Zamknij

Szpital pójdzie w kredyty? Będzie nadzwyczajna sesja

10:59, 17.10.2019 K.S Aktualizacja: 15:30, 21.10.2019
Skomentuj

W związku ze złą sytuacją finansową Szpitala Specjalistycznego w Mielcu w najbliższym czasie placówka najpewniej zaciągnie kredyt. 

Mielecki szpital boryka się z trudną sytuacją finansową. Już w ubiegłym roku samorząd powiatu musiał dopłacić do jego działalności 1 milion 708 tys. zł. W tym roku sytuacja wydaje się już znacznie gorsza – już pierwsze zapowiedzi mówiły o nawet 14-milionowej stracie finansowej.

I choć starosta Stanisław Lonczak przy każdej okazji podkreśla, że zarówno szpital jak i samorząd robią wszystko, by taki czarny scenariusz się nie sprawdził, dług szpitala każdego miesiąca rośnie o około milion złotych. Lonczak twierdzi przy tym, że podobny problem ma większość szpitali powiatowych i że jest to wynik ryczałtowania szpitali.

Kilkanaście dni temu, gdy ordynator oddziału zakaźnego Józef Sznajder poruszył problem wyczerpanego ryczałtu na bieżący rok, co może skutkować wstrzymaniem przyjęć na jego oddziale, w mieście podniosło się larum. Kilka dni później nastroje tonował starosta Lonczak zapewniając, iż nie wyobraża sobie zamknięcia oddziału czy wstrzymania przyjęć. Oddział zakaźny, jak i będąca w podobnej sytuacji naczyniówka ma – decyzją Lonczaka – przyjmować pacjentów na koszt samorządu powiatu mieleckiego.

Sytuacji nie poprawia też fakt, że ministerstwo zdrowia przyznało mieleckiemu szpitalowi dodatkowe środki w wysokości… 53 tys. zł, podczas gdy tegoroczne koszty wzrosły nawet o kilka milionów. W tej sprawie trwają rozmowy, ale nic nie wskazuje na ich szybki i pozytywny finał, który miałby poprawić stabilność finansową szpitala. 

W efekcie dyrekcja szpitala wspólnie z władzami samorządowymi podjęła decyzję, że niezbędne jest zaciągnięcie kredytu. Nadzwyczajna sesja Rady Powiatu w tej sprawie prawdopodobnie ma się odbyć za tydzień - w czwartek 24 października o godz. 15 w sali obrad Starostwa Powiatowego w Mielcu.

(K.S)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(61)

UpsUps

42 13

Po co było odwoływać poprzedniego dyrektora który zostawił szpital z długiem 1,7 mln? Nowy jest lepszy bo ma 14 mln? 12:44, 17.10.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

olkaolka

15 11

nie ściamniaj! ciemny lud głosuje na PiS, który zamiast na szpitale wydaje nasza kasę na kampanie wyborczą polegającym na szalenczym rozdawnictwie. to myslisz, ze skąd się ta kasa ma brac? ameryka ci przysle? 12:48, 17.10.2019


jaja

11 7

przy takim finansowaniu z NFZ to nawet gdyby dyrektor sam tu oszczędził nagle milion mógłby sobie w niego nos wytrzeć, bo przy ogólnopolskiej skali problemu i takich brakach wynikających z dramatycznej polityki, lokalne wrzucanki do świnki skarbonki to można sobie darować! 13:06, 17.10.2019


DługDług

2 5

Jaki dług był na koniec 2018 roku za poprzedniego dyrektora pewnie ok. 30 mln zł a nie 1,7 mln zł. wystarczy spojrzeć na sprawozdanie finansowe. Różne głupoty można wypisywać mamy wolność. Teraz pewnie jest więcej długu bo strata szpitala się powiększa, co przy znacznym wzroście kosztów a stałym ryczałtowym dochodzie jest oczywiste. 15:29, 17.10.2019


UpsUps

12 2

Samorząd w 2018 roku dopłacil do szpitala 1,7 mln a w tym roku ma dopłacić 14 mln. A mialo byc tak dobrze?



