Zamknij

Klęska Stali w Opolu. Kolejny wstydliwy wynik [ZDJĘCIA]

21:03, 19.03.2021 P.C Aktualizacja: 22:08, 19.03.2021
Skomentuj Fot. PGNiG Superliga Fot. PGNiG Superliga

Zupełnie nie wyszedł szczypiornistom Stali superligowy mecz z Gwardią w Opolu. Gospodarze byli faworytem, ale Stal nie zrobiła nic, by postawić się gwardzistom. 

Piłka ręczna, PGNIG Superliga mężczyzn
GWARDIA OPOLE - SPR STAL MIELEC 41:24 (18:10)

Gwardia Opole: Malcher, Balcerek – Lemaniak 2, Fabianowicz 1, Zarzycki 2, Klimków 2, Jankowski 5, Zadura 1, Kawka 4, Mauer 4, Milewski 5, Morawski 2, Działakiewicz 1, Stefani 3, Kucharzyk 4, Kowalski 5
Trener: Rafał KUPTEL

SPR Stal Mielec: Andelić, Witkowski, Wiśniewski – Wilk 4, Janyst, Mochocki, Flont, Nowak, Valyntasu, Monczka 3, Adamczuk, Petrović 6, Krytski, Wojdak 2, Ivanović 6, Krupa 3
Trener: Dawid NILSSON

[FOTORELACJA]8518[/FOTORELACJA]

Jeśli zespół z Mielca miał nadzieję na przełamanie i sprawienie sensacji w Opolu, to szybko te marzenia musiał porzucić. Gwardia prowadziła od początku meczu, a spotkanie rozstrzygnęła już do przerwy.

Stal notowała seryjnie zawstydzające błędy i raziła nieskutecznością.  Bramkarz z Opola, doświadczony Adam Malcher, skończył mecz ze skutecznością obron na poziomie ponad 40 procent. Wygrana gospodarzy byłaby zapewne znacznie wyższa, gdyby nie fakt, że trener z Opola w drugiej połowie eksperymentował składem i Stalowcom nieco łatwiej przyszło zdobywanie bramek.

Mecz otworzył świetnie ostatnio dysponowany Wiktor Kawka, który do Opola przeniósł się z Mielca,  a dzięki twardej grze w obronie opolanie z dużą łatwością dochodzili do kolejnych sytuacji strzeleckich po szybkich wznowieniach akcji.  

W 12. minucie mielczanie doprowadzili do remisu 5:5, po błędzie Gwardii w ataku, jak się okazało, był to jedyny wynik kontaktowy w tym meczu. W kolejnych akcjach to skrzydłowi wiedli prym w szeregach opolan, po trafieniu Milewskiego i trzech bramkach Mauera, Gwardia odskoczyła na cztery bramki przewagi, wówczas to trener Nilsson poprosił o przerwę.

Gospodarze w pełni kontrolowali spotkanie i mimo kilku niewykorzystanych sytuacji „sam na sam”, skrupulatnie utrzymywali przewagę pięciu bramek. Niewątpliwie wyróżniającą się postacią w barwach Stali, był jej bramkarz Goran Andelić, który robił co mógł, aby przewaga opolan nie była jeszcze większa.

Po pierwszych 30. minutach KPR Gwardia Opole prowadziła ze Stalą Mielec 18:10.

W drugiej części spotkania obraz gry niewiele się zmienił, wciąż przeważała Gwardia, Skutecznie w bramce spisywał się Malcher, a po przeciwnej stronie miedzy słupkami pojawił się Wiśniewski. Pierwszą bramkę dla Stali w drugiej połowie zdobył dopiero w szóstej minucie Rafał Krupa, który zapoczątkował serię czterech z rzędu bramek rzuconych przez swój zespół, niwelując straty do siedmiu „oczek”. Wówczas o czas poprosił Rafał Kuptel, a była to 40. minuta zawodów. 

Stal przegrała aż 0:3 okres gry w przewadze, co sprawiło, że na 15 minut przed końcem meczu Gwardia prowadziła już 28:14. 

