Zamknij

Nie żyje rowerzysta potrącony na ul. Jana Pawła II

09:29, 21.11.2019 K.S Aktualizacja: 22:48, 21.11.2019
Skomentuj Zablokowana ulica Jana Pawła II. Zdjęcie dzięki uprzejmości grupy Uwaga Policja Mielec (Okolice) na Facebooku. Zablokowana ulica Jana Pawła II. Zdjęcie dzięki uprzejmości grupy Uwaga Policja Mielec (Okolice) na Facebooku.

Ulica Jana Pawła II (między murami) przez kilka godzin była zablokowana po tym, jak przed godziną 9 w czwartek 21 listopada doszło tam do potrącenia rowerzysty. 91-letni mężczyzna w ciężkim stanie trafił do szpitala, jednak jego życia nie udało się uratować.

Do trzech zdarzeń doszło dzisiaj rano na mieleckich drogach. Tuż przed godziną 9 na ul. Jana Pawła II doszło do tragicznego w skutkach potrącenia rowerzysty. 91-letni mężczyzna wpadł pod koła skody. W ciężkim stanie został przewiziony do szpitala, jednak jego życia nie udało się uratować.

Na miejscu przez kilka godzin trwały działa służb. Policjanci kierowali samochody osobowe na objazd przez ulicę Legionów.

Niemalże w tym samym czasie do zderzenia dwóch osobówek doszło na ul. Żeromskiego przy Urzędzie Skarbowym. Tutaj także trwały działania służb i wynikające z nich utrudnienia w ruchu. Ze wstępnych informacji wynika, że poszkodowana jest jedna osoba.

Wcześniej, bo około godziny 6:30 na ul. Wojska Polskiego - w rejonie firmy Kirchhoff - także doszło do potrącenia rowerzysty. Potrącony mężczyzna z obrażeniami również trafił do mieleckiego szpitala.

[ALERT]1574324973477[/ALERT]

(K.S)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(110)

Twój nickTwój nick

17 21

Tak chciałem zauważyć - na rondzie koło Kirchhoffa znaki ustąp pierwszeństwa stoją PRZED przejazdami dla rowerzystów, zatem to one decydują o pierwszeństwie. Tu pierwszeństwo mają rowerzyści (droga dla rowerów jest "drogą") oraz pojazdy będące na rondzie zgodnie z tymi znakami. Przepisy o przejazdach tracą tu znaczenie.

Co innego 100m wcześniej, czyli na skrzyżowaniu z Szafera - tutaj znaki ustąp pierwszeństwa stoją za przejazdem, zatem obowiązują przepisy dotyczące przejazdów. 10:01, 21.11.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

123123

4 0

Przejazd dla rowerow to jest to samo co przejscie dla pieszych, wiec rowerzysta ma pierszenstwo tylko gdy samochod skreca w droge poprzeczna lub znajduje sie juz na nim, a znaki ustawione przy drodze nie maja nic do rzeczy. 14:47, 22.11.2019


Twój nickTwój nick

1 0

123 - masz rację, świętą rację, jesteś mistrzem, znawcą, ekspertem, chwała Ci, a ja się tarzam ze wstydu, pełzam Ci i stóp będąc niegodnym podniesienia wzroku choćby na zderzak w w Twoim samochodzie! 16:12, 22.11.2019


reo

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


PoliPoli

2 1

Ładnie to tak zarabiać na nieszczęściu innych? Wstydu nie masz! 10:30, 21.11.2019


voltvolt

1 0

Wracaj do Krakowa 10:34, 21.11.2019


bartinobartino

122 9

dobra jakie to jest pierwszeństwo gdy rozpędzony rowerzysta nieoświetlonym rowerem wjeżdża pod koła auta, rano do pracy patrzyłem przed rondem nikt nie jedzie, prawie się zatrzymałem - nikogo nie ma i jak ruszam nagle ktoś mi śmignął przed maską - taki rowerzysta musi być porządnie rozjechany, w szpitalu poleżeć połamany, wtedy się dopiero nauczy. przecież oprócz zasad istnieje kultura jazdy, ale tylko na zachodzie 10:17, 21.11.2019