15:57, 17.10.2019


reo

MielecMielec

29 5

Nie było by takiego zadłużenia gdyby nie prywatna lekarzy!! Pacjenci z prywatnych praktyk tak jak ja sam odsyła i są do szpitala na oddziały po to tylko żeby zrobić drogie badania na koszt szpitala. W moim przypadku spędziłem kilka godzin na SOR gdzie mój lekarz wszystko ustalił z lekarzem, który zlecił mi wykonanie tomografu głowy a w karcie napisał to co mu było wygodnie.. 2 moich znajomych poszło do tego samego lekarza i było podobnie.. Jedna pielęgniarka opowiadała mi osobiście jaka prywate robią ordynatorzy oddziałów, którzy są nie do ruszenia.. Na jaką kasę potrafią "kroić" szpital.. Panie Lonczak!! Więcej kontroli mniej kolesiostwa.. Zakaźny miał przyjmować i co.. Ordynator wybiórczo swoich tam sadza. Reszta "pospulstwa" won w Polskę..panu dyrektorowi wydaje się tylko że 3ma rękę na pulsie.. Lekarze robią co chcą i jak chcą... Syn poszedł z urazem ręki jakiś czas temu i wrócił po 6 godzinach bo jak to stwierdzil na miejscu dowiedział się ze jest tylko 1 lekarz na SORze na dyżurze.. Tak to ma wyglądać.. Co państwo na to.. 12:46, 17.10.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

ulkaulka

5 9

państwo ma cię gdzies. zagłosowałes, a teraz won! 12:51, 17.10.2019


OdpOdp

4 0

Masz racje .
Skoro pacjent idzie na prywatną wizytę powinien płacić z własnej kieszeni za zlecone na prywatnej wizycie badania.
Wtedy byłoby uczciwie z obu stron . 18:25, 17.10.2019


IiiiIiii

0 1

Idz z tym to prokuratury....zawsze kilku doktorów G bedzie obalonych 18:51, 17.10.2019


jasnejasne

21 10

Niestety poprzednio podjęto złe decyzje. Sieć szpitali? Ryczałt? Po co? I tak finansowanie było nędzne, a teraz to jakaś kpina. Pieniędzy w budżecie kraju coraz mniej, bo wydane na patologie i lenie wszelkiego rodzaju, żeby kupić głosy. Głosy kupione a szpitale klepią biede i szukają oszczędności wszelkimi sposobami. 12:50, 17.10.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

..?..?

13 5

Przestań się czepiać 500+ bo sama pewnie korzystasz. Pieniądze wydane obywatelowi wracają również do budżetu i napedzaja gospodarkę. Szpitale tracą najwięcej kasy bo lekarze uprawiają prywate na panstwowym mieniu. Poza tym dobrze wiesz że jak nie dasz w łapę to zapomnij o skutecznym leczeniu. 13:04, 17.10.2019


do ?do ?

5 5

a niby czemu miaby nie korzystac, skoro to kasa z podatków rozdawana patologii, to pracujący ma z niej zrezygnowac, zeby rządz oszczedził i miał co marnowac? nie w tym rzcz. szpital państwowy jest utrzymywany przez panstwo a jak panstwo nie ma to gdzie one są? dyrektor sobie 5000 willi wybudował? 13:14, 17.10.2019


nic nie pomozenic nie pomoze

21 9

ludziom ksiądz powie, ze trzeba glosować tak i tak, to zagłosują, ale mózgu już nie starcza, żeby pomyśleć na kogo i z czym to się wiąże. a wiąże się z np. tym, że szpitale są państwowe, a państwo nie ma naszych pieniędzy, bo je rozdało na łapówki dla wyborcy. i wielki płacz, bo szpital nie ma. Nie ma, bo NFZ nie płaci. Ale w narodzie zero myślenia, analizy, logiki. tylko cudów by się chciało. 12:54, 17.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WidzWidz

16 9

A bardzo przepraszam czego się spodziewaliście? szpital jest utrzymywany z naszych podatków i ubezpieczenia, pieniądze są w posiadaniu rządzących i powinny trafiać do nfz-u a stamtąd powinno się płacić za usługi medyczne wykonane na ubezpieczonych! tyle że pieniądze roztrwoniono przed wyborami więc nie ma czym zapłacić za leczenie chorych, którym się ono należy. ale za to macie 500 plus, 13 emerytury i wszelkie inne formy ogłupiania za pieniądze, na które tego kraju oczywiście nie stać a już na pewno pacjentów. 12:57, 17.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ja Ja

