Zamknij

Powiat mielecki i Mielec wolny od ideologii LGBT. Apel do radnych

12:48, 29.03.2019 AT Aktualizacja: 13:51, 29.03.2019
Skomentuj

Szanowne Panie i Panowie
radni naszych obu samorządów, powiatowego i miejskiego.

Mając na uwadze dobro naszych rodzin, naszych dzieci, mając na uwadze poszanowanie prawa do wolności indywidualnej każdego z nas, zwracam się do Was z apelem o przyjęcie deklaracji, odpowiednio: „Powiat mielecki wolny od ideologii LGBT” oraz „Mielec wolny od ideologii LGBT”.

Moim zdaniem, a wierzę, że także Waszym, zamęt jaki do naszego społeczeństwa, do naszych rodzin, usiłują wprowadzić lewicowi propagatorzy wprowadzenia wyjątkowych, szczególnych praw dla niewielkiej grupy obywateli, wymaga zdecydowanego odporu i podjęcia adekwatnych do natężenia propagandy LGBT działań.

Wszyscy obywatele są równi wobec istniejącego prawa, które broni interesów wszystkich obywateli. Zbędnym jest wprowadzania osobnych praw dla ich części. Zbędnym i niebezpiecznym jest wprowadzanie do szkół, pod płaszczem tolerancji, homopropagandy, mającej zmieniać mentalność dzieci.

Wierzę, że oba samorządy pozytywnie odpowiedzą na ten apel zaniepokojonego obywatela. Wierzę, że wielu innych ludzi, Waszych wyborców, myśli tak jak ja.

Wierzę, że także Wy tak myślicie. Nie bójcie się uzewnętrznić Waszych obaw. Dajcie im wyraz, przyjmując publicznie te deklaracje.

 

(AT)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(60)

MichcioMichcio

36 26

Zgadzam się w 100% 13:43, 29.03.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TutekTutek

10 3

A ja na szczęście w 100% się nie zgadzam. Demokracja rulez! 17:45, 30.03.2019


reo

LGBTLGBT

36 21

Najpierw naziści, potem komuniści, a teraz LGBT+?
Jak chora ideologia przyjdzie następna?
Aż strach się bać! 13:44, 29.03.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

BedziaBedzia

4 3

Chodzi Ci o 500+ (czyli "madki" i "tatełów")? 21:31, 29.03.2019


TutekTutek

8 3

Spoko, bez obaw. Prezes już myśli co by tu następnego ludowi na żer rzucić. 17:41, 30.03.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


MariuszMariusz

5 2

Wciąż trudno mi uwierzyć, że to nie trolling i ktoś pisze i wierzy w takie dyrdymały. Całe życie w strachu przed złem tego świata. To musi być traumatyczne przeżycie. Pewnie to samo przeżywa statystyczny gej, który drży żeby go sąsiad nie wytropił i nie puścił ploty. 17:38, 30.03.2019


TomekTomek

27 28

Świat zszedł na psy. Promowanie zboczeństw, przyzwolenie na wszystko.
Popieram to co napisał ten Pan. To szambo trzeba zatrzymac. 14:31, 29.03.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TutekTutek

4 3

Jeśli masz zapchane szambo to polecam RurexMaxi Plus. Dobrze czyści. 17:27, 30.03.2019


EwaEwa

26 28

LGBT to dyktatura. Ludzie obudźcie sie.
Chrońcie swoje dzieci. 14:36, 29.03.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

gfgf

11 7

dyktatura to pokraczny kaczor (zresztą krypto-g). :D 23:25, 29.03.2019


TutekTutek

13 6

Spoko, wystarczy nie posłać na religię. Pierwszy stopień ochrony wtedy zapewniony. 17:21, 30.03.2019


QwertyQwerty

9 6

Masz na myśli ochronę dzieci przed PEDOFILAMI W KOLORATKACH ???? 19:47, 30.03.2019


GapcioGapcio

38 27

Stop nacjonalistyczno- socjalistycznej propagandzie malych ludzikow. Wolnosc to równość. Szkoda ze SP Talarek nie wpadl na pomysl koncentrowania osob z którymi chce wchodzic w spór w obozach. Bełkot i propaganda kościelnych pacholkow. Stop pedofilii księży 14:42, 29.03.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

karmakarma

5 10

Przydałaby się podstawowa wiedza na temat światopoglądów i idei - socjalizm to lewica, a nikt tak "dzielnie" nie wspiera LGBT jak lewicowcy. Więc powyższy wpis to bezsens. 19:39, 29.03.2019


bb

5 4

karma - doczytaj. kompromitujesz się brakiem podstawowej wiedzy, ty mój kochany, malutki prosiaczku. :D 23:24, 29.03.2019


