Zamknij

Ministerstwo przygląda się Mieleckiej Spółdzielni Mieszkaniowej!

11:37, 13.06.2022 PC
Skomentuj

Czytelnik hej.mielec.pl informuje o kontroli ministerstwa w Mieleckiej Spółdzielni Mieszkaniowej. Ma być to efekt skarg składanych przez mieszkańców Mielca. 

Jak wskazuje Internauta (imię i nazwisko do wiadomości redakcji), w wyniku skarg składanych przez mieszkańców, Ministerstwo Rozwoju i Technologii podjęło decyzję o kontroli działalności Mieleckiej Spółdzielni Mieszkaniowej i zobowiązało spółdzielnię do przekazania dokumentów sporządzonych w związku z ostatnią lustracją spółdzielni.

Ministerstwo jest prawnie upoważnione do żądania od spółdzielni informacji, danych i dokumentów dotyczących organizacji i działalności spółdzielni niezbędnych do dokonania oceny zgodności z prawem działalności spółdzielni. Takim dokumentem, w przypadku MSM, ma być protokół z ostatniej lustracji. 

Zgodnie z prawem określającym zasady działalności spółdzielni mieszkaniowych, każda spółdzielnia zobowiązana jest przynajmniej raz na trzy lata poddać się lustracyjnemu badaniu legalności, gospodarności i rzetelności całości jej działania. Lustrację przeprowadzają upoważnione związki rewizyjne.

Jak wskazuje czytelnik hej.mielec.pl, mieszkańcy zwrócili się w tej sprawie do ministerstwa, bo sami mają mieć problemy z dostępem do takich dokumentów w Mieleckiej Spółdzielni Mieszkaniowej. 

- Liczymy, że pracownicy ministerstwa sprawdzą dokumenty nie tylko od strony formalnej, technicznej ale przede wszystkim zostanie przeprowadzona szczegółowa analiza sposobu wydatkowania funduszy i kompleksowa ocena prawidłowości zarządzania spółdzielnią – komentuje czytelnik. 

Ministerstwo Rozwoju i Technologii wskazało datę 24 czerwca, jako termin w którym Mielecka Spółdzielnia Mieszkaniowa ma dostarczyć do resortu wszystkie wymagane dokumenty. 

[ALERT]1654983448009[/ALERT]


 

(PC)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(59)

DocentDocent

30 15

Jeśli kwity mają w porządku to ministerstwo i tak może im naskoczyć. Jedyny sposób to walne zebranie, ewentualnie wybór następnego prezydenta miasta spoza mieleckiego układo-betonu. Prezydent ma pewne możliwości, aby ich docisnąć. 12:15, 13.06.2022

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

MegamMegam

12 8

Jeśli nie znasz się i niemasz mieszkania od nich to nie komentuj 13:00, 13.06.2022


Beton poukładany Beton poukładany

5 0

Spoko, spoko trzymamy się dobrze 🤠 16:05, 13.06.2022


staffa siedziba ?staffa siedziba ?

11 0

zgadzam się, beton poukładany i udeptany, znaczy sie kochany mielecki narodzie, że odkąd pamiętam zawsze były skargi na zarząd sp-ni i zawsze walne zgromadzenie uwalało niezadowolonych, papiery czyste,
znam pewnego typka z zarządu spółdzielni, byłego radnego i opiniodawcę d/s budownictwa który ruszył do akcji wyjaśniania nieprawidłowości w urzędzie miejskiej gminy i co ? - nagle spokorniał gdy uderzył w z/cę szefa miasta, a po nagłośnieniu sprawy cichaczem odszedł w niebyt, 18:45, 13.06.2022


walasekwalasek

7 0

walcie sie, walne zgromadzenie to lipa 19:39, 13.06.2022


DocentDocent

4 4

Tak *%#)!& nac przeciez inny zarzad bedzue was za darmo utrzymywal jeszcze powko wam kupi ja *%#)!& co za myslenie zycue kosztuje nie ma zycia za darmo widzirliscie ceny w Biedrze 02:22, 14.06.2022


reo

Michał.Michał.

37 0

Tej drugiej spółdzielni lokatorsko-własnościowej też powinni się przyglądnąć. 14:23, 13.06.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

zimy kubeł na głowęzimy kubeł na głowę

5 1

a skąd wzięto zarząd ? - przecież to spółdzielcy walnie wybierają zarząd więc może tu zaczynają się machlojki i warto pokopać,
bo potem tylko ręka rękę myje, gemba utarta i po sprawie 18:52, 13.06.2022


Michał.Michał.

