Zamknij

ZNP Mielec: tygodnie bez pieniędzy mogłyby skończyć się destrukcyjnie

21:41, 27.04.2019 P.C Aktualizacja: 12:23, 28.04.2019
Skomentuj Fot. za ZNP Oddział Mielec / FB Fot. za ZNP Oddział Mielec / FB

Stanisław Rajda, prezes mieleckiego oddziału Związku Nauczycielstwa Polskiego, potwierdził, że strajk nauczycieli na terenie Mielca został zawieszony.

- Stanęliśmy na wysokości zadania podejmując strajk i utrzymując go do dziś w placówkach na terenie naszego oddziału - czytamy w krótkim komunikacie Stanisława Rajdy, który został opublikowany w portalu społecznościowym Facebook 15 kwietnia.
 
- Na dzisiejszym posiedzeniu Prezydium ZG ZNP zapadła decyzja o zawieszeniu strajku od soboty 27.04.2019 r. do września 2019 r. Nie możemy postrzegać tej decyzji jako poddania się. Prowadzenie strajku przez ZNP, pilnowanie wszelkich procedur i podejmowanie prób negocjowania z samorządami wsparcia finansowego dla strajkujących, nie zagwarantuje ludziom środków do życia. Kolejne tygodnie strajku bez pieniędzy mogłyby skończyć się dla nas destrukcyjnie. Byliśmy razem, daliśmy radę! Nadal jesteśmy i będziemy w proteście! - informuje prezes oddziału mieleckiego ZNP Stanisław Rajda.

Ogólnopolski strajk nauczycieli rozpoczął się 8 kwietnia, zorganizowany został także we wszystkich szkołach publicznych na terenie miasta Mielca.

 

[ZT]51390[/ZT]

(P.C)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(183)

gieniagienia

169 24

porażka, porażka i jeszcze raz porażka 21:50, 27.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

Byście swojaByście swoja

144 34

determinację pokazali na Blokadzie Krono lepiej....
Na korkach się odkujecie - nie placzcie zbyt mocno.....bo ja na pewno nie będę. 21:57, 27.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Drodzy nauczycieleDrodzy nauczyciele

193 39

Ja, pracownik mieleckiej strefy, nie jestem wstanie "urobić" na Wasze wygórowane oczekiwania. 1000zł do podstawy to przy 20 letnim stażu nauczycielskim wychodzi jakieś 1300 zł. Kto dzisiaj dostaje podwyżki na takim poziomie? Totalny absurd! 22:01, 27.04.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

RozbawionyRozbawiony

21 58

Przecież chytra baba z Brzeszcz powiedziała,że pieniądze są wszystko. wystarczy nie kraść.
Skoro nie ma, to znaczy że PiS kradnie 23:00, 27.04.2019


HdHd

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


XzsXzs

6 8

Zmien prace. W Mielcu nie tylko strfa istnieje, są także inne miejsca pracy 16:38, 29.04.2019


parauszekparauszek

235 50

"Drodzy'' nauczyciele tym strajkiem w oczach społeczeństwa zeszliście na dno. Posłuchajcie ludzi co o tym sądzą to może co niektórzy zrozumieją co zrobiliście nie tak. 22:01, 27.04.2019

Odpowiedzi:9
Odpowiedz

Bo sonBo son

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


MonikaMonika

10 18

Rodzice komentujacy w wulgarny i obrazliwy sposób zeszli na dno, nie nauczyciele.
08:00, 29.04.2019


Bo sonBo son

24 5

Moniko czy rodzice nie zostali do tego sprowokowani? My żyjemy w Polsce czy w bogatych Niemczech lub Norwegii? Trzeba chyba realnie podchodzić do żądań płacowych a nie stawiać wygórowane żądania i nie być w stanie spuścić z nich nawet przysłowiowej zlotowki bo pan Broniarz dostał takie wytyczne od kolegow z opozycji którzy chcą wszelkimi sposobami odsunąć PiS od władzy...a wracając do Niemiec to tam przy 82mln. mieszkańców jest 500.000 nauczycieli a u nas przy 37mln. jest 700.000 nauczycieli tam mają 26 dni urlopu i wakacje nie płatne 08:52, 29.04.2019


Bo sonBo son

18 5

u nas nauczyciele mają płatne 3 miesiące, tam nie mogą strajkować bo jest zapis w konstytucji i oczywiście w Niemczech nie ma rocznego urlopu na podratowanie zdrowia natomiast w Norwegii nauczyciele co roku w wakacje przygotowują się do egzaminu by podpisać kontrakt na rok następny (i tak co roku). Pozdrawiam i realizmu w ocenie życzę. 08:58, 29.04.2019


MonikaMonika

8 4

Myślę że w Polsce nauczyciele też mogliby w wakacje odbywać kursy, studia podyplomowe - gdyby były organizowane. Niestety nie są. A myśle, że wielu nauczycieli wolałoby to zrobić właśnie w wakacje, a w roku szkolnym skupić się tylko na pracy z dziećmi.

Czy zostali sporowokowani? Może i tak - przez rządzących. Ale to nie powód by wyzywać, wyklinać, wulgarnie obrażać ludzi w Internecie. Można swoje zdanie negatywne wyrazić w sposób kulturalny 12:11, 29.04.2019


Bo sonBo son

7 3

Nie wiem dlaczego administrator usunął mój pierwszy komentarz bo nuikogo w nim nie przeklinałem a napisałem tylko że "nauczyciele zeszli metr poniżej mułu" i to była moja opinia. Jakoś cieżko jest mi uwierzyć w to że nauczyciele chcieli by się dokształcać robić kursy i studia podyplomowe w wakacje... Nie wiem czy dobrze zrozumiałem Twój tok rozumowania ale rodzice zostali sprowokowani przez rządzących do obrażania nauczycieli??? Przecież to nauczyciele (Broniarz) szli na zwarcie mimo że rząd dał im w 2018 prawie 10% podwyżki i 5% w styczniu 2019 i obiecał dalsze podwyżki, ale to było wciąż mało... 21:15, 29.04.2019


jsjs

4 10

Mów za siebie PIS to nie całe społeczeństwo, PIS to sposób myślenia,chory sposób myślenia. 21:40, 29.04.2019


MonikaMonika

3 3

Tak, chcieliby. Bo teraz, robiąc ciągłe podyplomówki (które są od nauczycieli wymagane, np. żeby być nauczycielem wspomagającym), ciągle mają zajęte weekendy, nie mają kiedy odpocząć. Każdy wolałby poświęcić na to więcej czasu w wakacje, a w roku szkolnym mieć czasem weekend wolny. To samo ze szkoleniami/kursami. Ludzie narzekają, że nauczyciele nic w wakcje nie robią - więc właśnie tak wakacje można byłoby wykorzystać. I uwierz, nauczyciele zgodziliby się na to.

