Zamknij

Powiat planuje budowę ronda na ul. Sienkiewicza i al. Ducha Świętego

11:44, 25.01.2019 M.B Aktualizacja: 10:09, 27.01.2019
Skomentuj

Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu przygotowuje koncepcję budowy ronda przy ul. Sienkiewicza i al. Ducha Świętego oraz analizuje możliwości jego usytuowania w granicach pasa drogowego.

Droga powiatowa nr 1 161R relacji Tuszów – Chorzelów – Mielec (odcinek dawnej drogi wojewódzkiej nr 985) została przejęta przez powiat w 2015r. Pierwsze zmiany służące polepszeniu bezpieczeństwa na jej skrzyżowaniu z al. Ducha Świętego zostały wprowadzone już w 2017 roku na wniosek policji i Komisji ds. bezpieczeństwa i organizacji ruchu. Możliwość jazdy na wprost ulicą Sienkiewicza ograniczono tylko do jednego pasa. Pozostałe pasy służą od tamtej pory jedynie do skrętu w al. Ducha Świętego. 

Mimo wprowadzonych zmian, na skrzyżowaniu wciąż dochodzi do licznych niebezpiecznych zdarzeń. Najczęściej stoi za nimi niezgodna z oznakowaniem jazda i przekraczanie dozwolonej prędkości. Zdarza się też, że kierowcy, rowerzyści  i piesi nie ustępują pierwszeństwa albo nie zachowują należytej ostrożności. 

- Z uwagi na to, że najważniejsze jest bezpieczeństwo użytkowników dróg, Zarząd Powiatu Mieleckiego wraz z Powiatowym Zarządem Dróg stoi na stanowisku, że najbezpieczniejszym rozwiązaniem na przedmiotowym skrzyżowaniu byłoby zastosowanie ronda. Taka reorganizacja skrzyżowania wymusiłaby na użytkownikach drogi znaczne ograniczenie prędkości, a co za tym idzie, pozwalałaby złagodzić skutki ewentualnych zdarzeń – mówi Maciej Jemioło, Członek Zarządu Powiatu Mieleckiego.

Obecnie Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu przygotowuje we własnym zakresie koncepcję przebudowy skrzyżowania na rondo i analizuje możliwości jego usytuowania w granicach pasa drogowego.

(M.B)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(65)

KierowcaKierowca

30 20

Kolejne rondo, setki tysięcy złotych a w efekcie kolejny spowalniacz ruchu. To co jest teraz wystarczy, jest w pełni bezpieczne wystarczy postawić kamerę i ekipę która będzie monitorować i mandaty wysyłać. Jeżdżę tam 2 razy dziennie i codziennie widzę idiotów którzy od centrum w kierunku Tarnobrzegu lewym pasem jadą prosto. Bieżące rozwiązanie pasów do skrętu i włączania się jest super wystarczy jeździć sprawnie i wdg znaków a nie na pamiec. 12:02, 25.01.2019

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

KikoKiko

9 5

To nie obwodnica by gonić po 100/h. Tu ma być bezpiecznie, a nie szybko.
Kamera na Warce jest i co? 12:13, 25.01.2019


KierowcaKierowca

8 9

Nie mówię o 100km/h spokojnie koło 50-60 można tam bezpiecznie i sprawnie przejechać ale każde rondo spowalnia ruch bo każdy zwalnia a co drugi się zatrzymuje. Wystarczy zobaczyć jak wygląda wyjazd w stronę Tarnowa gdzie są dwa ronda. Kamera na Warce jest ale to jest kamera Warki i ktoś w nią patrzy dopiero jak coś się stanie 12:19, 25.01.2019


zxszxs

6 7

Kierowco ale co przeszkadza spowolnienie ruchu w tym miejscu? Przecież tam się szybko nie jeździ, nie ma po co się rozpędzać bo zaraz musisz hamować. Pal licho to skrzyżowanie ale kolejnym niebezpiecznym miejscem jest dalej skręt na tory w kierunku AK. To rondo tam też poprawi bezpieczeństwo. Korek jest codziennie rano do ronda w kierunku Tarnobrzega i zwiększyć już się go nie da, ewentualnie rozdzielisz go na dwie połowy przy każdym rondzie po równo ale umożliwisz włączenie się do ruchu osobom spod warki bo teraz o 6:40 rano to nie jest takie proste. Obecne rozwiązanie wcale nie jest super. Generuje tzw "syndrom warszawski" odpukać jeszcze się nie zdarzył a polega na tym że pasem do skrętu jedziesz wolniej więc częściej przepuszczasz pieszego który ginie pod kołami zamyśleńca jadącego na wprost. W większych miastach to codzienność nas na szczęście to na razie omija. Obecne skrzyżowanie zmniejsza liczbę wypadków ale zwiększa odsetek wypadków niebezpiecznych i rondo jak najbardziej poprawi bezpieczeństwo. 12:36, 25.01.2019


