Zamknij

Jest inicjatywa budowy nowego połączenia Mielca z autostradą i Rzeszowem!

22:09, 20.10.2020 P.C Aktualizacja: 22:19, 20.10.2020
Skomentuj

Nowa droga miałaby zaczynać się przy parku przemysłowym na osiedlu Wojsław w Mielcu i prowadziłaby prosto do węzła autostradowego.

Pomysł budowy łącznika obwodnicy Mielca z autostradą A4 to inicjatywa posła Fryderyka Kapinosa. Taką inwestycję zaproponował do Krajowego Planu Odbudowy. Jest to specjalny mechanizm wykorzystujący fundusze Unii Europejskiej, który ma pomóc Polsce w wyjściu z kryzysu po trwającej nadal pandemii COVID-19. Planowane są między innymi inwestycje, które mogą wesprzeć rozwój regionów.

Zaproponowana przez posła Kapinosa droga znacznie skróciłaby dojazd z Mielca do Rzeszowa i podróż autostradą na wschód regionu. Trasa zapewne liczyłaby około 20-25 kilometrów i z autostradą A4 łączyła się pod Sędziszowem Małopolskim. Fryderyk Kapinos uważa, że ta inwestycja byłaby korzystna dla mieszkańców powiatów mieleckiego oraz ropczycko-sędziszowskiego.

- W obecnej sytuacji komunikacyjnej, duże przemysłowe miasto jakim jest Mielec, nie ma bezpośredniego połączenia z autostradą. Mieszkańcy powiatu ropczycko-sędziszowskiego natomiast zyskają lepszą komunikację z województwem świętokrzyskim i centralną Polską - przekazuje poseł.

Pierwsze szacunki wskazują, że koszt budowy nowej trasy - zapewne jako drogi wojewódzkiej - to przynajmniej kilkadziesiąt milionów złotych. Droga prowadziłaby głównie przez tereny leśne. 

Portal

hej.mielec.pl

Napisał o tym

pierwszy

 

Czy łącznik Mielca z A4 pod Sędziszowem to dobry pomysł?

Ankieta zakończona, dziękujemy za oddane głosy. Wyniki głosowania są widoczne poniżej:
TAK 83%
NIE 17%
(P.C)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(142)

Daj PanDaj Pan

24 119

te pieniądze na Szpital i łóżka lepiej. 22:23, 20.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

anteoranteor

36 1

Lepiej czytaj z uwagą ... 22:31, 20.10.2020


Kto.Kto.

12 4

A najlepiej dla Ciebie.
07:14, 21.10.2020


reo

......

139 33

Bardzo dobry pomysł!!! 22:24, 20.10.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

obserwator1obserwator1

14 27

Jest już takie połączenie - wystarczy wyremontować i doinwestować - przez Niwiska popatrz dobrze na mapę i sam się raz przejedź i zobaczysz że jest dobre a po co te lasy znowu niszczyć ... 07:28, 21.10.2020


<TOM><TOM>

20 3

droga przez Niwiska jest bardzo kręta i wąska 11:04, 21.10.2020


MielcokMielcok

2 11

obserwator , po co to tłumaczysz tym ludziom , trują węglem nawzajem ...., nie wytłumaczysz im niczego nawet ociepenie klimaty beda negować , plastik po nich pozostanie ,... nastepne pokolenia tak ich zapamiętają , niech tną ... 13:27, 21.10.2020


KrrKrr

66 82

Już raz Kapinos policzył koszy nowej hali . To teraz wszyscy widzimy co się w Mielcu dzieje 22:33, 20.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Było tak...Było tak...

28 14

Ś.P. prezydent Kozdęba 2 lata zwlekał z rozpoczęciem inwestycji(można sprawdzić decyzję Rady Miasta) a ceny wówczas wzrosły. Juz od dwóch lat powinniśmy mieć halę. Opieszałość!!! 07:53, 21.10.2020


do Było Takdo Było Tak

16 4

śp. Kozdęba był prezydentem a większość w Radzie Miasta miał PIS i to właśnie oni grali na czas nie chcieli modernizować hali , zdecydowali ją rozburzyć (ok 3 mln) potem powstał projekt ( ok 2 mln ale wyrzucony do kosza) Kapinos unieważnił przetarg bo było drogo( ponad 140 mln) odchudził i wiele obciął i przy następnym przetargu (ok135 mln ) podpisał umowę bo szły wybory ( II tura prezydencka) a dziś już można wątpić czy wystarczy 150 mln ( np brak wyposażenia , czy wzmocnienie gruntu) 15:37, 21.10.2020


....

42 34

Powinno być połączenie z drugiej strony Dębicy. Tak to tylko Ukraińcy będą mieli wygodniej. 22:36, 20.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BartlolomeoBartlolomeo

75 30

Lepsza była by kolej mielec-kolbuszowa-rzeszow 22:39, 20.10.2020

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

Pasażer Pasażer

21 2

Super pomysł! 06:38, 21.10.2020


Jestem za Jestem za

17 1

Skład pociągu byłby pełny. Chętnie wypiłbym kawę w pociągu na tej trasie.. 08:26, 21.10.2020


Taki pociagTaki pociag

8 7

Niestety ale taki pociag musiałby latać minimum 160-200 żeby to miało sens. Wtedy w 15 min można by się dostać do pracy do Rzeszowa 12:20, 21.10.2020


sommerfeldsommerfeld

13 1

Takie połączenie jest moim marzeniem od dawna, do tego jeszcze parkingi park&ride. Proszę sobie wyobrazić: dojeżdżam do stacji, parkuję, wsiadam w pociąg, piję kawę, nie muszę skupiać uwagi na prowadzeniu więc przeglądam maile zanim dotrę do biura - no po prostu coś pięknego. Rzeszów myśli coś powoli o podmiejskiej kolei aglomeracyjnej, może warto byłoby przedłużyć ją aż do Mielca? 08:43, 22.10.2020


pffpff

0 6

Jaka jest realna korzysc z połączenia pociagu Mielec - Rzeszów ? Marcel jedzie 45 min, Pociagniem 2 godziny ? I co bedziemy nim jezdzic żeby sie *%#)!& w drodze na impreze żeby przed lokalem nie pić? Tak to w takim układzie idealny pomysł. 17:26, 06.04.2021


patriotapatriota

12 7

Aż sobie kupię regionalne meble najwyższej jakości. 22:52, 20.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AlbeeAlbee

16 27

Niewątpliwie taka inwestycja zapewniłaby kilkanaście, jeśli nie kilkadziesiąt tysięcy głosów. Ale może to i lepiej..... 00:19, 21.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mmmmmm

23 19

Zazdrościsz mu pozycji czy jak? Sam to osiągnął i robi pożytek dla nas także wara od Fredka...
00:46, 21.10.2020