Co to prowokowania - wypowiedzi osób rządzących, przekaz medialny, szczególniej pewnej telewizji był bardzo jednostronny - nastawiał słuchaczy przeciwko protestowi, stawiał strajkujących w złym świetle. Więc uważam że to prowkacja, telewidzowie i słuchacze podchwycili taką narrację i efekty widzieliśmy pod wszystkimi artykułami na temat strajku.
Rozumiem, że ktoś może nie popierać, mieć inną opinie - nie ma problemu. Ale można się wyrażać w sposób kulturalny. Ja na temat strajku policjantów miałam złą opinie. Ale ani przez chwilę nie przyszło mi do głowy wyzywać policjantów w internecie ;) 21:41, 29.04.2019


Bo sonBo son

5 3

Zaraz zaraz Moniko a dlaczego ludzie nie podchwycili narracji tej drugiej stacji? Trudno ją chyba posadzić o sympatię pro rządowe? Wiesz co i jedna i druga stacja przeginała z tym że ta anty rządowa wg.mnie bardziej ale oni mają lata doświadczeń w propagandzie a Kurski sie dopiero uczy i jest dość topornie. Powiem Ci że ja już wolę tak jak jest teraz niż jak było za PO kiedy szedł ten sam przekaz na TVP TVN i POLSACIE i czego nie włączyłaś to sukces i Irlandia. Teraz można dostać rozdwojenia jaźni bo u jednych się sypie a u drugich kwitnie. Pozdrawiam
Do "jm" na koniec: PO to też na szczęście nie całe społeczeństwo i to ciezki jest stan umysłu? Wiesz co mam znajomych którzy mają siupa na punkcie PO i PiS-u i peowcy są bardziej nawiedzeni i do tego z mania wyższości. Zadziwie Cie bo na wyborach będę głosował raczej na Konfederacje. 23:19, 29.04.2019


Terroryści z ZNPTerroryści z ZNP

227 56

Nie zapomnę do końca życia tych trzech tygodni przetrzymywania moich dzieci jako zakładników. Im tylko przywileje i kasa w głowie a nie dobro naszych dzieci. Wstyd. 22:03, 27.04.2019

Odpowiedzi:13
Odpowiedz

crazy iwancrazy iwan

28 86

Taa pewnie, poczuj się jak rodzic a nie klasyczny pisowski trol.
Też walczyli o przyszłość twoich dzieci, chyba że jesteś emerytem i za kasę takie bajki piszesz.
Pozdrawiam wszystkie trole które za kasę wątki podtrzymują.
Kocham i szanuję nauczycieli - dzięki nim świat jest bardziej zrozumiały........... 22:59, 27.04.2019


RozbawionyRozbawiony

27 34

Widzę, że świetnie operujesz komunistyczną nowomową.
Postaraj się trochę, aby nie cuchnelo tą bolszewicką propagandą 23:04, 27.04.2019


gosgos

33 7

@crazy iwan
Masz rację. Ci nauczyciele ze względu na dobro dzieci nie chcieli ich dopuścić do matury :) Tylko ten wredny PiSowski rząd do tego nie dopuścił. 14:28, 28.04.2019


PolipoliPolipoli

15 33

Co taka krzywda bo własnymi dziećmi zająć się było trzeba ???? 14:46, 28.04.2019


DddDdd

17 7

W życiu nie miałem w domu tak szczęśliwego "zakładnika"! Niestety... Radość minęła wraz z czwartkową decyzją ZNP... 16:51, 28.04.2019


BogdanBogdan

18 11

A rozumiesz chińskie powiedzenie: "obyś cudze dzieci uczył" ... Zapewne nie znasz i na pewno nie zrozumiesz. A szkoda. Człowiek wykształcony tak by nie napisał. Widać autor/autorka nie zgrzeszył pilnością do nauki. 17:40, 28.04.2019


MiniaMinia

8 9

Napisz ksiazke o tym traumatycznym wydarzeniu - ze w koncu musialas sie zając swoimi dziecmi :)
Czy ktos z komentujacych w ogole wie, ze caly tydzien wolnego byl przez 3 dni ezgaminow+2 dni swiateczne?
To wolne i tak by bylo, bez wzgledu na strajk. I tak musielibysxie sie zająć dziećmi 08:03, 29.04.2019


NickNick

3 7

Do Minia: Masz dzieci? Bo wygląda na to, że sam/sama nie wiesz ile dni wolnego było. Nie tylko w egzaminy czy święta. A egzaminy w trakcie strajku miały jedynie klasy 8, a strajkują wszystkie szkoły. Co za głupota wypowiadać się, jak się nie wie takich rzeczy. 10:19, 29.04.2019


OlkaOlka

5 2

Nick,
3 gimnazjum też miały. Jeśli chcesz wytykać komuś błędy, to najpierw się sam doinformuj. 12:14, 29.04.2019


......

5 8

O jejku, to gdzie te Twoje dzieci przetrzymywali??? W domciu z Tobą biedactwa pewnie siedziały. To faktycznie mało atrakcyjne towarzystwo. 14:06, 29.04.2019


NickNick

1 5

Zabrakło NIE w wypowiedzi. Chodziło mi o to, że nie tylko klasy 8 miały strajk. Więc błędne jest stwierdzenie, że wolne było w święta i w egzaminy. Myśl trochę Olka 14:50, 29.04.2019


NickNick

5 4

Czy 3 gimnazjum czy 8 klasy, nieważne. Strajkowali nauczyciele klas 1-8, gimnazjum 1-3 oraz licealne 1-3 + klasy technikum. Wszyscy uczniowie nie mieli wolnego w trakcie strajku. Olka chyba łatwo się domyślić o co chodzi.
... przetrzymywali? Niektórzy rodzice nie mają możliwości wziąć urlopu na żądanie czy wypisać sobie od tak chorobowe lub wziąć urlop na opiekę nad dzieckiem, to jest jeden problem, ale jeśli uczniowie przygotowują się do matury to mogliby wykorzystać te wolne dni na naukę z nauczycielami. Owszem, samemu też muszą się uczyć, ale nie po to jest szkoła, gdzie coś się jeszcze wspólnie powtarza i robi jakieś zadania. Nauczyciele zostawili uczniów w potrzebie. Z resztą, argumenty o tym, że to Wielka krzywda dla rodzica kilka dni zająć się dzieckiem to totalne dno. Tak jak mówię, kwestia urlopów i możliwości wyjścia z pracy. A informacje o tym, że uczniowie mogą przebywać w szkole pod opieką nauczycieli w trakcie strajku to bujda. 15:00, 29.04.2019


OlkaOlka

4 2

"Dziećmi" z liceum lub technikum trzeba się zajmować i specjalnie brać urlop? Nie przesadzaj, mają po 16 lat i więcej, nikt nie bierze urkopu żeby się zajmować prawie dorosłymi ludźmi! 21:37, 29.04.2019


OlafOlaf

219 40

Pozdrawienia dla nie strajkujących Nauczycieli , macie Racje , szkoła jest do nauki , nie dla Polityki !! 22:19, 27.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

RozbawionyRozbawiony

17 57

Hoho, Olaf świetnie zapamiętał słowa towarzysza Gomułki, a które obecnie wciela w życie PiS (b) 23:02, 27.04.2019


tumtum

2 1

senior kretino skazał ,że podwyżki dla nauczycieli
to korupcja polityczna 12:43, 29.04.2019