ElaEla

9 6

Nie wiesz co piszesz. Tam rondo jest potrzebne dla bezpieczeństwa dzieci i ludzi którzy codziennie tam przechodzą. 13:54, 25.01.2019


pipipipi

8 4

Każde rondo upłynnia ruch! Panie Kierowco czy chociaż raz próbował Pan się włączyć do ruchu z Ducha św. na Sienkiewicza o godz 8:00? Czy tylko Pan jeździ w niedzielę na sumę i z powrotem... 20:54, 25.01.2019


reo

..................

2 6

teren zabudowany brawo 12:07, 25.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kemot188Kemot188

3 23

Zrobcie tam wiadukt i bedzie po temacie. Jak bedziecie budowac wiadukt na polnocna obwodnice kolo lotniska to zrobcie 2 w cenie 1 i po temacie.... 12:12, 25.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SisiSisi

3 0

Tunel jest w cenie wiaduktu i taki bedzie potrzebny w przyszlosci przy tragutta i przy Wolnosci kolo hali targowej. Magistrat ma to w planach ba pozniejszy czas. 12:18, 25.01.2019


FifiFifi

21 1

Zrobcie z miastem od razu łącznik z Jagiellonczyka. 12:21, 25.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WaldiWaldi

25 9

Jezdzic wolniej a nie zapie...alac i obejdzie sie bez ronda i kolizj ...ograniczone zaufanie do uczestnikow ruchu przede wszystkim ... 12:24, 25.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Tynka Tynka

11 5

Jakie Ty masz pojęcie o tym skrzyżowaniu? Jakbyś musiał codziennie tam wyjeżdżać ,jakby Twoje dzieci chodziły tamtędy do szkoły zrozumiałbyś ze rondo to jest dobre rozwiązanie. Ewentualnie światła. Nie masz pojęcia jak tam jeżdżą i jak z pasa który służy do skrętu w lewo walą prosto. 13:52, 25.01.2019


WaldiWaldi

5 2

Jak maja robic takie male talerzyki w sensie ronda to niech wcale nie robia po takich mozna rowerem jezdzic nie autem ciasnota i tyle ...narobili rond o srednicy 2 metry i cieszycie sie jak murzyn bateryjka ...albo rondo rondem albo noga z gazu i bedzie bezpiecznie ...jakby KAZDY tam jezdzil 50 60 to nic nie poczeba do szczescia... 20:40, 25.01.2019


Łukasz99999Łukasz99999

15 8

Bardzo dobrze rondo ma być Ci co piszą że nie trzeba to chyba o innym skrzyżowaniu piszą Ma tam człowiek w końcu zginąć żebyście oczy otworzyli? 13:59, 25.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dziobakdziobak

15 0

rondo to jest wyjście, ale:
1. "sprawdzają czy zmieści się w pasie drogowym" - dla ronda dla mrówek mówię stanowcze NIE, jeżeli rondo nie zmieści się w pasie drogowym to należy dokupić terenu i wybudować duże rondo lub zaniechać pomysłu
2. rondo powinno mieć 2 pasy, a bardzo niewiele osób umie po takim jeździć, szczególnie w Mielcu
3. zwykłe rondo zniesie priorytet kierunku Mielec-Dębica, tu pomogłoby rondo turbinowe, ale większość tych budowanych w Mielcu są co najmniej dziwne 14:04, 25.01.2019

