u to zagłosuję na fachowca. Ciężką pracą Pan Kapinos przekonał mnie do siebie. 15:19, 01.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

umiarkowanyumiarkowany

16 8

Do " D " i innych , błagam nie bądzcie śmieszni , czy rozbiórka hali sportowej i dalsze decyzje z tym związane jako jeden z wielu tego typu przykładów można zaliczyć do osiągnięć i nazywać sukcesem , pogratulować takiego samopoczucia i rozumowania . 15:36, 01.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyborca Pana FryderyWyborca Pana Frydery

27 24

Popieram, kibicuje, głosuje i proszę o to innych Mielczan. Pod rządami Pana Kapinosa dużo dzieje się dobrego, więc po co go zmieniać? Mielczanie nie dajcie się nabrać na miłe słówka Pana Wiśniewskiego. Tu nie ma czasu na naukę jak być gospodarzem Mielca. Trzeba działać od zaraz a do tego jest zdolny tylko Pan Kapinos który wie jak to skutecznie robić. Wybierzcie rozsądek. 16:01, 01.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Murem za Kipinosem! Murem za Kipinosem!

28 17

Zgadzam się w pełni. Pan Wiśniewski nigdy nie był w samorządzie i ma blade pojęcie o tym. Jeśli wygra to położy nasze miasto na łopatki. Jeśli tego nie chcecie, to wybierzcie Kapinosa gdyż wstydu Wam nie zrobi. 16:21, 01.11.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

tynktynk

3 5

''murem za kapinosem'' - chyba ci cegła z tego muru spadła na głowę 19:54, 01.11.2018


JprdJprd

2 2

A Tymuła (kierowca tir) to był ?wybitny?smorządowiec,a Piątek (instruktor nauki jazdy)też ?doświadczenie?miał okrutne.Argument z d..py 05:14, 02.11.2018


umiarkowanyumiarkowany

13 17

Do "Wyborca Pana Frydery.." i innych jemu podobnych , bajarzy ludowych , zmiłujcie się nad mieszkańcami i bądzcie tak uprzejmi i podajcie , nazywając po imieniu to "dobro" którego
doznał Mielec w ostatnim okresie , bo ciągle o nim słyszymy a chcemy też go zobaczyć. Mając właśnie to na uwadze z minionego okresu że nie widzimy tego o czym słyszymy , a nie chcemy doznawać takich złudzeń w przyszłości stąd pochodzi ta wskazana terapia wyborcza, dość ... . 16:38, 01.11.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Robin ChódRobin Chód

0 1

Brawo.. 06:03, 02.11.2018


eurekaeureka

2 0

Do umiarkowany. Czytać nie umiesz? Przeczytaj sobie podsumowanie pana Kapinosa a znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania. Nie czytaty? to może poczytaj mi mamo? Klepiesz i klepiesz w tą klawiaturę, a może na odmianę zobacz pod czym.. 11:40, 02.11.2018


BobBob

21 13

Ktoś mi powie jaką siłę przebicia ma pan Wiśniewski żeby zrobić porządek z tym kronosyfem? Pomogą mu ci zajadli wrogowie PiS-u którzy tutaj czy fb wylewają pomyje na głowę Kapinosa? Kto go będzie słuchał w W-wie? Czarzasty? Schetyna? Na radnego tak, ale na prezydenta się nie naddaje o czym dobitnie pokazała ostatnia "debata". 18:30, 01.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KronosyfKronosyf

1 1

Czy tylko Krono syfi na tej strefie??Inni nie syfią?Ondulain,AutoPart itd..Że co ,że kominy widać?Coś przycichła akcja anty krono ,nie ma zdj kominów na FB Nikt nie napisał że założyli najnowsze inst.odpylające..Ani Kapinos ,ani Wiśniewski nic nie zrobią naiwniacy 05:42, 02.11.2018


aaapsikaaapsik

6 5

Mam juz dosc tego czytania komentarzy...sztaby wyborcze nie maja chwili wytchnienia...