7 0

Szczerze, to nie pamiętam kiedy było jakiekolwiek zebranie. Ileś lat temu. Więc nie mam pojęcia skąd w zarządzie akurat te osoby. Ale znając życie, panuje zasada - Swój swojego. 20:22, 13.06.2022


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


mafiamafia

7 0

to sie nazywa układ, ty mi ja tobie i zostaje w rodzinie 19:42, 13.06.2022


nie w temacienie w temacie

46 1

A w Mieleckim niby to co nazywają szpitalem nawet z kleszczem pod skórą nie potrafią sobie poradzić tylko wysyłają do lekarza rodzinnego ,poprosiłem o antybiotyk w razie potrzeby, bo to było na weekendzie brak lekarza rodzinnego to otrzymałem odpowiedz ze,,, na zaś lekarz nie będzie wypisywał recepty ,,, więc poszedłem do apteki obok tej mordowni którą nazywają szpitalem poprosiłem o antybiotyk który jest przepisywany w przypadku ugryzienia kleszcza pani obsługująca ani się nie zawahała podając mi lek i jeszcze powiedziała jak tak można potraktować człowieka w takiej sytuacji .Morał taki z tego że jeśli komuś coś dolega a chcę jeszcze żyć to jak najdalej z mieleckiej mordowni sp,,,,alać..Pozdrawiam pacjent z weekendu 15:50, 13.06.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

felixfelix

11 0

dokładnie, i bez wahania szukać gdzie indziej lub lepiej szukać prywatnej opieka ambulatoryjna 16:30, 13.06.2022


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


CzeslawCzeslaw

28 2

Bardzo dobrze, ze jest jakad kontrola, bo teraz wszedzie same kasty i ani ich ruszyc tak w Urzadach, tak w Szpitalach tak w Sadach tak w Bankach, jak i w innych Spoldzielniach. Nie ma sie nawrt gdzie poskarzyc na nich bo reka reke myje. DOSYC KAST, kazda instytucja wonna miec kogos nad soba, taka OGOLNO Krajowa Komorka Skarg interesantow, bezstronna i nieprzekupna. 16:29, 13.06.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

klan gembinoklan gembino

3 0

w mafii pozycja jest zstępna, nic dodać nic ująć
19:47, 13.06.2022


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


hydraulikhydraulik

3 5

Proszę poczytać regulamin spółdzielni za usunięcie jakich usterek należy dodatkowo płacić?i nie jest tak tylko w Mielcu... 19:55, 13.06.2022


co tam co tam

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Jarosław KJarosław K

2 6

Kobito odczep sie od prezesa to nasze panstwo nas kroi na kazdym kroku w sklepie drogo a najwiecej banki zarabiaja i uwazaj kogo obrazasz bo cie mozna pozwac za obrazanie niewinnych ludzi 20:39, 13.06.2022


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


mielecki chlewikmielecki chlewik

4 0

skoro ma szeroką d...
czyżby spółdzielcy go spaśli ? 19:43, 13.06.2022


CzarnyCzarny

0 0

Buraku to jest stare audi a4 kup se okulary nim kogos posadzisz 20:35, 13.06.2022


ArtystaArtysta

2 1

A czym ma jezdzic, trabantem? Ma swoje lata, pracuje i zarabia wiec ma prawo miec normalny samochód. Pół Mielca jeździ lepszymi autami prosto z salonu, co tez nie jest specjalnie dziwne. 22:17, 13.06.2022


GerardGerard

1 0

Oj bosze a widzieliscie panstwa R ktorzy Landroverem po Mielcu brykaja a spolka kyora jest zalozona ma 5000 zl kapitalu zakladowego he he he i co roku jest przerabiana na nowa spolke to sa ciekawe historie 02:19, 14.06.2022


obstalowanyobstalowany

1 0

i już mamy adwokatów prezesa, czarno widzę tą walkę z zarządem 08:32, 14.06.2022


TwójUlubionySubiektyTwójUlubionySubiekty

8 5

Dz.U.2021.648 t.j.Akt obowiązujący
Wersja od: 5 października 2021 r.
Art. 93. [Protokół z lustracji; wnioski polustracyjne]
§ 2.
Zarząd obowiązany jest na żądanie członka spółdzielni udostępnić mu do wglądu protokół lustracji oraz wnioski polustracyjne i informacje o ich realizacji.

