Zamknij

Wójt Czermina zbulwersowany zachowaniem dyrektora pogotowia [LIST OTWARTY]

12:50, 02.02.2022 ks Aktualizacja: 21:54, 03.02.2022
Skomentuj

 Nie cichnie konflikt między wójtem gminy Czermin Sławomirem Sidurem a dyrektorem mieleckiego pogotowia Grzegorzem Gałuszką.

 Po wczorajszej konferencji prasowej, w trakcie której dyrektor zalecał „wypicie szklanki zimnej wody” i żartował o przyjęciu działki „niekoniecznie na podstację pogotowia”, wójt opublikował list otwarty. 

 Jeśli poleca Pan moim Mieszkańcom zamiast fachowej pomocy medycznej wypicie szklanki zimnej wody to polecam dla Pana kubeł zimnej wody i zmianę sposobu zarządzenia prowadzoną przez Pan jednostką albo zmianę pracy - jeśli Pan ordynuje tak „fachowe” terapie zarządcze - napisał Sidur.

List otwarty opublikowany przez wójta gminy Czermin Sławomira Sidura to następstwo wczorajszej konferencji prasowej, na której dyrektor Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Grzegorz Gałuszka odnosił się do sytuacji, w których karetki nie dojeżdżały w pierwszej kolejności do osób w zagrożeniu zdrowia i życia. Zdaniem wójta gminy Czermin w ostatnich tygodniach tylko na terenie jego gminy miały miejsce trzy takie sytuacje, z czego dwie zakończyły się tragicznie.

- Kiedy mleko się wylało to pan wójt Czermina się obudził, bo chyba spał takim głębokim, jesiennym snem - mówił wczoraj Grzegorz Gałuszka w odpowiedzi na głos wójta o braku wolnych karetek dla jego mieszkańców i w związku z tym staraniach o utworzenie podstacji pogotowia właśnie w Czerminie. Gałuszka na tej samej konferencji prasowej żartował, że jeśli gmina deklaruje nieodpłatne przekazanie, to on „działkę przyjmie, choć niekoniecznie będzie tam podstacja”. 

Przede wszystkim jednak Gałuszka zapewniał, że podstacja pogotowia ratunkowego w Czerminie jest nieuzasadniona, bo - jego zdaniem - pogotowie może dojechać z podstacji w Borowej do Czermina w 5 minut.

[ZT]67719[/ZT]

Wójt z listem otwartym

- Jeśli Pan w ramach Pańskiej wiedzy medycznej poleca wypić szklankę zimnej wody aby ochłonąć to pragnę zauważyć, że jako przedstawicielowi wspólnoty samorządowej którą jest Gmina Czermin poleca Pan „nabrać wody w usta” i nie interweniować w związku ze zdarzeniami w których w sytuacji zagrożenia życia w pierwszej kolejności pomocy medycznej osobom chorym udzielali druhowie OSP Czermin i Trzciana zamiast zespół ratownictwa medycznego - przekazuje w liście otwartym wójt Czermina.

- Zdarzenia te miały miejsce w dnia: 18 grudnia 2021 roku w Trzcianie, 25 stycznia 2022 roku w Trzcianie i dnia 25 listopada 2021 roku w Czerminie, gdzie niestety dwóm Mieszkańcom mojej Gminy nie udało się uratować życia - uszczegóławia.

- Jeśli poleca Pan moim Mieszkańcom zamiast fachowej pomocy medycznej wypicie szklanki zimnej wody to polecam dla Pana kubeł zimnej wody i zmianę sposobu zarządzania prowadzoną przez Pana jednostką albo zmianę pracy - jeśli Pan ordynuje tak „fachowe” terapie zarządcze - ocenił.

- Insynuacje które Pan snuje, że zespoły ratownictwa medycznego wyjeżdżają na terenie mojej gminy do Mieszkańców do „zespołu dnia poprzedniego" są urągające godności osoby publicznej na tak poważnym stanowisku. Choćby nawet ktoś był po spożyciu alkoholu to w sytuacji zagrożenia życia każdy nie tylko ratownik medyczny którym Pan jest ma mu obowiązek udzielić pomocy! - napisał w liście otwartym wójt.