Ludzie maja juz dosc. pozdro 19:05, 01.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

umiarkowanyumiarkowany

6 9

Do "Bob" odpowiedz jest prosta , będzie ustawowym reprezentantem m. Mielca, nie przypuszczam aby rządzący byli aż tak *%#)!& i szli Twoją drogą.A tak co do faktów to walkę z kronosyfem rozpoczęła Pani Pazdro kiedy jeszcze nie była radną i jak sądzę dalej będzie ją prowadzić , a za całą sytuację odpowiedzialnym jest Urząd Marszałka , nie zapominaj o tym . 19:13, 01.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BobBob

8 1

Widzę że nadepnąłem na odcisk zajadłym wrogom PiS-u hehe... Nie zapominam o pani Pazdro (która ma podobną siłę przebicia jak pan Wiśniewski) natomiast Ty zappomniałeś o tym kto jest marszałkiem i że jest z tego samego ugrupowania co Kapinos co wg mnie bardzo ułatwi kontakt a Ty możesz mieć inne zdanie bez obrażania innych, ale widocznie tak nie potrafisz. Bez odzewu. 20:04, 01.11.2018


YoloYolo

31 18

Ale Pan Kapinos nie mieszka w Mielcu... i powinien zrezygnować z mandatu... 19:30, 01.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

prawdomównyprawdomówny

8 24

Pan Kapinos mieszka w mielcu. Nawet jeżeli by nie mieszkał to co to za argument? Ustawa nie zabrania kandydowania osobą, które nie mieszkają w danym mieście na bycie wybieranym. Ludzie przestańcie podawać tak *%#)!& argumenty i sianie nie prawdy. Proszę o przeczytanie programu Pana Kapinosa, który to jest bardzo przyszłościowy. 20:31, 01.11.2018


wikikwikik

9 8

2 piękne duże banery p.o. Prezydenta pojawiły się przed wejściem do dwóch przyszłych lokali wyborczych na Smoczce, ale ponieważ wieje silny wiatr to zdążył je już wywrócić :) 19:36, 01.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lukaslukas

12 19

Kapinos to tchórz nawet debaty się boi i taki człowiek ma rządzić miastem? 20:03, 01.11.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

luceklucek

15 2

Co? Pan Kapinos jest tchórzem? to Wiśniewski jest tchórzem! Jak boi się rozmawiać z oponentami, to ja się pytam jak on będzie rozwiązywał problemy miasta, które są bardzo trudne, a jednostek podległych miastu jest bardzo dużo i każdy z dyrektorów będzie przychodził do prezydenta aby się doradzić.. Oddaje głos na pana Kapinosa. 20:27, 01.11.2018


sprostsprost

11 0

Pomyliłeś na pewno myślałeś o tym drugim,chwila nieuwagi i palnąłeś głupotę. 21:41, 01.11.2018


nowynowy

13 6

Przekonał mnie pan,ma pan mój głos i mojej rodziny. 21:39, 01.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZibilZibil

1 3

Ale że kto? 00:27, 02.11.2018


kratkakratka

20 15

Kapinos to niestety marionetka dziada Kaczyńskiego sterowana przez Ortyla. Odstawiliście drodzy wyborcy pisowską radę miasta w narożnik to odstawcie proszę marionetkę Kapinosa, który nawet w Mielcu nie mieszka. Powiedzieliście papa Tymule i jego kompanom w radzie powiatu to powiedzcie też w mieście. Firmując swoim nazwiskiem PiS, Kapinos wpisuje się w ogólnopolską politykę prowadzoną przez PiS gdzie kościół, strzelnica i zabobon katolicki panuje. Ilu członków Waszych rodzin ucierpi dzięki pisowkiej polityce antyunijnej, tego nie bierzecie pod uwagę bo z Waszych pieniędzy płacą niby to co Wam się należy czyli socjal dla nieudaczników. Mielec nie potrzebuje chłopca ze skwaszoną miną, której nawet nie osłodzą wizyty takich miernot jak Szydło czy - za przeproszeniem - Kaczyński. 22:12, 01.11.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Master of puppets Master of puppets

1 5

Święte słowa brawo!! 05:31, 02.11.2018


kupamięcikupamięci

2 4

Jeszcze pamiętam kilkadziesiąt lat rządów komuny i terroru zwykłego człowieka, oraz 8 lat PO z ich arogancją i nieposzanowaniem dla zwykłego człowieka, byle tylko przypodobać się zagranicy. Podpisuję się pod ogólnopolską politykę prowadzoną przez PiS gdzie kościół, strzelnica i zabobon katolicki panuje - bo to gwarant zachowania naszej tradycji, wiary i wartości z dala od zgnilizny i tęczowych wynalazków. 11:29, 02.11.2018


Do realu-zejść.Do realu-zejść.