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

swiętekrowyswiętekrowy

5 24

wychodzi na to że to był rower z napędem odrzutowym, stoisz i nie widzisz (zapisz się do okulisty) albo nie chcesz widzieć rowerzysty. Przeważnie jest tak że wyjeżdżacie z ronda widzicie rowerzyste odwracacie łep w drugą stronę udając że nie widzicie i gaz do dechy. Tyle lat jeżdzicie tym rondem i wiecie że tu jest ścieżka rowerowa ale co tam.TO WY KIEROWCY NIE MACIE KULTURY ZA GROSZ, MAŁO KTÓRY SIĘ ZATRZYMA I PRZEPUSCI KULTURALNIE ROWEZYSTĘ NIERAZ TRZEBA WYMUSIĆ ŻEBY PRZEJECHAĆ TO RONDO 18:57, 21.11.2019


dziobakdziobak

4 7

"ROWEZYSTA" - dobrze określa poziom rowerzystów w Mielcu 09:11, 22.11.2019


MutosMutos

3 2

Nie wiem czy jest sens pisać o tym po raz kolejny bo i tak mieleccy kierowcy są niereformowalni.
Art 27 PoRD mówi wyraźnie, że rowerzysta ma pierwszeństwo na przejeździe rowerowym więc szkoda tu czasu na te dywagacje. Chciałbym tylko przypomnieć, że za zabicie rowerzysty na przejeździe idzie się do więzienia. 13:20, 22.11.2019


do dziobakdo dziobak

3 1

polak polakowi wilkiem byle doje..ć, typowe za granicą , w robocie, na drodze , agresja na każdym kroku zamiast trzymać się razem jako naród - bo koleś zapomniał litery R to cza mu dowalić 17:31, 22.11.2019


Do MutosDo Mutos

1 1

a za zabicie na przejściu dla pieszych - dostaje się medal ? bo to jest nagminne zjawisko i co to za szacunek ze strony rowerzystów " święte krowy " a ten przepis jest chory bo jakos auta nie maja pierszeństwa przed pociagiem - ktos oszalał bo to droga rowerowa przecina droge ale trudno - natomiast przeginanie i przejazd rowerem przez przejscie powinien być surowo traktowany tak samo jak jazda po chodniku i kropka. 22:57, 23.11.2019


kierowca i rowerzystkierowca i rowerzyst

113 1

Jako kierowca i rowerzysta wiem, że pierwszeństwo nie zastąpi zdrowego rozsądku. Rowerzyści nie mogą wykorzystywać sytuacji, że mają pierwszeństwo bo taki nagły wyjazd pod samochód może skończyć się w szpitalu. 10:30, 21.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EmilEmil

69 1

Nic nie zyskają na potrąceniu, a w razie uszczerbku będą kuśtykać do końca życia. Mimo, że ma pierwszeństwo powinien lekko skręcić głową i upewnić się, że nie zostanie rozjechany przez tira. 10:47, 21.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mielczanka1mielczanka1

95 3

Rowerzysto używaj świateł w swoim rowerze! Policja powinna tępić takich rowerzystów i sadzić im konkretne mandaty. Jesteś widoczny- jesteś bezpieczny!!! 11:00, 21.11.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

................

19 13

Jestem rowerzystą używam świateł owszem powinno karać się tych którzy tego nie robią ale przede wszystkim karać powinno się kierowców samochodów którzy pomimo tego że ja mam pierwszeństwo odwracają głowę i udają że mnie nie widzą a co gorsza są tacy którzy wymuszając pierwszeństwo patrzą się mi w oczy i szyderczo śmieją. 12:49, 21.11.2019


wiwaldiwiwaldi

1 1

No...chyba że masz 91 lat :(
12:19, 22.11.2019


do mielczanka1do mielczanka1

2 3

rowerzysta nie ma obowiązku jazdy cały dzień na światłach, tak jakbym napisał że jako piesza masz nosić zapaloną latarkę na czole by być widoczną jak będziesz przechodzić przez pasy 17:36, 22.11.2019


błądbłąd

1 0

Poruszając się po drogach publicznych niestety ma obowiązek używania świateł
13:13, 25.11.2019


sdasda

80 10

Z całym szacunkiem, ale najlepsze są te dziadki co ledwo pedałują, ale na składaku środkiem drogi jadą, gdzie obok jest ścieżka rowerowa. Masakra! 11:47, 21.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MakMak