BraciszekBraciszek

75 45

PORONIONY POMYSŁ!!!
Niepotrzebna jest dodatkowa droga dewastująca tereny leśne.
Należy zrobić węzeł autostradowy na drodze 986 (Mielec-Ocieka-Ropczyce), co zapewni wygodny dojazd autostradą do Rzeszowa.
Takie rozwiązanie to minimum kosztów i maksimum efektów.
00:30, 21.10.2020

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

SeniorSenior

18 4

Braciszka, podpisuję się pod Twoim pomysłem. Jako senior, co tydzień jeżdżę do Rzeszowa autostradą i aby zaoszczędzić kilometrów, wjeżdżam na węzeł sędziszowski, do którego dojazd od strony Mielca jest karkołomny (zakręt 90 stopni) i w dodatku nie jest oznaczony(!).
Węzeł ropczycki TO JEST TO. 00:39, 21.10.2020


OdOd

13 0

zawsze zastanawiałem się dlaczego tam nie ma węzła???!!! Wbrew logice! 08:32, 21.10.2020


TaxidriverTaxidriver

10 9

Senior jak zakręt 90 stopni jest karkołomny to nie powinieneś jeździć samochodem. 10:35, 21.10.2020


AlviAlvi

1 0

Węzeł "sędziszowsko-ropczycki"od początku był zlym pomysłem. Należało zrobić 2 węzły, jeden na drodze Sędziszów-kolbuszowa A drugi tak jak piszesz na 986 . Dzięki temu wszystkie 3 miasta mialyby najbardziej optymalne dojazdy... niestety lokalne ambicje i polityka nie pozwoliły się dogadać ... zamiast tego zainwestowano gigantyczne pieniądze na przejścia dla zwierząt z których i tak nie chcą korzystać... 08:16, 23.10.2020


jaśjaś

0 0

popieram!!! 13:46, 24.10.2021


ZajebistyZajebisty

34 17

*%#)!& pomysł... Oby tylko na pomyśle się nie skończyło :-)
00:30, 21.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SeniorSenior

8 2

Coś Ci się "pokręciło" w opini. 00:43, 21.10.2020


łałłał

51 28

Fryderyk...Ale ty mi zaimponowałeś w tej chwili.
Tego nam potrzeba, nowych idei i wiary w to że można coś zrobić/zmienić.. Trzymam kciuki za realizację tego pomysłu :)
A maruderzy niech lepiej nie komentują bo aż oczy bolą od tego ciągłego narzekania na wszystko na tym portalu... Wejdzie pod kołdrę i śpijcie ale z łaski swojej nie trujcie innym. 00:42, 21.10.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

BraciszekBraciszek

9 7

łał-ku.
Gdybyś wydawał swoje pieniądze, nie popierałbyś takiej nieprzemyślanej inicjatywy. Przeczytaj moją opinię ze zrozumieniem(!).
Nowe idee i wiara, to hasła minionej komuszej epoki(!).
Jeżeli bolą Cię oczy od narzekania, to znak, że czeka Cię wizyta u neurologa.
Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia. 00:52, 21.10.2020


SeniorSenior

1 0

Powinno być: Wejdźcie, a nie Wejdzie.
... albo lapsus, albo kłopoty z ...
01:30, 21.10.2020


robo robo

3 0

Ja mam wrażenie że na idei się skończy. PiS ma to do siebie że co jakiś czas coś wrzuci a i tak gówno z tego będzie

18:31, 21.10.2020


RokisRokis

35 18

Jestem za! 01:04, 21.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

InformatykInformatyk

1 2

Jaki jeszcze Nick wymyślisz?
IP ????????? 01:12, 21.10.2020


ASpASp

46 18

Węzła nowego już nie zrobią.To jest wina tych co siedzieli we władzach jak projektowali autostradę. Dębica załatwiła sobie dwa zjazdy z autostrady i to tak że w obydwu zjazdach autostrada zamiast powinna być wybudowana w linii prostej i przebiegać w okolicy Brzeżnicy to robi takie zakola zbliżające do Dębicy.Teraz Kapinosowi koło gospodyń wiejskich doradza żeby ciąć las , budować drogę i wyganiać ostatniego łosia z lasu 06:35, 21.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

hejaheja

0 1

Tylko w treści artykułu jest napisane by planowana droga była dołączona do ISTNIEJĄCEGO węzła autostrady :)
Należy czytać tekst wielokrotnie jeśli się go nie rozumie. 14:33, 24.10.2020


obserwator1obserwator1

32 21

Jest już takie połączenie - wystarczy wyremontować i doinwestować - przez Niwiska wystarczy dobrze się przyjrzeć mapie i trzeba się raz przejechać i zobaczyć że jest dobre a po co te lasy znowu niszczyć ..., ale jak się nie ma co do powiedzenia to takie pomysły się rzuca na miarę przekopu mierzei wiślanej.
07:31, 21.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

......

4 0

Sam się raz przejedz i zobacz ,a nie patrz tylko na mapę, że droga jest wąska, kręta , miejscami położona zbyt blisko domów mieszkalnych, by można było coś z tego zrobić. Niezależnie od poglądów politycznych warto dobre inicjatywy popierać a jeśli tego nie rozumiesz no to cóż... musisz jeszcze trochę poobserwować. 23:15, 21.10.2020


Kolej!!!Kolej!!!

48 4

Wszyscy widzimy jak duży ruch jest na trasie do Rzeszowa. Bardzo dużo osób dojeżdża do pracy w Rzeszowie i w Mielcu. Co pół godziny jedzie pełny BUS. Studenci i młodzież do szkół. Według mnie lepiej jest połączyć Mielec z Kolbuszową koleją (25 km) i w Rzeszowie będziemy na dworcu PKP po 45 minutach. Kolej z Rzeszowa do Kolbuszowej jest obecnie elektryfikowana chyba ze względu na przyszłe połączenie z CPK. Byłaby to szybka kolejka do Rzeszowa i nie tylko... 07:35, 21.10.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

TYLKO KOLEJ!!!TYLKO KOLEJ!!!

13 0

Jest też dużo osób z Kolbuszowej i okolic pracujących na strefie w Mielcu. 08:17, 21.10.2020


ObecnieObecnie

14 1

na drodze przed Rzeszowem zaczynają się korki. Będzie tylko gorzej. Sam często jeżdżę samochodem do Rzeszowa. Dojechanie pod konkretny adres w Rzeszowie to 1,5 godziny. Jeszcze zależy w jakich godzinach. Na drodze do Rzeszowa jest taki ruch jak w m mieście. Często tej drogi poszerzyć już się nie da. Dlatego szybka kolejka z Mielca do Rzeszowa rozwiąże ten problem. Chętnie się przesiądę na kolej a np. w niedzielę wezmę udział w jakiejś imprezie w Rzeszowie i napije się piwa. 10:50, 21.10.2020


NiektórzyNiektórzy

8 0

pytali czy budowa linii kolejowych jest ekonomiczna np. ta do Dębicy? Otóż gdybyśmy chcieli żeby koszty wróciły ze sprzedaży biletów to jest to naprawdę śmiechu warte! :-) Tu chodzi o dobre skomunikowanie Rzeszowa, Mielca i okolic. Tego nie da się tak policzyć. To są zyski niewymierne. Tunel pod Alpami długości ok 60 km kosztował 11 mld euro. Czy to się wróci? Nigdy. Nie o pieniądze chodzi. Czy koszt budowy drogi wojewódzkiej albo gminnej się wróci? Pozdrawiam... 12:18, 21.10.2020


Było tak...Było tak...