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

zxszxs

2 1

Tam nie ma co sprawdzać, wiadomo że się nie zmieści. Bez wejścia na te "łąki" nie ma sans ale czyj to teren? 14:23, 25.01.2019


dziobakdziobak

1 1

zxs tego nie wiem, jeśli miasta to powinien być nieodpłatnie przekazany powiatowi, gorzej jeśli należy do osób prywatnych wtedy trzeba wykupić; druga sprawa to partycypacja miasta w kosztach - powinna być znaczna ponieważ na rondzie najbardziej skorzystają mieszkańcy miasta 14:55, 25.01.2019


zcxzcx

1 3

W Anglii, gdzie komunikacja jest jednak dużo lepiej rozwinięta, da się zrobić rondo malując na jezdni białą kropkę tak na oka góra 2 m średnicy. Nie wszystkie są takie małe, ale co do idei to nikt tu nie wątpliwości że ta kropka spełnia swoją rolą. Co z *%#)!& od Orlenu jak i tak kawałek dalej droga przechodzi w jeden pas. Po czorta rondo gigant, na miarę city, a nie zadupia, może normalne by tiry się mieściły i tyle. 23:01, 25.01.2019


dziobakdziobak

1 0

zcx nie mówimy o gigancie na miarę dawnego Mogilskiego w Krk, ale o normalnym rondzie *%#)!& przez które TIR i MKS przejedzie jednym pasem, a nie okrakiem dwoma 10:37, 26.01.2019


MWMW

1 1

Żadne turbinowe kierowcy nie umią po nich jeździć będzie kolejny problem, ostatnio telewizji pokazywali takie rondo na Śląsku gdzie ciągle są wypadki i kierowcy żądają jego przeróbki na klasyczne. 08:36, 27.01.2019


Kolejny gniot?Kolejny gniot?

17 2

Dlaczego nie aktywna inteligentna sygnalizacja??? W świecie cywilizowanym się da a tu nie? 14:17, 25.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SwojSwoj

2 0

Dokładnie tylko światła taniej szybciej i bez blokady drogi przez rok zanim drogowcy usypia kupę ziemi na środku , a po otwarciu nie będzie problemu dla MKS żeby się zmieścić 10:55, 27.01.2019


JaaaJaaa

8 11

BARDZO DOBRZE, że będzie rondo!!!! Pomyślcie jeszcze o mieszkancach którzy chcąc wjechać na swoje posesje muszą na tym nieszczęsnym skrzyżowaniu nawracać! Bo jakiś czas temu ktoś mądry narysował podwójną ciągłą i nie zaplanował wysepek 14:46, 25.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Twardy Twardy

1 1

To chcecie rondo do domów ? Dobre jest tam parę domów to pasuje parę rond 11:26, 27.01.2019


LoboLobo

9 2

Przestańcie kręcić lody na pojektach i budowie. Znowu będą nazywać rondem wysepkę na drodze robiącą zamieszanie obtoczoną czerwonymi przejściami i drogami rowerowymi ani wjechać ani zjechać. Tam dopiero będzie wypadków. Dadzą zarobić swoim,projekt drogi rondo tanie. Otwarcie z przytupem. 16:25, 25.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

TenzPoloTenzPolo

0 5

Nie podskakuj lobo , powiat już wie na co kasiurke wydać.Tak pzynajmniej widać że powiat robi inwestycje a przy okazji daje pracę , ludzie mają chleb .Zreszta firmy zainwestowały w sprzet , kredyty , opłaty wiec logiczne że powiat musi przetarg robić .Rondo musi być i basta. 16:33, 25.01.2019


LiczyLiczy

1 0

W Mielcu jest tam z 100 rond to pasuje wiencyyy ... Wiencyyy rond i to bez sensu :) 11:29, 27.01.2019


LemurLemur

23 2

Daj małpie brzytwę to się zwyczajnie potnie i jeszcze komuś innemu krzywdę wyrządzi.
Identyczna sytuacja dotyczy się niektórych kierujących dla których samochód jest taką przysłowiową brzytwą. Statystyczny polski kierujących to gburowaty, niedomyty "Janusz", z mglistym pojęciem o przepisach i wybujałym przeświadczeniu o swoich umiejętnościach, dosiadający nastoletniego TDI kupionego od handlarza-przekręta, z wyciętym DPF/katalizatorem lub od biedy benzyna+LPG, na łysych lub bieżnikowanych oponach. I jak to klasyczne chamidło musi zapitalać przez miasto nie bacząc na innych kierujących i pieszych, bezwzględnie egzekwować posiadane pierwszeństwo przejazdu i wyzywać innych uczestników ruchu drogowego ...
Dlatego właśnie w tym kraju trzeba stawiać tysiące świateł, fotoradarów, zbędnych znaków, skrzyżowań, progów zwalniających aby małpy ganiające po mieście z brzytwami wzajemnie się nie pozabijały !
Pozdrawiam, więcej luzu i dystansu do świata życzę ;-) 16:44, 25.01.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

