Zamknij

W Mielcu powinna powstać strefa płatnego parkowania?

10:59, 25.06.2019 M.B Aktualizacja: 09:09, 27.06.2019
Skomentuj

Co jakiś czas powraca temat utworzenia, przede wszystkim w centrum miasta, stref płatnego parkowania. Teraz temat ten powrócił przy okazji podsumowania optymalizacji komunikacji miejskiej. 

Od kilku lat pojawiają się głosy, że w Mielcu powinna powstać strefa płatnego parkowania. O konieczności wprowadzenia opłat mówiło się przede wszystkim w kontekście Rynku Starego Miasta, pobliżu Placu Armii Krajowej oraz ulicy Żeromskiego, w okolicy której znajdują się tak ważne instytucje jak Urząd Miejski w Mielcu, Starostwo Powiatowe, szpital czy Komenda Powiatowa Policji.

O płatnym parkowaniu mówiono też w kontekście komunikacji miejskiej. Konieczność opłat za postój pojazdów miałaby się przyczynić do tego, że mieszkańcy częściej korzystaliby z autobusów.

O tym mówił Marcin Gromadzki, autor optymalizacji MKS. - Czego brakuje w Mielcu? Prezydent Kozdęba planował strefę płatnego parkowania. Ja dzisiaj ze strachem wszedłem spóźniony do Urzędu Miejskiego, bo przez 10 minut krążyłem i nie mogłem znaleźć miejsca parkingowego – mówił.

-  Życzę państwu determinacji, by ta strefa płatnego parkowania powstała po to, by wzrost liczby pasażerów komunikacji miejskiej dalej następował – podkreślał Marcin Gromadzki.

Czy w Mielcu powinny powstać płatne parkingi?

Ankieta zakończona, dziękujemy za oddane głosy. Wyniki głosowania są widoczne poniżej:
Tak 39%
Nie 61%
(M.B)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(79)

MielcokMielcok

27 19

i po co ta sonda ??? nawet jak wiekszosc jest przeciw to i tak powstanie platny parking a pozniej beda nastepne , hehe.Ratusz do roboty , brac za fraki tych januszy i grube grazyny 11:10, 25.06.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

herohero

9 5

gorzej jak oni wezmą się za tych szczupłych urzędników 11:40, 25.06.2019


reo

Twój nickTwój nick

126 0

Autorowi optymalizacji MKS szukającemu miejsca do parkowania polecam korzystanie ze zoptymalizowanego MKS. 11:24, 25.06.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MielczaninMielczanin

10 0

Trafiłeś koleś w sedno? 00:05, 26.06.2019


gratulacjegratulacje

5 0

trafna uwaga ! trzeba to bardziej rozpowszechnić co koleś wymaga od ludzi a do czego się nie stosuje ! temat godny dla wyższych mediów. Już rozesłane info do kilku ogólnopolskich stacji tv. 11:04, 26.06.2019


dziobakdziobak

43 9

widać optymalizacja nie przyniosła zysków więc próbują pomysłu, żeby skubać kierowców na pokrycie strat MKS 11:34, 25.06.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MielcokMielcok

14 16

skubi dubi doo , juz sie zaczyna placz .Parkingi sa w calej Polsce od Odry po Bug od Wladyslawa po parking na Palenicy Tatrzanskiej , wszedzie kierowcy placa ino w Mielcu nie chco , ale za frytki za 1 pln to by sie pozabijali .. 11:40, 25.06.2019


herohero

43 12

no cóż słaba władza ,brak pomysłów to najprościej do kieszeni mieszkańców,tylko pamiętajcie
szanowni urzędnicy za czyje pieniądze te parkingi powstały ? 11:38, 25.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FanMKSFanMKS

71 6

Autor optymalizacji MKS sam się wkopał, bo dalej wozi tyłek samochodem - jak znasz rozkład to trzeba było samochód zostawić na obrzeżach, a do centrum dojechać autobusem. A parkomat postaw sobie w dużym pokoju... będziecie się z żoną wymieniać miejscami na kanapie. 11:39, 25.06.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MielcokMielcok