OraczOracz

2 0

chlopie do ksiazek poczytaj troche glupoty piszesz 19:26, 02.04.2019


Dzieki za troskeDzieki za troske

12 9

Sorki, zapomniales, ze akurat LGBT to zaplecze socjalistow.....Spokojnego weekendu! Wykorzystaj czas na doczytanie, kto w zachodniej Europie od ca. 100 lat promuje jakie ciekawostki. PS Partia Zielonych w RFN postulowala w latach 80tych depenalizacje pedofilli, jesli dziecko-ofiara zezna, ze zgodzila sie na czyn seksualny z udzialem doroslego. W obecnych wladzach Zielonych w Bundestagu zasiadaja do dzis te same osoby, ktore to promowaly. Milej lektury! 16:22, 29.03.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PhanoramixPhanoramix

3 0

Hasło: "wolność to równość" raczej nie na miejscu. Za PRL wszyscy byli równi ale raczej wolni nie. Wolność i równość nigdy nie idzie w parze natomiast w dążeniu do równości często oddaje się wolność. 16:33, 30.03.2019


MariuszMariusz

1 0

Te same osoby siedziały w tym Bundestagu, siedzą i będą siedzieć i tak promują te bzdury, że... nic nie wypromowały. W dojrzałej demokracji już tak jest, że nie tylko prawica może głosić głupoty, ale lewica też. 17:14, 30.03.2019


nemonemo

14 30

Po raz pierwszy całkowicie zgadzam się z Panem Talarkiem. 16:50, 29.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LuzikLuzik

15 5

Spoookkoooo. Narodowt-socjalizm to nie to samo co socjalizm. Pan poeta powinien troche doczytac. Joooo 17:03, 29.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LodziaLodzia

13 5

Prosze o godna dyskusje. Jest tyle tematow waznych a zajmujemy sie bzdurami. Idzie kryzys gospodarczy trzeba robic zapasy zywnosci i waluty obcej na czarna godzine powrotu PRL-u 17:09, 29.03.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

WeronikaWeronika

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


MariuszMariusz

9 3

Każdy temat zastępczy, który powoduje wzmożenie moralno-patriotyczne jest niezwykle ceniony przez tych, którzy chcą odwrócić uwagę od realnych problemów. Długość życia spada, służba zdrowia leży, edukacja na poziomie kraju III świata, a jakaś sierota boi się, że lbgt przerobią jej dzieci na gejów. Oto polska racjonalność w XXI wieku. 17:01, 30.03.2019


BaronBaron

19 7

Rozumiem, że ten apel jest pisany na serio? Skąd się bierze taki bezdenny prymitywizm moralny? Jakieś tłumione dewiacje go powodują? 17:27, 29.03.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

karmakarma

4 9

Ale to piszesz teraz o sobie? 19:40, 29.03.2019


BaronBaron

6 0

O sobie? Nie. O sobie mogę napisać, że jestem przedstawicielem cywilizacji śmierci. Pasuje? Ewentualnie mogę dodać, że jestem zaprzeczeniem wszystkiego co uznajesz za wartościowe. Może być? 16:44, 30.03.2019


helusia55helusia55

10 2

Weroncia dobrze sie czujesz ile masz lat ? A co sieroto zrobisz jak bedziesz miec takie dziecko lub wnuki ? Tez od zboczencow bedziesz ich wyzywac ? A poza tym w dobie internetu uwazasz ze te twoje dzieci zyja w noieswiadomosci i nie wiedza co LGBT , Ty wyjdz na ulice i posluchaj co smarkacze sobie opowiadaja i jak sa zepsuci przez kolegow wiesci internetowe itp. O jakim ty zepsuciu mowisz ? to ze dzieci zamiast pedal i ciota beda wiedziec ze o takich ludziach mowi sie inaczej ? To nie jest zarazliwe . naprawde 19:40, 30.03.2019


