Zamknij
REKLAMA

Czym jest centrala IP PBX i jak pomoże Twojej firmie?

07:30, 17.04.2019 | artykuł sponsorowany

Przedsiębiorstwa dążą do rozwoju i optymalizacji – zarówno kosztów, jak również codziennych działań, w związku z czym powinny poszukiwać nowoczesnych rozwiązań, które będą im na to pozwalały. Jednym z takich rozwiązań jest bez wątpienia centrala IP PBX, czyli swojego rodzaju panel administracyjny, pozwalający na pełną kontrolę połączeń, a także obniżenie kosztów ich wykonywania. Jakie funkcje posiada i w jaki sposób pomoże Twojej firmie? Sprawdźmy!

Centrala IP PBX, czyli nowoczesne zarządzanie połączeniami

O telefonii VOIP, dzięki której możliwe jest wykonywanie połączeń za pomocą Internetu słyszała już większość przedsiębiorców i chociaż wielu z nich wciąż wstrzymuje się przed odejściem od tradycyjnych rozwiązań i postawienia na telefonię internetową, już niedługo stanie się ona standardem. Wynika to przede wszystkim z dwóch rzeczy – znacznie mniejszych kosztów związanych z wykonywaniem i odbieraniem połączeń, jak również mobilności, ponieważ połączenia można wykonywać i odbierać w każdym miejscu na świecie i z różnych urządzeń, również smartfonów i komputerów.

Centrala IP PBX to rozwiązanie, które pozwala zarządzać takimi połączeniami i czynić je jeszcze bardziej wygodnymi oraz funkcjonalnymi niż do tej pory. To potężne narzędzie, dzięki któremu jeszcze lepiej zadbasz o obsługę swoich klientów i dużo łatwiej niż do tej pory zbudujesz pozytywny wizerunek swojego przedsiębiorstwa.

Jakie funkcje posiada centrala VOIP?

Chcąc jak najlepiej oddać to, jak wartościowym narzędziem w Twojej firmie będzie centrala VOIP, warto przede wszystkim wymienić jej najważniejsze funkcje. Które z nich są szczególnie warte wyróżnienia?

  • Konta telefoniczne. Centrala IP PBX pozwala Ci utrzymywać wiele kont telefonicznych i korzystać z licznych, bezpłatnych funkcji, jakie są przydzielane do każdego z nich. Mowa tutaj między innymi o poczcie głosowej, przekierowywaniu połączeń, billingach online czy obsłudze połączeń alarmowych.
  • Wirtualne faxy. Wysyłanie faxów za pośrednictwem strony internetowej? Teraz jest to jak najbardziej możliwe i zapewnia duży komfort Tobie i Twoim pracownikom, również dzięki temu, że masz możliwość wysyłania faxów masowo – do wielu osób jednocześnie.
  • Menu IVR. Funkcja bardzo istotna dla działów obsług klienta, ponieważ pozwala klientowi na wybranie odpowiedniej opcji, po wciśnięciu klawisza numerycznego. Tobie i Twoim pracownikom z kolei znacznie ułatwi pracę.
  • Kolejkowanie połączeń. Dzięki niemu możliwe jest obsługiwanie wielu klientów jednocześnie – Ci, którzy muszą chwilę poczekać, będą w trakcie oczekiwania słyszeli muzykę.
  • Konferencje głosowe. Bardzo istotne w świecie współczesnego biznesu – pozwalają na rozmowę z wieloma osobami jednocześnie, w bardzo dobrej jakości i bez jakichkolwiek zakłóceń.
  • Nagrywanie połączeń. I to zarówno przychodzących, jak też wychodzących. Co więcej – możliwe jest również szybkie wyszukiwanie konkretnych połączeń w systemie.
  • Call Center. Centrala IP znacznie ułatwia i usprawnia pracę osób, zatrudnionych w działach call center czy obsługi klienta, oddając do ich dyspozycji wiele przydatnych w codziennej pracy funkcji.
  • Click2Talk. Umożliwia klientowi połączenie z Twoją firmą za pomocą strony internetowej – wystarczy jedno kliknięcie w dane miejsce, co jest bardzo wygodne i funkcjonalne.

Oczywiście to tylko część możliwości i funkcji, jakie posiada Centrala IP PBX – do pozostałych należą między innymi billingi online, dialer telefoniczny i wiele, wiele innych. Dzięki nim będziesz mieć możliwość profesjonalnej obsługi swoich klientów oraz znacznego usprawnienia pracy w przedsiębiorstwie – przy okazji w dużo korzystniejszych cenach, niż do tej pory.

Gdzie zakupić centralę IP?

Przede wszystkim u doświadczonego i cenionego na rynku operatora, który będzie w stanie zapewnić Ci dostęp do wszystkich tych opcji, które zostały wymienione wyżej. Pamiętaj, że to, z jakim operatorem rozpoczniesz współpracę, będzie miało duży wpływ na funkcjonalność i komfort korzystania z centrali VOIP. Wybierz więc właściwie!

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
W okresie ciszy wyborczej tj. w okresie 24 godzin poprzedzających dzień wyborów i aż do chwili zakończenia głosowania zabronione jest prowadzenie agitacji wyborczej na rzecz kandydatów w jakiejkolwiek formie. Publikacja na portalu internetowym jakichkolwiek komentarzy mających charakter agitacji wyborczej może zostać uznana za naruszenie przepisów ustawy Kodeks Wyborczy oraz stanowi czyn zagrożony karą grzywny (art. 498 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. - Kodeks wyborczy, t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 684 z późn. zm.)
REKLAMA
© hej.mielec.pl | Prawa zastrzeżone