4 14

spoko , ty bedziesz wozil sie autem i placil 10 zeta :) za 3 godzinki :) 11:42, 25.06.2019


parkingparking

33 32

oczywiście, że powinny powstać płatne parkingi, im większy obszar tym lepiej, inaczej się udusimy , druga kwestia to skuteczne mandatowanie wszystkich kierowców, którzy stają na zakazach i w miejscach niedozwolonych... myślę, że już by niezła sumka wpłynęła do kasy miejskiej 11:40, 25.06.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

dziobakdziobak

7 1

od tego jest straż miejska aby prowadziła działania prewencyjne, należy postawić strażnika w miejscu, gdzie najczęściej parkują na zakazie, a ten ma złapać klienta zanim wysiądzie z samochodu i rozmowa krótka, albo odjeżdżasz natychmiast albo mandat i odholowanie pojazdu; proponuję zacząć od ulic Hetmańska i Sitki 14:18, 25.06.2019


YuhuYuhu

19 26

Zlikwidować MKS, dopłacić taksówkarzom. Wyjdzie taniej niż utrzymywać autobusy przynoszące milionowe straty. 11:46, 25.06.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MielcokMielcok

10 13

lekarstwa zapomniales dzisiaj wziac czy tak masz codziennie ? 11:48, 25.06.2019


mickmick

21 17

no pewnie ze powinny byc platne.ale takie myslenie kierowcow innym wszystko podnosic a kierowcom to nic jeszcze nagrody dawac np.za wyprzedzanie na pasach czy przekroczenie predkosci.parkuja gdzie padnie bo miejsc brak itp.a pytanie czy za kazdym razem musi jechac tym autem.w normalnych miastach tak jest.a potem lament ze smog melnox truje w piecach pala plastik a kierowcy cacy cacy 11:56, 25.06.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zxszxs

11 1

Na pewno popieram twoją wypowiedź w sprawie karania za parkowanie gdzie popadnie. Dlaczego niektórzy uważają że włączenie świateł awaryjnych daje im jakieś specjalne uprawnienia. Powinna być surowa kara za zostawienie auta na środku ulicy z jednym kołem na krawężniku. 12:04, 25.06.2019


zxszxs

49 1

W Rzeszowie trafiłem na parkometr z darmowymi biletami. Termin parkowania wynosił chyba dwie godziny (Chyba parking pod Obi czy Nomi - nie pamiętam). Jakby tak u nas zrobić że bilecik jest obowiązkowy ale pierwsze 30 - 45 minut jest gratis. . . Skończyłoby się zajmowanie parkingów. Kto ma dłuższą sprawę - na bulwary. Kto szybki 15minutowy sprawunek to na rynek. Jak spacerek nie pasuje to płacić. . . 12:01, 25.06.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MielcokMielcok

13 6

dokladnie , przywilej parkowania to wygoda a za wygode sie placi 12:10, 25.06.2019


mmmm

37 20

W każdym cywilizowanym mieście są parkometry w centrach miast , większość miast ma zakaz wjazdów na rynki . Odległości do pokonania w Mielcu są małe ale każdy wozi tyłek do sklepu do kościoła albo jezdzi w kółko dla zabicia czasu . Ludzie na wsi mają po kilka samochodów w rodzinie i jeżdżą pojedynczo każdy swoim . Pora na parkometry pierwsza godzina taniej a potem coraz drożej , zróbcie coś dla tego miasta . 12:26, 25.06.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

NiskNisk

12 11

,,Ludzie na wsi mają po kilka samochodów w rodzinie i jeżdżą pojedynczo każdy swoim"
skoro ich stać to dlaczego nie mają jeździć? Przeprowadź się na wieś i też będziesz miał kilka samochodów.Na razie masz ból tyłka że inni mają a ty nie... 12:52, 25.06.2019


do Niskdo Nisk

19 3

Skoro wiocha taka bogata to skąd ten płacz o parkometry ja mam dwa samochody i jestem za parkometrami w pewnych częściach miasta. 13:50, 25.06.2019


mmmm

9 2

tu nie chodzi wieśniaku że cie stać na kolejnego wieśwagena a o ekologię i tworzenie korków . 16:08, 25.06.2019


niconico

23 15

Dawać parkometry koniec z tą wiochą 12:28, 25.06.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MielczaninnMielczaninn

4 2

Dokładnie chlory w autobus pekaes a nie lanosami w gazie 19:06, 25.06.2019


miejscowy miejscowy

24 18

Jedno jest pewne wieśniaki będą przeciw ale to nasze miasto i pora zrobić z tym porządek . 12:31, 25.06.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

HeheHehe

4 4

Wasze miasto? To zróbcie porządek z hala a nie żebracie pieniądze od " wiesniakow" na jej budowej, gdzie twój honor? 08:41, 26.06.2019