HahaHaha

159 35

Głodny nie jesteś sobą!!! Poszli po rozum do głowy jak wizja pensji poniżej minimalnej stała się faktem. Przecież przez dwa miesiące na wakacjach trzeba coś zarobić za nic nie robienie. Dno totalne broni się słowami " to dla dobra uczniów". Wstyd!!! 22:57, 27.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

hihi

6 15

Wstydem jest ten durnowaty wpis 21:34, 28.04.2019


PPPPPP

160 29

Dzięki temu strajkowi społeczeństwo poznało prawdziwe możliwości intelektualne tej grupy zawodowej. Udostępniane chętnie przez nich BELFER SONGS pokazały granice możliwości wokalnych i intelektualnych. Okazało się, że dla niektórych grup dotacje unijne dla rolnictwa można lekką ręką przelać na pensje nauczycieli. Kto naucza więc nasze dzieci??? 23:05, 27.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RozbawionyRozbawiony

15 47

Wystarczy nie kraść jak mawia chytra baba z Brzeszcz.
A skoro nie ma to znaczy że kradną jak Szwedzi w czasie potopu 23:26, 27.04.2019


NiedowiarekNiedowiarek

130 23

"Nie możemy postrzegać tej decyzji jako poddania się", "daliśmy radę!". Mógłby mi, któryś jaśnie oświecony nauczyciel przebrany za krowę śpiewająco wyjaśnić co autor miał na myśli? Bo jak rozumiem z tej wypowiedzi pana Stanisława to jesteście upojeni sukcesem, tak? Zatem gratuluje wygranej i dobrego samopoczucia. Hehe 23:42, 27.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PodsumowującPodsumowując

177 33

Jedyne co ten strajk ukazał to żenująco niski poziom intelektualny strajkujących. Nic nie osiągnęli, nagrywali żenujące piosenki, przebierali się za krowy, robili nienawistne gesty i obrazki dla tych niestrajkujących, wyśmiewali się z uczniów. Jako jedyna grupa zawodowa nic nie wywalczyła podczas strajku! A co więcej stracili prawie całą miesięczną wypłatę bo uwierzyli cynicznym politykom i samorządowcom, że oni im pieniądze załatwią! Mogliście brać co wam załatwiła Solidarność. Pazerność i cynizm was zgubił, wyciągnijcie wnioski! 23:49, 27.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

karmakarma

55 12

Lepiej bym tego nie ujął, a powyższa wypowiedź pana prezesa tylko potwierdza, że cały czas ZNP chodzi głównie, albo TYLKO o kasę, a nie żadne "zmiany na lepsze" - zaczęli strajk z powodu kasy, i zakończyli go też z powodu kasy. Kropka. 23:56, 27.04.2019


DoktorekDoktorek

149 32

Jeżeli jednak lokator z ul.Żeromskiego i jego świta, wypłacą niezgodnie z prawem pieniądze za czas strajku czyli "zaprzestania obowiązku świadczenia pracy" przez nauczyciele to pierwszy biegnę do prokuratury z zawiadomieniem o naruszeniem dyscypliny budżetowej miasta Mielca. 23:52, 27.04.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

MikiMiki

60 11

To ja biegnę z Tobą. 02:10, 28.04.2019


AbcAbc

9 2

Ja też! Gdzie się spotykacie? 03:58, 29.04.2019


MarianMarian

2 0

Ja chyba tez pobiegne to do puzniej 20:19, 29.04.2019


PPJKPPJK

97 28

Panie Rajda prosze popatrzeć w dół tak to słoma wam jeszcze wystaje z butów. 06:32, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MatMat

115 21

Czemu będziecie strajkować ponownie od września? Nie szkoda wam czasu i pieniędzy przecież jest Lipiec sierpień . 06:46, 28.04.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

