We wtorkowe popołudnie drogowcy zainstalowali kolejne progi zwalniające w Mielcu - tym razem w dwóch punktach ulicy Krańcowej.
Progi zwalniające w postaci modnej ostatnio poduszki berlińskiej pojawiły się we wtorkowe popołudnie na ul. Krańcowej. Drogowcy zamontowali je w dwóch miejscach – w sąsiedztwie zabudowań od strony ul. Korczaka oraz kilkaset metrów dalej – w niedalekiej odległości od ulicy Powstańców Warszawy.
Celem tzw. poduszek berlińskich jest oczywiście wymuszenie na kierowcach zmniejszenia prędkości podróżowania, przy jednoczesnym zachowaniu płynności transportu komunikacji miejskiej. Autobusy MKS przejeżdżają bowiem nad poduszkami, co nie stanowi na podróżujących uciążliwości.
A co Wy sądzicie o kolejnych progach zwalniających w mieście? Powinno być ich jak najwięcej, czy może ich rosnąca liczba zaczyna być uciążliwa? Zachęcamy do dyskusji w komentarzach!
Głupota01:47, 13.03.2019
Po co? Pytam się po co? Stawiać takie progi pośrodku niczego. Przed szkołą to jeszcze rozumiem, ale na takim bezludziu. Bo jakimś tam zenkom przeszkadza jak im samochód pod oknem przejedzie 60 km/h. Poróbcie progi co 50m jak na Baczyńskiego. 01:47, 13.03.2019
aromat05:38, 13.03.2019
akurat na krancowej czasem znajdzie sie wariat co 100km/h jedzie i na waskiej drodze wyprzedza jak wariat
05:38, 13.03.2019
Gh00:49, 14.03.2019
Tam to prawie każdy szybko jechał. Nareszcie policja i mieszkańcy wymusiła wolniejszą jazdę. Chłopaki z Policji odetchną :) 00:49, 14.03.2019
Droga05:58, 13.03.2019
Bardzo potrzebny prób jest jeszcze na ulicy Raciborskiego mimo, iż jest to strefa, w której obowiązuje 20 km/h "przejezdni" zasuwają jak szaleni i jest bardzo niebezpiecznie. 05:58, 13.03.2019
Zamknac krancowa07:22, 13.03.2019
I będzie spokój A progi ustawić na Szafera tam to dopiero budzą się w kierowcach wariaci.... 07:22, 13.03.2019
zxcsdf07:51, 13.03.2019
sam się zamknij, widać że jesteś tym Januszem co tam zasuwasz ponad 100km/h w terenie zabudowanym. Ty buraku jeden. W końcu będzie jak przejść spokojnie chodnikiem. 07:51, 13.03.2019
dziobak07:34, 13.03.2019
należy sprawdzić, kto z decydentów bierze kasę od producentów progów, pierwszy podejrzany radny Jakub B. 07:34, 13.03.2019
dorot07:43, 13.03.2019
w końcu !!! brawo !!! przecież niektóre buraki jadące krańcową nie wiedzą co to jest terez zabudowany i jeżdza po 100km/h. Wiem bo tam mieszkam. 07:43, 13.03.2019
Janusz10:38, 13.03.2019
Masz racje z tym progiem . Ludzie jeżdżą tu jak szaleni. Progi będą potrzebne jeszcze bardziej gdy zrobią przebicie od Wojslawskiej wtedy bardzo dużo ludzi z zza Wisloki i północnej części Mielca będzie jechać do Nawigatora omijając zakorkowana Wolności 10:38, 13.03.2019
Pan.K07:58, 13.03.2019
Jak tak idziemy z propozycjami, gdzie progi postawić to ja apeluję o al. Kwiatkowskiego w kierunku strefy ludzie jeżdżą tam jak szaleni!!! 07:58, 13.03.2019
karola08:13, 13.03.2019
Na ulicy Długiej jest mega potrzebny! 08:13, 13.03.2019
Domiarz08:29, 13.03.2019