MielcokMielcok

4 3

to jest haracz a nie żebractwo , należy się jak psu buda , ale zawsze możesz nie przyjeżdzać do miasta ...bendem tesknić ;) 09:42, 26.06.2019


Hehe Hehe

1 1

"Jak psu" dobrze ujete, no to może jakieś ochłapy dla tych psów gmina znajdzie... 13:04, 26.06.2019


Porażka Porażka

14 10

Szukaj wolnego miejsca i jeszcze płać. Wyciąć drzewa zrobić parkingi . Betonowe miasto. Urzędnicy i tak będą mieli dopłaty albo zwroty do wypłaty za parkometry A szarak co pracuje na strefie i jeździ autem w 5 osób do pracy bo tak taniej wychodzi . A co z mieszkancami centum miasta ? ... 12:34, 25.06.2019

Odpowiedzi:7
Odpowiedz

MielcokMielcok

7 0

oczywiscie ze beda miec karty , ale jedno na gospodarstwo 12:37, 25.06.2019


dddd

11 2

w strefach zamieszkania mieszkańcy nie płacą 12:44, 25.06.2019


Porażka Porażka

5 11

A co mi z jednej karty . Gdzie większość osób co znam posiada swoje auto lub auta. Mąż ma jedno żona ma drugie. To co duża część społeczeństwa ma się pozbyć auta na rzecz jazdy mks gdzie bilety drogie, smród, gorąc. W auto wsiadam ,jadę gdzie chce kiedy chce . Nawet jeżdżę w kolko bo tak mi się podoba . Większość osób które chcą parkometrow jeździ rowerem albo wogole nie jeździ niczym A czytając niektóre komentarze odnoszę wrażenie że to pracownicy urzędu miejskiego lub trolle . 12:47, 25.06.2019


Porażka Porażka

4 4

Odpowiedz do ,dd, więc jedyne parkomerty Mielcu mogą powstać obok stadionu koło aury koło przychodni na biernackiego, pod szpitalem ,urzędem miasta ,bulwarami bo reszta to strefa zamieszkania jak Pan pani napisał 12:51, 25.06.2019


MielcokMielcok

6 2

ja posiadam auto i jestem gotowy zaplacic za taka karte , mysle ze koszt nie powinnien przekroczyc 50 zl na rok , za to oczekuje mozliwosci zaparkowania wlasnego auta pod swoim mieszkaniem , tak ze nie pisz ze platnych parkingow chca rowerzysci i piesi , bo wielu moich sasiadów oczekuje tych platnych parkingów i sa to tak jak ja wlasciciele samochodow 13:22, 25.06.2019


dziobakdziobak

0 0

Mielcoku czy opłacalne będzie zbieranie opłat w kwocie 13gr/godzina? 21:28, 26.06.2019


JaJa

0 0

Będą parkować na balkonie 23:28, 26.06.2019


...?...?

19 11

Mks kosztuje dwa razy wiecej niz przed optymalizacją a pasażerów nie przybywa, wiec trzeba zmusić zmotoryzowanych aby dorzucić trochę klasy. Nikt w mieście nie myśli by ograniczyć koszty, tylko sięga po kasę do kiszeni mieszkańców. Autobusy moga jeździć puste ale jeździć będą bo formę trzeba utrzymać !! 12:34, 25.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Damian Damian

17 3

Może ktoś wymienić miasto wielkości Mielca gdzie nie ma parkometru 13:30, 25.06.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MielcokMielcok

7 2

pewnie w bangladeszu sa ze dwa 14:17, 25.06.2019


Po mieleckuPo mielecku

14 12

Zrobić beznadziejny rozkład jazdy autobusów -> wprowadzić płatne parkingi żeby zmusić ludzi do jeżdżenia autobusami. Mieleckie skrzydła się rozwijają niezmienni od lat 13:32, 25.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LOLO LOLO

17 7

JESTEM za płatnym parkingiem ponieważ jak ktoś będzie potrzebował postawić car to zapłaci 1 lub 2 zeta i miejsce znajdzie a nie jak teraz że car stoi 24 h i ciężko znaleźć miejsce jak się wpadnie na chwilę do miasta a nie oszukujmy się te kilka złoty nikogo nie zbawi a w szczególności chodzi o stare miasto ... 13:46, 25.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RMIRMI

19 7

Najpierw parking w okolicach urzędu miasta / byłej siedziby MBP i szpitala od strony Żeromskiego, tu w dzień roboczy jest dramat a 20 zł za parkowanie za 8 godzin wyczyści parkingi jak należy, dla tych co przyjadą załatwić sprawę 5 zł za dwie godziny to żaden wydatek.