Jeżeli ktoś chce to może mieć wgląd obowiązku publikownia nie ma. Robicie z igły widły.

TUSK 19:46, 13.06.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Poczytaj dokładniePoczytaj dokładnie

10 0

Nie udostępnili dokumentów a po drugie obowiązek publikacji na stronie internetowej jest! 21:55, 13.06.2022


bognabogna

3 0

jeśli znasz podaj podstawę prawną obowiązku udostępnienia przez urząd miasta na żądanie osoby poszkodowanej status strony, dokumentacji zgromadzonej w aktach,
mowa o fałszowaniu dokumentów w tym tożsamości pod szykany polityczne i rabunek nieruchomości, zaoczne namnażanie fikcyjnych długów dla spółki windykacyjnej, oraz naruszenie dóbr osobistych poprzez publikowanie na tablicy ogłoszeń w urzędzie miasta danych niezgodnych z faktami,
*publiczna obsługa prawna przy Starostwie Powiatowym tak zwani ziobryści odmawiają komentarza w tej sprawie 09:22, 14.06.2022


WersWers

17 2

Jestem za aby druga spółdzielnie też skontrolowali mieszkam ponad 30i dopiero raz odmalowali klatkę i raz dach za 30 lat ,a nie mówiąc o sprzątaniu klatek kurz po bokach okna nie wiem czy raz w roku myte na klatce ja za to płace,drzew bardzo mało ławki po usuwane że w lecie nie ma gdzie siąść w cieniu masakra 21:00, 13.06.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DąbrówkiDąbrówki

5 0

Ale czynsz mamy już nowy. W maju był inny, w czerwcu już wyższy. Pytam się za co? Co to do *%#)!& nędzy jest Opłata Eksploatacyjna? 21:57, 13.06.2022


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


kjokekjoke

1 0

oby *%#)!& w pory ale oni się nie boją bo prawo spółdzielcze pozwala im kraść do spodu bo na poziomie Sejmu RP nie jest zmienione to prawo które pozwala paść się i kraść ani PO ani pisdu nic z tym nie zrobił bo po co niech se kradną my mamy miliardy co tam miliony Ukraińcom dać we władanie msm ale cyrk by był buhahahahahaha 14:07, 14.06.2022


kolokolo

25 2

Wszystkie spółki miejskie też trzeba by porządnie sprawdzić i ich powiązania z Urzędem miasta 06:56, 14.06.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

błędne kołobłędne koło

8 1

spółki miejskie to udziałowcy gminy miejskiej mielec w mielcu od 1990 zarejestrowanej jako firma i wpisanej do katalogu firm z siedzibą mielec ulica żeromskiego (urząd miasta)
na pisemne zapytania w temacie z powiadomieniem rady miasta, ani gmina miejska ani urząd miejski nie odpowiada, natomiast z ministerstwa przysłano odpowiedź, że ustanowione insygnia miasta nadano z naruszeniem prawa

09:53, 14.06.2022


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


banda banda

5 1

nierobów bogacaca się za pieniądzspółdzielców .Co najmniej 50 %zwolnić 22:28, 14.06.2022


hydraulikhydraulik

1 3

Tak najlepiej powiedzieć,że nikt nic nie robi.Za darmo powinni wszystkie urządzenia naprawić wszystko przetkać i wogóle wszystko za darmo bo na konserwacje w czynszu 40zł ktoś płaci.Proszę nie być śmiesznym... 05:43, 15.06.2022


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Hej Mielec lubi to!!Hej Mielec lubi to!!