11 4

Ludzie są byli *%#)!& ale teraz w obliczu utraty szpitala powinni osądzić tych co są za to odpowiedzialni co jeden dyrektor to lepszy a ten naj emeryt zamiast pozwolic mlodszym sie wykazac to nie byla kiedys taka fajna kobietka to nie bo nie odpowiadała staroście 13:11, 17.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

voltvolt

12 4

Czy to powinno nas obchodzić? Po to jest ubezpieczenie i podatki żebyśmy żyli w spokoju a o szpitalu przypominali sobie tylko wtedy gdy zachorujemy. Ryba psuje się od głowy, a głowa siedzi w sejmie na wiejskiej. Czas zająć się myśleniem a nie siedzeniem. 13:12, 17.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZdrowyZdrowy

3 0

Tylko wiesz jak nagle zachowujesz to nie szukasz pomocy w sejmie 13:17, 17.10.2019


PacjentPacjent

9 1

Prosze zamknęli jedno pietro o. Wew i co dalej gdzie się leczyć gdzie zdiagnozować nie przyjmują nawet nie zapisują ordynator też podobno odchodzi i co dalej kto za to odpowie gdzie nasze składki zero tylko wziąć za tylki tych ale co oni nie odpowiadają za swoje decyzje 13:16, 17.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pacjentpacjent

32 0

Panie Starostwo nie ma kierownictwa szpitala. Kto ma najwyższe uposażenie - ordynatorzy. Kto ma najwięcej dyżurów? Niech odpowie sam dyrektor....Doją ten szpital bez kontroli.... 13:33, 17.10.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

asdfasdf

7 2

dokładnie z prywatyzować bedzie spokój 14:27, 17.10.2019


JanekJanek

6 0

Zrobic raport z wydadków i upublicznić!!! 18:47, 17.10.2019


Dj rakutenDj rakuten

25 17

To żeście pokazali. Tymuła wróć 14:05, 17.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ponury żart Ponury żart

15 14

To właśnie tymuła doprowadził do tej sytuacji robiąc ze szpitala powiatowego szpital specjalistyczny i wciągając go do sieci co wygenerowało tylko finansową pułapkę a ponadto tak zniechęcił do pis-u ludzi że nawet prezydenta z pis-u nie dało się wybrać bo ludzie dzięki tymule zagłosowali przeciw lokalnemu pisowi a gdy go już nie ma u sterów to nagle PiS znów dobry 15:34, 17.10.2019


Gil Gil

32 12

Postuluje zbiórkę podpisów pod odwołaniem władz powiatu z Lonczakiem na czele. Czuje sie oszukany obiecywali ze maja pomysł a pare miesięcy rządzenia i wyłazi szydło z wora. 14:06, 17.10.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

dddd

8 8

nie zapominaj że poprzedni dyrektor już na początku wziął pożyczkę na bieżące cele 15:10, 17.10.2019


Postuluję Postuluję

9 5

Postuluję zbiórkę podpisów o odwołanie tych co nie widzą, że w Polsce są za niskie nakłady na ochronę zdrowia. 15:22, 17.10.2019


Opole L Opole L

25 11

Dyrektor w takim razie do odwołania sie nadaje kolejny Staroata Lonczak 14:08, 17.10.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JAJA

9 1

Odwołać? Odprawa!Co to da przyjdzie następy nic się nie zmieni dopóki nie będą brać odpowiedzialności za swoje decyzje za niespełnione obietnice nie wiem własnym majątkiem groźba więzienia ale co dalej za nasze 14:45, 17.10.2019


KtoKto

9 11

Kto odpowiada za finansowanie służby zdrowia w Polsce chyba nie starosta. Dlaczego mamy takie niskie nakłady na służbę zdrowia w porównaniu do innych krajów UE? Dlaczego nie płaci się za nad wykonania? Kto dopuścił do straty przez szpital 600 tyś. zł w tym roku? Chyba nie obecny dyrektor czy obecny starosta. 15:18, 17.10.2019


UpsUps

10 5

Jesteście jak psy ogrodnika. Tak to tylko polak potrawi, nie ważne że ja nie mam ale po co mają mieć inni. 500+ to weg. piszacych na forach nazywaja patologią, rozdawnictwem itp. A prawda jest taka że wszyscy bez wgledu na zarobki rękę po 500+ wyciągają. Więc skończmy z tym i przestanmy nazywać rodziny majace dzieci patologią, marginesem, niedorozwojem ... jest 500+ to z niego korzystajmy choćby na wizyty w prywatnych gabinetach lekarskich, na leki i inne towary niezbędne do potrzebne wychowania dziecka. Osobiście ze wzledu na wiek nie pobieram ale popieram programy prospołeczne. 14:12, 17.10.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

voltvolt

5 3

Czepię się tylko jednego. Nie sugeruj aby wydawać 500+ na lekarzy skoro należy się każdemu darmowa opieka w zamian za opłacane ubezpieczenie. 14:59, 17.10.2019


do voltdo volt

5 0

Dałem ci zieloną łapkę bo masz rację. Ale istnieją jeszcze prywatne gabinety i jak dobrze wiesz nie wszystko załatwisz na NFZ. 15:31, 17.10.2019