Proszę nie mieszać kwestii MKS ze strefa płatnego parkowania, Mielec korkuje wieś która do miasta jedzie nie autobusem a swoimi czterema kółkami autobusów na wieś co godzinę nie ma i nie będzie bo wieś nie chce dopłacać do komunikacji tak jak miasto do MKS i koło się zamyka, dlatego trzeba z kierowców z tych wszystkich wsi zmusic do płacenia za korzystanie z miejskiej infrastruktury 13:54, 25.06.2019

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

aaaaaaaa

7 6

Gdyby nie ludzie ze wsi (wygląda na to, że bardziej inteligentni i wykształceni niż z miasta Mielca, których 99% pochodzi ze wsi, lub ma rodziców ze wsi, a już na pewni dziadków), którzy zużywają więcej paliwa niż ci z miasta, którzy podobno chodzą na piechotę (zwłaszcza ze Starówki do Strefy - 5 km) lub jeżdżą rowerami (zwłaszcza jesienią, wiosną i zimą), albo jeżdżą MKS-em o bardzo dziwnym rozkładzie jazdy, zupełnie nie dostosowanym do potrzeb, a przecież część z kasy za paliwo idzie na drogi, i m.in. za te pieniądze są budowane drogi również dla was miastowi z Mielca. Co to było za miasto Mielec przed wojną - błotnisty rynek, parę kamieniczek żydowskich, a Smoczka, Cyranka, Wojsław, Rzochów, Borek to przecież były wsie. Wiec prawie cały powojenny Mielec pochodzi niestety ze wsi. A co mądrzejsi i bogatsi ludzie budują się teraz na wsi. 14:53, 25.06.2019


aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

5 6

A ta miejska infrastruktura to za czyje pieniądze powstała? Mieszkańców Mielca? Ja mieszkam i pracuję na wsi, chociaż nie w rolnictwie, a moje podatki od wynagrodzenia idą do wspólnego worka, z którego powstaje m.in. twoja miejska infrastruktura, a wolałabym, żeby powstała moja wiejska infrastruktura. Poczytaj trochę, skąd się bierze kasa na wydatki inwestycyjne. 15:16, 25.06.2019


hahahaha

4 3

aaaaaaaaaa1 lekarzem to ty nie jesteś wiec z twoich podatków z najniższej pensji to możesz sobie klopa w polu postawić 16:15, 25.06.2019


aaaaaaaaaaaaaaaaaa

0 0

Do haha - Skąd wiesz, że nie lekarzem? A ty? Bo po poziomie komentarza to pewno łopata, na czarno i 0 podatków. A klop w polu to dopiero luksus, zapytaj swoich rodziców albo dziadków. 20:00, 26.06.2019


RMIIRMII

0 1

Boli cię co że wieś jeździ autami i się ulice korkuja, a nie korkuje ci się w du**e jak zresztą wiejskie produkty ??? 18:49, 28.06.2019


NakazNakaz

5 6

Parkometry tak a ludzi do autobusu i bedzie frekwencja jak się bawić to się bawić! A jak nie będą chcieć jezdzic to wydać ustawę np. "Kazdy mieszkaniec raz w tygodniu przejedzie Mks_m 50 razy. W przypadku uchylania się zatrzymać dowód pojazdu"? 15:18, 25.06.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zxszxs

0 3

Jak narazie to jest wydany zakaz nakazywania i nakaz zakazywania bo Mielec leży w państwie demokratycznym. 15:25, 25.06.2019


..

13 1

Nie narzekajcie miasto Mielec jest rozrzutne , potrafiło w ramach optymalizacji transportu wybudować parking dla dwóch banków, i co da się?,da się. 16:15, 25.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ASAS

19 3

Czemu brakuje miejsc parkingowych pod UM ... bo pracownicy UM parkują pod drzwiami!! niech pokażą (urzędasy) jak się korzysta z MKS ... przecież nowy rozkład tak ułatwił pasażerom życie ...
Jak to nie pomoże to zwolnić połowę urzędników i zrobi się luźniej na parkingu. Co do parkingu przy placu ... A gdzie mają parkować ludzie z bloków? - przecież tam żyją jeszcze dziadki bez samochodów, wyobraźcie sobie jaka będzie tam sytuacja za 10 -20 lat po wymianie pokoleniowej w mieszkaniach!!! tam brakuje parkingów a wprowadzenie opłat tylko pogorszy sytuację mieszkańców przy blokach .... oszczędni Janusze będą parkować pod oknami bloków.
16:48, 25.06.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LucvanMoerLucvanMoer