20 14

Ś.P. prezydent Kozdęba 2 lata zwlekał z rozpoczęciem inwestycji(można sprawdzić decyzję Rady Miasta) a ceny wówczas wzrosły. Juz od dwóch lat powinniśmy mieć halę. Opieszałość!!! 08:00, 21.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kasiakasia

3 3

to radni PIS decydowali co z halą i to oni chcieli się pozbyć reliktu komunizmu a Kapinos podpisał umowę na budowę hali i pewnie 150 mln będzie mało a my podatnicy będziemy spłacać kredyt jeszcze blisko 25 lat 15:42, 21.10.2020


brysbrys

15 5

wbicie się z podrzędną drogą w autostrade to nie takie ho siup... 08:13, 21.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

to jest prosteto jest proste

0 0

wlasnie ze hop-siup,bulka z maslem,i male piwo 16:29, 21.10.2020


fcffcf

35 7

25 km drogi przez wydmy w lesie to nie kilkadziesiąt ale kilkaset milionów 08:15, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rozpaczrozpacz

36 17

proponuję od razu zrównać z ziemią wszystkie tereny leśne naokoło miasta i wyplewić wszystko co tylko śmie wyrosnąć z gleby.Niech kazdy dom ma bezpośredni wjazd na autostradę !
08:22, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zezezeze

13 3

przecierz jest zjazd kolo sedzszowa tylko nieoznakowany 08:28, 21.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

obserwator1obserwator1

11 6

Jest już takie połączenie - wystarczy wyremontować i doinwestować - przez Niwiska wystarczy dobrze się przyjrzeć mapie i trzeba się raz przejechać i zobaczyć że jest dobre a po co te lasy znowu niszczyć ..., ale jak się nie ma co do powiedzenia to takie pomysły się rzuca na miarę przekopu mierzei wiślanej.
09:47, 21.10.2020


voltvolt

36 11

Via Carpatia moim zdaniem pomoże gospodarczo Rzeszowowi, Lublinowi itp jednocześnie odsuwając Mielec jeszcze bardziej w zaściankowość i zmniejszając jego atrakcyjność logistyczną dlatego też pomysł Kapinosa uważam za świetny. To łącznik nie tyle do autostrady co przyspieszenie transportu towarowego z drogi Via Carpatia do Mielca, zwiększający też jego atrakcyjność inwestycyjną. Panie Kapinos jak to załatwisz to się do ciebie przekonam i pewnie będę głosował (nie mylić z przekonaniem do PISu samego w sobie bo to raczej możliwe nie jest 🤣). 09:05, 21.10.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

amperamper

3 4

volt, wazeliniarz z Ciebie I klasa!
Ciekaw jestem, który to już Nick używasz.
Spójrz na IP! 11:25, 21.10.2020


VoltVolt

5 1

Nie trafiłeś. Tym razem to nie mój klon tylko ja. Klonie Volta, Mielcoka, Jushba i jeszcze kilku innych. To ty?
Pozatym mam w du pie wasze partyjne przepychanki żelaznego elektoratu. Jestem zwolennikiem dobrych pomysłów i nie będę ich torpedował tylko dlatego że zgłasza je ktoś z przeciwnego obozu. 12:02, 21.10.2020


AmperAmper

3 1


支持好主意的人,自己買些凡士林溶劑。
提速運輸? 你在狂歡什麼 15:53, 21.10.2020


Nowe MiastoNowe Miasto

40 7

Idea całkowicie błędna. Potrzebujemy szybkiego dojazdu do A4 w kierunku zachodnim (nie wschodnim) i dobrego połączenia w kierunku północno-zachodnim. Posłowi podpowiadam za darmo: chce Pan zrobić coś pożytecznego dla Mielca (i złapać następną kadencję) to proszę załatwić drogę szybkiego ruchu z okolic Kielc (S7) przez Staszów i Mielec do A4 pomiędzy Dębicą a Tarnowem (w przyszłości przedłużenie do Jasła, Krosna i granicy. Tylko takie rozwiązanie zapewni połączenia Mielca z praktycznie każdym zakątkiem Polski. 09:06, 21.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

didtyididtyi

14 0

Juz dawno o tym pisalem ale mnie wysmiali, tak samo o 2 mostach czyli na poludnie i na polnoc od Mielca. mamy drozeke rowerowa w Zlotnikach i brak widowkom na most w Rzochowie - tylko ta trasa wyprowadzi ruch TIRow z miasta i okolicznych wsi 11:39, 21.10.2020


kiwixkiwix

10 0

Sam bym tego lepiej nie ujął. Połączenia do A4 na Wschód nie potrzebujemy, nowa trasa nic nam nie da bo do Rzeszowa zyskamy jedynie kilka minut czasu, a z Przemyślem nie mamy nic wspólnego. Za to S7 jest jedną z najlepszych ekspresówek w Polsce, idealna trasa na Warszawę, gdyby było do niej dobre przebicie, bylibyśmy wreszcie ustawieni komunikacyjnie. Wkurzające jest też dobijanie się do A4 na Kraków i Śląsk, bo albo trzeba marnować czas na przebijanie się do Dębicy powolnymi drogami, albo jechać dobrą godzinę do Tarnowa. 13:13, 21.10.2020


Nowe MiastoNowe Miasto

34 7

Wszystkim krytykom odpowiadam od razu: ja szukam rozwiązań w interesie Mielca, nie Rzeszowa, który i tak dobrze żyje za nasze pieniądze. Dziwne jest dla mnie to, że moim zdaniem, wszyscy posłowie, senatorowie, marszałkowie związani z Mielcem od lat wspomagają Rzeszów, tym samym osłabiając Mielec, a ludzie i tak na nich głosują. Jeśli chcemy, aby Mielec przestał być sennym miasteczkiem musimy zrozumieć, że interesy Mielca i Rzeszowa są całkowicie sprzeczne i że trzeba walczyć o swoje a nie wspomagać przeciwnika. 09:18, 21.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BrysBrys

2 14

bzdury gadasz , interesy Rzeszowa i Mielca są wspólne. 10:41, 21.10.2020


Marzyciel...Marzyciel...

