Zamknij

Kolejne groźne zderzenie na Sienkiewicza! Opel wypadł z drogi [FOTO, WIDEO]

12:46, 13.02.2019 K.S Aktualizacja: 17:16, 13.02.2019
Skomentuj

Można już mówić o prawdziwej serii zdarzeń drogowych na skrzyżowaniu ulic Sienkiewicza – Drzewieckiego – Ducha Świętego. Do kolejnego zderzenia doszło po godzinie 11. Opel wypadł z drogi.

Do zdarzenia doszło po godzinie 11 na skrzyżowaniu ulic Sienkiewicza, Ducha Św. i Drzewieckiego. Osobowy seat wjechał na skrzyżowanie wprost pod bordowego opla. Siła uderzenia była na tyle duża, że opel wypadł z drogi, przejechał przez chodnik i zatrzymał się na słupie reklamowym.

ZOBACZ WIDEO: 

Na miejscu interweniowały służby ratunkowe. Kierowcy musieli liczyć się z niewielkimi utrudnieniami.

Warto przypomnieć, że to kolejne groźne zdarzenie w tym miejscu. W Powiatowym Zarządzie Dróg trwają już prace mające na celu wprowadzenie zmiany organizacji ruchu w tym miejscu – docelowo planuje się tu budowę ronda.

[ZT]50255[/ZT]

(K.S)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(45)

zxszxs

75 0

Właściciel kamery to powinien już opłaty pobierać. 12:57, 13.02.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

xxx7xxx7

1 0

Właściciel kamery jest jest właścicielem portalu portalu na którym własnie się znajdujesz 13:11, 16.02.2019


reo

dziobakdziobak

6 7

natychmiast powinni postawić STOP na Ducha i Drzewieckiego, niestety pas zieleni jest za wąski, na nawrotkę (osobówka nie przejedzie na raz z lewego pasa na lewy pas w przeciwnym kierunku), bo można by było wprowadzić nakaz jazdy w prawo i zawracanie na nawrotce 13:10, 13.02.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zxszxs

5 2

To jest jakiś pomysł, znak STOP i mocno obmalowana ulica. Zawsze to coś więcej co wytrąci kierowcę z zamyślenia. 13:29, 13.02.2019


klocekklocek

31 4

Widoczność na tym skrzyżowaniu jest bardzo dobra, przejeżdżałem o 10.40 w stronę Chorzelowa i nawet nie było dużego ruchu. Seat wjechał z impetem na skrzyżowanie jakby miał pierwszeństwo, pewnie nawet się nie rozglądnął dookoła. Osoba z Opla też nie potrafiła ocenić zbliżającego się zagrożenia, tam są 2 przejścia dla pieszych gdzie trzeba zachować szczególną ostrożność, a nie pędzić kto pierwszy. 13:16, 13.02.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

eferefer

2 2

Jakby tak było to ta reklama po uderzeniu z prędkości około 50km/h odleciałby w kosmos. Opel na pewno hamował już od pasów. 13:33, 13.02.2019


PrawkoPrawko

1 8

Trzeba przewidywać ewentualną kolizję, często mi ktoś wymuszał pierwszeństwo i hamowanie awaryjne. Szczególnie takie miejsce jest na Biernackiego przy wyjeździe z galeria Aura, kiedy bym tam nie przejeżdżał to zawsze ktoś się wysunie całym przodem na środek drogi. Szkoda w tym przypadku Opla bo dosyć mocno ucierpiał ale kierujący MÓGŁ dostrzec wyjeżdżającego seata bo widoczność jest dobra, brak krzaków, drzew itp. Całe szczęście, że piesi w tym czasie nie wchodzili na pasy :D. Prędkość nie była duża ale policja zawsze powie, że trzeba dostosować prędkość do warunków na drodze. Koleś z opla powie, że jechał 50 to mu policja odpowie, że mógł pan jechać 40 no ale wina nie jego w tym przypadku tylko mechanika zaliczy na długi czas. 13:56, 13.02.2019


agrestagrest

10 0

Ale brednie - co miał zrobić kierowca Opla chyba zostać w domu to może temu z seata udało by sie przejechać i nie wymusić pierszeństwa co miał przewidzieć że kretyn mu w bok uderzy szok z taką interpretacją SZOK - nie można przewidzieć że ktoś ci tak wjedzie bo w inny przypadku należałoby na każdy skrzyżowaniu się zatrzymac nawet jak się jedzie drogą z pierszeństwem - SZOK co wy macie w tych beretach 22:07, 13.02.2019


