Z początkiem 2022 roku nastąpiła reorganizacja w Klubie FKS Stal Mielec S.A. W strukturze administracyjnej za pion komunikacji i marketingu odpowiedzialność przejął Damian Gąsiewski. Dotychczas pełniący te obowiązki Jakub Zegarliński złożył rezygnację z pracy w Stali. - Dziękuję wszystkim i każdemu z osobna. To była piękna przygoda - przekazał za pośrednictwem Twittera.
Nowy dyrektor komunikacji i marketingu współpracę ze Stalą rozpoczął pierwszy raz przed rokiem. - Realizowałem zadania z zakresu organizacji dnia meczowego, marketingu oraz sponsoringu - precyzuje.
[ZT]67226[/ZT]
Damian Gąsiewski wskazał pierwsze swoje dwa projekty, których realizację już uruchomił. - Pierwszy dotyczy cateringu na stadionie. Chcemy, by uległ poprawie. Ogłosiliśmy konkurs ofert na tę usługę, każda zainteresowana firma może się zgłosić. Chcemy, by oferta spełniała wymogi kibiców i nasze, by to wyglądało jak w klubie ekstraklasowym - wyjaśnia.
Równolegle tworzony jest plan rozwoju klubowego sklepu, którego dotychczasową bazą jest niewielkie pomieszczenie na Stadionie Miejskim. - Sklep nie był zmieniany i modernizowany od początku istnienia tego obiektu - zwraca uwagę Gąsiewski. Koncepcje tutaj były dwie. Pierwsza zakłada poszerzenie sklepowego lokalu na stadionie o dodatkową powierzchnię oraz jego modernizację. Drugi plan to ewentualna przeprowadzka sklepu na teren miasta.
Zarząd Stali ogłosił również konkurs na stanowisko rzecznika prasowego klubu. Fundamentalnym założeniem było nawiązanie współpracy z osobą związaną z Mielcem, tutaj wychowaną, sympatyzującą z Biało-Niebieskimi. Finał konkursu jest bliski.
[WIDEO]2846[/WIDEO]
Sklep20:06, 20.01.2022
0 0
Zamiast zwiekszac powierzchnie sklepu trzeba rozwinac ecommerce. 20:06, 20.01.2022