Marketing internetowy, projektowanie serwisów internetowych i stron www - to tylko niektóre zadania agencji interaktywnych. Czym się zajmują tego rodzaju firmy?
Agencje interaktywne to “dzieci” tradycyjnych agencji reklamowych. Czym się różnią? Działają w sieci czyli zajmują się szeroko rozumianym marketingiem w internecie.
W praktyce granica między nimi jest często płynna. Dlatego po wpisaniu w wyszukiwarkę np. frazy kluczowej “agencja sem warszawa” pojawią się linki do agencji reklamowych, które pomagają swoim klientom w “realu” oraz w skutecznym pozycjonowaniu stron lub innych działaniach w internecie.
Jeśli chcesz, żeby twoja firma czy sklep internetowy był widoczny w sieci, zdobywał klientów czy miał coraz bardziej rozpoznawalną markę, to wynajmujesz agencję interaktywną.
Firmy wyspecjalizowane w działaniach w internecie bywają też nazywane agencjami SEM. Wynika to z akcji, które podejmują. Agencje optymalizują strony, ich treść i budowę (SEO) oraz organizują kampanie Adwords (Google Ads) czyli prowadzą działania łączone SEM (Search Engine Marketing) w celu dotarcia do jak największej liczby internautów.
Atutami agencji interaktywnej lub agencji SEM z Warszawy i innych miasta, jest doświadczenie i świetna znajomość internetu. Pisząc o znajomości sieci mamy na myśli przede wszystkim zasady działania wyszukiwarek internetowych, umiejętność doboru i użycia słów kluczowych oraz przygotowania treści, które będą dobrze ocenione przez algorytm Google.
Firmy specjalizujące się w marketing internetowym oferują zazwyczaj pakiet usług. Mogą zaprojektować serwis internetowy, stronę www czy e-sklep.
Jeśli masz już witrynę, ale nie jesteś zadowolony z jej wyników, agencja interaktywna wykona audyt SEO i sprawdzi, co należy zmienić lub poprawić.
Specjaliści od marketingu internetowego zajmą się pozycjonowaniem strony www czyli zadbają, żeby linki prowadzące do twojej witryny znalazły się możliwie wysoko w rankingach wyszukiwarek. Wysoko czyli zazwyczaj na pierwszej stronie organicznych - bezpłatnych - wyników Google (w pierwszej dziesiątce).
Pozycjonowanie wymaga czasu i cierpliwości. Jeśli zależy ci na szybkim dotarciu do potencjalnych klientów np. z ofertą e-sklepu, to agencja interaktywna zorganizuje kampanię linków sponsorowanych (Google Ads) ustawionych na frazy kluczowe pasujące do twojej działalności.
Osoby szukające w internecie konkretnych informacji, towarów czy usług zobaczą w wyszukiwarce linki do twojej witryny oznaczone hasłem “reklama”. Zapłacisz tylko za kliknięcie w link - taki sposób rozliczania reklamy nazywany jest PPC czyli Pay Per Click.
Agencja interaktywna zapewni również wartościowe treści na stronę (content marketing). Może też zadbać o media społecznościowe za pomocą których komunikujesz się z obecnymi i potencjalnymi klientami.
Taką nowoczesną i kompleksową obsługę w sieci zapewnia agencja interaktywna D2M ( Warszawa). Zaczynała niemal 20 lat temu jako klasyczna agencja reklamowa, a teraz z równą zręcznością pomaga klientom on-line i off-line.
D2M działa skutecznie i z rozmachem. Na rynku funkcjonuje od prawie 20 lat, może pochwalić się współpracą z ponad 140 klientami z 16 krajów Europy, Azji i Ameryki Południowej. To agencja SEO z Warszawy, ale wspiera podmioty z całej Polski.