TenzPoloTenzPolo

2 6

cwaniaczątko , kwiku kwiku kururyku , karawana idzie dalej a psy szczekajo oj iujadajo , nie martw sie , jak zobacze cie na pasach inaczej bedziesz piskał , heheh 20:24, 25.01.2019


KrzysztofKrzysztof

5 2

W pełni się z Tobą zgadzam. Wystarczy zobaczyć jak się jeździ w cywilizowanych krajach na zachodzie. Tam jest całkiem inna kultura jazdy. U nas kierowcy jeszcze przyspieszają, żeby tylko pieszy nie przeszedł przez przejście, a przecież Rozporządzenie Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych mówi jasno:
§ 47 4. Kierujący pojazdem zbliżający się do miejsca oznaczonego znakiem D-6, D-6a albo D-6b jest obowiązany zmniejszyć prędkość tak, aby nie narazić na niebezpieczeństwo pieszych lub rowerzystów znajdujących się w tych miejscach lub na nie wchodzących lub wjeżdżających. 21:37, 25.01.2019


TenzPoloTenzPolo

5 5

Uwielbiam tych cwaniaczków co zaczynają swoje przemądzałośći od ..A w Hameryce albo na Zachodzie ..tupi tupi ..srupisrupi ..itd ,Tu jest Polska mocim Panie , na zachodzie tych pieszych duzych miastach zepchali pod glebe , gdzie głównie przemieszczają sie kanałami tzw metrem a przejscia na powierzchni maja co 600 metrów .Na zachodzie jak pieszy to wiadomo ze to dziecko lub gietratyczny starzec.Kup se auto i badz facet a nie pisz bzdur . 23:50, 25.01.2019


KierowcaKierowca

3 3

Rondo się zmieści jak najbardziej ale na Sienkiewicza od strony Orlenu i w kierunku Orlenu od Warki na dotychczasowych dwóch pasach zrobią przed rondem zwężenie do jednego pasa i rondo na pewno będzie jednopasmowe 18:04, 25.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Paczy Paczy

1 1

Dokładnie i to będzie tamować ruch ... Więc rondo jest poronionym pomysłem 11:34, 27.01.2019


Ludzie mogą nie wiedLudzie mogą nie wied

11 1

Cóż jak się nie potrafi jeździć to niestety, ale tak jest. Trochę jeżdżę po PL i ciężko chyba znaleźć drugie miasto z tak duża ilością skrzyżowań o ruchu okrężnym z wyspą centralna - "rondo". Heh. 18:36, 25.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kazekkazek

4 0

z tymi rondami to sie zgodze, ale to skrzyżowanie jest troche nieudolne. 20:32, 25.01.2019


KGC KGC

20 1

Ja proponuje jeszcze rondo na:
Sienkiewicza z Pisarka
Sienkiewicza z Niepodległości
Sienkiewicza z Mickiewicza
Niepodległości z P.Skargi
Niepodległości z Kochanowskiego
Niepodległości z Biernackiego
Niepodległości z Cyranowską
Wolności z Żeromskiego
Wolności z Korczaka
Wolności z K.Wielkiego

jakiś propozycje? niedługo trafimy do księgi rekordów Ginesa
22:26, 25.01.2019

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

Obserwator Obserwator

6 0

Popieram....i tyle 23:10, 25.01.2019


jackjack

1 3

Nie przesadzaj kolego. Rondo to najlepsze rozwiązanie. O tym wiedzą ludzie od dziesięcioleci tylko u nas miasto i powiat muszą się nabudować najpierw a dopiero po wielu latach robią to co już dawno powinno było być zrobione. I tak u nas nie jest tak najgorzej. Jeśli chodzi o lokalizację rond to przede wszystkim: Ducha Sw.-Sienkiewicza, Wolności- Korczaka, Wolności-Kazimierza Wlk, a w gminie Mielec to bezwzględnie Podleszany i Skrzyżowanie za mostem na Wisłoce (tyle lat i nic) 10:33, 26.01.2019