12 3

Tylko że kasa z UE wcale nie taka pewna... 09:21, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dwie inwestycjeDwie inwestycje

18 4

Wjazd na autostradę za Osieckiem a przed Ropczycami i kolej Mielec-Kolbuszowa 09:41, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ło matkioło matkio

18 8

ośmieszajacy pomysł autora przecież taka inwestycja to sa setki milionów złotych, a moze i milardy, 09:58, 21.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

panie Kapinos rob papanie Kapinos rob pa

1 2

wyciac kilka sosenek i zrobic droge to dla ciebie az taki wielki koszt??to co powiesz na budowe estonia-grecja.Wiem ze jest to wspanialy pomysl(25 km drogi) a wielu ludzi szczegolnie w Mielcu rolnikow boi sie tego co nowe 16:42, 21.10.2020


twuj niktwuj nik

25 4

na czym autor oparł swoją kalkulację ze to kilkadziesiąt milionów?! abstrakcja totalna, wykup gruntów, tereny natura 2020, brak koncepcji architektonicznej, az chce sie powiedzić Panie Pośle serio, why?! 10:00, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DżesikaDżesika

20 6

Metro, zróbmy w Mielcu metro a nie jakieś tam drogi 10:02, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mmmm

25 5

haha marzenia ściętej głowy przecież widomo że Ortyl wszystką kasę ładuje w rozwój Rzeszowa i wszystko co omija Mielec czy to drogi czy elektryczna kolej . 10:17, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ktosktos

7 3

a ja bym wszystkie pomysły zrobił ,żeby wszystkim dogodzić , zagłosujcie na ktosia w przyszłych wyborach!!! 10:17, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dwa pasyDwa pasy

10 1

W każdą stronę muszą być 10:18, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

panie Ferdkupanie Ferdku

25 5

Niech pan najpierw załatwi autobus do Rzeszowa, ale taki pospieszny, chciałbym rano wsiąść w autobus i dojechać szybko do Rzeszowa w 55 minut. Tymczasem dziś został już tylko Marcel ze swoja koncepcją obsługi tej trasy, a więc wszystkie kursy rano zatrzymują się w każdej wsi miedzy Mielcem a Rzeszowem, czas przejazdu kursu o 7 rano z Mielca do Rzeszowa doszedł już do półtorej godziny!! A w czasach gdy nie było Marcela i jeszcze przez wiele lat zanim Marcel wykosił konkurencje do Rzeszowa rano jezdziło sie pospiesznymi o 7, 7.30, 8.00, po 6 był tez pospieszny do Wetliny. Dla młodzieży z wsi do kolbuszowskich szkół były oddzielne autobusy 10:32, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PracodawcaPracodawca

11 4

Super, lepszy dojazd dla Ukraińców. Po co zatrudniać Polaków jak można taniej i nie gorzej. 11:13, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GrzegorzwkGrzegorzwk

25 6

Taaak, świetny pomysł. Wyciąć kilkaset hetarów lasu - brawo. No ale ktoś (czytaj państwo) przy okazji zarobi kupę szmalu na pozyskanym drewnie. Ale co tam środowisko naturalne. Brawo panie Kapinos. Dostanie pan medal za inicjatywę. 11:19, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LomekLomek

17 1

kolejne zadanie to przedłużenie obwodnicy w os. Rzochów w stronę Kiełkowa i połączenie jej do drogi Mielec-Tarnów. 11:28, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TAKISETAKISE

13 2

A co działki już wykupili to teraz trzeba je dobrze sprzedać? 11:37, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JózioJózio

15 3

Lepiej niech www wiadukt nad Sienkiewicza robią. Ci co oddali most bez wiaduktu powinni za kare codziennie w korku o 15 przy lotnisku stać. 11:38, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Podborze Podborze

15 13

Krytykujecie p Kapinosa a co przez tyle lat zrobiła wasza komusza skowronska pytam coo???? Chętnie posłucham 11:48, 21.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Piast Wadowice Piast Wadowice

6 3

Dokładnie brawo panie pośle niech pan robi swoje a nie patrzy na wuefistę, narazie jak na ten czas to jego największe osiągniecie to pojdełka i i projekt na *%#)!& na skwerze, o to nasz prezydent. A te pseudo komentarze to ujadające psy z ratusza bo wiedzą że ich czas się już kończy, płaczą o drzewa wielcy obrońcy przyrody a cały park wycięli kazde drzewo w Mielcu przeszkadza o to obrońcy przyrody 11:53, 21.10.2020


LL

9 6

Widzę że posłowi włączyło się samodzielne myślenie nie jak prezes każe głosować na piątkę Kaczyńskiego panie pośle pan się wychował na wsi ja na pana głosowałem czy tym psom na wsi jest tak źle 11:56, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Losowy NickLosowy Nick

11 3

Moim zdaniem najbardziej użyteczne i uniwersalne będzie inne rozwiązanie. Droga zaproponowana przez Posła Kapinosa skróci dojazd do A4 jedynie w przypadku jazdy na wschód - w stronę Rzeszowa.
A co z jazdą w stronę Krakowa/Wrocławia na zachód?
Jak dla mnie najlepszą rzecza jaką możnaby zrobić - to zbudować sensowną, nową drogę (przynajmniej częściowo) na dębice do obecnego węzła w Pustynii. Drogę, która nie będzie biegła przez tereny zabudowane non stop i miała ciągle ograniczenie 50 km/h.
Droga Mielec - Pustynia (A4) - Dębica z ograniczeniem choćby do 90 km/h, momentami być może *%#)!& (2x2) ale niekoniecznie wszędzie i z ominięciem większości terenów zabudowanych, centrów miejscowości po drodze - znacznie przyspieszyłaby podróż w KAŻDEJ relacji - zarówno do Debicy jako takiej, jak i do A4 w kontekście jazdy na Tarnów/Kraków/Wrocław jak i do A4 w kontekście jazdy na Rzeszów lub dalej na wschód.
Nie róbmy rozwiązań, które troche przyspieszą jazdę w jednym kierunku podczas gdy możemy przyspieszyć to w każdym z najbardziej obleganych kierunków (Kraków, Rzeszów, Dębica) za jednym zamachem. 11:58, 21.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

dyskusjadyskusja

3 0

a gdyby tak zaoferować pociag do Debicy co godzine od rana do wieczora z czasem przejazdu 35 minut a co drugi pociag przedłuzony do Krakowa z czasem przejazdu 1.40, czy wtedy przesiadłbyś sie do pociagu czy nadal twierdziłbys że trzeba budować droge? 12:40, 21.10.2020