WyjaśnienieWyjaśnienie

33 11

Odpowiedź jest prosta !
Nauczyciele mają płatne wakacje 100% tak jak za wykonywaną pracę, jeżeli więc utrzymają strajk przez okres wakacji to zwyczajnie nie otrzymają swoich pensji łącznie z dodatkami.
Zatem w okresie wakacji aby spłacać raty kredytów za swoje domy czy samochody i nie przymierać głodem, musieliby iść dorobić do Biedronki, na budowie lub też wyjechać na wakacyjne zbiory do Niemiec, Włoch czy Holandii :-)
Nie byłoby zatem wakacyjnych egzotycznych wyjazdów zagranicznych, wysypiania się do południa a jedynie "krew, pot i łzy" czyli proza życia statystycznego pracownika sektora prywatnego. 11:29, 28.04.2019


~~~~~~~~

9 16

do Wyjaśnienie...uczę w szkole i jedynymi osobami od których słyszę o egzotycznych wyjazdach to księża...a swoją drogą jak rodzicom szkoda straconych dni nauki przez nauczycielski strajk to dlaczego wielu z nich nie posyła do szkoły dzieci tydzień przed końcem lub tydzień po rozpoczęciu roku szkolnego, bo wybierają się z dziećmi na zagraniczne wyjazdy??? 20:01, 28.04.2019


aniaania

6 6

do września powinni ich pozwalniać
i zatrudnić młode kompetentne osoby 12:35, 29.04.2019


Strefowy rodzicStrefowy rodzic

107 22

Dali się wypuścić i teraz poczują to na własnym grzbiecie. Obniżone wynagrodzenie, to niższa podstawa do wynagrodzenia za urlop, trzynastki i innych dodatków. To spowoduje, że do września głupota z nich wyparuje, bo samorząd nie może im wypłacić tych pieniędzy tak samo, jak nie może nagradzać, czy też finansowo motywować renegatów, co już w innych miastach wypłynęło, mimo wcześniejszych, hucznych zapowiedzi lokalnych władz i inspirowania tym do strajku. A ja, obywatel tego miasta i pracownik strefy, mieleckim włodarzom uświadamiam - patrzymy Wam na ręce. Także w kwestii płatności, z naszych podatków. Resztę zrealizuje rząd, okrawając relikt przeszłości, czyli tę słynną kartę. 06:59, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AlexAlex

97 10

Jeżeli w strukturach urzędniczych są nauczyciele to strajk murowany. No. Pan Mleczko. Tylko kasa kasa. 07:23, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Na wiązkach Na wiązkach

78 12

dostalibyscie podwyżkę, ale normy do wykonania :) 07:29, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

My My

26 94

I wychodzi prostota i i pospolstwo w komentarzach ! Jak nie mozesz pracowac na strefie to zastrajkuj ale nie zastrajkujesz bo ci strach nie pozwala ! Strajkuja pielengniarki zle nauczyciele zle ! Ja jak bym byl prezesem jakiejs firmy na strefie to pensja 1000zl ! Dla dobrych pracownikow 07:49, 28.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Do MyDo My

47 12

Szanowny Panie nauczycielu strajkujący. Nie zna Pan prawdziwego świata ludzi pracujących. Na strefie jak się komuś nie podoba to może się zwolnić i nie broni go żadna komunistyczna karta pracownika strefy. Prawdziwa praca od 7-15, 15-23,23-7. Uważa się Pan za kogoś lepszego bo wykształconego za pieniądze tego pospólstwa i prostactwa ciężko pracującego. Musi się Pan jeszcze wiele nauczyć! 08:43, 28.04.2019


Pracownik strefy Pracownik strefy

15 9

Do My... strajkować mogą tylko nieroby z budżetówki bo żyją z podatków *%#)!& na strefie, zapewniam że po jednym dniu pracy na strefie taki NAUCZYCIEL doceniłby stołeczek 17:50, 28.04.2019


ABCABC

30 127

Piszcie dalej te głupoty i szczujcie swoje dzieci na nauczycieli . Tylko pamiętajcie ONI wasze dzieci w szkołach uczą. I tez się mogą odegrać za te chamskie komentarze rodziców ! 07:57, 28.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

dodo

55 14

jak to "odegrac sie" ? to nauczyciele na dodatek są mściwi? a dalej jadąc to również niesprawiedliwi, bo rozumiem, że za wiedzę ucznia w swej zemście (cztaj odegraniu się) dwóje będą dawać? a fe....co za kasta , jak niski poziom reprezentuje a chcą szacunku,Za co? za taką postawę? 08:37, 28.04.2019


NauczycielNauczyciel

31 87

Trolle miały dzisiaj pracowitą noc! Wyśpij/cie się dobrze bo brak snu plus sztucznie podsycana nienawiść prowadzi do chorób wszelakich. Pamiętaj/cie jednak, na złych emocjach, nienawiści i tak negatywnej energii, nikt nigdy niczego dobrego nie zbuduje. To się nie uda! A jeśli wam chodzi o destrukcję, to też się na tym przejedziecie. Peace and love! 08:15, 28.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

OlkaOlka

5 2

Niech karma wróci do tych wyzywających i obrażających wszystkich :) 12:16, 29.04.2019


kaziokazio

1 0

trole to wy nic nie robicie tylko kasa poziom inteletualny zero lenie smrodydo roboty aby nie trzeba bylo placic dzieciom za koorepetycje macie swoj biznes 10:28, 04.05.2019


TruthTruth

34 82

Albo ci ludzie w tym Mielcu tak bardzo sfrustrowani, albo trolle tak dobrze opłacani... 08:17, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Stop nienawiściStop nienawiści

28 46

A jad się sączy, sączy, sączy i zaleje cały świat. Nanana... 08:19, 28.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Kierowca cysternyKierowca cysterny

13 8

Jad kolego to się sączył od strajkujących do tzw. "łamistrajków". Tyle tego, że by się w cysternie nie zmieściło. 18:13, 28.04.2019


Do nauczycieli - nieDo nauczycieli - nie

116 26

Szanowni Panie i Panowie nauczyciele strajkujący. Nie znacie prawdziwego świata ludzi pracujących. Na strefie jak się komuś nie podoba to może się zwolnić i nie broni go żadna komunistyczna karta pracownika strefy. Prawdziwa praca od 7-15, 15-23,23-7. Uważacie się za lepszych bo wykształconych za pieniądze tego pospólstwa i prostactwa ciężko pracującego. Musicie się jeszcze wiele nauczyć! Przykro to stwierdzić:( 08:47, 28.04.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

LolLol

18 38

To się zwolnij . Przecież rząd daje kasę na wszystko a ofert pracy jest dużo. Zastrajkujcie a nie siedzicie cicho jak myszy pod miotłą. Tylko właśnie nie macie odwagi ! Prawo do strajku ma każdy !!! Żal wam ze inni chcą normalności a nie jałmużny! Nie narzekaj tylko zrób coś żebyś miał lepiej . 09:03, 28.04.2019


Tak,Tak,

35 17

żal mi, że jakieś roszczeniowe lenie chcą podwyżek z moich podatków, a na nie nie zasługują. 09:06, 28.04.2019


MonikaMonika

3 1

Tylko praca na strefie to prawdziwa praca? Tylko praca na 3 zmiany to prawdziwa praca? Żałosne. 17:42, 29.04.2019


BrysBrys

43 83

Od zawsze intuicyjnie wiedziałem , że mądrych ludzi jest w społeczeństwie jakieś 15 proc. Odkąd istnieje internet to przeświadczenie stało się pewnością. Najgorsze jest to że to "strefowe" nieuctwo dorwało się do klawiatury i wylewa swoje frustracje. 09:15, 28.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Kurator ze SzczecinaKurator ze Szczecina

23 13

