Zamknij

Otwierasz sklep internetowy lub magazyn? Bez tych akcesoriów nie wystartujesz

11:37, 16.10.2019 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 07:48, 17.10.2019
Skomentuj

Jeżeli planujesz rozpocząć działalność w sprzedaży wysyłkowej, oprócz dobrej jakości towarów potrzebujesz też odpowiednich kartonów, taśm oraz akcesoriów, które zabezpieczą Twoje produkty przed zniszczeniem. W końcu od sposobu pakowania w dużej mierze zależy bezpieczeństwo Twoich towarów oraz końcowe zadowolenie Twoich klientów. Im więcej pozytywnych opinii na temat Twojej działalności, tym większa sprzedaż i wyższe przychody. Jeżeli zastanawiasz się, bez czego Twój biznes nie ruszy, poniższy artykuł jest dla Ciebie.

Jakie akcesoria przydadzą się w każdym magazynie i sklepie internetowym?

Wysyłka towaru nie może się odbyć bez wykorzystania akcesoriów służących do owijania, pakowania i zabezpieczania przedmiotów, takich jak folia bąbelkowa czy karton. Bardzo przydatna bywa też brązowa lub przezroczysta taśma. Służy nie tylko jako element do zamknięcia przesyłki, ale też jako fragment mocowania listu przewozowego dla dostawcy. W przypadku większych produktów oraz sprzedaży hurtowej świetnie sprawdza się również dyspenser do folii stretch, który umożliwia szybkie owinięcie palety pełnej produktów elastyczną folią zabezpieczającą. W przypadku sprzedaży produktów ulegających łatwemu zniszczeniu, wykonanych ze szkła, zdecydowanie przyda się naklejka Uwaga szkło. Etykiety samoprzylepne można nabyć w sklepie internetowym opaksystem.pl.

Dlaczego warto odpowiednio zabezpieczać przesyłki przed przekazaniem ich kurierowi?

Pamiętaj, że w handlu online zasada jest prosta: od momentu przekazania przesyłki do rąk kuriera aż do odebrania jej przez klienta to Ty odpowiadasz przed kupującym za to, w jakim stanie paczka do niego dotrze. Nawet jeśli to firma kurierska zawini, na Tobie wciąż spoczywa powinność pozostawienia klienta z pełnowartościowym produktem. Gdyby lepiej wczytać się w przepisy, można oczywiście argumentować, że klient ma obowiązek sprawdzić przesyłkę przed podpisaniem protokołu, a jeśli tego nie zrobi, jego problem. Jak to w życiu jednak bywa, przepisy swoją drogą, rzeczywistość swoją. Jeśli nic nie zrobisz w awaryjnej sytuacji, zostaniesz przez klienta zapamiętany jako ten, który nie pomógł mu rozwiązać sytuacji. Następnym razem nie kupi u Ciebie, lecz pójdzie do konkurencji. Chociażby z tego powodu warto jak najdokładniej zabezpieczać towary do wysyłki, aby nie mieć potem problemów z kupującymi i nie angażować własnego czasu i wysiłku w naprawę sytuacji.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%