Ja proponuję postawić próg na A4 w kierunku na Kraków, tam jeżdżą prawie tak szybko jak na Krańcowej. 08:29, 13.03.2019
dfgiop08:31, 13.03.2019
ja proponuje żebyś ty robił za próg na A4, wystarczy że się położysz i poczekasz na jezdni. 08:31, 13.03.2019
zxs08:41, 13.03.2019
Dziś one może nie są takie strasznie ważne ale jak niedługo będzie nowe przebicie w kierunku ul. Wojsławskiej to stanął się niezbędne. 08:41, 13.03.2019
Misiek 10:12, 13.03.2019
W końcu. Utnie się niektórym wariatom którzy tamtędy jeżdżą 10:12, 13.03.2019
haha10:54, 13.03.2019
Jeszcze dwa na Niepodległości i trzy na Wolności a w ogóle wszędzie gdzie auta jeżdżą . 10:54, 13.03.2019
eds13:36, 13.03.2019
na Niepodległości ja bym wolał 65 progów bo ło mato co sie tam dzieje 13:36, 13.03.2019
do progowców 10:57, 13.03.2019
Po tych samych progach będzie jechać do was pogotowie oby jak najdłużej . 10:57, 13.03.2019
kaska12:56, 13.03.2019
Trzeba byś totalnym *%#)!& żeby tak ludziom życzyć. no ale jak się ma tylko dwie komórki mózgowe ..... jedną do jedzenia a drugą do sr_ania to tak jest. 12:56, 13.03.2019
haha15:37, 13.03.2019
Żeby tym od tych progów krowa zdechła i stara się sk..... 15:37, 13.03.2019
Xyz11:02, 13.03.2019
Gdy miasto zrobi przebicie od Wojslawskiej i ruch drogowy na tej ulicy znacznie się zwiększy to pewnie będzie trzeba za jakiś czas mieć pozwolenie żeby pojechać ta droga 11:02, 13.03.2019
Mmmm00:56, 14.03.2019
Dla ciebie akurat będzie zakaz wjazdu i twoje zdjęcie z każdej strony skoro ci nie pasuje. 00:56, 14.03.2019
Bulwers11:13, 13.03.2019
Serio ? Niech sobie je na głowach zamontują, może spowolni to wychodzenie myślenia z ich głów .. takie ?wysepki? nie są uciążliwe jedynie dla autobusów, samochodów dostawczych oraz pojazdów typu suv i terenówki ale dla samochodów miejskich ? W żadnym wypadku! Jest to bardzo uciążliwe. Kolejną kwesją jest sprawa zachowania płynności ruchu... HA HA HA przejechał ktoś przez taki próg ok 50 -60 km/h ? Albo zwolnił do 40 ? Bo poniżej tych prędkości już ruch jest znacznie spowalniany.. a przejazd z prędkością nawet 50km/h stanowi spore zagrożenie dla naszych pojazdów i portfeli .. remonty zawieszenia są dość kosztowne.. a przejazd samochodem tak aby koła nie zachaczyly o wysepkę w małych miejskich pojazdach jest praktycznie nie możliwy.. a przy mijaniu się z samochodem jadącym z naprzeciwka to już całkiem.. ponieważ szerokość między wysepkami jest zbyt mała dla zachowania BEZPIECZNEJ odległości .. Wiem ze problemem są kierowcy którzy znacznie przekraczają prędkość .. ale nie można było się ograniczyć do jednej ?? Teraz czekam na bulwers mieszkańców tamtejszej ulicy i szczerze im współczuje .. dlaczego ? Ponieważ 90% kierowców hamuje przed takim progiem do ok 20 km/h i pojazd który rusza jest o wiele głośniejszy niż taki co jedzie ze stała prędkością.. Także na końcu mojego wywiódł pragnę pozdrowić tych co to wykonali zróbcie to samo może na kwiatkowskiego ? Tam tez znacznie jest przekraczana prędkośc i to przez większa liczbę kierowców .. 11:13, 13.03.2019