12 10

Ważne jest aby podejść realnie. Kto ma kontakty z władzami w rzeszowie, kto może jechac do W-wy i cos dla Mielca przysporzyć ? no kto ? czy Wisniewski , który jest dobry w grę piłką siatkową , jeżdzi na turnieje, ale to dobre na poziomie szkoły podst. a nie aby coś dla miasta zrobić. Liczy się realna możliwość a nie ideologiczne nastawienie i wrogość wynikająca z naruszonej ambicji - szczególnie PSL, SLD. 23:31, 01.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Real M.Real M.

1 5

A co to q..wa za szantaż ?Że co jak nie jesteś z Pislandi to nie dostaniesz kasy z UE,lub innych źródeł ?Bzdura.A pan Kapinos po paru misiącach administrowania urzędem to już taki doświadczony jest..?A Tymuła w starostwie ,to poprostu urodzony samorządowiec jprd co za tępota 05:28, 02.11.2018


fksmielecfksmielec

16 5

Czy Pan Kapinos mieszka na Woli Mieleckiej czy w Mielcu ?? proszę o odpowiedź 01:14, 02.11.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

HeidiHeidi

16 1

Obejrzyj pierwszy spot Kapinosa, tam znajdziesz odpowiedź. Zwróć uwagę, gdzie rozpoczyna swój dzień. 01:42, 02.11.2018


gagergager

8 16

co wy macie z tym mieszka. Gość urodzony w Mielcu na Szafera mieszkał z 25 lat, a teraz mieszka na Smoczce II. Mieszkał na Woli ale krótko. Tak jak Kozdęba w Rzeszowie i ktoś go o to suszył. Konkurencji politycznej zabrakło argumentów? 07:52, 02.11.2018


GeorgeGeorge

11 5

Piękne podsumowanie ktoś chociaż przeczytał to co jest napisane, czy tylko klakierzy klepią komentarze. Naprawdę podsumowanie godne przyszłego Prezydenta, a nie chowanie głowy w piasek, oszukiwanie wyborców i rezygnacja rady miejskiej! 07:56, 02.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanuszJanusz

15 6

Mam wielki szacunek dla Pana KAPINOSA za odwage kandydowania na prezydenta Mielca.Nie oszukujmy sie. MIELEC JEST IDEOLOGICZNIE LEWICOWY. Ma roszczeniowe oczekiwania.Nie tworzy wspolnoty. To powinno sie zmienic. Nalezy zadac sobie pytanie co kazdy z nas moze dobrego uczynic dla innych.Przyszlosc to nie kapitalizm socjalizm ale solidarnosc miedzy ludzka. 09:38, 02.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

umiarkowanyumiarkowany

3 2

"Janusz" -dzięki za tak realistyczny wpis , tylko jednak małe sprostowanie ,Mielec nie jest ideologicznie lewicowy ,ale Mielec jest socjalnie lewicowy , Mielec nie chce warunków życia mieszać z kościołem ,zaś chce mieć dostępną pracę godnie opłacaną ,chce być poważnie przez władze traktowany, czego jednak było brak. Chce być zarządzany przez ludzi kompetentnych których nie brakuje po każdej stronie ale nie chce już zarządzania przez osoby ze ścisłego grona ugrupowań TKM . Jestem za solidarnością między ludzką i tworzeniem "wspólnoty dobra mieleckiego " bez pytania skąd przychodzi tylko co potrafi,najwyższa na to pora ,bez tego nic nie będzie.Od lat od tych którzy zabiegali o władzę słychać jedno "kradli" ale sytuacji finansowej miasta to nigdy nie zmieniło , zróbmy rachunek podsumowania czym dysponujemy ,czym możemy realnie dysponować i jak budować jutro ale bez ideologi i wyeliminujmy nagradzanie za kombatanctwo i to w wielu przypadkach niezasadne a domniemane . 15:39, 02.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do ZenekDo Zenek

11 3

Fryderyk pisze wielokrotnie, że ciężko pracuje!!!? Te zwroty powtarza przy każdej okazji! Beata też ciężko pracowała i potem jej się należało, wiecie co...! 18:40, 02.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

boski alwaro z wadowboski alwaro z wadow

7 4

przecież Fryderyk Kapinos pochodzi wychowywał się w Wadowicach Górnych, a po ożenku zamieszkał w Woli Mieleckiej, czy na pewno juz teraz mieszka w Mielcu ?
20:06, 02.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

halinahalina

5 8

Trzeba iść na wybory i dobrze wybrać, myślę , ze p. Kapinosa bo pracował w samorządzie
nie można marnować czasu 20:38, 02.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ILOILO