Mielczanie wyglądali na załamanych, pogodzonych z losem, nie podejmowali walki. Są w wielkim kryzysie. W takiej dyspozycji będą mieli potężne problemy w walce o pozostanie w superlidze. Mecz w Opolu to już kolejna taka wpadka, po przegranych spotkaniach z Chrobrym czy Tarnowem.
 

Więcej informacji wkrótce.

SPORTOWY FLESZ MIELECKI

[WIDEO]2718[/WIDEO]

 

(P.C)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(40)

MarMar

13 0

Ciekawe który trener podejmie się reanimować tą drużynę. Ej kiedyś to była drużyna! 21:14, 19.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

OnOn

19 0

Masakra!!! Wynik mówi sam za siebie! Wstyd na cała Polskę - kto oglądał to wie o czym piszę! I jak to pod koniec meczu komentatorzy powiedzieli - na boisku po stronie Opola grają już dzieci. No i dzieci po części dokopali "Czeczeńcom"! Niestety spadek już praktycznie murowany, bo z tego chleba nic nie będzie! 21:25, 19.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kibickibic

7 1

to nie czeczency waleczni lecz panowie w podeszlym wieku z bardzo zlym prezesem czas na zmiany panie kowalik odejdz pan wstydu oszczedz 00:59, 20.03.2021


dariodario

16 0

Wstyd dla Mielca takie pseudograjki bez ambicji 21:33, 19.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DziadekDziadek

17 0

Mielecki sport w rozsypce jako 72 latek bardzo to przeżywam. 21:34, 19.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Raf171Raf171

14 0

Ale błędów ale strat coś niesamowitego. Samemu Nowakowi naliczylem 8. Zero chęci do gry. Nie Wiem czy to jakiś protest czy naprawdę już mają to gdzieś wszystko. 21:40, 19.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WaniaWania

15 0

Niestety półtora roku bez trenera zrobiło swoje, zawodnicy to cienie samych siebie z początków gry w Stali. Do tego widać konflikty w drużynie, za chwilę (prawie) każdy będzie myślał jak spaść na cztery łapy do innego klubu więc szanse na utrzymanie dość iluzoryczne. 21:48, 19.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kibic StaliKibic Stali

13 0

przykro było na to patrzeć i żal słuchać jak komentatorzy mieli używanie pod koniec meczu, ale cóż taka prawda- stal dostała baty od "dzieci"
Trener Kuptel w przeciwieństwie N ilsona widzi przyszłość w młodzieży. Nasi 22:42, 19.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Karol BKarol B

8 0

Czy prezes nadal będzie utrzymywał, że nic się nie dzieje złego w drużynie?Przecież to widać na boisku, zawodnicy bez emicji, obojetni. Nie ma jedności i zgody w drużynie, nie ma wyników sportowych na boisku. To ostatni dzwonek na konkretne działania ratujące klub przed spadkiem, chyba, że jest to celowe działanie by spuścić drużynę do nizszej ligi. Jesli taki czarny scenariusz by się jednak zdążył to mam nadzieję, że kibice podziękują za to prezesowi. Rada nadzorcza wraz z prezesem powinna zostać rozliczona ze swoich działań.
Miało być tak pięknie, a jest... każdy widzi 23:46, 19.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Stary kibicStary kibic

14 0

Porażka to mało powiedziane, płakać się chcę jak się patrzy na taką grę. Ale pewnie dalej będą tacy co będą twierdzić że nam nie trzeba młodzieży w szeregach drużyny. W drugiej połowie nasi całkowicie opadli z sił i chęci walki, a młodzież Gwardii urządziła sobie konkurs strzelecki. Nawet komentatorzy co chwilę podkreślali różnicę wieku i jak to podsumowali, na boisku w drużynie Gwardii grają już same dzieci, średnia wieku 21 lat ! a u nas sami doświadczeni😠 07:35, 20.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JjJj

11 4

Więcej kasy , stypendiow z naszych podatków im dać..... 07:46, 20.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KubolKubol