ArbuzArbuz

2 0

Dałbym jeszcze ronda na wyjazdach z Dąbrowskiego w Ducha Św. Jak się bawić, to się bawić. Ty dostajesz rondo, ty dostajesz rondo, każdy dostaje rondo! 17:50, 26.01.2019


Tubylec Tubylec

1 0

Każda droga w Mielcu powinna zaczynać się rondem i kończyć rondem ... Albo lepiej do każdego wjazdu na posesję dać rondo . A szczerze światła pod Warka będą kosztować pare tysięcy oczywiście inteligentne tzn wzbudzane a rondo parę mln ... Funkcja ta sama. Tylko pieniądze i czas rondo tak jak na strefie będą budować rok, chyba wszyscy zapomnieliśmy co się działo przy remoncie ronda na strefie ... Parę kilometrów z pracy trzeba było przejechać w czasie 3 dłuższym niż teraz , powtórka z rozrywki ? 11:04, 27.01.2019


zxcvzxcv

0 0

Jest wiele innych lepszych rozwiązań niż rondo. Proponuję Mielecki zarządcom dróg wybrać się na wycieczkę do kilku miast naszych zachodnich sąsiadów i tam podpatrzyć rozwiązania komunikacyjne... 11:11, 07.02.2019


ObserwatorObserwator

2 2

Nasi politycy żyją w innym świecie. To co normalni ludzie wiedzą im przychodzi z trudem. Budowa rond to odkrycie na miarę Einsteina... A jakby się chcieli czegoś nauczyć to niech zadzwonią do Jaworzna. Tam wiedzą... Pozdrawiam 23:06, 25.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

..

9 1

Kilka lat temu w Tarnowie obok żydowskiego cmentarza było rondo wykonane z betonowych elementów które służą do rozdzielania pasów ruchu na autostradach, wysepka z tych elementów była ułożona na skrzyżowaniu i były wymalowane wokół niej znaki na jezdni, może warto byłoby przetestować takie rozwiązanie i zobaczyć efekty a nie od razu wydawać miliony na nowe rondo. 23:43, 25.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DocentDocent

5 1

Naukowcy odkryli że ludzki mózg jest podobny do chomiczego. Także lubi zabawy w kołowrotku. Nawet można podzielić wg upodobań na ruch lewo i prawostronny. 23:50, 25.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MM

8 0

Przecież nie tak dawno była remontowana ta ulica, nie można było od razu myśleć tylko teraz wywalać pieniądze w błoto?!
Jak ktoś nie umie jeździć po tym skrzyżowaniu to niech się przesiądzie na rower albo do MKSu! 10:06, 26.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jackjack

4 1

Dlaczego to rondo ma być w granicach pasa drogowego. To nie można się dogadać z prezydentem mielca czy zarządem dróg wojewódzkich. Im większe rondo tym lepsze i bezpieczniejsze. Widać to na przykładzie ronda k/pomnika Wolności. Przecież tyle jest miejsca na porządne rondo. 10:23, 26.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BobiBobi

2 0

Żadne rondo nie będzie porządne 11:37, 27.01.2019


xenxen

11 3

Zamiast wydac kilkadziesiat tysiecy na sygnalizacje swietlna i po sprawie to wydadza kilka milionow na rondo. I zafundują calemu miastu objazdy przez pol roku. Brawo 10:36, 26.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Tubylec Tubylec

5 0

Popieram a poza tym światła sa lepsze pod każdym względem nawet można sterować ruchem ustawiać prorytet na daną ulice łączyć w zielona fale poprostu cuda komunikacyjne , i najważniejsze przejścia dla pieszych na przycisk i nie ma że boli czerwone lud,od idą ... A na rondzie co przeszkadza przed jazdą jak ktoś chce przejść ? 11:41, 27.01.2019


kropkakropka

9 0

Ale dlaczego znowu kolejne rondo??? SYGNALIZACJA ŚWIETLNA doskonale się sprawdzi - szybko i nie trzeba drogi demolować na kilka miesięcy!!! 11:28, 26.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Drogowiec Drogowiec

