Zamknij

O marketingu... jak, kiedy i dlaczego go potrzebujesz? Zapraszamy na cykl porad, które wzmocnią Twoją markę!

23:32, 20.03.2019 P.C Aktualizacja: 23:34, 20.03.2019
Skomentuj

Jak budować strategiczny i skuteczny przekaz? O co zadbać przy kreacji wizerunku firmy? W jakie narzędzia i techniki warto inwestować? Przygotowaliśmy zestaw praktycznych porad marketingowych, które pomogą Ci odpowiedzieć na te i wiele innych pytań, z którymi borykasz się prowadząc swój biznes.  

Kim jesteśmy?

Jesteśmy lokalną, niezależną agencją marketingową. Nie wymądrzamy się, nie negujemy innych, ale też nie cukrujemy, po prostu słuchamy … analizujemy i pragmatycznie doradzamy. Wspieramy sprzedaż, budujemy strategie, kreujemy wizerunek, by Twój biznes przynosił zysk i satysfakcję!

Marketing otwiera wiele możliwości, ale i masę wyzwań, którym na co dzień stawiamy czoła. W naszej pracy liczy się analityczny i strategiczny umysł, błyskotliwość, pomysłowość i dobra znajomość aktualnych realiów. Nasz zespół posiada odpowiednie narzędzia i kompetencje, do opracowywania i wdrażania najbardziej złożonych strategii marketingowych.

Co jemy?

Pochłaniamy kilogramy treści, liczb, zdjęć i grafik. Często rozgryzamy skomplikowane łamigłówki, by w efekcie opracować najskuteczniejszy przekaz. Kiedy wszystko, dokładnie przetrawimy i poukładamy ruszamy do działania.

Lubimy cudze buty …

Dziś łatwo się ocenia, a zanika umiejętność empatycznego patrzenia na innych. Ta zaleta jest bezcenna w marketingu i biznesie, którego clou, to właściwa analiza zachowania grupy docelowej. Dlatego czę-sto „wchodzimy w cudze buty”, by dokładnie wybadać potrzeby klientów i kolejno dostosować w pełni zintegrowaną komunikację, której naturą jest przenikanie się światów online i offline.

Jesteśmy dowodem na to, że chcieć to znaczy móc! Jeśli czujesz, że Twój marketing nie do końca działa, a brakuje Ci czasu lub pomysłu jak go poukładać? Jesteśmy do dyspozycji!  

Monika Konefał
Tel. 577 920 300
[email protected]
www.brand365.pl

 


    

 

(P.C)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(2)

TomekTomek

0 0

Bardzo dobrze napisane. Szczególnie lubię analityczne podejście do tematu. Rozłożenie sprawy na czynniki pierwsze, wykonanie pomiarów i przystąpienie do zmian, które mają przynieść efekt. 15:30, 21.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

brakprofesjonalizmubrakprofesjonalizmu

0 0

tak w kwestii formalnej - pisanie w ogłoszeniu "praca w młodym zespole" jest już passe a poza tym zakrawa o dyskryminację osób starszych, więc ogłoszenie Hej.mielec o treści:
-stałe zatrudnienie z wynagrodzeniem adekwatnym do zaangażowania,
- pracę w młodym zespole,
jest nieszczęśliwe bo niby w starszym zespole jest gorzej? Po prostu tak się pisało ogłoszenia 10 lat temu 16:23, 01.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%