Zamknij

Grzegorz Lato i Edward Kazimierski honorowymi obywatelami Mielca?

12:47, 22.11.2019 K.S Aktualizacja: 13:18, 24.11.2019
Skomentuj

Już w najbliższych dniach Edward Kazimierski i Grzegorz Lato będą mieli szansę otrzymać tytuł Honorowych Obywateli Miasta Mielca. Radni zajmą się tym na najbliższej sesji.

Miejscy radni chcą przyznać tytuł Honorowego Obywatela Miasta Mielca Edwardowi Kazimierskiemu i Grzegorzowi Lacie. Pierwszy był wieloletnim wiceprezesem Fabrycznego Klubu Sportowego Stal Mielec. To współtwórca sukcesów sportowych klubu, a także wierny kibic mieleckiego sportu.

Grzegorz Lato to oczywiście były zawodnik Stali Mielec, reprezentant Polski, król strzelców Mistrzostw Świata w piłce nożnej z roku 1974, a także trener i działacz sportowy.

Radni chcą przyznać honorowe obywatelstwa dwóm mielczanom na najbliższej sesji zaplanowanej na 28 listopada w Sali Obrad im. Św. Jana Pawła II. Początek o godz. 8:30, jednak wspomniane punkty rozpatrywane będą pod koniec sesji.

Ostatnim razem samorząd miejski przyznał tytuł Honorowego Obywatela Miasta Mielca Lechowi Wałęsie w 1990 roku.

(K.S)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(75)

PelePele

12 17

A kto to są radni miasta Mielca i gdzie to jest? 13:01, 22.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

DarexDarex

15 3

hmm... ??? 13:02, 22.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


hahahaha

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


JusbJusb

15 8

a Kręcina odpadł z karuzeli zaszczytów ? - znam Grzegorza Lato z działalności charytatywnej na rzecz miejscowej społeczności w formie współ finansowania osiedlowego Kościoła gminy mieleckiej na łączu ulic Żeromski/Chopin/Parkowa. Ponoć jest nawet wmurowana tablica dziękczynna na rzecz znanego fundatora.
W moich dokumentach nazwisko to przewija się w zapisie Grzegorz Latos (wersja antyczna) sekretarz komisji heraldycznej przy MSWiA Mateusz Morawiecki Warszafa. 13:14, 22.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zmartwionyzmartwiony

28 20

Lato - no tak, też przecież z lewicy. 13:21, 22.11.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

brawobrawo

12 16

to wielki plus dla niego 14:04, 22.11.2019


ElizaEliza

14 9

To może Rydzyk z prawicy.
14:18, 22.11.2019


haryhary

35 22

Pozbawić honorowego obywatelstwa starego Bolka z Gdańska i przekazać Bolkowi z Mielca. Prezes Kazimierski (z całym szacunkiem) był tylko przekaźnikiem pomiędzy wierchuszką WSK a klubem. 13:29, 22.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RodakRodak

45 20

Nareszcie, to żadna łaska. Dzięki tym panom Mielec był znany i ceniony w Polsce a Podkarpacie było regionem z którego nikt się nie naśmiewał. Ale też wtedy inne pokolenie żyło na tych terenach. 14:08, 22.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarioMario

45 26

Brawo za decyzję ci ludzie rozsławili Mielec 14:20, 22.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

znawcaznawca

30 48

Pan Edward oczywiście, a Lato powinni eksmitować z tego miasta hehe 14:36, 22.11.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

mmmm

20 17

a ciebie utylizować bucu 14:43, 22.11.2019


LimbusLimbus

4 8

Popieram Cię z szacunkiem Lato żaden mielczanin to raz on by jeszcze wziol jak dał wara z Mielca 21:25, 22.11.2019


MataMata

5 0

Mielczaninem nie jest, ale rozsławił miasto.
Tytuł honorowego obywatela nie jest przyznawany tylko rodowitym mieszkańcom, ale tym, którzy w jakiś sposób rozsławili miasto, byli zaangażowani w jego rozwój. 16:16, 23.11.2019


biesbies

4 1

limbus analfabeto Panu Lacie to mozesz buty czyscic!!!!!!! 01:11, 24.11.2019


AnkaAnka

44 18

Przeciw Panu Grzegorzowi wypowiadają się ci , którzy niedoświadczyli dumy i radości jaką sprawił nam "Nasz Grzesiek" grą zarówno w Stali jak i w reprezentacji Polski na olimpiadzie i naMŚ! 15:30, 22.11.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Zupa JarzynowaZupa Jarzynowa