BedziaBedzia

21 5

Mam pytanie: co to znaczy "ideologia LGBT"?
Jak rozumiem jest to coś innego niż bycie gejem, lesbijką, biseksualistą, trans?
To z całą pewnością musi być coś odmiennego, tylko co to jest za ideologia i dlaczego skrywa się pod sformułowaniem LGBT? Być może jest to coś zupełnie sztucznego i skrywa się pod sztandarem LGBT, a również dobrze mogłoby się skrywać pod hasłem "ideologia kościoła katolickiego", "ideologia ziemniaka pastewnego" itp. nie mając z nimi nic wspólnego w równej mierze co "ideologia LGBT". Mam dlatego prośbę o wyjaśnienie, co autor miał na myśli posługując się tym sformułowaniem. Może wtedy dowiem się, dlaczego autor boi się o Mielec. Jak rozumiem LGBT (bez "ideologii) nie budzi lęków, bo w sumie dlaczego miałby większe niż "hetero", "chrześcijanin" (nomen-omen LGBT), "sympatyk płyt wiórowych" itp.
Proszę o rzeczową odpowiedź.

Wszystkiego dobrego,

bedzia 21:30, 29.03.2019

Odpowiedzi:7
Odpowiedz

TomekTomek

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


BedziaBedzia

10 1

Tomku: ale co dewianci lub zboczeńcy mają wspólnego z LGBT? Z tego co mi wiadomo: nic.
Wydaje mi się że raczej więcej z kościołem katolickim - obłuda, pedofilia itp.
Dlaczego mówisz do mnie per "jaśnie pan"? To dosyć dziwne, nie uważasz?

Pozdrowienia,

bedzia
23:18, 29.03.2019


Podaj źródła naukowePodaj źródła naukowe

2 7

Dlatego droga Bedziu, że nie ma żadnych dowodów naukowych, że bycie nie hetero jest zjawiskiem normalnym. Najlepszy dowód to ten, że homoseksualizm został usunięty z listy zaburzeń WHO nie wyniku badań naukowych a w wyniku GŁOSOWANIA !!!!!!!!!!!!!!! Ciekawa nauka, prawda???? Głosowanie opierało się na ?danych i badaniach? znanego psychiatry, wspierającego uwczesne środowiska homo. Wtedy był ich guru. Po latach przyznał, że sfałszował te pseudo wyniki. Kilka lat temu opublikował wyniki prowadzonej przez siebie terapii osób homo. W tym momencie już przestał być guru środowisk lgbt tylko zaczęto mu grozić. Inny naukowiec badał 3000 osób dorosłych wychowywanych przez pary homo w USA. Stwierdził zwiększony udział depresji, prób samobójczych, czy problemów z prawem takich osób stosunku do danych dotyczących osób wychowywanych przez rodziców hetero. Czy środowiska lgbt uznały te wyniki za ciekawe, interesujące do dalszej dyskusji? NIE. zagroziły facetowi śmiercią, podpaleniem domu itp. Cały ruch pseudo obrony lgbt nie ma żadnego poparcia w badaniach naukowych dlatego jest czystą ideologią. 10:14, 30.03.2019


BedziaBedzia

9 0

PŹN: no właśnie - podaj źródła naukowe. Poza tym: jak wyjaśnisz (inaczej niż naukowo), to że stały procent osób homoseksualnych to średnio 5%? Skąd ten strach, ta wrogość? czy naprawdę wszystko trzeba demonizować? Czy to jest problem że ktoś jest homo, a ktoś jest hetero? Dlaczego? W czym rzecz? Miarą człowieka jest to jak się zachowuje, a nie to jakie ma preferencje w sypialni. Za chwilę może się okazać, że osoba hetero, która lubi pejcze i skóry to też "zboczeniec".. (nawet jeżeli jest np. skrajnym prawicowcem i dobrze funkcjonuje w rodzinie, wychowuje przykładnie dzieci i chadza do kościoła (dowolnego). Interesuje mnie skąd bierze się wrogość i dzielenie ludzi na różne kategorie.

Pozdrowienia,

bedzia 11:40, 30.03.2019


Podaj źródła ...Podaj źródła ...