2 2

Za komuy ci z PZPRu tak samo mowili 21:50, 02.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zdziwionazdziwiona

3 0

Zdziwiona rozumowaniem "ILO", za tej obrzydłej komuny miałeś pracę i Twoja rodzina i każda inna rodzina , dostawałeś mieszkanie, korzystałeś z darmowych wczasów i miejsc dzisiaj najbardziej znanych na mapie Polski , dzieci korzystały z bezpłatnych przedszkoli i żłobków ,do pracy i z pracy Cię dowieżli , do lekarza dostawałeś się bez problemu , coś takiego jak kolejka do lekarza było nie znane, dostać się w Krakowie do kliniki na badania zawieżli i przywiezli , leczenie w klinice od zaraz i to ze wspomożeniem finansowym , a zadam Ci pytanie co dzisiaj z tego ludziom pozostało ,tylko,tylko i aż tylko i wyłącznie wspomnienia. Zsumuj to wszystko to ile Ci wyjdzie kasy za to ,a czy ludzi pracy dziś stać na to.Tamte czasy miały swoje wady ale też miały niezaprzeczalne zalety ,rozwój i swój poziom techniki szybko się rozwijający, to wszystko jak wyżej kosztowało .
Obecne czasy maja swój poziom i tego od wieków nie da się czynić takich porównań ,postęp techniczny w życiu społeczeństw następuje samoczynnie ,na to niema wpływu ani ustrój ani inne twory ustrojowe. A , bardzo ważne gdzie się podziała dawna produkcja rolna ,dlaczego dzisiaj wieś tak wygląda jak wygląda od strony produkcyjnej , pola nieuprawione stoją odłogiem ??? Do naprawiaczy rzeczywistości , gdzie jest realizacja 21-postulatów Gdańskich , może częściowo jedno zostało zrealizowane a co z pozostałymi 20-stoma ,brak realizacji i sensownego wyjaśnienia co się z pozostałymi stało??? Proszę niech władza przywróci ten poziom materialny codziennego życia ,ludzi pracy nie interesuje ideologia . 10:59, 03.11.2018


zdziwionazdziwiona

1 0





Zdziwiona rozumowaniem "ILO", za tej obrzydłej komuny miałeś pracę i Twoja rodzina i każda inna rodzina , dostawałeś mieszkanie, korzystałeś z darmowych wczasów i miejsc dzisiaj najbardziej znanych na mapie Polski , dzieci korzystały z bezpłatnych przedszkoli i żłobków ,do pracy i z pracy Cię dowieżli , do lekarza dostawałeś się bez problemu , coś takiego jak kolejka do lekarza było nie znane, dostać się w Krakowie do kliniki na badania zawieżli i przywiezli , leczenie w klinice od zaraz i to ze wspomożeniem finansowym , a zadam Ci pytanie co dzisiaj z tego ludziom pozostało ,tylko,tylko i aż tylko i wyłącznie wspomnienia. Zsumuj to wszystko to ile Ci wyjdzie kasy za to ,a czy ludzi pracy dziś stać na to.Tamte czasy miały swoje wady ale też miały niezaprzeczalne zalety ,rozwój i swój poziom techniki szybko się rozwijający, to wszystko jak wyżej kosztowało .
Obecne czasy maja swój poziom i tego od wieków nie da się czynić takich porównań ,postęp techniczny w życiu społeczeństw następuje samoczynnie ,na to niema wpływu ani ustrój ani inne twory ustrojowe. A , bardzo ważne gdzie się podziała dawna produkcja rolna ,dlaczego dzisiaj wieś tak wygląda jak wygląda od strony produkcyjnej , pola nieuprawione stoją odłogiem ??? Do naprawiaczy rzeczywistości , gdzie jest realizacja 21-postulatów Gdańskich , może częściowo jedno zostało zrealizowane a co z pozostałymi 20-stoma ,brak realizacji i sensownego wyjaśnienia co się z pozostałymi stało??? Proszę niech władza przywróci ten poziom materialny codziennego życia ,ludzi pracy nie interesuje ideologi


17:06, 04.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%