Losowy NickLosowy Nick

1 0

Jezdze pociagami juz dzisiaj - jadac 2.5-3h trase Krakow - Mielec, niemajac skoordynowanych przesiadek. Najczesciej ktos musi po mnie wyjezdzac do Debicy. Wybieram je ponad Markpolami bo wygoda podrozy jest duzo wieksza, a peron kolejowy mam w KRK pod nosem.
Natomiast idac takim tokiem rozumowania - to po co budowac pomysl Pana Kapinosa? Zrobmy szybsze Marcele na Rzeszow i tyle.
Co do 35 minut do Debicy - smiem watpic w taki czas podrozy biorac pod uwage jak wiele przystankow po drodze do Debicy sie bedzie znajdowac. Jak wiemy juz teraz - beda zaledwie 3 pary pociagow do Debicy na dzien - dodatkowo w godzinach dosc wczesnych, ostatni ok. 16, co nie jest idealna godzina np. na powroty dla Studentow (ktorym nie jestem dla jasnosci).
35 minut do Debicy jedzie sie samochodem juz teraz, natomiast budowa takiej drogi pozwolilaby sie dostac do A4 w czasie pewnie ok 20 minut.
Tak jak pisalem pomogloby to w kazdej relacji - zarowno wschod, zachod jak i do samej Debicy.
13:07, 21.10.2020


Piast Wadowice Piast Wadowice

4 12

Dokładnie brawo panie pośle niech pan robi swoje a nie patrzy na wuefistę, narazie jak na ten czas to jego największe osiągniecie to pojdełka i i projekt na *%#)!& na skwerze, o to nasz prezydent. A te pseudo komentarze to ujadające psy z ratusza bo wiedzą że ich czas się już kończy, płaczą o drzewa wielcy obrońcy przyrody a cały park wycięli kazde drzewo w Mielcu przeszkadza o to obrońcy przyrody 11:59, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

innacyinnacy

4 2

Najlepszym rozwiązaniem jest budowa wjazdu i zjazdu w miejscowości Róża na istniejącej już drodze powiatowej Mielec Podleszany Zasów Czarna Tarnowska oczywiście modernizacja tej drogi. Droga ta krzyżuje się z autostrada A4 .W przybliżeniu 24 km po starym trakcie. Wiadukt nad autostrada w Roży . 12:16, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do dzieła! Do dzieła!

11 2

W tej chwili PLK prowadzi konsultacje odnośnie planów inwestycyjnych do roku 2030 (40). Może poseł zajmie się zdobyciem poparcia dla budowy linii do Kolbuszowej?! 13:02, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kikikiki

13 4

Panie Pośle, po co?! Po co wymyślać, skoro kompletnie brakuje nam dobrego połączenia na północ i do A4 na Zachód. Zróbcie dobrą drogę do węzła pod Dębicą bo obecnie prawie cały czas jest teren zabudowany i zbyt duży ruch jak na taką małą drogę. U każdej rodziny z Mielca ktoś studiuje albo pracuje w Krakowie. Na Północ to samo, trzeba się dobijać jakimiś słabymi wojewódzkimi w stronę Kielc albo Tarnobrzega tracąc czas na ograniczeniach prędkości. To są realne zapotrzebowania mieszkańców Mielca, a nie dojazd do A4 w stronę Rzeszowa. 13:27, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

saysay

13 3

Panie Kapinos zresetuj swoje pomysły bo narysowałeś kreskę w 100% biegnącą przez tereny leśne, nie prościej zmodernizować drogę 986 przez Ociekę i dalej kawałek drogi przez Kamionkę. 14:23, 21.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PatPat

3 1

Taaa i praktycznie cały czas jedziesz w terenie zabudowanym, dobry pomysł do zarabiania z mandatów. Połączenie ma być w miarę szybkie, chociaż tego co jest w artykule, nie popieram. 08:38, 22.10.2020


ubuubu

12 5

Już więcej na Kapinosa nie zagłosuję, opowiada bajki o budowie nowej drogi około 25 km a nam jest potrzebne dobre połączenie z Krakowem, to że wszystkie poprzednie władze Mielca i mieleccy posłowie przespali moment projektowania wjazdów na A4 to fakt, ale nie popełniamy tego błędu dalej. Mielcowi potrzebny jest wjazd na autostradę w okolicach Jastrząbki , tam do autostrady jest tylko 2 km, podniesienie drogi 984 do roli drogi krajowej i jej modernizacja na odcinku podkarpackim. Do Rzeszowa mogą jeżdzić szynobusy z Mielca przez Dębice, to jest realne i wykonalne , zresztą Mielcowi nigdy po drodze z Rzeszowem nie było, żyją naszym kosztem. Mielec jest w komunikacyjnej dziurze , drogi na wjazdy w Dębicy są już zapchane a cały ruch idzie z zachodu i na ten kierunek musimy się orientować drogowo. Ma racje "Nowe miasto", zostajemy tylko zapleczem Rzeszowa , i nigdy na tym dobrze nie wyjdziemy. 14:42, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mostmost

10 0

most zrobcie za cmentarzem na rzochowie bo dlej trzeba stac w korkach i samochody ciezarowe z rzeszowa pchaja sie do centrum stary do remontu bedzie za 2 lata. 15:16, 21.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Stary pulStary pul

0 0

Miejsca za cmentarzem juz nie ma , no chyba że kogoś wysiedla . I jeszcze stonke rozwala . 03:17, 23.10.2020


jaki dobryjaki dobry

7 4

To poseł z Kielc, Rzeszowa, Sędziszowa czy Ukrainy będzie dewastował Puszczę Sandomierską. 15:17, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaki dobryjaki dobry

3 4

Natura 2000 – program sieci obszarów objętych ochroną przyrody na terytorium Unii Europejskiej. Celem programu jest zachowanie określonych typów siedlisk przyrodniczych oraz gatunków, które uważane są za cenne i zagrożone w skali całej Europy. Wspólne działanie na rzecz zachowania dziedzictwa przyrodniczego Europy w oparciu o jednolite prawo ma na celu optymalizację kosztów i spotęgowanie korzystnych dla środowiska efektów.

Podstawą programu Natura 2000 są dwie unijne dyrektywy – dyrektywa ptasia, przyjęta w 1979, a następnie zastąpiona dyrektywą z 2009 oraz dyrektywa siedliskowa (habitatowa) z 1992. Cała sieć Natura 2000 liczy ponad 26400 obszarów zajmujących ponad 318 tys. km² powierzchni morskiej i ponad 788 tys. km² powierzchni lądowej, co stanowi 18% powierzchni krajów Unii Europejskiej 15:38, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaki dobryjaki dobry

5 4

Obszar Natura2000 Puszcza Sandomieska Dyrektywa Ptasia
Położenie formy ochrony przyrody
Województwa, w których znajduje się obiekt: podkarpackie
Powiaty: niżański, stalowowolski, rzeszowski, ropczycko-sędziszowski, kolbuszowski, mielecki, tarnobrzeski
Gminy: Nowa Dęba (miejsko-wiejska), Sędziszów Małopolski (miejsko-wiejska), Kamień (wiejska), Baranów Sandomierski (miejsko-wiejska), Nisko (miejsko-wiejska), Sokołów Małopolski (miejsko-wiejska), Bojanów (wiejska), Grębów (wiejska), Padew Narodowa (wiejska), Kolbuszowa (miejsko-wiejska), Świlcza (wiejska), Stalowa Wola (miejska), Mielec (wiejska), Cmolas (wiejska), Raniżów (wiejska), Dzikowiec (wiejska), Majdan Królewski (wiejska), Zaleszany (wiejska), Jeżowe (wiejska), Niwiska (wiejska), Mielec (miejska), Tuszów Narodowy (wiejska), Głogów Małopolski (miejsko-wiejska)
15:44, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AmperAmper

4 2

支持好主意的人,自己買些凡士林溶劑。
提速運輸? 你在狂歡什麼 15:54, 21.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

..