DarioDario

1 4

Kierowca opla nie miał obowiązku hamowania czy ustąpienia pierwszeństwa i tyle, chciał to uderzył w seata bo miał takie prawo, sam bym tak zrobił. 08:55, 14.02.2019


No coz2No coz2

18 3

A samorządowcy czy też zarządca drogi jak kto woli czekają na wypadek śmiertelny. Dopiero wtedy zostaną uruchomione środki z rezerwy budżetowej i jakiekolwiek działania. Jak ktoś na tym skrzyżowaniu nie umrze to są to tylko statystyki policyjne nic poza tym. Dziwię się że w tamtym rogu jeszcze żaden warsztat samochodowy nie otworzył się - żyła złota.
PS. Może tam jakie źródło podziemne przebiega przez to skrzyżowanie. 14:10, 13.02.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

dziobakdziobak

1 2

rozwiązanie na już to zakaz jazdy prosto i w lewo z podporządkowanych, w lewo z Ducha tj. w Kocjana do Pisarka lub lepiej do Kilińskiego, z Drzewieckiego trzeba pojechać w drugą stronę 14:18, 13.02.2019


RrRr

9 13

Istnieje bardzo proste rozwiązanie tylko trzeba chcieć je zastosować. Wystarczy na al. Ducha św. zamontować 2 progi zwalniające - I za skrzyżowaniem Ducha z Kocjana i II przed samym wjazdem na Sienkiewicza, wtedy i piesi przechodzący na przejściu przez Ducha będą bezpieczniejsi i bezmyślne .... nie będą przejeżdża skrzyżowania bez ustąpienia pierwszeństwa. O strony Drzewieckiego można zrobić podobnie. Jest jeszcze opcja biznesowa - postawić znaki STOP i dyżurnych sierżantów a na pewno im roboty a budżetowi kasy nie zabraknie a jeszcze za komplet punktów ktoś się załapie na egzamin i znów kasa dla budżetu. A co najważniejsze BARDZO wzrośnie poziom bezpieczeństwa na tym skrzyżowaniu. Czyli można w szybki i tani sposób podnieść poziom bezpieczeństwa na tym skrzyżowaniu tylko decydenci muszą CHCIEĆ to zrobić. 14:21, 13.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MyMy

18 2

Co ma zarzad do umiejetnosci jazdy ? To jakie ma to skrzyzowanie byc ? Ludzie ocknijcie sie ! 14:22, 13.02.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zxszxs

4 0

To nie jest Pekin z filmików na necie, w tym kraju dostosowuje się infrastrukturę w ten sposób aby przewidywać zdarzenia tak aby ratować ludzkie życie zanim to zdarzenie nastąpi. 14:41, 13.02.2019


goscgosc

14 20

wystarczy fotoradar ustawic 41 i foto dla kierowcy i po krzyku 14:39, 13.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

......

9 3

Będziemy mądrzy po szkodzie, czy przed? Czekamy na nie daj Bóg śmiertelny wypadek i wtedy odpowiednie władze się wezmą za poprawę bezpieczeństwa na tym skrzyżowaniu? Mało dla mnie jest istotne, czy ktoś łamie przepisy, czy ktoś szybko jechał itd., bo to już nie w tym rzecz... to nie jest normalne, że od takiego czasu jest tam tyle wypadków. 15:00, 13.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

djdj

27 3

Jakim trzeba byc *%#)!& i nieudacznikiem żeby nie umieć przejechać prostego skrzyżowania na wprost???? Ludzie ogarnijcie sie tam wystarczy przeciąć po 1 pasie w obu kierunkach a nie po dwa jak dawniej i tyle kolizji nie bylo. Wstyd 15:10, 13.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kixkix

8 2

Ale głupoty niektórzy wypisują. Nie życzę nikomu ale wystarczy jedna mała stłuczka na parkingu z winy wygadującego głupoty żeby zrozumieć słowo wypadek i zmienić zdanie na jego temat już do końca życia. 15:34, 13.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MielczaninMielczanin

15 7

tam obowiązuje 40 km / godz bordowy samochód na pewno nie jechał 40 km / godz 15:56, 13.02.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AgrestAgrest