6 14

90% osób mieszkających w zasobach spółdzielnianych to osoby normalnie myślący którzy wiedzą że spółdzielni wzrost cen także dotyczy (woda, C.O. wzrost cen materiałów budowlanych itp.) ale w spółdzielniach znajduje się 10%tzw. patriotów (nie pracujących mądrali) którzy myślą że spółdzielni inflacja wzrost cen nie dotyczy, są to osoby które by chciały za nic nie płacić i siedząc cały dzień na ławce przed blokiem rozmyślać o sensie istnienia. Bardzo dobrze że będzie kontrola z ministerstwa mam nadzieję tylko że wynik kontroli również chętnie będzie komentowany na tym portalu hej-badziewie mielec 14:10, 14.06.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Proszę sprawdzić SMLProszę sprawdzić SML

2 0

Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa -mam nadzieję, że ktoś przeczyta ten komentarz i sprawdzi tą spółdzielnię w końcu... 21:14, 15.06.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sztuczny polaksztuczny polak

5 0

ho ho ho, sądząc po usuniętych komentarzach, nawet moim który jest publiczną wiedzą, bo prawie codziennie mijam się z prezesem jak parkuje swój czarny lśniący samochód za 400k zł przy Staffa, to ktoś ma wieele do ukrycia 11:25, 16.06.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Panie "Docent&qPanie "Docent&q

3 0

Spoko, kwity są z których bija groza jaki ogrom machlojstwa ma tu miejsce. 08:49, 20.06.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

To koniec:To koniec:

2 0

Dlaczego tych materiałów jak nakazuje ustawa M S M w Mielcu nie publikuje na swojej stronie internetowej "www.msmmielec.pl" , przecież teraz w najbliższym czasie po 24.06.2022r. zostaną upublicznione ? Zarządzie M S M w Mielcu to koniec , czas sięgnąć po rozum . 08:26, 25.06.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Co ukrywa M S M w MiCo ukrywa M S M w Mi

3 0

Każdy wie że długi trzeba spłacać i trzeba o tym pamiętać , a przede wiedzieć że takie długi są do spłaty i wcześniej czy pózniej trzeba ich spłacić. Sprawozdania M S M w Mielcu przesłanie do K R S Warszawa pod Nr 0000178258 za lata 2016 -2020 w załączniku pt " Zestawienie przychodów i kosztów sfinansowanych z funduszu remontowego na 31.12.2020r " podają dane dla wszystkich nieruchomości w każdym osiedlu MSM gdzie np. czytamy :
-nieruchomość Nr 11011 -Kusocińskiego 23,25,27 ,29 posiada zadłużenie w kwocie (-)1.111.730,15zł. [ do spłaty przez lokatorów]
-nieruchomość Nr 11004 -Grunwaldzka 7A-18A posiada zadłużenie w kwocie (-) 436.537,21zł. [ do spłaty przez lokatorów]
-nieruchomość Nr 11015 -Pułaskiego 2,4,5 posiada zadłużenie w kwocie (-) 907.323,18zł. [ do spłaty przez lokatorów]
-nieruchomość Nr 12008-Al.Ducha Św.12,14,16 posiada zadłużenie w kwocie (-) 423.476,49zł. [ do spłaty przez lokatorów]
-nieruchomość Nr 12009-Al. Ducha Św. 18,20,22,24 posiada zadłużenie w kwocie (-) 508.456,37zł. [ do spłaty przez lokatorów]
-nieruchomość Nr 12012 -Kocjana 3,5,7 posiada zadłużenie w kwocie (-) 165.078,86zł. [ do spłaty przez lokatorów]
-nieruchomość Nr 12015-Pisarka 13,15,17,19 posiada zadłużenie w kwocie (-) 327.199,77zł. [ do spłaty przez lokatorów]
-nieruchomość Nr 12019 -Pisarka 3,5,7 posiada zadłużenie w kwocie (-) 722.016,82zł. [ do spłaty przez lokatorów]
-nieruchomość Nr 12026-Drzewieckirego 13,15,17,19 posiada zadłużenie w kwocie (-) 049.067,90zł. [ do spłaty przez lokatorów]
-nieruchomość Nr 13012-Botaniczna 2 posiada zadłużenie w kwocie (-) 684.051,50zł. [ do spłaty przez lokatorów]
-nieruchomość Nr 13019 -Godlewskiego posiada zadłużenie w kwocie (-) 316.457,50zł. [ do spłaty przez lokatorów]
Na 88 nieruchomości aż 32 nieruchomości posiada zadłużenie na dzień 31.12.2020r w granicach od 10.000,00zł do 200.000,00zł , a jak pokazano wyżej są nieruchomości posiadające zadłużenie ponad " jeden milion zł."- jak to spłacić , a przede wszystkim ? czy lokatorzy w tym właściciele lokali odrębnej własności o tym zadłużeniu wiedzą ? ważne bo z takim długiem nie ma szans na sprzedaż mieszkania. 11:35, 03.08.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

c.dc.d

1 0

1/2
Piotr Rudny Jerzy Gadomski
Właściciele lokalu odrębnej własności i współwłaściciele
nieruchomości budynkowej i gruntowej .
KW Nr. TB1M/00066468/3 [nieruchomość Nr.11017. KW Nr. TB1M/00066458/0
[nieruchomość Nr. 11004 .