Problem jest taki, że to nauczyciele swoje frustracje przelewają na dzieci w szkole! 16:17, 28.04.2019


BrysBrys

9 14

@kuratir że Szczecina, to ty w piątek skakałeś z wiaduktu? 17:46, 28.04.2019


BolekBolek

98 21

Jeżeli nauczycielom nie podoba się ich praca, to pora się zwolnić. A najlepiej by było jakby tą tzw kadrę nauczycielską zwolnić i od nowa przyjmować na kontrakt a jak się sprawdzi dopiero na czas nieokreślony, płaca zależna od wyników nauczania!!! 09:42, 28.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

BasiaBasia

3 9

Bolek widać żeś Bolek. 21:37, 28.04.2019


MiniaMinia

3 4

Dobrze , zwolnijmy wszystkich.
Kto wtedy bedzie uczył? 07:59, 29.04.2019


RysiokRysiok

16 82

Myślę, że w Mielcu nauczyciele mieli nieco więcej inteligencji. Nie było ryczących krów i beczących baranów. Może jednak trzeba im zapłacić za ten strajk. Jak myślicie ? 10:00, 28.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

;-);-)

14 12

Z naciskiem na "nieco" ! 11:30, 28.04.2019


marysiamarysia

81 17

Obecnie poziom nauczania w szkołach to jest kompletne dno. Dawniej uczeń po skończonej szkole przyzakładowej posiadał większą wiedzę jak obecnie kończący studia np. plibudę lub AGH.
Totalna tragedia. 10:01, 28.04.2019

Odpowiedzi:7
Odpowiedz

BrysBrys

11 16

A co Marysia skończyła?. Niech Marysia raczej wróci do kuchni. 15:37, 28.04.2019


marysiamarysia

9 4

Dla Ciebie "bryś" jest mgr. inż. po dawnym AGH kierunek "Materiały kolorowe" 18:25, 28.04.2019


BrysBrys

6 3

No to Marysia mi nie zaimponowała. To raczej był najluźniejszy wydział na AGH. ps. Jaki był próg punktowy żeby się tam dostać?. 19:08, 28.04.2019


Ha ha ha Ha ha ha

5 3

Marysieńka pewnie humanistka i w matematyce się gubi , bo o progach nawet pojęcia nie ma ,bo doczynienia nie miała. Marys są proste i trudne kierunki ! 20:02, 28.04.2019


?Materiały kolorowe??Materiały kolorowe?

1 8

Ha ha Marysia to szkole krwawiecka kończyła , ha ha 20:09, 28.04.2019


AlanAlan

3 2

Niestety zawsze było i jest tak, że przeważnie absolwenci szkół średnich są niedouczeni na wejściu na dobrą uczelnie wyższą. 04:10, 29.04.2019


BrysBrys

3 1

widzę , że dużo tu "absolwentów szkół przyzakładowych". 10:22, 29.04.2019


LamentowieczLamentowiecz

32 107

Drodzy Mielczanie, jestem nauczycielem, jak czytam Wasze komentarze to nie wiem jak mam zareagować. Odnoszę wrażenie, że wylewacie na nas-nauczycieli swoje życiowe frustracje i lęki. W szkole Wam nauka nie szła i teraz wyżywacie się w internecie na strajkujących, mieliście słabe oceny w szkole i winicie belfrów teraz, nie udało wam się w życiu, pracujecie na strefie i macie żal do całego świata o ten stan rzeczywistości. Odreagowujecie na nas swój stres, kompleksy. Rządacie od nas, abyśmy Wasze zieci wychowywali, a gdzie Wy z tym jesteście? Macie roszczenia i pretensje do szkoły, ale nie do siebie i dzieci. Oczekujecie Wszystkiego od nas, a wywalewacie tylko hejt. 10:28, 28.04.2019

Odpowiedzi:8
Odpowiedz

LEONNLEONN

40 14

DROGI NAUCZYCIELU, TO ŻE SIĘ Z WAMI KTOŚ NIE ZGADZA TO NIE ZNACZY ŻE HEJTUJE. 10:38, 28.04.2019


StrefowiczStrefowicz

48 10

Za "żądacie", które napisałeś przez "rz", powinni ci dyplom odebrać. I właśnie tacy uczyciele, uczą nasze dzieci. Dramat.
P.S. Pracuję na strefie, ale to nie znaczy, że jestem nieukiem. Mam ukończoną polibudę, więc sobie wypraszam. 11:01, 28.04.2019


Wyrobnik SystemuWyrobnik Systemu

37 6

"RZĄDACIE" ?!
Serio jesteś nauczycielem ? To pewnie dyplomik zrobiony na jakiejś Wyższej Szkole Lologii i Pedałogogiki w ośrodku akademickim typu Pcim Duży lub od biedy Kurozwęki k.Staszowa ?
11:25, 28.04.2019


Do lamentowiczDo lamentowicz

37 7

Żeby ten niedouczony nauczyciel wiedział ile na strefie przy maszynach za grosze pracuje ludzi po studiach i z językami obcymi to by się zaszył głęboko z tym swoim "rządacie" i nie wystawiał się na pośmiewisko.
Zapewne sfrustrowany nauczyciel WOS, plastyki albo muzyki bo nie może dawać korepetycji. Ech szkoda gadać.... 12:10, 28.04.2019


odpodp

23 7

W szkole nie bardzo nam szło bo mieliśmy takich nauczycieli jak Ty. 12:38, 28.04.2019


CorsoCorso

21 5

Kolego to odwrotnie jest, nie udało się w życiu więc taki "po studiach" zostaje nauczycielem. I to jest wasz dramat, że co najmniej połowa z was nie nadaje się do kontaktu z dziećmi i młodzieżą, bo się wam nie chce i wszystko się wam należy! 16:15, 28.04.2019


do Strefowiczado Strefowicza

8 8

Nie musisz pracować na Strefie - skoro skończyłeś polibudę, z otwartymi ramionami przyjmą Cię do technikum. Oferty pracy na stronie kuratorium. W mieleckich technikach uczą emeryci, bo jakoś inżynierowie nie "biją się" o te miejsca pracy. A przecież ta praca to zero wysiłku. Warto spróbować. 20:16, 28.04.2019


StrefowiczStrefowicz

8 1

Do "do Strefowicza"...ty tak na serio? W związku z tym, że nauczyciel wali w poście rażące ortografy, mam iść uczyć do jakiegoś technikum, bo skończyłem politechnikę? Ta logika, to wrodzona, czy nabyta? Ja od początku miałem pomysł na siebie. Niczego nie muszę próbować. Ale skoro Wam (nauczycielom) jest tak źle, to jak najbardziej możecie wejść na wolny rynek i zmienić swój smętny los, zamiast zatruwać wszystkich dookoła narzekactwem. 07:28, 29.04.2019


LEONNLEONN

73 20

NASTĘPNA GRUPA NIEDOCENIANYCH PO PRAWNIKACH I LEKARZACH. ROBIĄ CO CHCĄ MAJĄ SIĘ ZA OŚWIECONYCH, A CIEMNA MASA MA PRZYKLASKIWAĆ. 10:36, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyjaśnienieWyjaśnienie

97 14

Kto wie dlaczego strajk zawieszony został do września ?! Odpowiedź jest prosta !
Nauczyciele mają płatne wakacje 100% tak jak za wykonywaną pracę, jeżeli więc utrzymają strajk przez okres wakacji to zwyczajnie nie otrzymają swoich pensji łącznie z dodatkami.
Zatem w okresie wakacji aby spłacać raty kredytów za swoje domy czy samochody i nie przymierać głodem, musieliby iść dorobić do Biedronki, na budowie lub też wyjechać na wakacyjne zbiory do Niemiec, Włoch czy Holandii :-)
Nie byłoby zatem wakacyjnych egzotycznych wyjazdów zagranicznych, wysypiania się do południa a jedynie "krew, pot i łzy" czyli proza życia statystycznego pracownika sektora prywatnego. 11:19, 28.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

kubakuba

23 7

święta racja 11:30, 28.04.2019


WyboryWybory

0 0

kolejne są jesienią - takie trudne? 16:04, 29.04.2019


JózekJózek

83 16

Bla Bla Bla ZNP. Pokazaliście anty-autorytet, ośmieszyliście nauczycieli, również tych, którzy mądrzejsi, bo nie strajkowali!!! Żal Was oglądać i słuchać!!! Zaśpiewajcie sobie belfers song na pocieszenie. Tyle Wam dał ten strajk, czyli nic, a dużo odebrał!!! 11:37, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AsiAsi

67 13