15 0

Wstyd na całą Polskę!Zero ambicji za co płacicie takim ludziom stypendia! 08:36, 20.03.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

marwomarwo

6 1

Na strefie na 4700 zł,to by musieli *%#)!& cały m-c po 12 godz. na strefie.A co oni umieją więcej robić oprócz zabawy z piłką.Szkolne drużyny lepiej grają.Zabrać stypendium i tyle w temacie.Przecież wstyd na całą Polskę.Żenada do kwadratu. 14:14, 20.03.2021


AlexAlex

2 1

Wolę aby moje podatki szly na ręczna niż na kopaczy czy na kościół 10:58, 21.03.2021


Wierny kibicWierny kibic

11 6

Mecz, który nie miał prawa się wydarzyć. We wszystkich przegranych dotychczas meczach zespół walczył, brakowało 1-2 bramek poza meczami z Vive, Wisłą i Azotami, ale walki odmówić nie można było. Niestety takim przejściem obok meczu nie da się zbudować dobrego wizerunku. Przecież pojechali dzień wcześniej, nie byli zmęczeni podróżą. Stal nie opadła z sił, ale w pewnym momencie po prostu przestała walczyć. 24 błędów własnych... teraz widać dlaczego trener nie rotował składem: Adamczuk i Flont to nieporozumienie, jeżeli oni mieli zastąpić Korneckiego to jest to po prostu żartem, Monczka też zanotował kilka strat, Nowak przeszedł obok meczu, Petrović nie potrafi utrzymać zasłony i wywalczyć pozycji, Krytski znajduje pozycje, ale jest nieskuteczny. Brakuje w tym zespole lidera, który weźmie Panów za przysłowiową "mordę" i poustawia szatnię. Dużo racji miał Nilsson, który na konferencji powiedział, że tym meczem stracili 8 miesięcy wizerunku zespołu walczącego. Z ligi pewnie nikt nie spadnie, więc trzeba myśleć o kolejnym sezonie. Zostawić Wołyncewa, Wojdak, Petrovicia, Witkowskiego, ewentualnie Krupę i Wilka, Monczkę i zacząć budować coś z jakimś zamysłem. 2 lata temu była kadra 22 osobowa, w tym roku obcokrajowcy, co w przyszłym? Na pewno odmłodzenie, ale w Mielcu juniorzy są lani przez wszystkich w swojej kategorii wiekowej. 10:34, 20.03.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Twoj stary pijany Twoj stary pijany

4 5

Wez chłopie rozbieg i *%#)!& głową w ścian.Juniorzy awansowali na Mistrzostwa Polski po pierwsze a po drugie to nie jeden junior by za przeproszeniem *%#)!& za ten klub do porzygu lepszy czy gorszy.
14:59, 20.03.2021


Wierny KibicWierny Kibic

6 4

Do czego awansowali juniorzy? W pięciozespołowej lidze podkarpackiej zostali zlani przez Czuwaj, a w 1/16 MP, w których bierze udział 32 zespoły z Polski uzyskali następujące rezultaty: 31:36 z Kusym Kraków, 26:27 z KSZO i 23:49!!! z Padwą Zamość. Pragnę zaznaczyć, że zespoły, które awansowały z tej grupy pożegnały się w następnej rundzie z turniejem. Świetne wyniki, tylko pogratulować. Proponuję też zapoznać się z wynikami II ligi. Ile wygrali tam meczów? 2, czy 3? CP z tego, że według Ciebie walczyliby za klub skoro nie prezentują nawet poziomu II ligi i to nie wina chłopaków tylko ludzi, którzy ich szkolą. 16:01, 20.03.2021


AndrewAndrew

16 1

Podobno będą sie starać i wnioskować aby nikt nie sapdał z ligi ze względu na pandemie. Jako kibic uważam że powinni miec honor i spaść bo w tym wypadku padnemia nic tu nie przeszkodziła kazdy zespoł miał takie same warunki. Zaczekać w 2 lidze na nową hale ogrywając młodych i tworząc profesjonalne struktury. To nie piłka nożna że trzeba sie wspinać z 5 ligi tutaj awans dla takiego miasta jak Mielec to formalność. 10:35, 20.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jojo