Wdzięczność dla ratowników medycznych

- Jeśli moje słowa w jakikolwiek sposób dotknęły Ratowników Medycznych to przepraszam - ale absolutnie ta insynuacja i skierowanie przez Pana dyrektora problemu na inny tor i odwrócenie uwagi od sedna problemu jest nie na miejscu. Ratownicy Medyczni wykonują swoją służbę z pełnym poświęceniem zgodnie z powołaniem służą osobom w potrzebie za co im serdecznie dziękuję - podkreślił Sławomir Sidur.

- Problem leży w zarządzaniu państwowym ratownictwem medycznym - a Pan dyrektor za bardzo te uwagi odbiera osobiście - bez zachowania asertywności i profesjonalizmu zarządczego atakuje mnie osobiście - napisał.

Apel do dyrektora pogotowia: proszę mnie nie pouczać...

- Mówi Pan: „Nasz system podstawowej opieki medycznej jest niewydolny i obciąża ratownictwo medyczne” - dlatego też podniosłem zauważając ten poważny problem, aby poprzez niewydolny system nie cierpieli moi Mieszkańcy - czytamy w liście otwartym.

- Żarty typu: „działkę przyjmę, choć nie koniecznie będzie tam podstacja” proszę sobie zostawić do dyskusji przy delektowaniu się złocistym trunkiem z kolegami - a nie publicznie żartować sobie z potrzeb moich Mieszkańców których reprezentuję. Może Bóg da, że doczekamy się dyrektora pogotowania który będzie miał plany rozwoju ratownictwa medycznego też na terenie mojej gminy - a nie będzie tylko szyderczo i złośliwie nas krytykował - zwrócił uwagę wójt.

- Proszę na przyszłość przemyśleć swoje wypowiedzi i nie pouczać mnie co mam robić i ile wody wypić bo nie jestem Pana uczniem - a Pan jest tylko albo aż dyrektorem - jeszcze - a nie „panem na włościach” i ma Pan obowiązek służyć i pomagać również moim Mieszkańcom bo za to Panu płacą ze swoich podatków a ja zawsze gdy dzieje się im krzywda będę stawał w ich obronie - kończy list otwarty wójt gminy Czermin.

[ZT]67618[/ZT]

(ks)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(73)

Oj nie ten poziomOj nie ten poziom

23 6

Nie ładne przepychanki, a poziom tych listów straszny. 13:08, 02.02.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jasne jasne

1 0

Niech wójt się zajmie robakiem co się za małoletnie dziewczynki bierze ? 07:26, 05.02.2022


reo

JackoJacko

36 9

Oj z Wójtem to lepiej nie zaczynac
Chłop nie przepuscie garniturkowi z miasta 13:10, 02.02.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

vv

38 7

Jaki tam chłop?
To mężczyzna prawdziwy mężczyzna wykształcony po studiach magisterskich.
Wójt,mąż,ojciec,rolnik nie bojący się ciężkiej pracy skory do pomocy każdemu potrzebującemu. 13:44, 02.02.2022


..

26 5

I jeszcze zapomniałeś że to też strażak OSP w co dobrego może to się angażuje i służy ludziom pomocą.
Takich prawych zarządców każda gmina mieć powinna! 14:10, 02.02.2022


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


ULENULEN

56 10

Strasznie przemądrzały ten dyrektor pogotowia, a lepiej aby miał dar mądrości. 13:30, 02.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BravoBravo

57 15

Murem za wujtem! 13:30, 02.02.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WujtWujt

12 8

Jaki Wójt taka pisownia 17:12, 02.02.2022


MM

60 11

Sławomir Sidur to jest gospodarz właściwy facet na właściwym miejscu a nie jakaś ciepła klucha nie boi się mówić co myśli i dba o interesy mieszkańców, służy człowiekowi.
Brawo wójcie!