darko12:44, 13.03.2019
proponuje na twojej głowie żeby zamontowali próg. jak nie wiesz co się tam dzieje i jak szybko jeżdżą że to sie nawet nie odzywaj głąbie jeden. 12:44, 13.03.2019
zxs13:55, 13.03.2019
Doradzę ci coś. Ludzie panicznie boją się tych wysepek i omijają *%#)!& Myślą że jak jednym kołem przejadą po asfalcie to będzie mniej bolało. W efekcie mają niezłe trzepanie bebechów w aucie. Jak wycelujesz w najwyższy pkt wysepki środkiem auta to wiedziesz na skosy i wstrząs jest dużo mniejszy niż na progu zwalniającym i możesz śmiało 20-30km przejechać bez hamowania do zera jak coniektórzy. No chyba że masz jakąś małą pchełkę to nic ci nie pomoże. 13:55, 13.03.2019
goldwing09:31, 15.03.2019
Mylisz się w swoim niemądrym komentarzu! Akurat mieszkańcy Krańcowej są wdzięczni za progi zwalniające, które spowodowały to, że sporo zmniejszyła sie prędkość przejeżdzających tam samochodów. Powiem więcej. Może nawet zniechęci co niektórych do jeżdzęnia tamtą drogą na rzecz np. ul. Wolności. Skończy się loteria podczas wyjazdu z drogi podporządkowanej, kiedy zastanawiałem się czy zdążę wyjechać czy nie ponieważ tak co niektóre Janusze się "spieszyli" . Konkluzja...Progi progami ,a podstawowe braki w wyszkoleniu kierowców są przyczyna tego wszystkiego co w/w piszą, już o kulturze drogowej nie wspomnę! 09:31, 15.03.2019
dziobak10:06, 17.03.2019
I to jest myślenie ekologiczne. Zamiast jechać eko równą prędkością 50-60 to muszę hamować do zera a potem przyspieszać. To z tego bierze się smog a nie z pieca sąsiada ani krono. 10:06, 17.03.2019
Mielczanin12345612:00, 13.03.2019
Brawo! Popieram działanie jako mieszkaniec tej ulicy, a dlaczego to już zostało wyjaśnione powyżej.
Jednak uważam, że powinien być jeszcze jeden zestaw poduszek w połowie tego dystansu, ponieważ z mojej wczorajszej wieczornej obserwacji wynika, że kierowcy po przejechaniu pierwszej poduszki wciskają pedał w podłogę bo następny punkt jest dopiero przed galerią (za obecnymi zabudowaniami). 12:00, 13.03.2019
dddmmm12:46, 13.03.2019
dokładnie, troche za duża odległośc miedzy tymi progami i jakieś wieśniaki z bmek mogą próbować się rozpędzać do 100km/h przed następnym progiem. 12:46, 13.03.2019
Nowe Miasto12:35, 13.03.2019
Czyli robota "po mielecku". Najpierw pozwolić budować domeczki w centrum miasta, czyli na terenie pod zabudowę wysoką. Później zrobić wąską i krętą uliczkę pod maksymalnie 2 furmanki, a następnie montować progi zwalniające. Mielecka klasyka, czyli brak wiedzy, brak planów rozwoju miasta/planów zagospodarowania przestrzennego i doraźne działania pod publiczkę. 12:35, 13.03.2019
mar12:51, 13.03.2019
a jaki tam jest teren pod wysoką zabudowę skoro dookoła są domki jednorodzinne ???? rozejrzyj się najpierw a nie pisz głupot. 12:51, 13.03.2019
Użytkownik12:41, 13.03.2019
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
damil12:48, 13.03.2019