11 0

panie prezes....bez zastanowienia przynajmniej 2-3 grajków powinno wracać z Opola pks-em tylko po to zeby pozbierać swoje klamoty z Mielca i szukać roboty w innym zawodzie. Słów brakło żeby cokolwiek napisać o postawie większości grajków...bo do zawodników to im daleko... 10:50, 20.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kakakaka

11 2

Więcej obcych dziadkow emerytów sprowdadzić do Mielca. Na pewno zaciężni dziadkowie "zostawia serducho" i zdrowie na parkiecie żeby Mielec wygrywał. Trzeba wziąć się do pracy i odstawić piwo. 10:50, 20.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TadamTadam

10 1

Ja powiem tak - trudno przejść obojętnie obok takiego meczu jaki wczoraj mieliśmy „okazję” obejrzeć. Zmiany w tej drużynie powinny zacząć się od samej góry, ale i tak jak już kiedyś mówiłem lista zawodników powinna zostać zmieniona. Nie chce tu nikogo urazić, ale trzymanie zawodników 33+ tylko dlatego, ze jak skończą grać, to nie będą mieli co robić, mija się z celem. Jak w firmie pracownik jest niewydajny i nie wypełnia swoich obowiązków to się go zwalnia. To samo trener - zwolniony i po tygodniu przyjęty. Gra kilkoma chłopakami, a pod koniec meczu, łaskawie na kilka minut, wpuszczany jest inny zawodnik, który już nie jest rozgrzany. To jest ruch trenera „godny” najniższej klasy rozgrywkowej, nie superligi. I na koniec pytanie, czy już nikt nie chce współpracować z Mielcem, ze najpierw trenerem zostaje starszy pan, który - mimo ze sympatyczny - to nie ma pojęcia jak prowadzić drużynę, a następnie pan, który tydzień wcześniej został wyrzucony? Halo SPR! Najpierw wpadka z trenerem, teraz mecz na który nie miałem serca patrzeć w drugiej połowie. Czas się obudzić i wrócić, jeśli nie na szczyt to chociaz na połowe tabeli. My w Was wierzymy, ale to Wy musicie poprowadzić działania tak aby patrząc na mecz dało się na niego faktycznie patrzeć. Zmiana trenera i pieniądze na nowych dobrych zawodników, to jedyny przepis na wygrzebanie się z dołka. No chyba, ze to już czas na zakończenie działaności tego klubu? W sumie czasami łatwiej zacząć coś od początku. I z tym pytaniem Was zostawiam. Pozdrawiam :) 11:28, 20.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

cipekcipek

4 3

1liga Wita!!! 11:30, 20.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wierny KibicWierny Kibic

6 6

Nie jest łatwiej zacząć od początku. Żeby zacząć od początku trzeba było zacząć szkolić młodzież 5-6 lat temu, żeby było kogo ogrywać. Zobaczcie wyniki naszej młodzieży w juniorze i w II lidze. Oni dostają większe baty niż pierwszy zespół. Stworzenie sensownego systemu szkolenia przyniesie efekty za 5-6 lat, ale kto miałby się tym zająć? I co przez te 5-6 lat zanim 4-5 wychowanków będzie w stanie wspomóc I zespół? Poza tym, który klub w Superlidze gra swoimi wychowankami? Do I ligi też trzeba ściągnąć ludzi. Od przyszłego roku I liga jest ogólnopolska, więc koszty podobne do Superligi, a nie ukrywajmy, że I liga nie przyciąga sponsorów i z czego później zbudować budżet wymagany przez ligę zawodową, jeżeli udałoby się być na szczycie? Tylko przetrwanie w lidze zawodowej gwarantuje, że pilka ręczna w Mielcu przetrwa. 11:42, 20.03.2021