6 1

Przy takich strefach płatnego parkowania tworzy się karty mieszkańca, którzy w pobliżu miejsca zamieszkania mogą parkować bezpłatnie. Więc w praktyce pobliscy mieszkańcy takiej strefy płatnego parkowania by na tym zyskali więcej miejsc do parkowania, bo osoby obce parkowałyby tylko tyle ile by naprawdę musiały (bo przy płatnościach by się parkowało tylko na tyle na ile byłoby trzeba). 19:02, 25.06.2019


Lobo Lobo

8 7

Parkomat, czy jakakolwiek opłata to zysk dla firmy obsługującej i nic więcej. To tak jak z autobusami. Moim zdaniem to korupcja. Miejsc z tego tytułu nie przybędzie. Tylko zmiana organizacji ruchu i parkingi na ulicach rozwiążą ten problem. No i zakaz trzymania nie używanych samochodów na parkingach nie osiedlowych. Od tego straż miejska i monitoring. 18:20, 25.06.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MielcokMielcok

1 4

spokojnie zobaczysz pierwsze tygodnie po wprowadzeniu opłat jak Janusze beda na piechotę chodzić ...ubędzie zawałów serca i powietrze będzie czyściutkie jak w górach :) 21:19, 25.06.2019


KubaKuba

0 0

I przyczep kempingowych bo zajmują po 2 miejsca 00:29, 26.06.2019


GoscGosc

8 2

Do miejscowego biedak chodzi na piechotę bo niema na samochod ! parkingi płatne dotkliwie to pod urzędem miasta bedzie pusto a pracownikom urzędu zamiast premii bilety na MKS 19:59, 25.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Long JohnLong John

10 5

Postawią jeden to za chwilę będą parkomaty gdzie się da tak jak w Rzeszowie i nic to nie zmieni miejsc jak nie było tak nie będzie więcej będą skubać nas na kasę i tyle pamiętajcie że każdy kierowca płaci w paliwie podatki na te drogi i parkingi żadnych parkomatów już pewnie jakaś rodzinka z urzedu mysli o tym biznesie, każdy kto popiera parkomaty to totalny idiota. 20:37, 25.06.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

MielcokMielcok

5 6

ja akurat mieszkam w miejscu o które dba i inwestuje spółdzielnia mieszkaniowa i wszystkie parkingi , chodniki i ulice powstaly bez udzialu twojego podatku które tak rzekomo płacisz . Mało tego te parkingi powstały z moich pieniezy i czasami nie mam jak zaparkowac samochodu bo taki czlowiek jak ty parkuje na tych osiedlowych parkingach ...a idiotę to masz w domu w lustrze 21:16, 25.06.2019


Do MielcokDo Mielcok

1 0

Zdecyduj się: czy inwestuje spółdzielnia czy Ty? Może na nazwisko masz Spółdzielnia? Wtedy by się zgadzało. Ile parkingów i które są za Twoje pieniądze? Oznacz je jako teren prywatny i wstaw swoje parkometry. Oczywiście jeśli posiadasz na to akt własności albo dowód wpłaty. Co do trudności z zaparkowaniem - może warto skorzystać balkonu? 23:43, 26.06.2019


John do MielcokJohn do Mielcok

3 0

*%#)!& też mieszkam w spółdzielni mieszkaniowej mam 2 mieszkania i *%#)!& mnie nie boli ze ktoś zaparkuje, parkuje się tam gdzie jest miejsce i to wszystko kto pierwszy ten lepszy ja w mielcu problemów z parkowaniem nie widzę a ty jesteś typowym zawistnym polaczkiem cebulaczkiem. 12:41, 27.06.2019


remrem

7 4

Idiotyzm nikt tym mks nie jezdi i beda zmuszać!!!!! 21:26, 25.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

stefannstefann

11 0

Urzednicy parkuja i blokuja parkingi nikt wiecej!!!!! 21:27, 25.06.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

BoloBolo

1 0

Doszło do tego że parkują koło mojego gazu. 00:05, 26.06.2019


hahahaha

0 1

Bolo koło twojego gazu to niebezpieczne 09:56, 26.06.2019


SnekuśSnekuś

9 0

Obok Kościoła miejsca są wolne w godzinach pracy urzędów. To około 250 M. Ruszyć tyłki zanim za biurko się wejdzie 01:22, 26.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NorvikNorvik