a Ty *%#)!& buraku skąd jesteś? pewnie ci progi przeszkadzają bo lubisz jeżdzić w mieście 2x szybciej niż przepisy pozwalają. jak dla mnie możesz całkowicie omijać krańcową. 12:48, 13.03.2019
Parkingowy17:56, 13.03.2019
I juz widac kto parkuje jak wieśniak 17:56, 13.03.2019
Mielczanka34513:02, 13.03.2019
Na ulicy MMR jest naprawdę potrzebny, ponieważ jak jest sezon letni nie da się wytrzymać jak szaleją autami i na motorach na tej drodze bocznej przy garażach. 13:02, 13.03.2019
tak13:04, 13.03.2019
to zadupie powinni zaorać 13:04, 13.03.2019
haha13:02, 13.03.2019
Te wpisy za tymi progami pisał jeden ten sam *%#)!& widać po wpisach wariaci i jeżdżą po 100km/h. co oczywiście zmierzył na oko . 13:02, 13.03.2019
dragon14:31, 13.03.2019
idź na detektywa :P zrobisz karierę hahahahaha 14:31, 13.03.2019
On13:05, 13.03.2019
Rozumiem prog zwalniajacy a nie prog przez ktory prawie do 1 biegu nieraz trzeba zwolnic ... Widzialem w innych krajach progi lagodne fakt czesciej stawiane po ktorych nieraz 50/60 km/h mozna przejechac a w miejscach typu szkola itd. Na 3 biegu. Jest to prog o lagodnych ksztaltach wylany z asfaltu po ktorym sie lagodnie przejezdza , te u nas to jakas porazka zeby sie przed nim prawie zatrzymywac... 13:05, 13.03.2019
zxs15:37, 13.03.2019
Ja wdziałem progi 3D narysowane na jezdni. Fajna sprawa, przypominacz dla zamyślonych, ale Polak to matoł i za drugim razem przejedzie po takim rysunku 100km/h 15:37, 13.03.2019
mm13:05, 13.03.2019
Zrobić wieśniakom drogi w polach to teraz wymogi , jak im dziury wylecą to nie łatać nich mają progi 13:05, 13.03.2019
raf14:35, 13.03.2019
nie wiem gdzie mieszkasz, ale pewnie masz jakieś kompleksy z blokowiska i zazdrościsz komuś że akurat tam w spokojnej dzielnicy mieszka i chce ten spokój utrzymać. 14:35, 13.03.2019
Mielczanin12345612:27, 14.03.2019
Nie odpowiadają Ci progi to jezdzij innymi drogami np. Wolności i Powstańców W-wy bo tam na pewno ich nie bedzie.
Progi na Krańcowej ustawiono na wniosek mieszkańców w celu poprawienia ich bezpieczeństwa- nie mieszkasz tam to nie komentuj bo nie wiesz co się dzieje. Nie obchodzi mnie Twoje zawieszenie itp.- jezdzij sobie inna drogą bez progów. 12:27, 14.03.2019
Notariusz13:19, 13.03.2019
Progi powinny być instalowane również przy każdym parku, większym skwerze itp.
13:19, 13.03.2019
ddss13:32, 13.03.2019
Tak!! Montujmy progi co 20m w całym mieście, żeby jakiemuś szaleńcowi nie przyszło do głowy rozpędzić się do zabójczej prędkości 51 km/h. 13:32, 13.03.2019
Ja13:37, 13.03.2019
Najwyższa pora żeby na ulicy Cyranowskiej zrobili progi i to w dwóch miejscach. Tą drogą to wariaty jeżdżą pomimo ograniczania 13:37, 13.03.2019
Wieśniak13:39, 13.03.2019
Jest za dużo progów w Mielcu, ale co zrobić. Progi nie są stawiane bez przyczyny, należy dziękować za ten stan Szybkim i Wściekłym. Również im dziękować za większe spalanie, zużywanie klocków i tarcz przy każdym zwalnianiu i rozpędzaniu się przy tych progach.