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

TadamTadam

4 0

Nikt nie mówi, ze trzeba grać wychowankami. Wychowanków to przede wszystkim trzeba szkolić, a nie na sile wrzucać ich do pierwszego składu. Każdy z nas jest świadomy tego, że aby mieć dobrych zawodników wystarczy ruszyć głową przy transferach. Po co kupujemy zawodników, którzy później w ogóle nie wchodzą na boisko i nie grają? Klub chyba nie jest na tyle bogaty, aby mógł sobie pozwolić na inwestowanie w zawodników, którzy tylko siedzą, czy jest? Ponadto po co nam zawodnicy, którzy po rozgrzewce są tak zmęczeni, ze w trakcie meczu zwalniają tempo biegu i rozgrywanych akcji? Moim zdaniem - i mam świadomość, ze jest to tylko moje zdanie i nikt nie musi się z nim zgadzać - łatwiej zakończyć współpracę z większa częścią zawodników, inwestując tym samym w nowych, niż próbować budować drużynę na „stałych” , niejednokrotnie słabych, mieleckich zawodnikach. Jeśli chodzi o sponsorów, to ja osobiście jakoś nie widzę, żadnego strategicznego sponsora, który faktycznie pompowałby kasę w klub i jego rozwój. 13:18, 20.03.2021


Wierny KibicWierny Kibic

6 4

Tadam: Zgadzam się z Tobą w 100%. Bardzo dobrze napisane. Poza tym, że jedynym sponsorem strategicznym, który ładuje dużo kasy w klub - przynajmniej z tego co się słyszy od ludzi z klubu, daje prezes. Jak Kowalika zabraknie to może się okazać, że nagle samo miasto nie jest w stanie samo utrzymać klubu, bo będzie brakować kilkuset tysięcy złotych w budżecie wymaganym przez Superligę. 14:21, 20.03.2021


Wierny Kibic to zjebWierny Kibic to zjeb

4 7

Jesteś *%#)!& a nie wierny kibic. 15:56, 20.03.2021


TadamTadam

3 2

Do osoby obrażającej Wiernego Kibica - nie rozumiem podejścia takich osób jak Ty. Prowadzimy z Wiernym konkretną rozmowę, nikt nikogo nie wyzywa, wymieniamy się poglądami i spostrzeżeniami, a Ty sobie przychodzisz tu i obrażasz. Zastanawiam się dlaczego? Czy wg. Ciebie ktoś kto martwi się o przyszłość drużyny, bądź jeśli komuś nie podoba się to co w Jego ulubionym klubie się dzieje nie może być wiernym kibicem? Czy wiernym kibicem określamy tylko ludzi, którym podoba się nawet tak odpuszczony mecz jak ten ostatni? Przecież „dumni po zwycięstwie, wierni po przegranej” nie oznacza, ze mamy ślepo cieszyć się nawet z porażek, bo mecz z Gwardią śmiało możemy nazwać porażką. 10:07, 21.03.2021


Wierny kibic to zjebWierny kibic to zjeb

1 1

Jesteście zwykłymi chorągiewkami. Żałosnymi kibicami sukcesu.Zwykłymi *%#)!&
16:41, 21.03.2021


Tadam Tadam

2 1

Tak, przepraszam, masz racje. Ostatni mecz był świetny, chłopaki tak trzymać! Nieważne, ze nic nie wychodzi, nie przejmujcie się, grajcie nadal tak jak gracie, a jeśli np. Prezes zdecyduje się na rozwiązanie z Wami kontraktu, ze względu na słabe wyniki sportowe, to olejcie to. On wtedy będzie tylko chorągiewką, zwykłym prezesem sukcesu. A tak poważnie, to zadziwiające jest to, ze człowiek w dzisiejszych czasach nie może wypowiedzieć się w żadnej kwestii, bo zaraz pojawi się ktoś kto go zwyzywa za jego zdanie. To, ze człowiek kupował bilety na każdy mecz, nawet jak nie planował na niego iść - nie jest ważne, to, ze starał się układać swoje zmiany w pracy tak aby być na meczu - nie jest ważne, to ze ktoś swoim prywatnym autem starał się jeździć na jak najwiecej spotkań wyjazdowych - nie jest ważne, to ze rozliczając się z podatku przekazuje 1% właśnie na to stowarzyszenie - również nie jest ważne. Mogę być dla Ciebie kibicem sukcesu, ale chetnie spotkam się z Tobą na żywo i wymienię spostrzeżenia. I na koniec tak tylko jeszcze wspomnę skromnie, ze zaden z prawdziwych kibiców spr nie obraził by nikogo z nas ;) nie wiem kim jesteś, ale nie sądze abyś był z nami internetowy anonimie. 17:09, 21.03.2021