No przecież na wakacje trzeba pojechać i odpocząć po ciężkim roku. To by była tragedia dla nauczyciela jakby musiał odrabiać w wakacje. Lepiej zacząć znów we wrześniu. 12:29, 28.04.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

gosgos

21 5

Jakby strajkowali w wakacje to musieli by przychodzić do szkoły... i jeszcze by nie mieli płacone. A tak nie będą przychodzić i będą brać pieniądze. Oczywiście w trosce o dobro dzieci. 14:26, 28.04.2019


Janek Janek

11 3

Niech strajkują w lipcu i sierpniu....okupacyjne i ma determinacje głodówka 20:05, 28.04.2019


ManiaMania

3 4

A wiesz ze walacje sa dla uczniow a nie nauczycieli?
To skoro kazeaz nauczycielom pracowac w wakacje to swoje dziecko tez wysleaz do sZkoły, zeby nie mialo w ogole odpoczybku? 07:55, 29.04.2019


mamamama

64 11

Byłam dziś na spacerze na wszystkich szkołach białe flagi,brawo Polski Rząd stanęliście na wysokości zadania,moje dzieci cieszą się. 12:33, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KrisKris

70 7

Szanowni Nauczyciele nie dostaniecie wynagrodzenia za strajk a ja pytam dlaczego?Jakie to zwiazki to ZNP ze nie zabezpieczyly funduszy na ten cel.Gdzie sa wasze skladki.Kto przygotowywal ten strajk.Trzeba poszukac winnych.A uczyli w szkole, ze najpierw dwa razy pomysl a pozniej to zrob. 12:49, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ho ho ho Ho ho ho

61 8

Nauczyciel to nie prawnik ani lekarz !!!!!!!!! Studia na nauczyciela można zrobić jak każde inne , tak samo jak każdy może zmienić prace jak mu nie odpowiada ! A szkoły płatne w modę wchodzą wiec Powidzenia ! 13:13, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mielecpanymielecpany

68 12

Jak można narzekać o wynagrodzenie ( wykorzystując do tego nasze dzieci jako zakładników ),I tak kurczowo trzymając się jednej pracy ( gdzie honor,duma ) przecież w MIELCU ofert pracy nie brakuje . 13:29, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NauczycielNauczyciel

21 72

Wszystkim ,którzy opluwają nauczycieli doradzam skończenie studiów, a potem zapraszam do szkoły i od razu życzę powodzenia. Może wówczas przestaną wylewać jad i zazdrościć nauczycielom, ale przede wszystkim zaczną ich rozumieć. Lepiej skupić się na własnym życiu i myśleć o swojej przyszłości, tak jest zdrowiej. 13:29, 28.04.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

NIKANIKA

42 4

JESTEM PO STUDIACH. NIE ZAZDROSZCZĘ PANU / PANI; NIE KAŻDY SIĘ DO TAKIEJ PRACY NADAJE. ALE BEZ PRZESADY SAMI PAŃSTWO WYBRALI TAKI ZAWÓD. NIE MA I NIE BYŁO CHYBA PRZYMUSU PODEJMOWANIA ZAWODU NAUCZYCIELA. ZAWODOWO PRACUJE PONAD 19 LAT I JAK NIE ODPOWIADAŁY MI WARUNKI PRACY LUB PŁACY TO NAJZWYCZAJNIEJ W ŚWIECIE ZMIENIAŁAM ROBOTĘ. GODZILI SIĘ PAŃSTWO NA TAKIE WARUNKI PŁACOWE Z JEDNOCZESNYM PRZYZNANIEM PEWNYCH PRZYWILEJÓW JAK NP: WAKACJE, FERIE, 13, ROCZNE URLOPY - WSZYSTKO PŁATNE. OK. CHYBA PAŃSTWO JEDNAK NIE ZAUWAŻAJĄ JAK WYGLĄDA PRAWDZIWE ZYCIE W REALU. A DYSKUSJA O SKOŃCZENIU STUDIÓW TO CHYBA TEŻ PRZESADA. LITERY I CYFRY CHYBA SIĘ TEŻ NIE ZMIENIAJĄ Z TYGODNIA NA TYDZIEŃ, A JEŚLI CHODZI O SZKOŁY ZAWODOWE / BRANŻOWE TO CHYBA KPINA - NAUKA ZUPEŁNIE ODERWANA OD AKTUALNYCH REALIÓW I DOSTĘPNYCH TECHNOLOGII. PROSZĘ MOJEJ WYPOWIEDZI NIE TRAKTOWAĆ JAKO JAKIŚ HEJT ( BO TERAZ JEST TAKA MOWA NA OKREŚLANIE OPONENTÓW I ICH PUNKTU WIDZENIA). ROZUMIE, ŻE KAŻDY CHCE MIEĆ LEPIEJ I WYGODNIEJ, ALE NIC NIE STOI NA PRZESZKODZIE ABY O SWOJE SPRAWY ZADBAĆ SAMEMU I NIE OCZEKIWAĆ MANNY Z NIEBA WIKŁAJĄC W TO CZĘŚĆ LOKALNEJ SPOŁECZNOŚCI . 13:46, 28.04.2019


Jasne Jasne

32 9

Człowieku większość ludzi teraz ma studia i to nie takie jak Ty , tylko nie każdy zarabia tak dobrze jak nauczyciel ( 18 godzin tygodniowo ) o wolnym nie wspomnę !!! 13:50, 28.04.2019


Chętny do pracyChętny do pracy

27 5

Do Nauczyciel....Do której szkoły przyjmują bez znajomości????? Podaj namiary 18:02, 28.04.2019


KarolinaKarolina

10 40

spokojnie mielczanie nie martwcie sie, nauczyciele nie protestowali za darmo. Zostanie im wszystko wyrównane w kolejnych miesiącach 14:06, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MikiMiki

56 10

Jak Wam warunki nie pasują to wypowiedzenia proszę składać. Młodzi nauczyciele po studiach z większą wiedzą Was zastąpią. 14:11, 28.04.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

PolipoliPolipoli

13 23

Taki jesteś pewien??? Ze lepsi i z większa wiedza ??? To powodzenia życzę oby ci lepsi uczyli twoje dzieci, bo tym młodym jakoś bardzo się nie pali! 14:49, 28.04.2019


kxkx

4 2

Zrób miejsce Miki a nie trzymasz się szkoły jak tonący brzytwy i narzekasz że ciężko . 14:51, 29.04.2019


kxkx

5 0

przepraszam to do polipoli 15:18, 29.04.2019


gosgos

64 6

Nie ma czegoś takiego jak zawieszenie strajku. Albo jest strajk albo go nie ma. To tak jakby robić strajk głodowy z przerwą na obiad. 14:23, 28.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

..

19 3

Bo według ich logiki można być trochę pijanym i trochę trzeźwym 18:52, 28.04.2019


Do lolDo lol

42 1

Niestety nie każdy szary człowiek może zastrajkowac... żeby strajk był legalny trzeba przeprowadzić referendum wśród wszystkich pracowników firmy i conajmniej 50% musi się opowiedzieć za strajkiem ... Nauczyciele, pielęgniarki, lekarze to duża grupa zawodowa więc jest im łatwiej zorganizować strajk niż zwyklemu Kowalskiemu ze strefy... 14:43, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mi8mi8

64 5

drodzy nauczyciele zostaliście zakładnikami POlityka Broniarza który wymyślił w czasie strajku fundusz wsparcia haha ,a gdzie wasze składki a gdzie wypracowane środki z wynajmów ( 7 pięter wieżowca w Warszawie , 6 hoteli , 5 sanatoriów taki spadek po komunie ) 14:43, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sumisumi

51 5

jakby PIS był mądry to pierwsze to zlikwidowałby kartę nauczyciela i 40 godz pracy w tym 25 przy tablicy 15 na sprawdzanie klasówek itp i na przygotowanie do lekcji , wtedy 40 % nauczycieli tych niedouczonych i słabych do innej pracy to wtedy bez podwyżek taki dyplomowany miałby 7000 zł brutto 14:50, 28.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JanekJanek

11 6

Jak PiS tylko zacznie temat karty nauczyciela to zaraz z Brukseli przyjednie słonce Peru i inni nieudacznicy protestowaz że to zamach na demokracje i inne cuda po 89 roku 20:04, 28.04.2019


XzsXzs

2 6

Ale pis nie jest mądry: ) 07:56, 29.04.2019


123123

51 13

Sie nastrajkowali.powinni im obciac pensje za ten czas bezrobocia i po premiach pojechac minimum pol roku 15:00, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


MonikaMonika

1 1

Nauczyciele tez stracili szacunek do rodziców, prze takie wlasnie o razliwe komentarze. 07:54, 29.04.2019


DD

17 50