A ci Szybcy i Wściekli to nawet przed Sądem mają gdzieś ograniczenie prędkości, progi i kostkę. W poniedziałek dwóch takich mnie wyprzedzało, aż się za nimi kurzyło. 13:39, 13.03.2019
123abc14:17, 13.03.2019
Proponuję taki próg na ulicy Ogrodowej za Gryfem żeby też móc wpuścić autobusy od ronda pod Elektrykiem przez Sękowskiego, Reja, Warszawską, Ogrodową i dalej na Borek. Jest tam sporo mieszkańców bloków i domów a na przystanek nie tak blisko. Tymczasem przez Kilińskiego jeździ teraz o wiele za dużo kursów. A z drugiej strony tego osiedla, bliżej cmentarza i straży jest od lat masakra mimo że to tam jest gęstsze zaludnienie w postaci bloków, sklep i życie nie zamiera tak szybko po zmroku jak na Kilinskiego. Przystanki można zrobić w 3 miejscach: na Sękowskiego przy parku między szkołą a wydziałem komunikacji, potem w głębi osiedla na Reja koło bloków w pobliżu marketu no i na Ogrodowej na domkach. Ewentualnie puścić choć jedną linię z Borku przez cmentarz parafialny, Staszica i Rynek dalej na Osiedle i na Smoczkę, albo od razu z Sienkiewicza na Wiadukt. 14:17, 13.03.2019
do 123abc 15:39, 14.03.2019
"Ewentualnie puścić choć jedną linię z Borku przez cmentarz parafialny, Staszica i Rynek dalej na Osiedle i na Smoczkę, albo od razu z Sienkiewicza na Wiadukt." - dobrze kombinujesz ale są lepsze rozwiązania, mógłbym zaproponować tylko kogo to w MKS będzie interesować. Zrobiła firma i tak ma być!!! 15:39, 14.03.2019
"wiesniak"14:40, 13.03.2019
Bardzo dobrze że wysłuchali apelu od mieszkańców tej ulicy. Tam wiecznie stała policja właśnie ze względu na skargi na szybko jeżdżące samochody. Jak komuś się nie podoba to niech tędy nie jeździ tylko jedzie ul. Wolności gdzie nie ma progów. Po co jakieś złośliwe komentarze. 14:40, 13.03.2019
mm15:41, 13.03.2019
Wieśniak kto cię do miasta zapraszał ? 15:41, 13.03.2019
Nick19:49, 14.03.2019
Japa wieśniak. Chodnik jest, poza tym 50 to dla was za szybko ? Gnieciecie tymi samochodami po całym Mielcu muły i tylko progi montować. Budują się koło drogi i chcą żeby był spokój, najlepiej droga prywatna i się nie poruszać. 19:49, 14.03.2019
bartk08:25, 15.03.2019
do Nick, po chodniku to strach tam iść jak jakiś kretyn jak TY szybko jedzie i ledwo się mieści w drodze. Proponuję żebyś tam nie jeździł, jednego ....... mniej. 08:25, 15.03.2019
mieszkaniec Warneńcz14:48, 13.03.2019
Ciekawe kiedy progi zostaną zamontowane na autostradzie Warneńczyka?, miasto będzie czekać aż ktoś zginie?. Porównując stopień zagrożenia na ul. Warneńczyka i ul. Krańcowej ciężko znaleźć jakieś argumenty za instalacją progów oprócz przekraczania prędkości na Krańcowej, a na Warneńczyka jest dużo więcej zagrożeń, a progów nie ma. 14:48, 13.03.2019
zxs15:40, 13.03.2019
Zagrożenie jest w dwie strony gdyż psy wyprowadzają na spacer *%#)!& właścicieli nie wiedzących co to pasy na jezdni. 15:40, 13.03.2019
mieszkaniec20:45, 13.03.2019
Na Warneńczyka są znaki mówiące o strefie zamieszkania. Wiec nie ma wymogu malowania pasów na jezdni. Czytaj kodeks drogowy !!! 20:45, 13.03.2019
zxs15:09, 14.03.2019