13:35, 02.02.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DD

13 2

Ładny komentarz Sławek, tak jak Twój list, masz gadane, jedno zdanie na pół strony,podziwiam, tak trzymaj! 17:08, 02.02.2022


omgomg

50 10

Panie Sławku bardzo odwazna postawa, gratulacje 13:35, 02.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zażenowany zażenowany

46 10

Gałuszka czy ty masz jeszcze chociaż gram empatii ???

ZEJDŹ ZE STOŁKA CYNIKU
13:40, 02.02.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

pacjentpacjent

9 3

okropna postawa dyr. pogotowia. powinni się obudzić, że to lekarze są dla pacjentów. bez nas nie znaczyliby NIC 16:19, 02.02.2022


LL

51 12

Brawo panie wójcie cwaniaków i nieudaczników trzeba karcić i to surowo tak to jest jak się bierze Spadochroniarzy z Kielc co ten człowiek wie o naszym powiecie on zrobił pogotowie podkarpackie a na miejscu nie ma kto ratować życia i Ma pan rację to wszystko nie jest wina personelu tylko zarządzanie przez dyrektora jestem ciekawy co na to powiat czy będzie go dalej zatrudniał ale lonczak nie lepszy brawo wójcie cwaniakom trzeba nosa przecierać pan ma szczęście że nie wydarzyło się to w mojej rodzinie 13:43, 02.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

oboobo

15 27

i to jet właśnie polska, skłócona, prowincjonalna aby tylko drugiemu dogryźć, tylko czy tu chodzi o dobro mieszkańców czy o prywatne wojenki? przecież karetka z podstacji w Borowej będzie obsługiwać Czermin 13:49, 02.02.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MartaMarta

10 8

Dokładnie, przecież nie ma dużej doległości między wsiami.... 14:01, 02.02.2022


xx

16 4

właśnie widać jak świetnie się to sprawdza 14:02, 02.02.2022


xxxxxx

16 35

to tylko zagrywka przedwyborcza Wójta 14:02, 02.02.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

pikpik

11 1

na pewno nie wójta! to nie w jego stylu ale ktoś tu się popisuje to widac 14:03, 02.02.2022


Zasady honoruZasady honoru

18 19

Zachowują się jak chłopcy z piaskownicy
Wójt Czermina i dyrektor pogotowia. Żałosne zachowanie. Żenada. Dorośli faceci. A zachowanie dzieci. Miejsce godność..PODDAJCIE SIE OBAJ DO DYMISJI. Tak nakazuje honor samuraja. Japoński kodeks Bushido.... Czekam który z was obu chłopcy okaże się mężczyzna.... 14:07, 02.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SołtysSołtys

15 12

W każdej wiosce powinna stać karetka a w Czerninie,Borowej,Radomyślu Wielkim szpitale. 14:08, 02.02.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

aa

0 0

dasz na to hajs? 22:49, 06.02.2022


PiotrPiotr

38 4

Takich cwaniaków i kolesi w Mielcu jak ten pseudo dyrektorek jest więcej a osoby które naddawały by się nie są dopuszczalne na stanowiska.Jak to jest że starostą nie jest osobą z Mielca 14:15, 02.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PiotrPiotr

41 0

Mielec ma taki szpital a jak trzeba pilnie okulistę
w wekend to trzeba jechać do Tarnobrzega lub Rzeszowa o dyżurach pediatry w sobotę i niedzielę można zapomnieć takiego mamy dyrektora szpitala wstyd. 14:24, 02.02.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

 Cooo? Cooo?