8 1

NIE IDŹCIE TĄ DROGĄ !! Na jakiej podstawie RONDO, jeżeli na tej ulicy są skrzyżowania z sygnalizacji świetlną? Zachęcam do wykonania specjalistycznych szczegółowych pomiarów
i analizy ruchu na skrzyżowaniach ul. Sienkiewicza i na tej podstawie wybrać rozwiązanie - być może rondo a może sygnalizacja zsynchronizowana z pozostałymi skrzyżowaniami?
Cy błędy z przeszłości niczego Was nie nauczyły, w dalszym ciągu politycy rwą się do projektowania skrzyżowań, niech nie wspomnę o "autorach" powyższych komentarzy. 14:58, 26.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MWMW

1 5

Rondo rondo i tylko rondo, będzie bezpiecznie na lata , klasyczne bez żadnych udziwnień. Żadne turbinowe jak pisze jeden z dyskutujących bo będzie następny problem i kolejne wypadki. 08:39, 27.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

TubylecTubylec

2 0

Kolejne rondo , kolejna patologia . *%#)!& na całym odcinku same światła to usypia kupę ziemi zpiepsza dobrą drogę i zamkna na rok przejazd brawo 10:57, 27.01.2019


DrogowiecDrogowiec

3 0

MW: Na jakiej podstawie rondo?, bo taki masz kaprys? A co z PIESZYMI? 11:28, 27.01.2019


Cebula Cebula

3 0

Jeżeli rondo kosztuje kilka milionów a światła kilka tysięcy , to może zamiast wydawać niepotrzebnie pieniądze to lepiej zrobić światła a za resztę pieniędzy z ronda zrobić łącznik do Jagiellończyka koło ślimaka którego trzeba rozebrać bo nie zmieści się peron ? A nie zapomniałem że to Mielec to dwa ronda koło siebie jedno do ducha a drugie do Drzewieckiego 11:21, 27.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Cwaniak Cwaniak

2 0

Elegancko rondo koło ronda , tego potrzeba w mieście i pomnik pomiędzy ooo . I do tego progi na wjazdach do tych rond . Albo wysypać żwir na ziemię zamiast asfaltu to będzie pezpieczne , albo może od ronda na Borku same ronda co 10 metrów do biedronki na Borku wtedy będzie dobrze bezpiecznie i tak po naszemu 11:45, 27.01.2019


zxszxs

0 1

Taki łącznik jest niewykonalny. W tym państwie nie decyduje wykonawca drogi tylko właściciel torów. Po ostatnim zapytaniu kilkanaście lat temu odpowiedź brzmiała: Nie bo nie! 17:40, 27.01.2019


RadniRadni

4 0

Zanim mądrzy radni wezmą się do roboty i zaczną myśleć minie wiele lat.czekajmy na tragedię może to ich zmobilizuje.kolejen rondo to błąd i wyrzucenie pieniędzy w błoto.najraozsadniej wprowadzić sygnalizację świetlną... 16:40, 27.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DriverDriver

0 1

Tylko rondo turbinowe zda egzamin. 21:57, 27.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jacek Jacek

2 0

Dyskutujecie o rondach , światłach , spowalniaczach ruchu itd . A ilu z was , kierowców choćby na ulicy Sienkiewicza stosuje się do ograniczenia prędkości do 50 km/h ? A tam nawet jest chyba znak 40 km/h ? Tylko jak jedzie przed wami radiowóz ! Zaobserwowane kilka razy . A więc stosujcie sie do przepisów ruchu drogowego a wypadków będzie mniej o co najmniej 60 procent. Bez przebudowy dróg i rond ! Bez milionowych inwestycji w tzw bezpieczeństwo na drogach. 21:58, 27.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

erykeryk

0 2

najlepiej progi zwalniajace
22:03, 27.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DonDon

2 0

Czemu tym miastem od lat rządzą *%#)!& 01:25, 28.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MagdaMagda

0 0

Kilka zdarzeń nagranych kamerą i na rondo kasa jest! A ja na Złotnikach mam średnio 3 razy do roku wypadek przed domem i martwie się czy ktoś
w końcu nie wiedzie, mi czy sąsiadom do domu albo zabije kogoś z nas na chodniku i nie możemy się doprosić ani barjer,ani nawet pogłębienia rowu przed domem .Droga jest żle wyprofilowana a i tak mają nas w głębokim poważaniu!Skandal!!! 12:45, 28.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TadzioTadzio

0 0

Rondo ,światła albo radar najwyższy czas.T 19:32, 13.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AaaAaa

0 0

Lepiej zrobić kolejne rondo pod kościołem i w lesie niż tam gdzie trzeba 15:44, 07.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%