9 1

Chyba szukają zajęcia dla straży miejskiej aby udowodnić że są tak strasznie potrzebni. Łatwiej ładować kartkę z kwotą mandatu za przekroczony czas parkowania niż gonić właścicieli czworonogów nie sprzątających po swoich ukochanych pupilkach. 01:36, 26.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GonzoGonzo

3 5

Nawet Kolbuszowa wprowadza płatna strefę w obrębie Rynku, na wtórnym Rynku jest do kupienia sporo używanych parkometrów ( wycofywanych w dużych miastach) więc koszty nie są duże 08:00, 26.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Damiano Damiano

4 2

W rynku i przy placu AK w tygodniu jak najbardziej tak ! W weekendy nie ! 09:36, 26.06.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MielcokMielcok

0 3

w weekendy zapewne bedzie wolne od opłat na początku bo strazników bedzie mało do pilnowania i sie nie bedzie opłacać na początku , ale z biegiem czasu za kilka lat weekendy też bedą płatne .Najważniejsze żeby system ruszył jak najszybciej , my tu w centrum o to bardzo prosimy , po chodnikach się juz nie da chodzić , problem mają smieciarki i dostawcze by sie dostać , karetki i słuzby mają również problemy .Dzialac w ratuszu!!!! 09:46, 26.06.2019


dziobakdziobak

0 0

a dlaczego w weekendy nie? w tygodniu przyjeżdżają ludzie do pracy i na zakupy z całego powiatu i nie tylko a w niedzielę tylko do kościoła, kilometr lub 2 można przejść szczególnie w lecie 10:26, 26.06.2019


kikkik

2 7

Wszystkie parkingi w mieście powinny być płatne. Bardzo dobry pomysł popieram! Dawniej 60 osób jechało do pracy MKS- em a dzisiaj potrzeba do tego 60 samochodów. Jak się komuś nie podoba jazda komunikacją miejską to ma do wyboru : rower, nogi, albo płacić za parkingi.
Jeżeli się nic nie zmieni w tej kwestii to wszyscy podusimy się w tych spalinach.


; 09:51, 26.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

grzegorzgrzegorz

5 1

najpierw usprawnić komunikacje miejską a potem zachęcać ludzi aby z niej korzystali a nie robić w pierwszej kolejności płatne parkingi 11:39, 26.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LenaLena

6 1

Ja proponuję zająć się parkującymi na zakazie pod kościołem na rynku! 12:44, 26.06.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

dziobakdziobak

0 0

jak wyżej pisałem Hetmańska i Sitki; na Hetmańskiej zakaz powinien być na całej długości, a jest tylko na odcinku, gdzie ostatecznie mogłaby być jednokierunkowa 12:55, 26.06.2019


MielczaninMielczanin

8 0

Cóż Drodzy Mieszkańcy Mielca takiego wybraliście Prezydenta, takich wybraliście Radnych. Za czasów Prezydenta Chodorowskiego Budżet miasta był na plusie, a teraz zadłużenie dochodzi do 20 milionów. OBUDŹCIE SIĘ LUDZIE parkometry nie są dla waszego dobra, tylko po to aby was jeszcze bardziej wydoić. A tak na sam początek proponuję postawić parkometry pod Urzędem Miasta, żeby osoby tam pracujące mogły je przetestować najlepiej tak 10 zł/h. 20:43, 26.06.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

dziobakdziobak

1 0

tylko dodam "i aby przestraszyć klientów i chętnych do pracy w Waszych firmach" 21:30, 26.06.2019


Magdalena1997097Magdalena1997097

3 0

Co z tego ze w Mielcu ludzie będą korzystać z komunikacji miejskiej...jak problemem jest dojazd do Mielca Na początek wypadałoby może puścić autobusy z wiosek ... Połowa tych aut pozostawionych na parkingu przed urzędem to są auta pracowników tejże instytucji... 00:15, 27.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mapa swiataMapa swiata

0 0

Porobić parkingi koło wisloki bezpłatne jeżeli pojazdy będą stare i nie odpalały już wisloka sama zabierze i po kłopocie a parkingi bezpłatne żeby ludzie nie płacili pa 14:57, 27.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pan Wiesio z GrochowPan Wiesio z Grochow

0 0

Za mała miejscowość na płatne parkingi a te MKS-y to teraz jeżdżą o 20 minut dłużej bo robią niepotrzebne pętle 00:06, 29.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%