0 7

Droga Bedziu. Łatwo znaleźć w publikacjach , nie w necie bo to przecież mowa nienawiści, nazwisko znanego psychiatry, dane dot. badań profesorka badającego dzieci wychowane przez homo. Ludzie interesujący się tym tematem świetnie to znają. Szukaj, pytaj, przecież chodzi Ci o prawdę, prawda? Jedna tylko uwaga do Twojej odpowiedzi , 5% udziału osób homo w populacji. Skad te dane? Z Propagandy LGBT. Wczoraj, WCZORAJ, to nie żart, radny Warszawy stwierdził publicznie, że w Warszawie jest 200.000 osób lgbt. To ciekawe , bo Warszawa liczy 1.760.000 mieszkańców, zatem udział tych osób to 11% czy 5%? Która wersja prawdziwa? U zwierząt innych niż homo sapiens, bo przecież wg lewicy człowiek to trochę inne zwierzę, udział osobników homo, byków myślących , że są krowami itp. też wynosi 5%. Samice innych gatunków swoją płeć też nabywają nie w drodze naturalnej tylko przez indoktrynację społeczną innych członków stada? Sorki, ale to jawne zaprzeczenie rozumowi i czystej, niezidoktrynowanej, niesideologizowanej nauce. Istnieje coś takiego jak uczciwość poz 12:04, 30.03.2019


MariuszMariusz

8 1

Bedzia, to nie ma sensu. Dyskutujesz z czernią, która w ostatnim ćwierćwieczu nie przeczytała żadnej książki. Argumenty są na poziomie antyszczepionkowców. Nie ma szans, to jest klasyczny odruch semmelweisa. Nawet jak zaczniesz podawać linki do prac naukowych to ci powiedzą, że pisali je lewacy na polecenie Sorosa, czy innego tam guru lewaków. Pozdrawiam. 16:27, 30.03.2019


BedziaBedzia

5 1

Dzięki Mariusz, mam taką samą (smutną niestety) opinię.

Pozdrowienia 20:17, 30.03.2019


hehehehe

12 0

Najlepszą obroną jest atak! 23:07, 29.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Bagaty lecz LGBTBagaty lecz LGBT

11 2

Nie wiem czy to mądre posunięcie prezesa firmy INTERPHONE SERVIS. Sprzedaż może się zmniejszyć o ten tematu wart odsetek społeczeństwa. Kto bogatemu zabroni. 23:52, 29.03.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

A może odwrotnie?A może odwrotnie?

1 3

Zwiększy się u tych hetero. Ja bym tam jako szef sprzedaży nie kierował się do grupy targetowej o takim małej skali. 10:17, 30.03.2019


MariuszMariusz

7 0

Mnie się w ogóle w mojej małej śmiesznej główce nie mieści jak Pan Talarek łączy wypisywanie takich kacapołów z etyką managera. Bo poglądy trzeba mieć, ale żeby dla poklasku wciskać ludziom taką skrajną i groźną propagandę? Tego nie pojmuję. 16:35, 30.03.2019


Św.AndrzejŚw.Andrzej

21 3

W końcu załapał propagandę PiS czy chce się podlizać? 00:04, 30.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrzepiórkaPrzepiórka

11 1

Tak Andrzejku jesteś fantastyczny. Spijaj śmietankę ze szczerych komentarzy i nie odpisuj.Poczujesz się wielki jak dawniej. 00:17, 30.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LudolfLudolf

21 3

Co wy wszyscy gadacie nakręcacie się ideologia katonaziolska a zapominacie jak to nie kto inny tylko KOŚCIÓŁ ZDRADZAŁ I KOLABOROWAŁ najpierw z zaborcami a później z nazistowskim okupantem , tworząc m.in konfederacje targowicką i spiskujących z carską Rosją , a później z każdym jednym zaborco potępiając Konstytucję 3 maja nazywając ja ?zamachem stanu? ten sam kościół kryje wszelkiej maści zboczeńców i oszustów którzy molestują dzieci i wyciągają kasę od naiwnych żeby mieć pieniądze na wszystko m.in na panienki z agencji czy luksusowe samochody
Ten sam kościół do którego chodzi coraz mniej ludzi w Polsce zrobi wszystko by wypuścić nowego demona jakim wcześniej byli uchodźcy a teraz LGBT bo wychodzi jego obłuda i hipokryzja bo liczy się TYLKO KASA dla tych świetojebliwych pasożytów 08:22, 30.03.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MariuszMariusz

7 0

Ludolfie, przecież tu wszyscy całe życie na kolanach spędzają. Przed plebanem, prezesem, urzędnikiem. Ty wymagasz żeby horyzonty poszerzali? Daj spokój! 16:50, 30.03.2019