6 0

XDDD Pilnie okulistę w weekend? Haha nie tylko w weekend
Chłopie do okulisty w Mielcu prywatnie miesiąc i lepiej trzeba czekać! Nie ma w ogóle okulistów trzech w porywach do 5 jest w Mielcu na 130 000 mieszkańców powiatu..
Patola 21:35, 02.02.2022


Krzyś Krzyś

0 0

Okuliści w Mielcu glównie piatek, sobota, niedziela.....
23:21, 03.02.2022


ProsbaProsba

10 0

Prosze kogos kto wie. Do kiedy leczy POZ czyli lekarz rodzinny od kiedy pogotowie badz szpital.Od lat slychac ze lekarze rodzinni nie do konca wypelniaja swoje obowiazki wiec prosze o wyjasnienie jak to wyglada bo nie wiem. Wiem ze duzo ludzi czeka na odpowiednia godzine i jada na pogotowie bo tak zrobia odpowiednie badania i musi sie czekac miesiacami na badania.dziekuje 15:05, 02.02.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Proste Proste

11 0

Karetka pogotowia jedzie dopiero kiedy jest poważne zagrożenie zdrowia lub życia, czyli do wypadków, zawałów i udarów, ciężkich urazów, a nie do grypy czy jakiejkolwiek innej infekcji, bólu brzucha, ucha, gardła, nie do kaszlu, czy gorączki. Wszelkiego typu zwykłe infekcje leczy lekarz rodzinny i inne rzeczy z którymi chory może się poruszać, normalnie funkcjonuje, wtedy może też wysłać rodzinny do specjalisty, czy zlecić badania. Tyle, że jeśli zleci badania, to wtedy dla niego zostaje mniej, więc wolą skierować pacjenta do szpitala bez żadnych badań albo kazać wezwać karetkę 15:36, 02.02.2022


czerminator 1czerminator 1

14 32

podstacja pogotowia w Czerminie to kiełbasa wyborcza Wójta -obudził się bo wybory za pasem a tu nic nie zrobione. Powinien codziennie pic szklankę zimnej wody dla ochłody bo tylko zdjęcia i lansowanie na fecbooku mu wychodzi w gminie słabiutko widać te jego prace. 15:07, 02.02.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

99999999

7 5

Jakie za pasem jak jeszcze dwa lata, Zresztą nie musi dawać żadnej kiełbasy wyborczej jeśli będzie ktoś chciał to na niego zagłosuje a jak nie to nikt nikogo nie zmusza. A wodę chyba pije bo trzeba pic dużo wody żeby być zdrowym..... 15:30, 02.02.2022


..

35 7

Brawo, wójt pokazał że ma kochones, jestem pod wrażeniem i popieram go choć to nie mój wójt. Tak naprawdę to dyr.Gałuszka powinien być odwołany. 15:07, 02.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

czerminator 1czerminator 1

12 25

podstacja pogotowia w Czerminie to kiełbasa wyborcza Wójta -obudził się bo wybory za pasem a tu nic nie zrobione. Powinien codziennie pic szklankę zimnej wody dla ochłody bo tylko zdjęcia i lansowanie na fecbooku mu wychodzi w gminie słabiutko widać te jego prace. 15:18, 02.02.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ritarita

6 2

że niby kto ma wybory za pasem? u nas jeszcze kawał czasu, ze dwa lata chyba, to dzieci teraz urodzone do żłobka zdążą pójść. Chyba Ranczo z mocno weszło! zapraszamy do rzeczywistości. Chyba, że w innej części Polski już kampania 18:10, 02.02.2022


wiesiek0172wiesiek0172

31 6

Wójt ma rację. Panie Dyr. Jestem mieszkańcem gminy Czermin. Około 6 lat temu miałem taką sytuację, znalazłem leżącego mężczyzn na ziemi zadzwoniłem na 112 dostałem odpowiedź karetka wysłana. Po około 30 min pojawiła się Policja, a po 50 min karetka z oddalonej 8 km Borowej a po ponad godzinie lekarz aby oznajmić że człowiek nie żyje. A jak powstanie obwodnica to będzie jeszcze gorzej. Co Pan Dyr. Pogotowia na to. To jest chore. Pozdrawiam 15:31, 02.02.2022