Pani mec. G.
- bieżąca obsługa prawna
M S M w Mielcu.
[email protected]

Ministerstwo
Rozwoju i Technologi
Nr sprawy: DM-III.733.18.2001.MD
do wiadomości : Zarząd M S M w Mielcu
wg ogólnodostępnej publikacji na stronie
internetowej „www.msmmielec.pl”oraz w
ogólnodostępnej publikowanej dokumentacji
K R S Nr.0000178258 w składzie :
Zbigniew Buczek ,
Marta Łoch,
Anna Żarow
[email protected]

Dotyczy: wizyty członków M S M właścicieli lokali odrębnej własności po wyjaśnienie problemów prawnych dotyczących ich nieruchomości wspólnych i aktów notarialnych .

W dniu 5.08.2022r. po niegrzecznej wymianie zdań spowodowanej zachowaniem Pani Mecenas doszliśmy do uzgodnienia że nasze zapytanie skierujemy do wyjaśnienia drogą pisemną co niniejszym czynimy. W umowie zakupu lokalu mieszkalnego - akcie notarialnym Rep. A Nr. 6719./2008 z dnia 14.11.2008r. jako pierwszy lokal wyodrębniony podano akt notarialny Rep. A Nr 5648/2007 [ wg KW z daty 14.09.2007r.] wg którego został ustalony udział we własności i w częściach wspólnych budynków, kiedy w „ Protokole lustracji problemowej M S M w Mielcu „ przesłanego do RN i Zarządu M S M w Mielcu za pismem Nr Lp. 62/ZL/2015 z dnia 30 stycznia 2015r. w p-kcie 2.1 b) [str.5] lustrator podaje inny akt notarialny jako pierwszy oznaczony Rep. A Nr. 6957/2005 z dnia 16.11.2005r.
Ponieważ ten protokół jest dokumentem z lustracji problemowej M S M zleconej przez Ministerstwo Infrastruktury Departament Mieszkalnictwa który został bez uwag przyjęty i potwierdzony przez Zarząd i RN M S M w Mielcu należy go wyjątkowo traktować jako wiarygodny , stąd akt notarialny Rep. A Nr. 6719/2008 jest błędny co nie powinno mieć miejsca , bo czyni te umowę za nieważną , oraz która po tym fakcie powinna była zostać poprawiona jak nakazują przepisy czego jednak ze strony Zarządu M S M brak. Kolejny zapisy tego „protokołu” w p-kcie 2.1.2 [str.5] , w p-kcie 2.1.3 [str.6] oraz w p-kcie 2.3.2 [str.8] też są błędne w ich treści , niezgodne ze stanem rzeczywistym , sprzeczne z
2/2
faktami , łamiące obowiązujące przepisy prawne , jest to niestety ale świadome fałszowanie dokumentów ze strony Zarządu M S M w Mielcu { dane wg p-ktu 2.3.2 [str.8] zostały poprawione w KW Nr TB1M/00066468/3 z dniem 15 maju 2021r przez SR w Mielcu ,Wydz. KW TB1M z urzędu na nasz wniosek}. Naszym zdaniem w świetle faktów poświadczenie nieprawdy ze strony lustratora jak w p-kcie 2.1.2 i p-kcie 2.1.3. miało jedynie uzasadniać poprawność prawną ustanowienia nieruchomości wielobudynkowych Nr 11-004 i Nr 11017 oraz innych.
Adresaci niniejsze pismo z „ podpisem zaufanym „ otrzymują drogą e-mailową .
Elektronicznie pismo podpisali - Jerzy Gadomski :
Piotr Rudny:

19:00, 06.08.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

krzychkrzych

0 1

człowieku co za głupoty wypisujesz!!!
zadłużenie na Pisarka ponad 700tyś? Nie można sprzedać mieszkania?
W poniedziałek - 8 sierpnia właśnie sprzedałem bez żadnych problemów 21:56, 11.08.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

c.d. kłamstwa:c.d. kłamstwa:

1 0

Bo kupujący o tym nie wie , a nie został poinformowany , a gdzie uczciwość. 09:40, 29.12.2022


SprostowanieSprostowanie

1 1

wg ciebie zadłużenie 900 tys na Pułaskiego ozn że jestem bez szans na sprzedaż mieszkania. Jestem w trakcie sprzedaży mieszkania i nic Spółdzielni nie spłacam. Nie rób ludziom wody z mózgu 06:51, 12.08.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Dobra rada -Dobra rada -

1 0

wierz i sprawdzaj :
Mieszkanie odrębnej własności jak o Twoje możesz zawsze sprzedać , nawet z długiem jeśli kupujący na to się zgodzi i będzie to uwzględnione w cenie zaniżonej o ten dług . Przed kupieniem mieszkania odrębnej własności warto wybrać się do Sądu i zapoznać z wpisami w Działem III i IV Księgi Wieczystej , a następnie do M S M aby dowiedzieć się co jest potrzebne do spełnienia aby przepisać na siebie kupione mieszkanie - te mieszkanie należące do nieruchomości których sprawozdania przesłane w K R S W-wa podają że są zadłużone przechodzi na mieszkania , a spłata należy do użytkowników mieszkań -te sprawy w M S M są nie wyjaśnione i nie upublicznione ,brak okresów spłaty tych zadłużeń oraz sposobu ich spłaty tzn skąd środki na to brać ? sprawdz tę drogę jako kupujący a dowiesz się niestety , ale przykrej prawdy dla siebie, takich zadłużeń nie ma jak spłacić w ciągu 10-lat ! 08:03, 13.08.2022


Taka prawda:Taka prawda:

1 0

Dobra rada -wierz i sprawdzaj :
Mówimy o mieszkaniach odrębnego prawa własności , a nie o mieszkaniach spółdzielczego prawa własności którymi ich użytkownik może dysponować [sprzedawać] ale M S M nadal pozostaje ich właścicielem i w tym przypadku to M S M jest zadłużona, a jeśli byś chciał go wykupić na prawach odrębnej własności trzeba pokryć ten dług jaki przypada na dane mieszkanie lub przejąc go do spłacenia.
Mieszkanie odrębnej własności jako Twoje możesz zawsze sprzedać , nawet z długiem jeśli kupujący na to się zgodzi i będzie to uwzględnione w cenie zaniżonej o ten dług . Przed kupieniem mieszkania odrębnej własności warto wybrać się do Sądu i zapoznać z wpisami w Działem III i IV Księgi Wieczystej , a następnie do M S M aby dowiedzieć się co jest potrzebne do spełnienia aby przepisać na siebie kupione mieszkanie - te mieszkanie należące do nieruchomości których sprawozdania przesłane w K R S W-wa podają że są zadłużone przechodzi na mieszkania , a spłata należy do użytkowników mieszkań -te sprawy w M S M są nie wyjaśnione i nie upublicznione ,brak okresów spłaty tych zadłużeń oraz sposobu ich spłaty tzn skąd środki na to brać ? sprawdz tę drogę jako kupujący a dowiesz się niestety , ale przykrej prawdy dla siebie, takich zadłużeń nie ma jak spłacić w ciągu 10-lat ! 08:27, 13.08.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Taka prawda :Taka prawda :

1 0

Przy kupnie mieszkania na prawach odrębnej własności należy nie dopuścić do wpisu w akcie notarialnym-umowie zapisu udzielającego M S M "pełnomocnictwa do działania w naszym imieniu" bo wówczas przy takim pełnomocnictwie lokal jest nasz ale nie mamy bieżącej kontroli co z nim wyprawia zarządzająca Spółdzielnia a z tym bywa różnie -takie pełnomocnictwo to tylko decyzja -wola kupującego /właściciela lokalu.
10:06, 13.08.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gdzie prawda:Gdzie prawda:

1 0

Ostatnio czytamy wypowiedz Zarządu M S M w Mielcu na temat podwyżki wpłat na fundusz remontowy że jest konieczna bo ostatnia miała miejsce trzy lata temu ! ? nic głupszego w uzasadnieniu nie można było powiedzieć bo nie ważne kiedy miała ona miejsce ,ważne jest tylko jedno " czy zasadna " z czym w M S M jest bardzo zle , takiego uzasadnienia brak. 09:44, 21.08.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%