to po co ci progi jak masz ograniczenie do 20km/h? 15:09, 14.03.2019
Damian 15:39, 13.03.2019
Arystokracja wybudowali domy w kukurydzy miasto zrobiło im ulicę i jeszcze zachcianki . 15:39, 13.03.2019
xxxsd16:08, 13.03.2019
Następny zazdrośnik z bloków się odzywa co widzi tylko betony i klatkę schodową. 16:08, 13.03.2019
Deszcz20:11, 13.03.2019
xxxsd wez sie nie osmieszaj. Znalazl sie panicz, bo 200 metrów od blokow mieszka. Krancowa super lokalizacja... między śmietnikami na Korczaka, a kanałkiem z wojsławskimi kupami. 20:11, 13.03.2019
defko08:21, 15.03.2019
do Deszcz, ty sie chłopie nie ośmieszaj jak nie wiesz ile to jest 200m nawet. A te kupy w kanałku to pewnie sam robisz trzymają się trawy żeby nie wpaść. 08:21, 15.03.2019
grzechu16:20, 13.03.2019
Bardzo dobrze ze zamontowali tam progi. Jak nie umiecie jeździć to się nauczcie a nie tylko krytykujcie poprawę bezpieczeństwa. Każdy tamtędy chciał sobie przyspieszyć drogę do galerii i gnał szybko bo fajna prosta to teraz macie za swoje !!! Nie dziwne że mieszkańcy się postarali bo strach przejść przez ulicę pewnie było. 16:20, 13.03.2019
Wojsławska16:42, 13.03.2019
I bardzo dobrze, że zamontowali tam te progi. Kiedy takowe pojawią się na Wojsławskiej? 16:42, 13.03.2019
Mielczanin12345612:31, 14.03.2019
Obawiam się ze sie nie pojawią bo to głowna droga wylotowa... 12:31, 14.03.2019
Bopol18:16, 13.03.2019
Mam wrażenie że wszyscy przeciwnicy progów na tej ulicy to ci co lubią sobie przycisnąć na długiej prostej w terenie zabudowanym nie patrząc na innych. Bardzo dobrze że progi tam są skoro przepisy nic nie dają co niektórym. 18:16, 13.03.2019
Mkkk18:23, 13.03.2019
Bardzo dziękuję za zamontowanie progów tam. W końcu będzie można tam iść spokojnie z dziećmi. Jeszcze jeden powinien być na środku. Ale już i tak widać że wolniej jeżdżą. 18:23, 13.03.2019
10m20:48, 13.03.2019
Tak co 10 metrów to wcale jeździć nie będą 20:48, 13.03.2019
Taki o21:17, 13.03.2019
Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Parkingowy21:53, 13.03.2019
A to ze wieś na krancowej zrobiła sobie z ulicy parking to nikomu nie przeszkadza 21:53, 13.03.2019
Mkol00:27, 14.03.2019
Chciałeś sobie dorobić jako parkingowy? Idź pod swój blok i zbieraj opłaty. 00:27, 14.03.2019
qwest11:50, 14.03.2019
Parkingowy sam jesteś wieśniak. Nawet nie chciałbym wiedzieć gdzie mieszkasz. 11:50, 14.03.2019
Parkingowy22:25, 14.03.2019
Skoro wieśniak, to musze mieszkac na krancowej 22:25, 14.03.2019
mkolop08:17, 18.03.2019
takiego buraka to na krańcową nie wpuszczamy. 08:17, 18.03.2019
Ja 23:23, 13.03.2019
Skoro są progi zwalniające to może przydałby się jeszcze zakaz zatrzymywania się i postoju? 23:23, 13.03.2019
Mor00:36, 14.03.2019
Zakaz postoju jak najbardziej. 00:36, 14.03.2019
Kb00:33, 14.03.2019
Super. W końcu progi wymuszą wolną jazdę tam. Jako mieszkaniec tej ulicy jestem bardzo zadowolony z tego rozwiązania. Jak komuś nie pasuje to po co tędy jeździ. Mieszkańcy mieli już dość piratów tam. 00:33, 14.03.2019
Dfh01:02, 14.03.2019