SewerynSeweryn

4 1

Niestety, ktoś skutecznie zniechęcił i skopał psychicznie tych chlopaków. Wprowadził nerwowość w drużynie, że tak jak ktoś wyżej napisał oni już tylko myślą z kim podpisac nowy kontrakt. Smutne to niestety. Komu i dlaczego zależy na upadku mieleckiej drużyny? Dlaczego słyszy się głosy tu i tam, między innymi tu na Hej w komentarzach, że za tego... nikt do Mielca nie przyjdzie? 12:45, 20.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XxxxXxxx

9 0

Chodara, Mochocki, Janyst, Krytski, to powinni występować w drużynie oldboyów. Flint z Adamczukiem powinni ogrywać się razem z juniorami w II lidze, a za tych panów napewno znalazłoby się wielu perspektwyistycznych i głodnych gry chłopaków wystarczy tylko poszukać przykład Gwardii, Tarnowa, Kalisza, i Kwidzyna powinien dawać do myslenia. A dla wyżej wymienionych panów jeśli nie chcą kończyć kariery założyć drużynę oldboy, takie drużyny również rozgrywają swoje mecze. To samo trener jeśli już jest to niech również zajmie się szkoleniem mieleckiej młodzieży. W meczu w którym zastępował sondeja zdaje się wygrali chyba pierwszy raz wtedy. 13:42, 20.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntonioAntonio

7 4

Kiedys juz o tym pisalem ale powtórzę, niech panowie wezma sie za solidny trening a nie lansuja sie na fb !!! Przed meczem wrzucone foty z hotelu i podziekowania za pomoc w walce o punkty. Tak oczywiście mozna tak zrobic po wygranym meczu !!! A wcześniej skupic uwage na walce niz na fb. Za taki wynik z kielcami nikt by zlego slowa nie powiedzial ale moze to wiadro zimnej wody z opola was obudzi. Niepozdawiam. 15:51, 20.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZnafwcaZnafwca

4 2

Mamy najstarszy zespół w lidze, ale zarazem najmniejszy budżet. Fajnie jest ogrywać młodych, ale trzeba mieć na to kasę. Żeby wziąć takiego 19 latka to trzeba na wstępnie wyłożyć 30-40 tys za wyszkolenie do jego klubu, a później opłacać mu pensję. Bierzesz np. obcokrajowca to odpada Ci wydatek rzędu 30-40 tys dla klubu macierzystego, wpłacasz grosze do federacji za licencję zawodnika i korzystasz z niego. To jest największy problem - finanse. Dopóki zawodnicy w wieku 19-20 nie będą kosztować 30-40 tys jednorazowej opłaty dopóty taniej jest sprowadzić zawodnika z za granicy. Ewentualnie można jak Kwidzyn, czy Wybrzeże szkolić swoich i problem z głowy. 17:02, 20.03.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

XxxxXxxx

3 4

Tylko do szkolenia młodzieży też jest potrzebny jakiś dobry trener z papierami a nie Wfista, czy jakiś inny karierowicz dorobkiewicz mający w dalekim poważaniu szkolenie przyszłych następców. Zamiast zwalniać motyczynskiego mogli mu chociaż zaproponować pracę z drugim zespołem jako projekt na lata albo jakiegoś innego trenera, który wziąłby na barki szkolenie młodych. Z Rybakiem Sondejem i innymi to raczej nigdy nie będziemy mieli młodych zdolnych bo Ci panowie niestety nadają się tylko do udzielania lekcji wf lub prowadzenia zajęć z dziećmi ale na juniorów i drugą ligę niestety już za wysoki próg. 18:10, 20.03.2021