65 2

Obowiązkowo powinni mieć kamizelki odblaskowe założone. Ja mam i używam codziennie przecież to o moje bezpieczeństwo tu chodzi. 12:34, 21.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aspasp

35 5

Chciałem zauważyć że badania lekarskie dla kandydatów na kierowce to nabijanie lekarzom i przychodnią lekarskim kasy. Jest bardzo dużo kierowców którzy badań psychologicznych nie powinni przejść. 12:47, 21.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

anaana

4 1

Dlaczego nie lekarzą, skoro przychodnią? ech, polski język trudny język. Skąd więły się te koszmarne końcówki? 20:55, 21.11.2019


Babka dziadka Babka dziadka

6 42

Rano był dziadek , po poludniu ni ma dziadka ehhhh 14:05, 21.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ika76Ika76

56 2

Sytuacja z dziś. Godzina ok.06:15. Las w Piątkowcu. Sznur samochodów w kierunku Mielca. Kierowca jadący przed nami rozpoczął manewr wyprzedzania. Będąc już na drugim pasie, gwałtownie zahamował, zahamowały tez inne pojazdy na sąsiednim pasie. Myślałam, że nadjeżdża pojazd od strony Mielca i kierowca przecenił swoje możliwości czasowe dla wyprzedzenia. I tu niespodzianka. Bo lewym pasem, na nieoświetlonym rowerze jechał sobie rowerzysta ubrany na czarno w kierunku Mielca. Komentarz? Szkoda słów..... 14:29, 21.11.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

do Ika76do Ika76

7 7

Komentarz ? kierowca który rozpoczął manerw wyprzedzania prawdopodobnie był KRÓTKOWIDZEM 17:46, 22.11.2019


prawdaaprawdaa

1 0

Bardzo często ten rowerzysta jedzie o tej godzinie i faktycznie bez kamizelki i oświetlenia - najwidoczniej brakuje zdrowego rozsądku i szacunku do własnego życia. Dla odmiany przed 6 jedzie również rowerzysta w kamizelce i z oświetleniem - jest widoczny z daleka - tylko tyle i aż tyle.... 13:22, 25.11.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


kolokolo

28 4

pasowało by gościowi w zielonej kurtce który codziennie rano jeżdzi ul wojska polskiego po ulicy zamiast drogą rowerową dać mu mandat dla przykładu i zgolić siwe wąsy 17:09, 21.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sfsf

3 38

I tak długo juz pozył 17:27, 21.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

wiwaldiwiwaldi

5 0

dobrze, że to nie był twój dziadek, lub tata...który spłaca jeszcze kredyt na TWÓJ dom, żeby żyło się tobie i twoim dzieciom lepiej niż jemu za komuny...

12:27, 22.11.2019


ŻycieŻycie

21 7

Jak patrzę jak jezdzi większość rowerzystów to chyba oni myślą że są niezniszczalni... 17:43, 21.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

................

3 0

Jak patrzę jak jeździ większość kierowców to oni chyba myślą że są bogami w swoich stalowych rydwanach 13:12, 23.11.2019


AnrsAnrs

21 2

Powinny być obowiązkowe kamizelki bo teraz jak już się ściemnia po 15 ludzie jeżdżą ubrani na czarno bez żadnych odblasków i w razie wypadku oni powinni być winni. 18:51, 21.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kmbkmb

11 5

przypominam - rowerzysta ma pierszeństwo na pasach na przejeździe dla rowerów , na , a nie metr przed! to samo pieszy - ma pierszeństwo na pasach a nie metr przed! 19:04, 21.11.2019

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

..................