1 0

No nie yl bym taki pewny, mam inne zdanie na ten temat 16:07, 21.10.2020


Pozdrawiam pana KapiPozdrawiam pana Kapi

6 5

Wspanialy pomysl panie Kapinos bo te 2-a przebicia przez Debice i Tarnow sa okropne z tego wzgledu ze sa to drogi przez wioski dochodzi caly czas do licznych kolizji taka doga przez las bylaby duzo bezpieczniejsza.Wybudujcie rowniez polaczenie kolejowe rzeszow-Mielec-Kielce i bedzie postep regionu. 16:10, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

panie Kapinos do robpanie Kapinos do rob

7 4

Pomysl swietny panie Kapinos do roboty Mielec potrzebuje szybkiej drogi do rzeszowa i z rzeszowa a poniewaz poprowadzona by byla przez las to zadne drogi boczne by nie istnialy i nie tamowalyby ruchu wtedy mozna by zajechac do rzeszowa badz w jego bliska okolice w pol godziny zamiast 1.5---2 godziny.Warto rowniez pomyslec o budowie rownolegle polaczenia kolejowego Rzeszow-Mielec-Kielce 17:02, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

N.N.N.N.

3 2

Dobrze że przez LAS - wytną trochę drzew, postawi się ekrany akustyczne i ogrodzenie, wreszcie rowerzyści WYNIOSĄ SIĘ Z LASU! 17:13, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

navigator navigator

1 1

Gość jest lepszy niż GPS, wrzucę sobie jego mowę i zdjęcie na tapetę. 17:44, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mecenasmecenas

3 0

Właśnie 2 miesiące temu zapiłem 6 h wzdłuż drogi . 18:29, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Brawo Poseł Kapinos Brawo Poseł Kapinos

9 9

Jedyny poseł ziemi mieleckiej, któremu zależy na naszym regionie 19:27, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

franz007franz007

9 7

Brawo!!!
Nareszcie Mielec może w końcu będzie prawidłowo skomunikowany. Najstarsza strefa ekonomiczna w Polsce i nie ma połączenia z autostradą. Dużo mniejsze miasta mają dużo lepsze dojazdy do głównych dróg. 19:39, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Poseł GeniuszPoseł Geniusz

8 1

Marnuje się jako poseł, w Generalnej Dyrekcji Dróg i Autostrad zrobił by karierę. 20:28, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

seniorsenior

5 4

pasowała by droga do autostrady kiedy to będzie?? 20:39, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

asdfgasdfg

3 4

super pomysl niech buduje i potem pobiera oplaty za przejaz - zarobi mnostwo kasy!!!! 21:27, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AncyAncy

7 5

Ręce precz od Puszczy.Przecięcie takiego ważnego kompleksu leśnego to zbrodnia. 21:35, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanJan

7 2

No nie ten facet marnuje się jako poseł...jak nie muzeum to teraz autostrada....no no idzie jak burza..... 21:41, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

będzie lepiejbędzie lepiej

2 0

Okazuje się, że w 2020 r. najdroższymi budowanymi drogami w Polsce nie były wcale autostrady, a drogi ekspresowe. Co więcej, jeden kilometr autostrady kosztował mniej niż budowa dróg szybkiego ruchu niższej kategorii. Rekordzistą jest odcinek trasy S1, którego koszt budowy jednego kilometra to ponad 161 mln zł.
W tym roku całkowity koszt budowy jednego kilometra autostrady (wartość uśredniona dla wszystkich budowanych w tym czasie odcinków) wyniósł 47,8 mln zł. Dla porównania w tym samym czasie koszt budowy tzw. drogi głównego ruchu przyspieszonego (GP), która w nomenklaturze drogowej jest kategorią niższą niż droga ekspresowa, był o niemal 10 mln zł wyższy i wyniósł 57,3 mln zł. Z kolei najdroższe okazały się wspomniane już drogi ekspresowe – jeden kilometr w 2020 roku kosztował niemal 60 mln zł.
Skąd tak duże różnice w cenach?
Trzeba pamiętać, że cena jednego kilometra drogi to coś więcej niż tylko wypadkowa wartości kontraktu podpisanego z firmą budowlaną. W kosztach należy uwzględnić także czynniki bez związku z tym, jaka kategoria drogi akurat jest budowana. Mowa tu m.in. o: ukształtowaniu terenu, jego geologii, liczbie obiektów inżynierskich i węzłów drogowych, nośności nawierzchni czy zakresie prac, jakie są do wykonania na danym odcinku nowo budowanej drogi. Przy uwzględnieniu łącznych kosztów inwestycji trzeba brać także pod uwagę wartość wypłaconych odszkodowań za przejęte nieruchomości. Wiadomo, że te najwyższe są w sąsiedztwie dużych miast. 22:00, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

będzie lepiej c.d.będzie lepiej c.d.

1 0

To jednak nie wszystko, wbrew pozorom drogi ekspresowe zwykle są droższe od autostrad ze względu na większą liczbę generujących duże koszty węzłów drogowych, które na drogach ekspresowych mogą być lokowane częściej niż na autostradach.
Cena za kilometr – ceny w ujęciu rok do roku
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w swoim zestawieniu uwzględniła także średnie koszty budowy poszczególnych kategorii dróg w ostatnich 3 latach. Okazuje się, że cena za kilometr w 2019 r. znacząco spadła w stosunku do roku 2018, aby w 2020 ponownie wzrosnąć. Porównując ostatnie trzy lata, cena za kilometr autostrady w 2018 r. była najwyższa. Np. podpisana wtedy została umowa na budowę odcinka A1 Radomsko - granica woj. łódzkiego i śląskiego o długości 7 km za kwotę prawie 340 mln zł, co w przeliczeniu na kilometr daje 48 mln zł. W tym samym roku podpisano także umowę na budowę odcinka A1 pomiędzy Kamieńskiem a Radomskiem o długości 16,7 km. W tym przypadku koszt 1 km wyniósł 34,3 mln zł.
W umowach zawieranych na budowę dróg ekspresowych wynik jest nieco inny. To 2019 r. okazał się najdroższy w przeliczeniu na kilometr, rok był 2020 zbliżony do roku ubiegłego, zaś 2018 był najtańszy pod względem kosztu budowy jednego kilometra drogi ekspresowej.
GDDKiA tłumaczy, że wpływ na tak duże różnice miał jeden kontrakt podpisany w 2019 r. Chodzi o budowę drogi S1, a dokładnie obwodnicy Węgierskiej Górki – tu średnia cena budowy jednego kilometra wyniosła 161, 7 mln zł i znacznie podwyższyła średnią cenę za 1 kilometr. Umowa na odcinek o długości zaledwie 8,5 km opiewa na kwotę prawie 1,4 mld zł i uwzględnia m.in. budowę trzech mostów, dwóch tuneli, pięciu estakad oraz dwóch węzłów drogowych.
Jednak są też i takie umowy, których koszty są dużo niższe. Przykładem może być budowa obwodnicy Olesna w ciągu drogi S11. Ten blisko 25-kilometrowy odcinek drogi zostanie zbudowany za 667 mln zł, co w przeliczeniu daje cenę 26,9 mln zł za jeden kilometr drogi. 22:28, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pocotopocoto

