Zamknij

Słuchawki bezprzewodowe do call center, czyli jaki wybrać model?

14:59, 11.03.2019 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 15:08, 11.03.2019

Jednym z najwygodniejszych narzędzi pracy telemarketera są słuchawki bezprzewodowe – call center coraz częściej wykorzystują tego typu modele, ponieważ dają one znacznie większe możliwości, niż tradycyjne wersje. Jakie są najważniejsze parametry, na które powinno się zwrócić uwagę przy zakupie tego typu urządzeń?

Rozmowa na najwyższym poziomie, czyli dźwięk w jakości HD dzięki słuchawkom bezprzewodowym do call center

Najważniejszym parametrem, od którego w największym stopniu zależy zadowolenie użytkowników, jest jakość dźwięku, zapewniana przez słuchawki bezprzewodowe – call center opiera się na kontakcie telefonicznym z klientami, dlatego połączenia głosowe powinny móc odbywać się bez żadnych zakłóceń. Wyrazistość i czystość dźwięku ma ogromne znaczenie dla wydajności i skuteczności pracy telemarketera – jeśli odbiorca nie słyszy go wyraźnie, będzie miał problem z jego zrozumieniem, a nawet może przedwcześnie się rozłączyć. Zapewnienie dobrego dźwięku ma także znaczenie dla pewności siebie konsultanta, który będzie mógł w pełni wykorzystać swój potencjał jedynie przy pełnym zrozumieniu swojego rozmówcy.

W nowoczesnych słuchawkach do telefonu z mikrofonem stosuje się specjalistyczne technologie, których zadaniem jest poprawa jakości dźwięku oraz zapewnienie najlepszych warunków do rozmowy telefonicznej. Szerokopasmowy dźwięk w jakości HD, wspomagany przez cyfrową poprawę jakości dźwięku, gwarantuje wyraźne i naturalne brzmienie głosu. Co więcej, stosuje się także redukcję szumów – jest to technologia wykorzystywana w mikrofonach, dzięki której nie zbierają one hałasów z najbliższego otoczenia konsultanta. Dzięki temu nawet w dużych przestrzeniach biurowych, w których pracuje równocześnie wielu telemarketerów, użytkownik może w pełni skupić się na połączeniu, a jego odbiorca nie będzie słyszał dźwięków innych rozmów w tle.

Bezprzewodowe słuchawki do call center, czyli swobodne poruszanie się po biurze

Praca telemarketera niekoniecznie musi oznaczać kilka godzin spędzonych przy biurku. Dzięki słuchawkom bezprzewodowym, call center umożliwia także pracę w ruchu, co pozwala na realizację innych obowiązków podczas prowadzenia rozmowy z klientem. Co więcej, dzięki takiemu rozwiązaniu konsultant telefoniczny może także przybrać wygodniejszą pozycję przy pracy, nie jest bowiem ograniczany przez długość przewodu.

Profesjonalne słuchawki do telefonu stacjonarnego odznaczają się wysoką funkcjonalnością. Modele od renomowanych producentów są wyposażone w dodatkowe opcje, dzięki którym obsługa połączeń głosowych jest łatwiejsza i może odbywać się sprawniej. Przykładem są funkcjonalne przyciski, pozwalające na odbieranie/kończenie połączenia, regulację głośności dźwięku czy wyciszanie mikrofonu – dzięki temu, że użytkownik ma je pod ręką, może sprawniej zarządzać połączeniami.

Dostępne są także słuchawki do Skype for Business oraz kompatybilne z innymi ważnymi platformami komunikacyjnymi dla firm.

Bezprzewodowe słuchawki do telefonu z mikrofonem – bezpieczeństwo i komfort pracy

Co ważne, wykorzystywane w call center słuchawki bezprzewodowe to przede wszystkim narzędzie pracy, które powinno zapewniać wygodę i bezpieczeństwo użytkownikom. Z tego względu dostępne modele są wykonywane z lekkich materiałów, dzięki czemu nie powodują dyskomfortu nawet przy wielu godzinach pracy. Co więcej, dbają także o odpowiednią ochronę słuchu – wykorzystuje się w tym celu specjalne technologie, niwelujące nagłe skoki natężenia dźwięku, które są niebezpieczne dla zdrowia.

Wybierając słuchawki bezprzewodowe do call center, warto pamiętać więc o odpowiednim dopasowaniem modelu do charakteru pracy konsultanta, a także jakości dźwięku – najlepiej, jeśli będzie to urządzenie z aktywną redukcją szumów otoczenia. Powinno być także wyposażone w dodatkowe opcje, usprawniające obsługę połączeń głosowych, oraz w technologie chroniące słuch – dzięki temu będą mogły spełnić wszystkie oczekiwania użytkownika, a przy tym także zwiększyć wydajność jego pracy.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%