4 2

Myślisz się rowerzysta ma pierwszeństwo metr i dwa i trzy metry przede tylko że nie ma pasach tylko na przejeździe rowerowym 19:12, 21.11.2019


XCXC

0 2

kmb - no chyba, że jak na tym rondzie przed przejazdem kierowca widzi znak "ustąp pierwszeństwa", a więc kierowca musi ustąpić nawet rowerzystom dopiero dojeżdżającym do przejazdu - pisz wniosek do drogowców o przesunięcie znaków i sprawa załatwiona 19:27, 21.11.2019


123 123

0 0

Nie wiem skad wytrzasneliscie te idiotyzmy ale wiedzy radze szukac w kodeksie drogowym, kmb ma racje! 14:50, 22.11.2019


............

1 0

Z taką znajomością przepisów to nie ma się co dziwić że jest jak jest. 16:07, 22.11.2019


RXRX

0 0

123 - mała lektura do poduszki - https://tinyurl.com/urzjezo 18:28, 23.11.2019


..................

1 0

"i nikt nam nie wmówi że białe jest białe a czarne jest czarne" Masakra. 18:48, 23.11.2019


karolkarol

21 7

Niestety dopóki policjanci będą zaczajać się na kierowców, a nie zajmą się rowerzystami dopóty będzie dochodziło do takich sytuacji. Skoro policja wprost mówi o odgórnej ilości wypisanych mandatów to może niech przejadą się wolności w jedną i drugą stronę i wyłapią wszystkich rowerzystów bez świateł, albo na byle którym skrzyżowaniu, gdzie rowerzyści przejeżdżają przez pasy. Brakłoby Wam bloczków mandatowym... mielibyście normę do końca roku wyrobioną. Sam jeżdżę dużo rowerem, kiedy zsiadam przed pasami i przeprowadzam rower to ludzie patrzą na mnie jak na idiotę, kiedy mam włączone światła tak samo. Nie wiem co w tym takiego trudnego?? 20:27, 21.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Tubylec Tubylec

0 0

Proponuję postać policji na Sienkiewicza średnia prędkość 80 km . Paranoja jak jedziesz autem 60 pomimo ograniczenia w terenie zabudowanym do 50 to wszyscy cię wyprzedzają albo blinduja długimi , cała droga do chorzelowa tak wygląda . Tu by się bloczki policji skończyły 18:08, 23.11.2019


Rafał z LORafał z LO

18 4

Wobec takiej tragedi , emotikony z uśmiechniętą buźką zaznaczyło 5 procent -- brak empatii , kultury i wychowania.Jednym słowem wstyd mi za was. 22:24, 21.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KaroKaro

9 10

Wystarczy przejść się ta ulica i zobaczyć że kierowcy zrobili sobie drogę szybkiego ruchu nie patrząc że są pasy ludzie i rowerzyści ... nie ważne ile ten człowiek miał lat bo to mógł być każdy tylko że zginął przechodząc przez przejście... 23:39, 21.11.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

dziobakdziobak

0 3

w godzinach szczytu a prawie taka była średnia prędkość na JPII wynosi ok. 1m/s tj. 3,6km/h 13:47, 22.11.2019


do dziobakdo dziobak

3 0

jakie godziny szczytu o 9.00 rano ty chyba czytać po polsku nie umiesz wychodzi na to że nawet na pasach nie jesteś już bezpieczny 17:59, 22.11.2019


Do bucaDo buca

0 1

Tam się jedzie 15km/h to naprawdę się zapiera.... 10:30, 23.11.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Tatuś Matki jedynej.Tatuś Matki jedynej.