9 2

Koszt wielokrotnie wyższy. A droga bez sensu. Do dębickiego zjazdu tyle samo. kilometrów. Gdy jedzie się na zachód to jazda do Sędziszowa to tylko nakładanie drogi. Gdy na wschód różnica w kilometrach mała. 22:32, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

asas

12 0

Przecież tam już jest wjazd na autostradę. Mielczanie potrzebują wjazdu na autostradę miedzy Dębicą a Tarnowem ! Pytam - czy więcej samochodow wjeżdża do Mielca z autostrady z kierunku wschodniego czy zachodniego ? 07:32, 22.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

najpierw wybudujmy bnajpierw wybudujmy b

0 1

masz racje i tam rowniez sie wybuduje polaczenie ale najpierw niech wybuduja tutaj kolo rzeszowa 04:46, 26.10.2020


Kreatywny!Kreatywny!

3 0

Rzucę pomysł a wy go łapcie! 09:54, 22.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nicknick

10 1

Dokładnie.
Kierunek Rzeszów bym odpuścił.
Konieczny jest wjazd na A4 pomiędzy Dębicą i Tarnowem.
W Rzochowie rondo przed skrzyżowaniem z ul. Rzochowską ( jadąc w stronę Dębicy jest to chyba wylot Rzochowskiej) i dalej w kierunku na Zasów i do A4 10:11, 22.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Max MixMax Mix

3 1

To nie pomysł Pana Kapinosa. Projekt obwodnicy Mielca powstał podczas okupacji niemieckiej. Dzisiejsza obwodnica pokrywa się w 95% z częścią budowanej przez Niemców drogą Nowa Dęba - Mielec - A4 (okolice Dębicy). Powstała obwodnica idzie dokładnie śladem wytyczonym przez Niemców. W lesie od Mielca w stronę Nowej Dęby istnieją do dziś mosty przepusty i odwodnienia. Kilka lat temu widziałem plan przebiegu drogi jaki stworzyli Niemcy. Wiódł on od obwodnicy Mielca ktora skręcała w stronę skraju lasu (okolice papierni, częściowo wzdłuż toru kolejowego, aż w okolice dzisiejszego węzła Dębica Wschód. Niemcy już w czasie okupacji wiedzieli. że trzeba skomunikować nowymi szybkimi drogami Mielec i Nową Dębę oraz Dębicę z planowaną rozbudowaną drogą A4. 10:24, 22.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jjjj

6 3

A po co komuś łatwiejszy dojazd na wschód regionu jak zaraz granica, a za nią nic? Cas dojazdu do Rzeszowa będzie prawie identyczny chyba, że Pan Kapinos tam często jeździ to mu zależy. 10:27, 22.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OlaaOlaa

0 2

Super pomysł 12:06, 22.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mój pomysłmój pomysł

12 0

skoro tak wszyscy chca lepiej lezdzići do Krakowa to ja proponuje nowa linie kolejową z Mielca do Woli Rzedzinskiej na przedmieściach Tarnowa, predkość 160 km/h, jeden postój w Radomyślu i mamy przejazd w 20 minut do Tarnowa, a z Tarnowa 45 minut do centrum, podkreślam centrum Krakowa, i mamy dojazd do pracy w godzinę, dołaczymy w ten sposób do setek tarnowian dojezdzajacych do pracy w Krakowie 13:12, 22.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

jakiś kosmitajakiś kosmita

1 3

"duże przemysłowe miasto jakim jest Mielec" - skup się na słowach Pana Posła. 13:24, 22.10.2020


mekkamekka

4 0

Bardzo dobry pomysł z tą linią kolejową - skrót trasy Lublin - Kraków, niestety nie m jej w planach PLK nalata 2021 -2030 ale są konsultacje społeczne do 16 listopada gdzie można anonimowo wypełnić formularz z uwagami.
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/plk-przedstawia-plany-inwestycyjne-do-2040-roku-i-uruchamia-konsultacje-spoleczne-99061.html 16:21, 22.10.2020


ertert

13 1

Mielec przynależy geograficznie do Małopolski, do Rzeszowa mamy połączenie poprzez wyremontowaną drogę 874 , do Dębicy jest wyremontowana 985 , dlaczego na siłę chce się nas uszczęśliwić dobrym dojazdem do miejsc do których już i tak można dojechać a kierunek na zachód zaniedbuje się od lat?. Do Mielca dociera dużo samochodów z zachodu poprzez drogę 984 i ta droga powinna w najbliższej przyszłości być poddana modernizacji i to nie takiej " odcinkowej" jak w piątkowskim lesie tylko takiej jak po stronie małopolskiej od Jastrząbki i tam można by lokalizować wjazd na autostradę, z ewentualnym przebiciem na Jasło , ale do tego trzeba mieć jakąś wizję przyszłości a nie chwilowe interesy aby 10 minut wcześniej dojechać do pracy w Rzeszowie. 14:00, 22.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PopieramPopieram

5 0

Popieram to co piszecie w kwestii podłączenia Mielca drogą szybkiego ruchu z autostradą w kierunku Tarnowa.
Popieram też propozycje skrócenia połączenia kolejowego Mielec - Kraków i budowy nowej linii Mielec - Radomyśl - Tarnów. Czas przejazdu do Krakowa wynosiłby wtedy tyle co teraz do Rzeszowa i można by w Krakowie pracować z codziennym dojazderm. 16:27, 22.10.2020


PopieramPopieram

7 1

to co piszecie w kwestii podłączenia Mielca drogą szybkiego ruchu z autostradą w kierunku Tarnowa.
Popieram też propozycję skrócenia połączenia kolejowego Mielec - Kraków i budowy nowej linii Mielec - Radomyśl - Tarnów (Wola Rzędzińska). Czas przejazdu do Krakowa wynosiłby wtedy tyle co teraz do Rzeszowa i można by w Krakowie pracować z codziennym dojazdem!!! 16:29, 22.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jakiś kosmitajakiś kosmita