XxxxXxxx

7 3

Dodając jeszcze jakby prezes pomyślał to by miał nawet 3 zespoły które by promowały miasto i wizerunek klubu ekstraklasa, II Liga i oldboyów. Równiez nasi emerytowani gracze Mochocki i spółka z ławki przecież mogliby trenować z młodymi i grać z nimi w drugiej lidze taki manewr też mógłby mieć sens bo chłopaki mieliby się od kogo uczyć na boisku. No ale jak ktoś powiedział tych panów niestety obchodzą tylko liczby na koncie.... Czasy dla mieleckiego szczypiorniaka marny. 18:22, 20.03.2021


kxkx

4 0

Żal mi zawodników , kibiców i całego sztabu szkoleniowego .
Na pewno w takich momentach nie wolno się poddawać .
Zimne wiadro wody na głowę i do przodu " Czeczeńcy"
22:36, 20.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PilkarzPilkarz

0 0

Tyle lat to samo ....
2 letni projekt prezesa , moze warto juz zakonczyc ? Chyba ze sie myle i Nasz klub ma jakis chytry plan na przyszlosc.
Co roku druzyna stworzona w ostatnim momencie , bez jakiekolwiek polityki dlugofalowej .
Ostatnie decyzje potwierdzaja ze w klubie panuje CHAOS , moze to jest metoda - niestety nieskuteczna .

Szkoda tylko naszego kibicowania ... 22:25, 21.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PytaniePytanie

4 0

Czy jeżeli drużyna sportowo spadnie (tak jak w 2016 roku) ale nagle okaże się, ze znowu nie ma spadków to czy miasto nadal bedzie placic takie stypendia? 00:40, 22.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

7979

0 0

Paszoł wont,nie róbcie wstydu z Mielca,cymbały skończone... 13:09, 22.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KibicKibic

5 0

O obudzenie to można prosić tylko tego Prezesinę... Chęci to nie wszystko, trzeba mieć chociaż odrobinę pojęcia na temat piłki ręcznej, by móc prowadzić Klub!! Od lat problem ten sam.. Ciągle w zarządzie osoby od czapy. Co ma wspólnego Pan Kowalik ze sportem? Jak może podejmować dobre decyzje skoro opiera się nie na własnej wiedzy tylko na doradcach? Tylu fajnych, utalentowanych wychowanków.. Poszło! Pozbyli się osób, które z Mielcem były związane nie tylko dla pieniędzy! Wychowankowie grający za „copkę gruszek” dawali z siebie więcej niż Ci teraz. Naprawdę nikt tego nie widzi? Ale nieee, musimy być światowi! Obcokrajowcy... a nasi do lamusa. To jest karygodne. Chłopaki z dobrymi warunkami fizycznymi chociażby Ćwięka, co z nim było nie tak? Grał chłopak zafascynowany i oddany na boisku, rzucał rakiety jak trzeba. A tak zapomniałem Ivanovic przyszedł wielki gwiazdor od siedmiu boleści. Nagle 7 celnych rzutów na 20 i bohater spotkań. Co za porażka! Kolejny Skuciński, chłopak świeża młoda krew, warunki tez niczego sobie, zacięty do walki. Misiewicza wzięliście, może i nie pierwsza młodość, ale ile chłopak serca zostawił na meczach to jego. Skuteczność tez. Dobry, solidny skrzydłowy z doświadczeniem i chęcią do gry. Wolimy Janysta, bo 50 lat temu grał w Vive Kielce. Można by wymieniać bez końca. Nie pozdrawiam i z roku na rok zastanawiam się dlaczego jeszcze kibicuje tej drużynie. 11:45, 23.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%