8 3

Twoja mamusia powinna dostać od Durexu odszkodowanie za pękniętą gumkę. 08:13, 22.11.2019


WYLECZONAWYLECZONA

16 0

Mieleckiego szpitala? W szpitalu to sie ludzi leczy a w Mielcu to albo odrazu można iść i umierać albo przygotować sobie worek z pieniędzmi !!! DRAMAT 11:10, 22.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KarolKarol

25 0

Przykro czytać takie komentarze i hejt osób które tak naprawdę nie mają pojęcia co się stało...Co w tym momencie czuje rodzina? Co sie z Wami ludzmi dzieje? Gdzie współczucie wobec tragedii? zginął człowiek który w tym wypadku nie zawinił... NIE JECHAŁ po jezdni i NIE WJECHAŁ rowerem na przejście. Został potrącony prowadząc rower na pasach. Dozył pięknego wieku w pełnej sprawności zarówno fizycznej jak i psychicznej i mógł pozyc jeszcze parę dobrych lat.. Myślę że niektórzy powinni się parę razy zastanowić co piszą z szacunku dla rodziny i zmarłego... 16:57, 22.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TadzioTadzio

1 4

Zaczęło się polowanie na rowerzystów.Uważajcie rowerzyści. 19:22, 22.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LoboLobo

5 1

Winnym wypadkom z rowerzystami i pieszymi jest USTAWODAWCA , media, projektanci i niby organizatorzy ruchu, stawianie nielogicznych znaków na drodze dla rowerów budowanie i wyznaczania takich dróg, magminne malowanie przejść na czerwono nie wiedząc czym to skutkuje. Wypadków będzie tylko więcej. Zjazd z ronda a tu droga dla rowerów, kierunek prawie ten sam, prędkości takie same, odległość dwa metry, Kierowca zjeżdża a powinien się zatrzymać wysiąść i sprawdzić czy aby rower nie jedzie. Następnym absurdem chodnik po brzegu ronda No i ciągnik siodłowy. Winnym wypadków w 50% jest projektant drogi policja i miejski inspektor Wiedzą jak zaprojektować przejście przez nieużywane tory kolejowe, Nie potrafią zmusić rowerzystów do bezpiecznej jazdy. Winny tylko kierowca nawet jakby stał, albo jechał 20 na godzinę, 21:36, 22.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Jezus MariaJezus Maria

3 8

91 lat... Jak mu nie wstyd. Jeszcze dłużej trzeba było !!! 01:34, 23.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

VlafVlaf

0 0

Mam fiutku twoj adres ip, może w końcu się przedstawisz.. Czy sam mam Dac twoje dane? 23:30, 08.12.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Łaska Łaska

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


RakRak

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


błądbłąd

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


StefcioStefcio

0 3

Pójdzie za te grzechy do piekła pieronica 16:43, 24.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WnuczekWnuczek

0 2

Dziś już dziadzia nie mam bo mi go zabila Niemcy nie zabili a ona zabila mój boze 16:58, 24.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JarekJarek

0 2

Szkoda jej miała trudne dzieciństwo trochę posiedzi i wyjdzie 17:05, 24.11.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

błądbłąd

1 0

Dlaczego posiedzi? Na przejściu dla pieszych rowerzysta powinien zejść z roweru i go przeprowadzić po uprzednim ustąpieniu pierwszeństwa pojazdom znajdującym się na drodze z pierwszeństwem
13:15, 25.11.2019


Do bładDo bład

0 1

On przechodził przez przejście prowadząc rower i został potrącony jak już schodził z pasów więc to ewidentnie wina kierowcy która powinna ponieść największą możliwą kare!!!! 12:35, 26.11.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Henio Henio

0 0

Pewnie i tak się wymiga od odpowiedzialności 23:01, 24.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


StolarzStolarz

1 1

Mam nadzieje ze rodzina nie odpuści !!!!! 14:44, 25.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lisek Lisek

1 0

Ha ha ha młoda niedoświadczona !!!zalezy w czym !! Zabiła człowieka !!! Mógł mieć 20 ,30 ,60 lub nawet 100 lat !!! zabiła !!!!! 15:26, 25.11.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

EEEE

0 2

Dziadek sam popełnił samobójstwo nikt go nie zabił, w tym wieku powinien sieziec w domu 15:44, 25.11.2019