Nareszcie są te progi. Długo czekaliśmy ale się doczekaliśmy. Musiało dojść do tragedii żeby to zrobili. Teraz będzie bezpieczniej i mniej piratów tam. 01:02, 14.03.2019
Pirat19:55, 14.03.2019
Powinien tam być przelot do wojslawskiej. I 70 km/h dozwolone. Parę domków wśród krzaków i wielce pokrzywdzeni 19:55, 14.03.2019
robo08:08, 15.03.2019
do Pirat, od razu widać że jesteś jakimś burakiem z bmki. Dzięki takim jak ty są stawiane progi a później wielkie pretensje. Jakby Tobie potrąciło dziecko przez takiego *%#)!& jak ty to byś inaczej mówił ale pewnie nie masz dzieci i nie zrozumiesz więc szkoda nawet dyskutować. 08:08, 15.03.2019
Majka11:23, 14.03.2019
Proponuję każdą ulicę w Mielcu "okleić" progami bo przecież wariaci jeżdżą. No tak - nic dziwnego... Skoro na ulicy z ograniczeniem do 50km/h wszyscy jeżdżą maksymalnie 40km/h to ktoś jadący 51km/h to już wariat... 11:23, 14.03.2019
Mielczanin12345612:29, 14.03.2019
Nie popadaj w skrajności. Dobrze wiesz, że omijasz głowne arterie zeby szybciej sobie dojechac do celu... 12:29, 14.03.2019
Qfel2311:27, 14.03.2019
Ciekawe kiedy na ul. Dobrej wreszcie postawią. Napewno przydałby się 11:27, 14.03.2019
kicha13:19, 14.03.2019
Najlepiej tam szlaban postawić i myto zbierać. 13:19, 14.03.2019
dfkornik14:01, 14.03.2019
kto ci tamtędy każe jeździć, nie pasuje to nie jeździj i *%#)!& nie komentuj. 14:01, 14.03.2019
obywatel13:23, 14.03.2019
Czy teraz taka moda że na wsi montuje się progi zwalniające? 13:23, 14.03.2019
alek14:04, 14.03.2019
zamknij się wsioku jeden jak nie wiesz po co są progi. 14:04, 14.03.2019
oko13:25, 14.03.2019
Tam dużo aut parkują na drodze bo pasażerowie idą za swoją potrzebą w krzaki. 13:25, 14.03.2019
Elf15:30, 14.03.2019
A ja mam na tyle szeroki rozstaw kół w mojej terenówce że biorę tą całą podudzke miedzy koła nawet zwalniać nie musze. 15:30, 14.03.2019
Kolo18:00, 14.03.2019
Mam nadzieję że Policja cię złapie jak nie zwolnisz wtedy. Teraz jest tam do 30km/h i jak staną to będzie niezle żniwo :) i bardzo bardzo dobrze dla takich jak ty !!!! Piszę to jako mieszkaniec tej ulicy.sam będę dzwonił na Policję żeby czasem stanęli i sprawdzili ruch. 18:00, 14.03.2019
Ryj19:51, 14.03.2019
Oby cię kolego nigdy nie złapali ???? kapcie najgłośniejsze jakie są i ogień komunistom pod oknami. BRAWO 19:51, 14.03.2019
Elf16:01, 15.03.2019
Do RYJ, tak włąśnie zrobię, wydech na przelocie, 5 litrów pojemnośći czyli ogormne V8, nie pośpią społeczniaki 16:01, 15.03.2019
Marco18:06, 15.03.2019
Do Elf. A ja szykuje wiadro z kamieniami i gwoździe.. Powodzenia. 18:06, 15.03.2019
niepodleglosci15:49, 14.03.2019
Proponuje zrobić progi zwalniajace na ulicy Niepodleglości w stronę krono bo tam bardzo dużo osób mknie ponad limit. Najlepiej co 50 m by nie można było się rozpędzić. 15:49, 14.03.2019
wena08:30, 15.03.2019
i co 1m w twoim przedpokoju :) 08:30, 15.03.2019
Marcel 18:57, 15.03.2019
Jak ma to uratować jedno życie to warto nawet 500 takich wysepek postawić w Tarnowie już dawno się w to inwestuje i nie słychać żeby na pasach ktoś zginą a najlepsze to są progi sps od geyera i hosaji 18:57, 15.03.2019
hubertus8622:37, 15.03.2019
....