Jak można aż tak nienawidzić, a zdecydowana większość to katolicy. Jak wam źle to zostańcie nauczycielami, będzie wam lepiej. HEJT na publicznej odjął wam rozum, a może nie. Podobno ponad połowa społeczeństwa to durnoty, które niczego nie rozumieją, a na pewno nie myślą przyczynowo- skutkowo. Są manipulowane, nie mając o tym pojęcia. 15:41, 28.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SmerfetkaSmerfetka

22 8

Kolego teraz to już nikt nie będzie chciał być nauczycielem, bo mało komfortowe jest być z góry kategoryzowanym jako ciamajda! 16:11, 28.04.2019


poiuytpoiuyt

21 51

Dzieci z wszawica, zapaleniem oskrzeli, pluc a nawet z gruzlica wyslecie do szkoly niech zarazaja nauczycieli, ich dzieci!!! Moja zona byla wyslana przez sanepid na badania bo dziecko z gruzlica chodzilo do szkoly i kazde jej kaszlniecie przez kilka tygodni nas niepokoilo az do otrzymania wynikow. Nikogo z Was to nie interesuje ze przez te dni drzelismy o nasze male dzieci. Wy nawet nie wiecie ze przez 6 dni byly egzaminy wiec i tak nie bylo zajec szkolnych ale rodzice o tym nie wiedza.... Wy bedziecie pisac o SSE - jak pracujecie na SSE ze codziennie na przerwie w sklepach sa kolejki po piwo.... czy widzielicie nauczycieli stojacych na przerwie z piwem w reku? Czy codziennie nosicie torby pracy do domu jak nauczyciele??? Potraficie ziac nienawiscia bo kilka dni musieliscie zajac sie swoimi dziecmi, zarabiacie po 3-4 tys za 168 godz bycia na firmie bo malo kto z Was naprawde tyle godzin pracuje. Kto z Was musial skonczyc 4-6 podyplomowych by zarabiac tyle samo?? 15:56, 28.04.2019

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

JeaJea

18 7

Chłopie jak twoja żona ma myślenie jak Ty to Chryste Broń nas przed taka nauczycielka !!! 16:57, 28.04.2019


Motłoch z SSEMotłoch z SSE

24 8

Zapraszam w takim razie do nas na strefę i w przerwie na piwko razem z nami.
Po jaki uj się żalisz, wbijasz do nas i masz raj na ziemi a nie z tym zawszonym i kaszlącym motłochem się musisz męczyć. 17:14, 28.04.2019


ZikZik

13 8

Nie noszę toreb pracy do domu, bo to by była kradzież. Trzeba efektywnie wykorzystywać czas pracy tak, aby dzieci nauczyły się wszystkiego w szkole, bo to za to płacimy twojej żonie. Wtedy i ona nie będzie nosić roboty do domu. 17:35, 28.04.2019


mario1978mario1978

9 4

ja z pracy nie wynoszę bo pracuję 8 godzin , a nie 4 lub 5 . Można zostać w pracy do pietnastej i kartkówki czy jakieś testy sprawdzić. 20:38, 28.04.2019


do Zikado Zika

4 4

Widzę, że masz pojęcie o pracy nauczyciela! 21:59, 28.04.2019


mamamama

1 0

Tak ja widziałam, nie było to piwo a mocniejszy trunek, i nie na przerwie a w kantorku podczas lekcji, kilka lat temu było to normą, proszę zapytać jednego z tych panów na zdjęciu.
Co do wykształcenia i podyplomówek dla nauczycieli i ich jakości wole się nie wypowiadać ;) 20:15, 29.04.2019


Stanisław LemStanisław Lem

20 24

wypowiedział słynne już zdanie: "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów". I jakże się z Nim ie zgodzić kiedy czyta się te komentarze!!!
17:38, 28.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

połowapołowa

2 0

się z tym zgadza a połowa nie, zatem jedna połówka to durnie!!! Bardzo dużo!!! 16:06, 29.04.2019


MaciejMaciej

26 6

Aż 28 polubień i mega 3 udostępnienia, to oznacza giga poparcie ogromne zainteresowanie tym tłumaczeniem. Tak się kończą polityczne hucpy zawodu, który od polityki powinien być jak najdalej. 17:48, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanekJanek

42 4

Jeszcze nigdy w histori tak niewielu spiepszyło szaczunek nauczycieli wielu 17:53, 28.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

BogdanBogdan

4 16

A znasz "Janku" wynik Referendum? Dokształć się i dowiedz, czym jest DEMOKRACJA. 19:19, 28.04.2019


JanekJanek

18 4

Jakiego referendum?wewnątrz ZNP czy dla tvn? 19:59, 28.04.2019


MielczaninMielczanin

37 15

DNO DNO DNO.. Śmiech na sali.. Nauczyciele.. Porażka pełna gębą.. Nie zasługujecie na żadne podwyżki.. Rad robi z wami co chce.. Ha ha ha 18:20, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obserwator jedenobserwator jeden

36 15

Do wychowania i nauki dzieci nie nadajecie się. Proponuję wziąć fizyczną pracę, będziecie mieli czas na przemyślenia nad sobą i swoim terrorystycznym postępowaniem. 18:37, 28.04.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

BogdanBogdan

9 17

W zamian proponuję uzyskać właściwe wykształcenie i popracować z "kulturalną" młodzieżą, choćby z klas 5÷8. Na zdrowie ! ;-) 19:21, 28.04.2019


ktoś tamktoś tam

11 1

A to ty twierdzisz ze tylko nauczyciele są wielce wykształcenii?? Praktycznie w każdej firmie są ludzie po studiach i to nie byle jakich wyższych szkołach *%#)!& w stołek tylko po Politechnikach gdzie łatwo nie było. Polowa z tych co mnie uczyła to bez ksiązki by lekcji nie poprowadziła bo sami nic nie wiedzą chociaż tłuką jedno i to samo co roku w kilku klasach. 07:20, 29.04.2019


MonikaMonika

3 7

Sam wychowuj swoje dzieci - nauczyciele są od uczenia i WSPOMAGANIA procesu wychowania, a nie odwalania roboty za rodzica :) 12:17, 29.04.2019


zxc.zxc.

31 10

A życie będzie toczyło się dalej..Jak się coś robi to trzeba przewidywać co z tego może wyjść.
Szlachectwo podobno zobowiązuje. Tu z racji na PRL to wyższe wykształcenie i bycie Elytą narodu.
Nie zazdroszczę nauczycielom efektów ich strajku. Atmosfera w pracy to rzecz ważna.
A tu kilka problemów. Raz to brak kasy za dni strajku, dwa słowa i czyny jakie padły pod adresem nauczycieli nie strajkujących, rodziców i uczniów, trzy to poczucie porażki, przegranej, postawienie na złego konia( postkomunistę pana B.).
Do końca roku już niedaleko. Przez wakacje emocje częściowo opadną. Mam nadzieję, że opcja strajku od 1 września wyparuje bo będzie z Wami jeszcze gorzej.
Nikt nie jest ideałem, ale od Was społeczeństwo wymaga jedynie kilku rzeczy.
Wiedzy i kompetencji, a z tym bywa różnie, szacunku do ucznia i jego aspiracji, a w razie zagubienie co w młodym wieku się zdarza, do pokazywania im perspektyw.
To co można było zobaczyć w tv to pogrążyło Was i trzeba sporo czasu by ludzie zapomnieli.
19:39, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Komentatorówdo Komentatorów

15 30

Czytam i czytam te komentarze i mam wrażenie, że pisało je kilka osób - treść prawie taka sama. Czyżby na zamówienie??? 20:20, 28.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NoNo

11 8

To sobie na łapki teraz popatrz 21:13, 28.04.2019


JJ

36 14

Podobno ten Rajda z ZNP tez teraz miał wybory i pomimo sędziwego ????wieku dalej się pchał na stołek, a przy okazji marzy mu się jeszcze stołek dyrektora lub wicedyrektora ZST. Dziadku! Na emeryturę idź , a nie mącisz !!! 20:30, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrzedsiebiorcaPrzedsiebiorca

33 12

Proponuje uczciwie od września jeśli nadal będą strajkować, nie obsługiwać tych państwa w sklepach, punktach usługowych , urzędach itp. pokażmy im że my też chcemy godnie żyć a te ich podwyżki to nic innego jak tylko droga do podwyższenia podatków dla przedsiębiorczych obywateli 21:43, 28.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HahaHaha

6 2

To co, sprzedawca będzie musiał przed kasowaniem zakupów zapytać "Jaki zawód Pan?Pani wykonuje?" xDD 12:22, 29.04.2019


AannaaAannaa

27 13

Nauczyciele bali sie ze strajk sie przeciagnie na czas wakacji i ze pieniazkow nie bedzie za lezenie do gory plecami wiec trzeba bylo odpuscic. Wstyd ze tak szybko odpuscili. A matury i rozdanie swiadectw i tak by sie odbyly. Takze wcale nie musieli wracac, ale co to byby by wakacje bez pienizkow. 22:02, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ManiaMania

16 19

Strajk pokazal jak zalosne i bez kultury jest nasze spoleczenatwo. Ludzie jak mozwcie wypisywac tak obrazliwe rzeczy, o osobach które codziennie nauczaja i opiekuja sie waszymi dziećmi? ! Wstyd!
Przykro sie to czyta. Niski poziom kultury w spolecenstwie 07:47, 29.04.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

RafalRafal

13 13

pis lubi swoich wyborców , są tacy chamscy a jednoczesnie uważają się za świętych , tacy pryma sort. 07:50, 29.04.2019


RafalekRafalek

6 5

Rafale idąc Twoim tokiem myślenia PiS ma grubo50 procent poparcia obywateli.....cieżko te nadchodzące wybory widze dla schetyni i starych mistrzów komunizmu 12:15, 29.04.2019


gosiagosia

5 7

przecież ci nauczyciele co strajkowali to
z nominacji komuny za PZPR 12:48, 29.04.2019


kxkx

31 9

Teraz czas na wypowiedzenia dla strajkujących , następnie przyjąć na nowych warunkach (stawka podstawowa) a zaoszczędzone pieniądze podzielić na normalnych nauczycieli którzy pracowali . 08:04, 29.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

--

33 18

Pozdrawiam niestrajkujących nauczycieli... Jesteście wielcy... 08:30, 29.04.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

--

11 17

... jak dzbany 09:41, 29.04.2019


lolololo

10 5

to są ci prawdziwi z powołania 16:37, 29.04.2019


jsjs

6 10

To są łamistrajki bo strajk był legalny. Kiedyś będą się wstydzić swojego czynu. 21:43, 29.04.2019


pracuśpracuś

4 2

Wszyscy co dają łapkę w dół to NIEROBY ! 19:51, 30.04.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


olinolin

0 0

nie dla Partii
Oszołomów 12:38, 29.04.2019


bolekbolek

0 0

precz z dyktaturom kobiet
12:40, 29.04.2019


OlkaOlka

16 5

Do "Do lamentowicz" - to niech dą do innych miejsc pracy - Mielec to nie tylko strefa.
Do tych co piszą komentarze w stylu "bo mieliśmy takiego nauczyciela jak Ty" - nauczyciel nigdy nie wykona za nikogo 100% pracy, trzeba też sie uczyć samemu.
Myślisz że nauczyysz sie grać na skrzypcach jak bedziesz chodzil raz w tygodniu na 40 minut zajęć? - NIE. Trzeba też ćwiczyć w domu. Tak samo jest z każdym przedmiotem skzolnym. W domu też trzeba troche poczytać, poćwiczyć, wykonać zadania 12:21, 29.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ŚmiesznaŚmieszna

2 4

Ale to nauczyciele mają jakiś problem i żal, a nie robole ze strefy (jak to często szanowna yntelygencja pedagogiczna podkreśla). To po kiego, mamy zmieniać pracę i próbować nauczania? To jedyny argument? 11:01, 30.04.2019


takie czasytakie czasy

2 3

niedługo dzieci będą chciały kase za naukę - przykład idzie z góry (nauczyciele chcą kase za to że muszą "coś poczytać, poćwiczyć" przed zajęciami) 14:49, 30.04.2019


BRONEKBRONEK

7 8

A TEN BRONIARZ
TO NOMINAT GOMUŁKI 12:52, 29.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lolololo

4 4

możesz im zapłacić, twoja wola 16:35, 29.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mielecpany mielecpany

8 5

Porządny gospodarz ma odłożone na czarną godzinę ( ja co roku odkładam tak zwaną trzynastke ) Przez wakacje można zawsze dorobić w ofertach można przebierać. 16:46, 29.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObiektywnyObiektywny

13 9

Jakie pieniądze za strajk... Jak się nie pracuje to się wynagrodzenia nie dostaje... Skończcie już z tym protestem politycznym... Do roboty 17:52, 29.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DyrektorkaDyrektorka

9 12

My !!! Nauczyciele Mieleccy z pod znaku ZNP obiecujemy i przyrzekamy Broniarzowi , że będziemy z nim trwać w strajku od początku aż do 01.września tego roku. 20:46, 29.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CichyCichy

11 8

Do roboty nieroby , teroryzujecie dzieci i młodzież szkolną , nie pasuje zwolnić się !!! Demokracja 22:48, 29.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NorvikNorvik

17 6

Pokazał jeden ze świetlicy po co są przywileje typu karta nauczyciela i jak z nich korzystać. 00:07, 30.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KLIKKLIK

1 3

A Z KTÓREJ SZKOŁY? 09:34, 30.04.2019


MykMyk

4 1

do Klik - a z burej!!! 12:06, 01.05.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


......

0 0

Ciekawe gdzie na takiej rampie skierowali by takiego cym_bała jak Ty? 10:36, 06.05.2019


mała radamała rada

6 2

obrażając kogoś nie zyska się szacunku (a jedynie pogardę - tyczy się to nauczycieli i wkurzonych obywateli których raczej jest więcej) 14:42, 30.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do dyrektorkaDo dyrektorka

4 4

Jak chcesz prowokować, szczuć ludzi na siebie nawzajem, siać zamęt to przynajmniej naucz się ortografii. A najlepiej zgłoś się na psychoterapię bo wietrzę poważne problemy emocjonalne. 15:08, 30.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tak a propoTak a propo

11 3

Dobre zdjęcie na Tablicę do Urzędu Pracy w gablocie "szukam pracy" :) 18:04, 30.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

madkamadka

10 6

Kochani nauczyciele - wywalac wszystkie chore dzieci do domu, zglaszac kazdy wybryk, brak materialow na lekcji na policje, go GOPS/MOPS, oceniac porzadnie zgodnie z tabelami, nie robic dodatkowych zajec, wycieczek, wyjazdow, zawodow, przedstawien dla dziadkow, rodzicow, wojtow i ksiezy, nie prowadzic na rekolekcje - Wy macie uczyc a nie wychowywac za rodzicow!!! 12:45, 01.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jusbjusb

7 1

zupełnie nie potrzebna panika, brak pieniędzy
- przecież macie mops
upolityczniona szkoła na tą drogę skazała tysiące ludzi, więc wy sami nauczyciele-duchowi przewodnicy, spróbujcie jak smakuje upodlony chleb
14:38, 03.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%