YetiYeti

6 7

Nie odwracaj kota ogonem i nie manipuluj faktami. Nie każdy kto bierze 500 plus jest marginesem ale samo 500 plus do patologii prowadzi Bo żadne pieniądze nie powinny być motywacją do rodzenia dzieci a niestety się nią stały jeżeli nie łączą się z wymogiem nierzucania pracy bądź wręcz z Wymogiem jej podjęcia żeby dziecku ogólnie zapewnić godne warunki życia anie tylko życie. Jeżeli ktoś rodzi 4 dzieci tylko po to żeby mieć 2000 dochodu a potem 19-letnia córka sama ma juz dwoje dzieci bo to przecież dodatkowe 1000 zł to cos tu nie gra. i tak żyją całe rodziny! to właśnie to jest patologia! jeżeli się daje komuś kasę za darmo a ktoś inny musi na te same pieniądze zapracować to już jest źle a placenie za urodzenie dziecka to horror. Normalnego człowieka taka oferta nie skusi a skusi tylko tych którzy potem temu dziecku na pewno nie zapewniają normalnego życia mając taką motywację do jego poczęcia. trzeba się zastanowić czy tak to powinno wyglądać bo to co miało być wsparciem dla rodziców stało się łatwym źródłem dochodu dla patologii. Owszem można wesprzeć rodziców ale warunkiem powinno to być może rodzic się stara o pracę albo ją już ma i wtedy okej, choćby najmniej płatną Ale taką która wychowuje dziecko w pewnych ideałach pokazuje jak funkcjonuje normalny świat i Dziecko widzi rodzica pracującego a nie wiecznie zaprutego za 500 Plus 15:47, 17.10.2019


Ell@Ell@

3 0

Do volt
Pod warunkiem, że się płaci to ubezpieczenie... A nie jest zarejestrowanym w pup dla zdrowotnego i żyje się na koszt podatników... 01:32, 18.10.2019


Zlitujcie się nad naZlitujcie się nad na

17 4

100 tysi na koncert raperów- nie ma problemu, kasa leci (tak, wiem, z innej puli). A szpital milionowe długi. My pod progiem pomrzemy zanim na te wspaniałe widowiska dojdziemy :( 14:20, 17.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

voltvolt

10 4

Ja chciałbym wiedzieć ale się nie dowiem bo to pewnie ściśle tajne. Czy błąd starego zwolnionego dyrektora polegający nie złożeniu jakichśtam papierów (opisanych kilka miesięcy temu na HEJ) o dofinansowanie czy refundację czegoś tam z NFZ ma teraz wpływ na pogłębiające się zadłużenie? Z jakich pieniędzy jest ten błąd teraz finansowany i czy nie spowodował reakcji lawinowej i wzrostu zadłużenia ponad kwotę błędu?

Lik do tematu:
https://hej.mielec.pl/pl/11_wiadomosci/52215_szpital_przez_niedopatrzenie_stracil_grubo_ponad_pol_miliona_zlotych.html 14:57, 17.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nowe MiastoNowe Miasto

12 3

Roczny kontrakt dla chirurgii naczyniowej: Rzeszów 12 milionów, Przemyśl 8 milionów, Mielec 6 milionów, Sanok 4 miliony. Dalej nie widzicie kto nas okrada z naszych pieniędzy? A gdzie siedzą setki urzędasów NFZ (za niezłą kasę) i dzielą nasze pieniądze? A w Rzeszowie. 14:59, 17.10.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