22:37, 15.03.2019
Ja15:06, 17.03.2019
Myślę że zamiast tych poduszek przydałby się fotoradar na Powstańców Warszawy. Tu są rozwijane ogromne prędkości. Tego nikt nie widzi. A może by tak policja się tym zainteresowała. 15:06, 17.03.2019
Aj15:30, 17.03.2019
Te progi nic nie dają bo teraz co rusz ktoś ma mocnego passata więc po przejechaniu takiego progu można znowu spokojnie rozpędzić samochód do 100-tki. Takie instalacje mają tylko sens przy szkołach 2x w odstępach 50m od siebie. 15:30, 17.03.2019
mk08:20, 18.03.2019
na takiego *%#)!& to nic nie pomoże nawet progi co 100m. już widziałem co niektórych że między tymi dwoma progami zdąży przycisnąc i wyprzedzić jedno auto. Ile zaoszczędzi ? 0,5sek ? ale jak ktoś jest *%#)!& to nic nie pomoże co najwyżej pała i ciasne drzwi. 08:20, 18.03.2019
Xyz06:40, 13.03.2019
16 14
Ano po to, bo jak januszPL jak zobaczy kawałek prostej drogi to zachowuje się tak samo jak byś świnię z chlewa wypuścił. Nie po to ktoś inwestował w budowę domu by mu jakiś plant po drodze zasuwał ja do niemca na zbiory. Trochę wyobraźni i to mniej lamentowania i filozofii. Pozdrawiam 06:40, 13.03.2019
marrrr07:42, 13.03.2019
18 10
widać że tamtędy nie jeździsz albo nie mieszkasz. Jakbyś szedł tam z dzieckiem na spacerze a jakieś *%#)!& *%#)!& ponad 100km/h to byś zrozumiał że tam akurat są potrzebne. 07:42, 13.03.2019
harnas08:02, 13.03.2019
11 12
nie wiesz ze w tamtym roku auto potrąciło dziecko bop jakiś *%#)!& taki jak ty jechał szybko. to jest rozrastające się osiedle i jest już dużo domów młodych ludzi z dziećmi a następne się budują więc jak nie wiesz to nie pisz głupot ty *%#)!& jeden, sam pewnie tam jeździsz po 100km/h i ci progi przeszkadzają. 08:02, 13.03.2019
Zupa Jarzynowa19:15, 13.03.2019
4 6
Wysiądź w końcu na Krańcowej z auta, nie jesteś do niego przyspawany i zobacz z perspektywy chodnika jak tu "bezpiecznie"
pozdrawiam 19:15, 13.03.2019
JK20:06, 13.03.2019
4 5
Nie Zenkom tylko normalnym ludziom. Gdyby jeździli 60 to byłoby OK. Oni tam jeździli 100. 20:06, 13.03.2019
hubertus8622:40, 15.03.2019
2 1
nie masz sie gdzie rozpedzic? to wyp....alaj z Mielca,ulice w miastach to nie tory wyscigowe
22:40, 15.03.2019