Tak takTak tak

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


wojwoj

3 0

Projektant tego przejścia powinien beknąć.Widoczność dla kierowcy tego kogoś co wychodzi za tego uskoku muru jest znikoma.Skoro tam ktoś nie pozwolił na wywłaszczenie tego kawałka działki to przejście powinno być przesunięte kilka metrów dalej.Jest to zadanie dla jakiegoś ogarniętego urzędnika lub radnego i wtedy będzie mniej problemów i nieszczęść. 16:41, 25.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Rys Rys

2 0

Jarek , Zeniu piszecie prawdę ale i tak zaraz was wykasuja ze naruszono regulamin jak o niej piszecie a jak inni piszą ze dziadek zginął ze tyle przeżył to ze go zabiła nic się nie stało to tego nie wykasuja !!! 21:05, 25.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KingaKinga

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Pys Pys

0 0

Już kasują komentarze !!!! 21:58, 25.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tomcio Tomcio

0 0

A ja nie widzę żeby się trzęsła w niedziele w kościele jak paw z podniesiona głowa szła 22:44, 25.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KkikoKkiko

1 0

Czemu kasujecie komentarze zabila dziadka na pasach dzwoniła do księdza w tym czasie ma iść do pudła za ten czyn koniec tematu smierć za smierc 06:21, 26.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


StasiuStasiu

0 1

Niech jedzie do księdza slawka i niech się modli za dziadka 11:40, 26.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


AdasAdas

0 0

Zabiłeś dziadka na kolanach do Czestohchowy a potem Nisko albo Zaleze 4 lata pudła bez Slawka 14:06, 26.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Tomeczek Tomeczek

0 0

Ha ha nie diabeł tylko ksiądz Sławek 20:36, 26.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JurusJurus

0 0

Jutro będzie po ciebie policja lub duch dziadka spij na spaniu cię opeleta tego ci potrzeba było nie chodź na cmentarz broń boze sama 21:06, 26.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Tomeczek Tomeczek

0 0

Co Fiolka prawda w oczy kole !!!nie wyzywaj nikogo od śmieci bo może sam-a jesteś śmieciem !! 13:34, 27.11.2019


Tomcio Tomcio

0 0

Kazik mówisz prawdę ale zaraz cię zablokują , nie wiem po co można pisać komentarze jak i tak kasują !!!!!co to za polityka 11:37, 27.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Sławek Sławek

1 0

Jak można zabić człowieka i jeszcze mówić ze to wina dziadka a taka święta udaje a z księżmi szaleje na wyjazdach 17:01, 27.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ona temu winnaOna temu winna

2 0

Wina dziadka? chyba dlatego że wyszedł z domu.. jak można obwiniać człowieka który przechodził prawidłowo przez przejście i został potrącony będąc już na drugim pasie jezdni? To że był stary nie znaczy że to jego wina i mógł zginąć 18:48, 27.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Sławek Sławek

1 0

Zgadzam się w 100 procentach cała rodzina zwala winę na dziadka jak można być tak bezczelnym 19:38, 27.11.2019


JanekJanek

0 0

Wina to jej matki bo do księdza jej kazała jeździć a ta jeździła a ona na chałupy chodziła i bojami się zajmowała a teraz w chłopie siedzi 21:59, 27.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PysiekPysiek

0 0

I jak tam wiecie coś wyrok wydany 20:34, 28.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Janek Janek

0 0

Dziś już matka krążyła po wsi jak komary w lesie zawsze jakaś boje do domu przyniesie 22:40, 28.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Tomus Tomus

0 0

Ciekawe czy opowiada ludziom o córci ze zabiła człowieka 09:24, 29.11.2019


JanekJanek

0 0

Tego nie mówi tylko jest ciekawa co ludzie mówionym i głupa pali jak by nigdy nic już jest na bojach w drugim zakontku Malinia krąży jak smród po gaciach 11:14, 29.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tomus Tomus

0 0

A córcia chodzi z podniesiona głową 13:24, 29.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


SztokSztok

0 0

Już z ksiedzami na wyjeździe się huka 20:26, 13.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ManiusManius

0 0

Kto jej pozwolił a matkę kto puka proboszcz chyba nie ana na tuszów jezdzi 21:09, 13.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%