XX

6 1

I tu oczywiście nie ma żadnego sensu, logiki, sprawiedliwości, wszystko jest uznaniowe, politycznie ustawione i to ma działać? Bez żadnych jasnych zasad, sensu, ładu 15:50, 17.10.2019


dziobakdziobak

1 0

akurat tutaj dla Rzeszowa powinny być największe pieniądze ponieważ: 1. jest dobrze zarządzany bo jest to oddział prywatny (PAKS) 2. wykonuje zabiegi, których w Mielcu się nie robi np. leczenie zespołu Leriche'a, u nas jeszcze do niedawna proponowano amputację nóg; wartość kontraktu powinna być zależna od ilości świadczeń i jakości, naturalnie bardziej ryzykowne i zaawansowane procedury powinny być bardziej dochodowe, bo wspomniana wyżej operacja aorty jest bez porównania bardziej ryzykowna i niż leczenie żylaków 22:33, 17.10.2019


renumeratrenumerat

17 3

Odwołać jak nie maja pomysłu, tak zapowiadął Lonczak ze bedzie pomysł na finanse i co z tego wyszło? 15:11, 17.10.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

6767

4 7

Tobie się chyba człowieku coś pomyliło. pomysł jest i to bardzo prosty, mianowicie Niech nasze ubezpieczenie nasze składki i podatki rząd łaskawie przestanie przeznaczać na prywatne loty polityków i różne inne duperele żeby przekupić ciemny lud tylko zacznie płacić za usługi medyczne i to jest najlepszy pomysł z możliwych, który sprawdza się na całym świecie ale u nas polityk wszystko ukradnie dla własnych celów 15:38, 17.10.2019


AaaAaa

5 7

Racja, odwołać PiS jak nie ma pomysłu na służbę zdrowia Zresztą państwową 15:39, 17.10.2019


hahahaha

8 15

W kiełbasie wyborczej pis pomijał służbę zdrowia by by im brakło na inne obiecanki dla ludu . 15:13, 17.10.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

UpsUps

8 3

Czy ty się kiedyś opamiętasz. Tobie jak dają to źle a ciekawie co napiszesz jak będą zabierać. Placisz skladki na ubezpieczenie zdrowotne. Placisz więc powinno wystarczyć aby mieć bezpłatny dostęp do opieki medycznej. A skoro brakuje to składkę należy zwiększyć. I pewnie znowu zaczniesz narzekać bo ci podnieśli. Jeśli panstwo doklada do służby zdrowia to też jest danina taka jak 500+. 15:27, 17.10.2019


Do hahaDo haha

3 4

Masz 100% racji, niestety nad pieniędzmi w służbie zdrowia nie panuje kompletnie nikt, tylko kampania się liczy, a na łatwą kampanię ten temat jest o wiele za trudny łatwiej rozdać. Nikt nie wie z rządzących o co w tym wszystkim chodzi i nad tym nie myśli 15:36, 17.10.2019


voltvolt

1 1

Ups, Problem z Pisem jest taki że chodzi na paluszkach wkoło swoich wyborców a uderza w opozycję więc jak zwiększy składki to na pewno nie po stronie pracowników lecz poszuka ich u pracodawców. Pytanie jak długo i ile można od nich wydrenować zanim przez PL przewinie się fala zwolnień i bankructw a jesteśmy już blisko. wystarczy że zaczną realizować groźbę szybkiego podniesienie płacy minimalnej do 4tyś zł. Prcodawcy nie będą mieli czasu na podniesienie cen towarów ("chleba też") i usług i wszystko weźmie w łeb. 13:26, 18.10.2019


marcin11510marcin11510

17 6

Tak. Padła propozycja dla pielęgniarek, aby zrezygnowały z dodatku Ministerstwa Zdrowia aby podratować sytuację i nie został on do tej pory wypłacony. ????????? Jakim prawem? Te pieniądze Narodowy Fundusz gwarantuje co miesiąc. Nowy Pan Dyrektor nie wyraził zgody na włączenie ogrzewania w szpitalu, twierdząc że jeszcze będzie ciepło, na szczęście jest. Szpital od kilku miesięcy zalega z płatnościami za serwisowanie urządzeń ratujących nasze życie, za sprzęt medyczny i leki. Zamykane jest właśnie jedno z pięter oddz. wewnętrznego, głównie poprzez brak kadry lekarskiej. Przyjęcia pielęgniarek do pracy wstrzymane. Ludzie będzie dramat. Już jest walka o przetrwanie na Sor, abstrakcja już sie dostać i nie usłyszeć po coś przyszła symulantko... . Pisz Heju trochę więcej prawdy o sytuacji. Wogóle pisz co czują pacjenci będąc tak traktowanymi. Dostaliśmy 53 tysiące wsparcia. Rydzyk 80 milionów. Miasto buduje parki, stadion, lansuje się przed wyborami. Co teraz Panowie. Ani jednej fotorelacji po wyborach. Gdzie będziemy się naprawiać i nasze dzieci jak z tych rowerków pospadamy? Myślę że w DPS. 15:47, 17.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TysTys