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

AA

1 7

A RKO wykonałeś czy czekałeś bezczynnie na przyjazd służb?
18:19, 02.02.2022


wiesiek0172 wiesiek0172

11 2

Oczywiście że tak, bo jestem strażakiem OSP, policjant z policjantką też do samego końca dawali z siebie wszystko ale cóż. Dzięki temu Wójtwi który dba o strażaków ukończyłen szkolenia. Dziękuję. ❤️ 21:00, 02.02.2022


dziobakdziobak

1 0

Na każdym z tych przypadków zaoszczędzono pankuronium. 12:40, 03.02.2022


Jozek Jozek

19 6

Brawo panie wojcie 16:05, 02.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Polityka Polityka

7 0

Jest wam na rękę robienie artykułów o śmierci z powodu braku karetek i znów brak możliwości komentowania , to jest już irytujące , coraz mniej można komentować . Myślę że sami działacie na własną szkodę ,póki co jeszcze tego nie czujecie . 16:15, 02.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UZIUZI

16 1

O i kolejny raz brak karetki i znów tragedia.
A pod artykułem o kolejnym braku karetki blokada komentarzy. 16:51, 02.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Staka BoStaka Bo

12 1

To łedaktoł decyduje które artykuły na portalu gej mielec mogą być komentowane a które nie 18:29, 02.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KrzysKrzys

16 2

Dziś znów nie było karetki, nie przyjechała pomóc starszej osobie w centrum Mielca 800 metrów od pogotowia. Niech nadal dezynfekują karetki po kilka godzin przecież Covid jest tak zaraźliwy że ludzie leżą na ulicach , to jak dżuma ! Naprawdę to jest straszne ,zacznijcie leczyć ludzi i sami napięcie się zmrożonej wody . 18:58, 02.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zainteresowany Zainteresowany

14 6

Pan Wójt ma rację i myślę, że prawda w oczy kole. Najlepiej brać kasę i nie robić nic. Panie Sławku życzymy zdrowia 19:38, 02.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nemonemo

15 3

Kto powołał tego Gałuszkę na dyrektora??? 19:48, 02.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LL

5 5

Lonczak Nieudacznik 21:22, 02.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

3232

12 1

to są rutyniarze, gdzieś mają zdrowie ludzkie i tak nikt im nic nie zrobi, zmarła już druga osoba nie doczekawszy karetki. Co ten człowiek robi jeszcze na stanowisku dyrektora pogotowia?? 21:53, 02.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zosia Zosia

9 2

Pan Wójt ma rację! A dyrektorowi pogotowia poprzewracało się w dupie! No pewnie: brać pieniążki keczupowe i nic nie robić! 00:45, 03.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gdzie prokuratura Wagdzie prokuratura Wa

5 2

zglosic cale zajscia z Czermina i Mielca do prokuratury Warszawskiej,Kieleckiej,Radom niech biora za d....e to cale rozwydrzone towarzystwo w bialych kitlach oraz urzednikow z powiatu mieleckiego ktorzy nadzoruja dzialalnosc pogotowia przez duze opuznienia karetek osoby zmarly a za to to juz ktos powinien beknac i dostac pokoj ze szkocka krata w oknie 01:28, 03.02.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GajaGaja

0 0

No dobry pomysł :D Tak jest prześwietlić wszystkich na czele z urzędnikami Gminy Czermin, jednostkami jej podległymi i autorami tych wszystkich komentarzy :D
Ps. Chyba w bibliotece w Czerminie jest słownik języka polskiego pan dyrektor biblioteki chętnie wypożyczy :D to taka mała aluzja do tego "opuźnienia" i podtekst dla wtajemniczonych :) 🙂 16:46, 04.02.2022


RozbawionyRozbawiony

5 4

Nie przesadzacie z tymi pieśniami pochwalnymi? Przecież to aż groteskowo brzmi...prawdziwy mężczyzna musi mieć studia magisterskie? 07:09, 03.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dyrektor z nazwydyrektor z nazwy