2 2

do: moj pomysł ,Popieram - "duże przemysłowe miasto jakim jest Mielec" - Jak Mielec na tym skorzysta, myślicie jak krakowscy najemnicy. Kilka razy staniecie w korku i zmienicie zdanie. 16:46, 22.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

marwomarwo

4 2

Przecież taki pomysł odnośnie drogi do A4 ,był rozważany za prezydentury Bieńka,ale spalił na panewce.Przecież od Kolbuszowej mamy połączenie z A4.Pan Kapinos już raz się popisał kosztorysem,więc niech się nie ośmiesza drugą inwestycją,która może kosztować miliardy.Polska za Tuska zasłynęła budową autostrad,gdzie podwykonawcom czkawką się odbija do dziś. 19:09, 22.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AlviAlvi

0 0

Od Kolbuszowej? Jest połączenie z węzłem w Borku tak samo "dobre jak wjazd od Mielca. Ludzie z Kolbuszowej na A4 jadą na wjazd w Rzeszowie 08:19, 23.10.2020


Okiem MieszkańcaOkiem Mieszkańca

4 2

teraz sobie przypomnieli że trzeba mieć połączenie do autostrady bo firmy z Mielca uciekają i nowych jak nie było od kilku lat to nie powstają. No po prostu genialne. Jak na to ktoś wpadł ? 21:54, 22.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

bzdurybzdury

0 3

takich bzdur jak wypisujesz toi nie słyszałem jeszcze 00:40, 23.10.2020


Stary pulStary pul

5 5

Kolejna idiotyczna inwestycja. Osiedlowych uliczek nie ma kto wyremontować ,rozsypuja się po tym jak ciężarówki wywozily tony ziemi z kolei. Oświetlenia nie ma . A kasa ma budowę osiedla inwestorów się znalazła , caly syf z cyranki wywalili do nas pobudowali im wygodne mieszkanka , oświetlenie , gaz wszystko jest i to na nasz koszt . A robić nie ma kto tylko chodzą i kradna po okolicy 03:23, 23.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kierunek zachód Kierunek zachód

6 1

Najlepsze rozwiązanie to z Piątkowca (tam będzie wlot z drugiego mostu) i włączenie do autostrady (droga Stara Jastrzabka - Jaźwiny) tuż za autostradowym odcinkiem lotniskowym (ok. 15-20 km) i omijamy wiele zabudowanych i krętych dróg w okolicy Wadowic i Radomyśla. 05:06, 23.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

..

3 1

Jesli mialbym wybór to połaczenie od Janowca na drodze 984 z drogą 73 na Jaslo w okolicy Pilzna z wjazdem na autostrade kolo Jażwin wynoszace okolo 20 km byloby lepszym rozwiazaniem dla Mielca 09:17, 23.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

abibabib

2 0

a k......wa a nie mogliby by zrobic drogę piątkowiec i lasami do podborza przez krzaki i z podborza rondo i potem most by zrobili w potoku zgórski do schabowca ,Dąbie i Róża,i zjazd do A4 obok drogi krajowej 73 do Jasła 11:10, 28.10.2020


do abibdo abib

2 0

dobre masz rozwiazanie bo w piatkowcu jest dużo miejsca i w podborzu też duzo miejsca jest i by mogli by zrobic obok drogi ekspresowej sciezki rowerowe do Podborza Róży i Jasła Pozdrawiam Adam 11:13, 28.10.2020


robic nie pytac burarobic nie pytac bura

1 1

O polaczeniu kolejowym Rzeszow-Mielec-Kielce mowiono glosno juz w latach 70-ch ubieglego wieku ale jak zwykle zabraklo energi i pieniedzy na realizacje tego polaczenia teraz nadaza sie okazja do zrealizowania tej inwestycji ale trzeba przyciszyc tych burakow co sa przeciwni typu ,,ekolodzy,, rolnicy itp.A polaczenie drogowe Mielec-Rzeszow jest potrzebne i konieczne 04:58, 26.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AquariusAquarius

3 2

Niech się zajmie sprawą pseudomodernizacji linii kolejowej. Bez elektryfikacji to nie ma najmniejszego sensu ekonomicznego. W XXI wieku nikt nie będzie przepinał lokomotyw i sprawa połączeń dalekobieżnych przez Mielec nie istnieje - dalej będzie piSSowski zaścianek...gdzie rozum, gdzie logika... 08:23, 26.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

budowac!!!!budowac!!!!

0 0

Panie posle Kapinos niech sie pan nie oglada sie na stekaczy i maruderow tylko niech pan buduje te droge bo przeciez powiat mielecki i mielec od 2 ws byl pomijany przez wojewodztwo wtedy rzeszowskie a miasto rzeszow kradlo cala kase ktora szla na rozwoj calego wojewodztwa a dzis jest tak samo dlatego robcie drogi polaczenia kolejowe z Radomiem,Kielcami przez Mielec niech ta ziemia i jej mieszkancy wyjda z tego zapoznienia i zacofania komunikacyjnego tym bardziej ze ten rzad daje zielone swiatlo dla rozwoju malych i srednich miast 18:22, 07.10.2021


Każdy PomysłKażdy Pomysł

4 1

Dający możliwość wyj...... z tej dziczy do wiekszego miasta jest dobrym pomysłem!. Oby wiecej połączeń. 17:21, 06.04.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

panie posle genialnypanie posle genialny

2 1

genialny pomysl dziekuje panie posle Kapinos za to bo faktycznie Mielec i powiat jest fatalnie polaczony z rzeszowem droga ktora byla budowana przed 2ws glownie dla furmanek tzw.,,rafiokow,,dzis nie spelnia zadnych norm w dodatku mielczanie musza nadrabiac drogi przez kolbe tracac bezsensownie czas dobrze by bylo by ta droga miala po 2 pasy w kazda strone by nie dochodzilo do korkow i ciaglych wypadkow tak jak ma to miejsce w tej chwili na trasie mielec-kolba-rzeszow.Warto rowniez pomyslec o trasie KOLEJOWEJ przez mielec polaczenia Radom-Mielec-rzeszow oraz Kielce-Mielec-rzeszow tak by ludzie mogli swobodnie jechac pociagiem do Warszawy i polnocnej czesci kraju 18:06, 07.10.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

budowac szybkobudowac szybko

2 2

panie posle Kapinos buduj pan drogi i rozwijaj koleje na ziemi mieleckiej i w Mielcu nie patrz pan na chamow,burakow i innych blokujacych rozwoj i pomyslnosc mieszkancow powiatu mieleckiego 18:40, 07.10.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GggGgg

1 2

Najgorsze rozwiązanie jakie może być. Ambicja Pana Kapinosa i tyle. Wyciąć cały las żeby do Pana Marszałka Otyla było szybciej dojechać. Nie i nie dla tej inwestycji. 😡😡😡😡. 17:11, 15.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kiedy działamy?Kiedy działamy?

1 0

Wiadomo czy coś w temacie się dzieje? Jakiś progres, jakieś ustalenia? 08:26, 15.07.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TruTru

0 0

Nareszcie coś sensownego 13:39, 11.08.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AseAse

1 0

A może linie kolejową przy okazji drogi 13:41, 11.08.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%