9 7

No wprawdzie dla szpitali pieniędzy nie ma, Chodź pacjenci sami do budżetu pieniądze wprowadzają, ale dla darmozjada i sekciarza Rydzyka 80 milionów to się znajdzie w sekundę. Ten kraj jest chory, a wyborcy ślepi 15:54, 17.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bolobolo

10 5

nie jestem pisowcem ale widze jazde na nich ze hej mimo zwiekszenia nakladow z czasow PO z 60 mld.do 100 kilku i ciagle zle.ale wiem jedno choruje od kilkunastu lat szpital to moj drugi dom ale w latach 2007-2015 to byla totalnie sparalizowana sluzba zdrowia teraz jest lepiej ale zeby bylo dobrze to potrzeba z 30 lat.nie krytykuje 500+bo ta kasa zabrana mafiom a nie szpitalom. 16:29, 17.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarioMario

23 8

Wybraliście w Mielcu Komunę i PSL to macie
A wszyscy nie popierający PiS i nie chodzący na wybory powinni zrzec się 500 plus na rzecz szpitali
W tedy bym mógł powiedzieć szanuje Cię człowieku 16:29, 17.10.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MKMK

12 8

Chcę poinformować, że 500+ finansowane jest między innymi z moich podatków. PIS nic nikomu nie daje. W tym miesiącu z moich podatków sfinansowano 500+ dla 14 dzieci. I żeby nie było.. nie pracuję w budżetówce. 16:53, 17.10.2019


bolobolo

10 12

do MK a jak twoje podatki przez 8 lat szly na mafie vatowskie to cicho siedziales 17:11, 17.10.2019


JanekJanek

21 2

Panie Lonczak....jak Ty mnie teraz zaimponowałeś??? 18:40, 17.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rolnik Rolnik

19 6

Rządzi nowa władza na czele z lonczakiem mieli dużo czasu na naprawę tego co uważali za zepsute - 1,7 mln dopłacili starostwo w zeszłym roku do szpitala teraz Lonczak z ekipa są i ile dopłaci - 10? Mln 15 mln czy ile ? Za poprzedników to chociaż remonty były i szpital jakoś szedł do przodu a teraz ani remontów ani inwestycji w wynik finansowy tragedia 19:58, 17.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EksperciEksperci

2 7

Przez 4 lata poprzednicy tak rządzili że było coraz gorzej w szpitalu. Nowy dyrektor jest 6 miesięcy i ma uzdrowić szpital bo miał dużo czasu. Coś tu komuś się popi.....o. 21:39, 17.10.2019


pacjentpacjent

3 20

Poprzedni dyrektor szpitala, wybitny ekonomista i bankowiec, poczuł że podczas jego rządów że szpitalem może być coraz gorzej to poszukał sobie cieplej posadzki w innym szpitalu, taki to z niego dobrodziej 20:12, 17.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZiutZiut

23 3

Ale Wam się dyrektor trafił, hehe. Z przeworskiego odrzutu. 20:40, 17.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tragarz Tragarz

18 1

Taczki gotowe dla wybrańców narodu ? 21:09, 17.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TymoteuszTymoteusz

8 12

Pytam się Was dlaczego ponad 90^ szpitali w Polsce ma coraz większe problemy finansowe. Coś z finansowaniem szpitali jest nie tak. Ale to wina Tuska. 21:46, 17.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

blablablabla

12 2

lonczak jak szedl do wyborow to sie chwalil ze wie jak uzdrowic trudna sytuacje szpitala zatrudnil nawet nowego fachure dyrektora ktory mial oddluzyc szpital mielecki??? teraz wszyscy widzimy jaki to z loczaka ancymonek i galgan nie dosc ze powiekszyl poteznie zadluzenie szpitala to jeszcze bierze dodatkowo pieniadze z banku tym samym jeszcze bardziej zadluzajac szpital bo wiadomo ze nie bedzie lonczak mial pieniedzy na splaty kredytow wyjedzcie z tym lonczakiem poki czas bo to rolnik a nie zaden starosta 01:14, 18.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MielecpanyMielecpany

4 1

Podwyżki inflacyjne zagrożone dla personelu lekarskiego . (Jedyny ratunek to kredyt ) 20:49, 18.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%