XyzXyz

17 1

Nie mów ślepemu o kolorach czy głuchym o muzyce bo i tak Cię nie zrozumieją nawet nie wiedza w swojej głupocie i szowinizmie ile takich osób żyje i pracuje wokół nich
A może klecha który daje im sakrament który wcześniej drapał się po jajkach nie przeszkadza czy obmacywał może małolata czy wikarego to tez nie przeszkadza hipokrytom ..... bo to przecież klecha 08:28, 30.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PajacePajace

3 1

A nie czujecie się jak marionetki pobudzani *%#)!& społeczeństwa medycznego? Oni wymyślili choroby, zaburzenia itd. Wy chcecie być tylko w zdrowym standardzie jaki został nakreślony. Kto stworzył WHO jak nie oni. Jak chcecie żyć w " zdrowym kraju" to bądźcie posłuszni i wykonujcie zalecenia! 13:02, 30.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PhanoramixPhanoramix

3 13

Chłopaki i dziewczyny z LGBT snują marzenia o wolności, uważają że w Polsce jest ta idea do zaszczepienia. Uważam, że nie tylko się nie zaszczepi ale przyniesie odwrotny skutek do oczekiwanego. Dobitnym dowodem potwierdzającym tezę jest Róża Luxemburg. Ona również organizowała zgromadzenia na tamte czasy LGBT i wiemy jak to si? dla niej i wesołej gromadki skończyło. 16:53, 30.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PatPat

11 1

Jaki to teraz Pan Talarek fantastyczny, jak dobrze nam "zrobił", hahaha. Pamiętam jak po gościu zawsze jeździli na starej stronie hejmielec (ci co chcą to pamiętają), a teraz on wspaniały, jak to mu rację przyznają, bo napisał to co chcemy. 09:00, 31.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KazikKazik

7 8

Popieram apel lecz sądzę, że prezydent Mielca jest raczej skłonny podpisać taka deklarację jak Trzaskowski w Warszawie. Obym się mylił. 16:09, 31.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ala i AsAla i As

5 9

W Niemczech już do tego doszli, bo jest to od lat: ideologia LGBT napędzana jest przez kapitalizm: rodzina jako jednostka gospodarcza jest mniej ?konsumencka? niż single. Jak rodzina to przeważnie 1 lodówka,pralka,auto,kuchenka,zmywarka,mieszkanie itd na 2 osoby. Jak single to każdy musi mieć swoje więc więcej się sprzedaje.Wszelkie układy singletowe bardziej nakręcają gospodarkę. Dlatego tak promuje się ten syf. 20:52, 31.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

asasinasasin

9 2

Czy pan Talarek pisze o pedofilach w KK?? Czy po ujawnieniu wielu pedofilskich czynow, ich utajniania, proby umniejszania ich wielkosci kogos potepia??? Czy dzielem przypadku teraz zaczela sie akcja LGBT??? Otoz nie przypominam sobie ale pamietam jakie opcje polityczne obskoczyl autor. 15:46, 01.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

InseminatorInseminator

9 2

Towarzysz Talarek wie najlepiej od jakich ideologii powinniśmy być wolni. A najwygodniej będzie sporządzić listę jedynie słusznych ideologii a pozostałych zakazać.
Pamiętajcie towarzyszu, że to mój pomysł był ... 16:43, 01.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

dziobakdziobak

0 1

proponuję ideologię Dekalog i Ekumenizm tzn. wartości zawarte w dekalogu wraz z poszanowaniem wolności religijnej i prawa do ateizmu; PS. nie mam nic do homo, ale jeśli ktoś ma taką potrzebę to nie się zamknie w sypialni i oddaje upodobaniu, bo jak widzę takich na ulicy to mam obrzydzenie 10:45, 04.04.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


KondzioKondzio

3 4

Wszystkim ,ale to wszystkim polecam to przemówienie jednego z aktorów. Mówi o prawie do wolności. Ale wolności także od dewiacje i zepsucia.

Obejrzyj film ?Jim Caviezel - Mocne przesłanie do świata! (2018)? w YouTube
https://youtu.be/VLrEw-VgHSs 18:10, 02.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RączkiRączki

2 0

Jak patrzę na łapki przy komentarzach to już widzę jak daleko idzie postęp w Mielcu... 09:08, 04.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

szok!szok!

0 2

Oczywiście że popieram, na nie to mogą być tylko pedofile, geje i lesbijki 14:30, 04.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NiktNikt

4 0

Panie Talarek czytać,czytać,czytać ale ze zrozumieniem.I tak nie będzie posłem! 16:12, 07.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%