W mieleckim magistracie trwają już przygotowania do uchwalenia nowego budżetu miasta. Swoje założenia i propozycje składają naczelnicy wydziałów Urzędu Miejskiego i kierownicy miejskich instytucji.
Zgodnie z polskim prawem, prezydent miasta musi do 15 listopada przedstawić radnym projekt uchwały budżetowej miasta na kolejny rok. Taki sam obowiązek ciąży na wójtach gmin.
W mieleckim urzędzie trwa już opracowywanie tego dokumentu, a prace te nadzoruje merytorycznie skarbnik miasta Barbara Wójcik. Jej rolą było także przyjęcie we wrześniu propozycji do budżetu oraz planów finansowych na nowy rok od dyrektorów i kierowników miejskich instytucji i jednostek. Prezydent wskazał termin na dostarczenie tych dokumentów, był to 27 września.
Swoje plany i propozycje przygotowali także naczelnicy poszczególnych wydziałów Urzędu Miejskiego.
Uchwała budżetowa określa plan wydatków i dochodów, zawiera też między innymi listę inwestycji czy uwzględnia plany finansowe szkół. Musi zostać przyjęta przez radę miejską do 31 stycznia.
Kilko14:01, 10.10.2019
5 1
Może ogramiczycie w końcu wydatki bieżące? 14:01, 10.10.2019
jaś15:11, 10.10.2019
3 2
to Morawiecki nie zdążył w terminie z planem zadaszenia boisk haha 15:11, 10.10.2019
A15:13, 10.10.2019
0 1
Składam wniosek do budżetu o drogę na Cyrance! 15:13, 10.10.2019
jetdje19:43, 11.10.2019
2 0
PROGRAM - 85% dofinansowania na PANELE FOTOWOLTAICZNE na każdy dom 19:43, 11.10.2019