12 15

ja jeszcze dodam że to są gówniarze i to z Mielca którzy nie potrafią nawet podać daty największego sukcesu - mistrzostwa Polski dla Stali 16:19, 22.11.2019


AnkaAnka

10 2

Stadion też powinien być imienia Grzegorza Laty ,tak jak proponował Boniek , bo "Nasz Grzesio" na to zasłużył!!! 08:04, 23.11.2019


biesbies

7 0

sa jeszcze normalni ludzie w Mielcu!!!!!! Grzegorz Lato to duma Mielca i Polski!!! 01:14, 24.11.2019


JanekJanek

31 13

Panie Paprocki ..bo chyba sie zwracam do własciwej osoby....Lato rozsławił Mielec ale nic nie zrobił jak mógł pózniej....Poseł. PZPN 15:39, 22.11.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AgataAgata

5 0

Jeśli zabierasz głos, warto żebyś choć wiedział o czym piszesz. Lato nie był posłem, był senatorem. 23:01, 23.11.2019


JanekJanek

1 2

Racja pomyłka...to z emocji i braku zrozumienia dla jego senatorskiej działalnosci tzn 2 przeczytane kartki za całą kadencje 17:15, 24.11.2019


Sedzia liniowySedzia liniowy

18 14

Lato dobry kopacz
Kazimierski wydawal decyzje które szły z gory.
Co tu komentować ? 16:29, 22.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GrześGrześ

31 11

Ilu mamy ludzi na arenie krajowej, nie mówiąc o europejskiej czy światowej, których możemy kojarzyć z Mielcem? Propozycja do zaakceptowania. 16:39, 22.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZimaZima

18 13

Pan Lato to jest wielce niekulturalny człowiek mimo, że bardzo dawno temu był dobrym piłkarzem. 17:12, 22.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mielcok Mielcok

12 32

Lato to nieudacznik i buc honorowy ale błazen 17:20, 22.11.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

mmmm

16 8

hahaha i kto to napisał ty pajacu nie jesteś godzin mu butów sznurować . 18:17, 22.11.2019


MielcokMielcok

5 0

Lewandowski jak zdobędzie jedną bramkę na MŚ wtedy dopiero dołączy do grona wybitnych a w tym gronie wybitnych na samym szczycie jest tylko jedno nazwisko i potem długo długo długo nic 12:16, 23.11.2019


TrikoloresTrikolores

10 7

Lepsi od kapusia Bolka. 18:30, 22.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

dddd

4 6

kapuś to stukał twoja starą stąd twój niedorozwój triplos 18:46, 22.11.2019


KibicSMKibicSM

33 6

Co by nie mówić na temat Grzegorza Lato,to jest to bardzo zasłużony dla Mielca sportowiec,duma Stali Mielec,wybitny reprezentant Polski,król strzelców Mistrzostw Świata-a to jedyny taki tytuł polskiego piłkarza.Jako kibic jestem dumny z takiego piłkarza jak Grzegorz Lato i z tego,że jestem kibicem Stali Mielec!Auuu!!! 18:46, 22.11.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

niconico

11 1

oczywiści każdy Milczanin był dymny z niego a nie przybyli do Mielca dezerterzy od pługa 18:49, 22.11.2019


ZimaZima

1 2

Obecnie nie jest znany z dawnych sukcesów, ale z buraczanego obycia. Przysporzy dla Mielca więcej wstydu niż chwały. 19:54, 23.11.2019


LatoLato

7 15

nie jest Mielczaninem. Sprawdź Przemo najpierw zanim coś napiszesz. Może ma meldunek w Mielcu ale nie pochodzi nawet ze wschodniej Polski 18:58, 22.11.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Dot. pochodzeniaDot. pochodzenia

15 6

Może ktoś nie urodził się w Mielcu, ale bardziej przyczynił się do jego rozsławienia niż setka tu urodzonych. 20:46, 22.11.2019