10 1

kto to jest ten chlopek zwany dyrktorem jaki ma plan zeby to sie wiecej nie powtorzylo w zadnej gminie i Mielcu rowniez sa takie przypadki
Jak nie ma planu to po co tam siedzi?
zeby krytytkowac jak ludzie umieraja. 07:15, 03.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Odwołać drOdwołać dr

8 2

Odwołać dyrektora pogotowia. Proszę pisać do ministrów w tej sprawie. Taki gbor jak on nie ma prawa być na tym stanowisku. A działki to może nabywa w przekrętach swoich 07:22, 03.02.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

aaaaaa

4 2

na buta go 07:42, 03.02.2022


AkoAko

9 1

Utworzenie podkarpackiego pogotowia z dyspozytorem w Rzeszowie wyjdzie nam wszystkim bokiem .....obsługa naszymi Mieleckimi karetkami innych powiatów a tak może być - spowoduje brak ich na naszym terenie gdzie w nie inwestujemy i wyposażamy ....zamiast służyć nam , będą mogły jeździć po innych terenach ..... Niech się w Starostwie ktoś obudzi .. 07:54, 03.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Usuwanie komentarzyUsuwanie komentarzy

5 9

Dlaczego konentarze są usuwane, te które nie pasują Panu wójtowi? Przecież widac które rzekomo pozytywne komentarze sam sobie pisze... 07:56, 03.02.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

pixipixi

10 1

Czy ty rozumiesz wogóle o co się rozeszło? Wójt zwrócił się do dyrektora z zapytaniem dlaczego karetki nie wyjeżdżają do mieszkańców jego gminy nie obrażając nikogo to Gałuszka zaczął *%#)!& docinki i pyskówkę( czytałeś artykuły dotyczące tej sprawy od początku). To dlaczego Wójta ktoś ma obrażać ???? 08:23, 03.02.2022


AngelAngel

3 0

Chyba odwrotnie, bo pod artykułem o braku karetki komentować się nie da a to by dopiero było 08:28, 03.02.2022


Przykre czasyPrzykre czasy

9 2

Dezynfekcja ważniejsza od życia człowieka.
Nie pierwszy raz "papier/przepis" jest powodem ludzkiej tragedii.
Zdrowy rozsądek już dawno poszedł do lamusa, teraz króluje procedura... 08:01, 03.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nie ten adresNie ten adres

4 1

Gorąca dyskusja na bardzo ważny temat tylko, że to jest zwykła pyskówka, bo nie Ci co dyskutują (wójt i dyr pogotowia) i nie Ci piszą różne komentarze mieli wpływu na to co złego zdarzyło z mieszkańcem gminy Czermin. Prosiłbym Was o uświadomienie sobie realnych faktów;
karetki pogotowia po reformie podlegają dyspozytorni w Rzeszowie i ona wysyła je do zdarzeń, do zdarzeń wysyła zapewne pierwszą wolną z tego rejonu, mamy dużo wyjazdów do covida i wiele wyjazdów do których nie powinny być wysyłane karetki bo nie są to nagłe wypadki zagrażające zdrowiu i życiu a to powoduje że może zabraknąć karetki gdy jest pilnie potrzebna, to przykre ale rzeczywiście mamy zdecydowanie więcej limuzyn rządowych niż karetek. Wójt i dyr pogotowia niem odpowiadają za taki stan rzeczy. Jeden i drugi za dużo powiedzieli czy napisali, co jest poniżej poziomu sprawowanych przez nich funkcji. Takie mają porywcze charaktery. Ale jeden drugi uważali, że robią to w dobrej wierze, bo wójt chce jak najlepiej dla mieszkańców a dyrektor pogotowia chciał odrzucić zarzut że to jest wina pogotowia ratunkowego z rejonu kierowane przez niego. Co interwencji strażaków OSP i PSP to w ostatnim czasie z powodu braku karetek są oni w całej Polsce dysponowani do akcji ratujących życie, bo też po to są i mają odpowiednie przeszkolenie. 11:28, 03.02.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JanJan

