Zamknij

Jak zadbać o to, aby firmowa strona była widoczna w Google?

14:57, 21.09.2021 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 14:57, 21.09.2021

Wyszukiwarka Google to podstawowe narzędzie do wyszukania interesującej internautę strony internetowej. Każda szanująca się firma posiada własną witrynę, na której udostępnia swoje dane kontaktowe, podstawowe informacje na temat prowadzonej działalności czy też ofertę sprzedażową. Bez tego w dzisiejszych czasach trudno zaistnieć. Nic dziwnego, że na zakładanie stron www decydują się również małe firmy, które chcą stać się konkurencyjne i zyskać nowych klientów. Kluczem do sukcesu jest zwiększenie widoczności firmowej strony w wyszukiwarce Google.

Po pierwsze pozycjonowanie stron www

Najprostszym rozwiązaniem jest oczywiście pozycjonowanie stron www. W tym przypadku trzeba pamiętać o tym, aby usługa pozycjonowania była wykonana przez rzetelnego specjalistę. Może to być np. uznana agencja marketingowa taka jak WiWi.pl - https://wiwi.pl/pozycjonowanie-stron/, która może się poszczycić wieloma zrealizowanymi zleceniami. Taka usługa opiera się na:

- nasyceniu strony odpowiednią treścią i słowami kluczowymi,

- zoptymalizowaniem witryny pod kątem technicznym i graficznym,

- zdobywaniu wartościowych linków (istotne jest m.in. linkowanie wewnętrzne).

Osoby, które nie chcą zainwestować w pozycjonowanie stron internetowych mogą mieć pewność, że ich strona nie zdobędzie wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google i ruch na niej nie będzie stał na zbyt wysokim poziomie.

Po drugie inwestycja w płatne reklamy

Drugą opcją jest inwestowanie w płatne reklamy, a konkretniej w sponsorowane wyniki wyszukiwania. Zainteresowanym przyda się w tym zakresie doskonale znana i lubiana platforma Google Ads. Tworzona reklama opiera się na dobraniu słów kluczowych oraz wybraniu grupy docelowej i godzin wyświetlania. Google Ads pomaga zwiększyć i przyspieszyć sprzedaż. Jest to dogodna opcja dla osób niecierpliwych.

Taka kampania reklamowa może okazać się strzałem w dziesiątkę. Trzeba liczyć się z tym, że przeznaczy się na nią minimum kilka tysięcy złotych, ale dzięki temu firma stanie się bardziej konkurencyjna.

Po trzecie Google Maps

Ostatnią z ciekawszych opcji są oczywiście Mapy Google (tzw. Google Maps). To gwarancja skutecznego pozycjonowania lokalnego, ponieważ Mapy umożliwią łatwe znalezienie danej firmy.

W niektórych przypadkach konieczne okaże się założenie poprawnie uzupełnionej wizytówki w Google Moja Firma. Warto zadbać o to, aby dobrze widoczna była nie tylko strona internetowa, ale też cała firma. Dzięki temu osoby z najbliższej okolicy nie będą mieli trudności ze znalezieniem informacji na temat konkretnej firmy i być może zdecydują się na skorzystanie z jej usług.

Jeśli właściciele firm i stron internetowych nie mają w tym zakresie żadnego doświadczenia zawsze mogą poprosić o pomoc wykwalifikowanych specjalistów. Przy okazji ubędzie im nieco obowiązków.

Szukasz firmy do pozycjonowania bądź płatnych reklam Google Ads? Zgłoś się do specjalistów z WiWi.pl, który oferują także tworzenie stron - https://wiwi.pl/tworzenie-stron-wordpress-cennik/

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%