AnkaAnka

12 2

Tutaj się wychował i to nasze miasto zawsze reprezentował. Tutaj w Mielcu powinien być godnie uhononorowany. Nie mamy w Mielcu nikogo bardziej do dzisiaj rozpoznawalnego na świecie! 08:10, 23.11.2019


KibicKibic

29 12

Panie Grzegorzu nie przejmuj się tymi obraźliwymi komentarzami. Byłeś wielkim piłkarzem, co pokazałeś na MŚ. Wbrew temu o czym piszą ci u których pod czaszką już tylko pustostan albo
ci polityczni małolaci. 19:15, 22.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GochaGocha

32 9

Jestem za! Pan Edward to skromny i zasłużony Prezes! A Grzegorz Lato już dawno powinien być uhonorowany w Mielcu. Bądźmy dumni z jednego z najlepszych piłkarzy na świecie i cieszmy się że było nam dane oglądać te wspaniałe mecze w Mielcu! Niech młodzi zrobią prezent na 70-te urodziny Pana Grzegorza i w 2020 roku wrócą do Ekstraklasy. A potem czekamy na dwa nowe tytuły Mistrza Polski i nowego Króla Strzelców MŚ. Kto to zrobi? 19:18, 22.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LimbusLimbus

16 25

Lato to mielecki nieudacznik nic nie dał Mielcowi jak był prezesem i posłem wiec Mielec mu może dać wała jak polska cała p Kazimierskiemu tak bo zasłużył a Bolek Lato wont z mielca bo z Canady uciekłeś bo Polaka okradles a piłkarzem byles bo ci podawali i do pustych bramek strzelałeś nigdy gola z za szesnastki bo biegałeś po boisku jak cap i farfocle dobijales 20:47, 22.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ww

2 0

co to za idiota ten limbus 11:33, 24.11.2019


TatarTatar

7 24

Honorowego powinni dać odznakę księdzu Marcinowskiemu jaki piękny kościół z wiernymi mielca wybudował a nie Lacie który jest na starość pajacem 20:50, 22.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

dddd

6 4

wypad ćwoku 21:53, 22.11.2019


ZicoZico

4 24

Lato w kadrze Górskiego to największy patałach na cztery sety strzelił jednom jak by on nie grał z Niemcami tylko ktoś inny to Polska by była mistrzami świata tyle dziad zmarnowal 21:31, 22.11.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

hahahaha

7 3

widać pajacu żeś się z wackiem na głowy zamienił 21:52, 22.11.2019


KozakKozak

3 0

"jednom" czyli ile? 18:05, 23.11.2019


KibicSMKibicSM

3 0

Jak chcesz zobaczyć dziada,to popatrz sobie w lustro,kmiocie... 21:06, 23.11.2019


wojpalawojpala

16 15

Dwie nominacje i :
1. Pelan szacunek dla p. Edwarda za dzialalność dla miasta i rozwoju sportu w tym mieście
2. Pelen szacunek dla p. Grzegorza jako pikarza i rozsławianie Mielca w kraju i za granicą
3. Zupelne 0 /zero/ dla p. Grzegorza za reprezentowanie barw SLD
4. Zupelne 0 /zero/ dla p. Grzegorza za kierowanie polska piłką
5. Zupełne 0 /zero/ dla p. Grzegorza za komentarze w transmisjach polsatu meczów Stali Mielec.
Reasumując: Jako wieloletni kibic klubu Stali - nominacja powinna byc tylko jedna /p. EDWARD/.
P. Grzegorzu - jak na wielkiego piłkarza przystalo wycofaj Pan swoją nominację bo w przypadku dwóch nagród nie będzie Panu godne stanąc obok p. EDARDA.