6 1

To trzeba było wójtowi tak odpowiedzieć i tylko tak Po co złośliwości i popisy? Trzeba było się wziąć za robotę, żeby sytuacje naprawić, bo to problem ratownictwa a nie pokazywać środkowy palec wójtowi i mieszkańcom Czermina, którzy tylko stwierdzają co widzą pod swoimi oknami 12:30, 03.02.2022


GjjGjj

4 3

Wstyd i hańba wyjazd z takim dyrektorem raczej Dyktatorem 13:59, 03.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MajkaMajka

5 3

Brawo panie Wójcie Czermina... Wreszcie ktoś mówi co myśli.. A Dyrektor niech idzie na,, wiązki''jak mu ciepły stołek uwiera... Abo wywieje do kieleckiego bo ostatnio nawet *%#)!& 14:45, 03.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XYZXYZ

3 0

Skoro w Polsce ostatnio jak czytamy, tak chętnie rozdaje się na prawo i lewo bardzo wysokie mandaty za bardziej lub mniej ważne wykroczenia drogowe to jaką karę należy zastosować wobec decydentów którzy nie zapewniają dojazd na czas karetki do poszkodowanego który w efekcie umiera? Gdzie my żyjemy, Bantustan to jest bardzo delikatne określenie, za co my płacimy składki, na co właściwie za te pieniądze możemy liczyć bo jak pokazują obecne czasy nie możemy liczyć na nic, jesteśmy zdani na widzimisię lekarzy i urzędników. 18:23, 03.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WlasciwyWlasciwy

5 3

Szkoda ze wasz (nie mój! ) wojt nie zajmuje się wszystkimi sprawami które dotykają mieszkańców Gminy Czermin.
Bardzo często jest strasznie bierny nawet gdy sprawa jest bardzo prosta .Sławciu jak chcesz być dobry,( na jakiego się lansujesz w sprawie ze stacja pogotowia )to uczciwie zajmuj się wszystkimi problemi. 20:48, 03.02.2022

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

prądprąd

0 0

Prosze wyjaśnij temat!!!! 01:44, 04.02.2022


Do prąd. Do prąd.

3 1

Co Ci wyjaśnić?dużo by pisać. Jak można działać na rzecz mieszkańców jak wiecznie jedzie do domu i odwala prywatę . 12:01, 04.02.2022


XYZXYZ

1 1

Skoro to nie twój wójt to co cie interesuje nasza gmina. 15:23, 04.02.2022


do xyz do xyz

1 0

Wojt nie mój na szczęście. Tak to rozumię bo na niego nie głosowałem .Gmina moja więc wyrażam opinię .Mam do tego prawo . 18:41, 04.02.2022


PrawdaPrawda

9 2

Sławomir ciętą ripostą pokazał jaki jest nadęty miglanc z za Wisły 22:24, 03.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zorgzorg

2 1

Tak szeptem? Może się ten starosta obudzi!!! 23:27, 03.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SKARGI NA MOPS !!!SKARGI NA MOPS !!!

1 1

TUTAJ SKARGI NA MOPS !!! - [email protected].

Jak składać skargi, wnioski:
Skargi i wnioski można składać :

pisemnie na adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa bądź bezpośrednio w biurze podawczym (w godz. 8.15 - 16.15) przy al. J. Ch. Szucha 14.
pocztą elektroniczną na adres [email protected].
poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą
faksem pod nr +48 22 695 82 04.
skargi i wnioski można składać także ustnie do protokołu, sporządzanego w czasie spotkania z pracownikiem Departamentu Spraw Obywatelskich.
Osobiste przyjęcia interesantów (przez pracownika dyżurnego Departamentu Spraw Obywatelskich) w sprawach skarg, wniosków, petycji i innych sygnałów obywatelskich odbywają się w budynku KPRM przy al. J. Ch. Szucha 14. w pokoju przyjęć interesantów w godzinach: 08:19, 05.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Robaki są Robaki są

2 0

Lepiej wójcie zajmij się bezpieczeństwem młodych dziewczynek bo macie tam .... 11:51, 23.03.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%