22:51, 22.11.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

KibicKibic

8 3

Oj wojpala, wojpala, Pan Grzegorz to piłkarz i w tym był bardzo dobry. Był też i jest dobrym człowiekiem i kolegą, szczególnie na boisku. Te jego przygody z polityką mnie osobiście wcale nie interesują. Tam trzeba się rozpychać łokciami i mieć parcie na szkło, czego brakuje Panu Grzegorzowi i dobrze. 00:20, 23.11.2019


MartaMarta

5 3

A co jego poglądy polityczne mają do gry w piłkę i tego, że był znakomitym piłkarzem? nic. Więc te twoje minusy nie mają znaczenia 16:17, 23.11.2019


Mielczanin123Mielczanin123

2 1

nagroda jest za całokształt nie za pilke nozna wie MU się nie należny. Co ta nagroda ma wspólnego z tym ze jest dobrym kolega. !!!! Kpina. Jakby tak byla rozdawana to co drugi by ja dostawal bo zrobil cos dla Mielca. Ja naprzyklad mieszkajac w Stanach Zjednoczonych przez 10 lat opowiadalem jaki mielec jest piekny i jacy sa tu fajni ludzie , jaki mamy klub ,zaklad itd. To mi sie chyba bardziej ta nagroda nalezy niz Panu Grzegorzowi Lato , jesli ja odbierze to tylko potwierdzi jakim jest czlowiekiem. Nie ma prawa stac w jednym szeregu z Panem Kazimierskim. 07:48, 24.11.2019


THADDEUSTHADDEUS

15 7

Ale zajadlwość w tym polskim narodzie (katolickim zresztą) 23:51, 22.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KozakKozak

5 0

Wolność wypowiedz, od tego jest opcja " komentarz" trepie. 18:01, 23.11.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Klopsik Klopsik

1 0

Dla Laty nagroda taczki gnoju pod kwiatki i widły żeby rozwalał sam 06:02, 23.11.2019


AS pikAS pik

15 4

Dlaczego nie ma dzisiaj dobrych pracowników takich jak Kazimierski ?
Dlaczego dzisiaj nie ma dobrych piłkarzy takich jak Lato? 07:10, 23.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SU2SU2

10 10

a może Rydzyk a może prezes wszystkich prezesów Kaczyński a może Kapinos bo jest aktywnym posłem i głosował za Pawłowicz i Piotrowiczem do TK 10:24, 23.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObiektywnyObiektywny

16 4

Może tytuł honorowy przyznać Dyrektorowi Ryczajowi, dzięki któremu rozwijało się WSK a dzięki temu Mielec i Klub Stal Mielec z wieloma dyscyplinami, nie tylko siatkówką. Gdyby nie WSK a teraz strefa Mielec byłby maleńką mieściną. Nie znaczy, że dzisiaj jest miastem przez duże M...
Teraz ciężko znaleźć osoby, które miałyby tak pozytywny wpływ na rozwój. 10:25, 23.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LatoLato

9 11

Byłeś legendą - stałeś się mendą. 17:40, 23.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KozalKozal

5 9

Niech cała Polska wie, grzegorz lato jesteś szmatą. Nie możemy na to pozwolić, by ten bydlak został patronem. Co zrobił w karierze piłkarskiej to zrobil, ale Stal Mielec w potrzebie olał, poza tym wałki krecił.
17:59, 23.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LimboLimbo

1 4

Słuszna racja to nie walki się nazywa tylko złodziejstwo przy korycie świnia i koryto i wałek pozdrawiam Cie 18:46, 23.11.2019


MSWMSW

10 3

Czyje to słowa ?? i co ma wspólnego z Mielcem?
"Ludziom trzeba oddać to, co im komuniści ukradli. Rozdajmy każdemu czeki na 100 mln zł, za które będzie można kupić przedsiębiorstwa czy domy. Dajmy Polskę Polakom, zamiast sprzedawać ją Amerykanom, którzy chcą pozamykać 75% przedsiębiorstw i zwolnić ludzi".- Tak nam pomógł Bolek Waleza ! Teraz jest w USA na wykładach i trzepie kasę za gnojenie Polski. 20:12, 23.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

biesbies

3 0

biedaku ...tobie zostalo trzepanie czegos innego.taka juz jest dola nieudacznikow... 01:16, 24.11.2019


Kawał chamaKawał chama

5 5

Buractwo wyszło, gdy został prezesem. Ale on taki był zawsze. Prostacki, chamski, fałszywy i łasy na forsę. 07:25, 24.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mielczanin 123Mielczanin 123

3 4

Nagroda jest za całokształt nie za pilke nozna wiec MU się nie należny. Co ta nagroda ma wspólnego z tym ze jest dobrym kolega.(odnosze sie tu do Pana ktory podpisuje sie kibic , twierdzi ze mu sie ta nagroda nalerzy bo jest dobrym kolega :) - żałosne. !!!! Kpina. Jakby tak byla rozdawana to co drugi by ja dostawal bo zrobil cos dla Mielca. Ja naprzyklad mieszkajac w Stanach Zjednoczonych przez 10 lat opowiadalem jaki mielec jest piekny i jacy sa tu fajni ludzie , jaki mamy klub ,zaklad itd. To mi sie chyba bardziej ta nagroda nalezy niz Panu Grzegorzowi Lato , jesli ja odbierze to tylko potwierdzi jakim jest czlowiekiem. Nie ma prawa stac w jednym szeregu z Panem Kazimierskim. 07:51, 24.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KibicKibic

6 3

Do Mielczanina 123: Proszę Pana może te 10 lat zaważyło, że …. lubisz tylko samego siebie. Według Ciebie Lacie nie należy się nagroda bo …… się nie należy, ale dlaczego tego już nie wiesz? A może to uraz osobisty? Jeśli chwalisz się swoją promocją Mielca w USA, to gdyby nie Lato, do dzisiaj wielu Polaków nie wiedziałoby gdzie leży Mielec. Opowiadałeś w USA pochlebnie o klubie w Mielcu, czyli miałeś na myśli budynek bez działaczy i SPORTOWCÓW, a może budynek i działaczy bez SPORTOWCÓW? Wybrałeś dwa wyrazy z mojego komentarza „dobry kolega” .Tak gdyby Lato takim nie był, to nie był by dobrym piłkarzem, bo piłka nożna to gra zespołowa. Tobie jak wnioskuję, te słowa są obce? Może to doświadczenia z USA?
Osobiście G. Latę nie znam, ale wiem, że był bardzo dobrym piłkarzem i tego nikt nie zmieni, nawet Ci którzy pracują nad zmianą historii i chcieliby wykreślić z historii wszystkich tych (nawet piłkarzy), którzy nie byli i nie są po ich stronie.

10:55, 24.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Bzdury piszeszBzdury piszesz

1 1

Dajcie mu nagrode za to jak byl w PZPN to pomagal Stali tak jak Boniek Widxewowi. Byl dobrym kolega dla Mielca pomagal jak *%#)!& Dajcie mu nagrode. 12:59, 24.11.2019


wskwsk

4 1

A Ryczaj,Majcher kiedy? 12:28, 24.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HindusHindus

1 1

Ja mieszkam w Chinach i się Lacie nagroda należy bo dużo ryżu je i Chinki go kochajom 12:40, 24.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Szady Szady

0 0

Chinka która ta co mu loda robiła go kocha 21:10, 26.11.2019


FilozofFilozof

1 1

Nagrodom po łbie mu dać łysieje pale okradł Mielec wiesniak z Malborka i kumpla w CAnadzie okradł i walki robił jak był prezesem jaka nagroda prace społeczne dla mielca łopata i gnuj 21:40, 24.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Kiciusiowa Kiciusiowa

1 1

Popieram pana wypowiedz bo się mendom zrobił teraz mu Warszawa w głowie pustak z Malborka bez szkół nagroda za co 21:43, 24.11.2019


LatoLato

1 0

Grzegorz czy Danuta??? 01:06, 25.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Generał podkarpaciaGenerał podkarpacia

1 0

Ryczaj Kazimierski Marcinowski ksiądz powinni dostać nagrody honorowi dla Mielca Lato to latający motyl jaka nagroda dla złodzieja walki kręcił tylko wałek się popsul 09:57, 25.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CiekawskiCiekawski

1 0

Skoro tylu ludzi twierdzi, że Lato kręcił wałki, że to, że tamto - to dlaczego nie złożycie zawiadomienia do prokuratury. Ja natomiast uważam, że jak zwykle w tym zaściankowym mieście, jeżeli ktoś osiągnie coś więcej to należy na niego napluć, zniszczyć, bo to jest miasto ludzi bez sukcesu. Powiem tylko tyle minęło 45 lat odkąd Pan Grzegorz został Królem Strzelców Mistrzostw Świata i mam wrażenie, że nie dożyje takiego sukcesu, nawet przy rewelacyjnym R. Lewandowskim. I możecie robić sobie z tym komentarzem co chcecie. 21:25, 27.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%