5 3

w tym miejscu obowiącuję 50 km/h - kto wam wszystkim dał prawo jazdy a po drugie opel nie miał tam więcej jak 40 spacjalisto od okreslania prędkości i chocby tam miał 100 to robi wykroczenie a wymuszenie pierszeństwa jest nie w tej samej lidze ale po co tłumaczyc komuś kto nie potrafi okreslic prędkośc i skad was biorą z podstawówki 21:59, 13.02.2019


RED IS BADRED IS BAD

8 10

Wszystko przez zimowe opony ja nie zmieniam i na letnich na luzie 140 można tam przelatywać kiera lewą rączką prawa na lewarku wystukuje bit. 16:01, 13.02.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Tw KujdaTw Kujda

2 3

Ale bujda 16:08, 13.02.2019


LoaLoa

3 0

Też latam na letnich cały rok, ale po mieście staram się nie przekraczać 120 bo zbyt dużo matołów za kierownicą jezdzi. 08:56, 14.02.2019


Ali77Ali77

13 6

Światła postawić a nie budować kolejne rondo prze pół roku 16:19, 13.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AbcAbc

13 3

Najwazniejsze nowe miejsca pracy w starostwie dla swoich a wy mieleckie ludki radzcie sobie sami 17:35, 13.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kierowcakierowca

15 6

Jak zarobić na bezpieczeństwo. Ustawić w miejscu zniszczonej reklamy na miesiąc nieoznakowany pojazd z wideo kamerą. Na ograniczeniu do 40km h. I po miesiącu miasto uzbiera na sygnalizacje świetlną ,czy jak wolicie fotoradar na stałe . Jest tylko jeden problem . Nikomu nie zależy na bezpieczeństwie . Gwarantuję że oznakowany patrol samą tylko obecnością w tym miejscu jest gwarancją przestrzegania przepisów , kierujących ,rowerzystów i pieszych 17:42, 13.02.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AgrestAgrest

9 3

Ale merytoryczna wypowiedź i na temat ha ha ha - facet wymusza pierszeństwo a tu mowa o 40 na godzinę choćby jechał 5 na godzinę to gostek go wali w bok auta kurna ogarnijcie się - podpowiedz choćby jechał oplem 100 to jest na drodze z pierszeństwem i kropka nie ma żadnej interpretacji owszem przekraczając predkość naraża się na mandat za wykroczenie ale nigdy powtarzam nigdy nie bedzie odpowiadał za spowodowanie zdarzenia drogowego - pseudo specjalisto co bierzesz na chłopski rozum 22:02, 13.02.2019


zgadzam się... zgadzam się...

14 7

zgadzam się... doraźnie tylko foto radar,"natentychmiast" 18:10, 13.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rumcajsrumcajs

3 5

dobry dzwon hahaha 18:40, 13.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Michal Michal

5 9

Zabrać im prawo jazdy na 3 miesiące to się na nauczą jeździć A po za Tym zrobić obowiązkowo psychotesty dla każdego kierowcy i okulista co roku he he 18:41, 13.02.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

iuiu

2 2

Im? chyba tylko temu z Seata zabrać dożywotnio prawo jazdy mało tego jeszcze powinien pojść siedzieć za usiłowanie zabójstwa. i jeszcze bardzo konkretne odszkodowanie. 14:26, 14.02.2019


januszjanusz

2 1

do IU tobie powinno dać zakzać używania internetu 16:31, 14.02.2019


Nie wiadomo Nie wiadomo

2 1

A co jak bym k. Była nie widoma to po człowieku! Zamknąć ich w więzieniu za stwarzanie zagrożenia poj. . y 18:51, 13.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TadzioTadzio

5 3

Może tylko światła dla pieszych .Oni powstrzymają na chwilę tych na Sienkiewicza i wtedy wyjadą ci z Ducha Sw
19:43, 13.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

asadrasadr

2 6

Tam jest na Sienkiewicza - 40 km/g, a po co na skrzyzowaniu zostalo 2 pasy w strone Kazanowki???? Postawic barierke lub jakis kraweznik by auto z Ducha podjechalo blizej, skasowac mozliwosc jazdy na wprost z lewego pasa na Sienkiewicza=zostawic tylko do skretu w Ducha. I najwazniejsze - patrzec co sie dzieje na drodze!!!! Moze jakis radarek ktory pomierzy predkosci aut jadacych Sienkiewicza w kierunku Chorzelowa..... 20:06, 13.02.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AgrestAgrest

8 0

A może psychiatra ci potrzebny - człowieku wymuszenie pierszeństwa przez seata a ty brEDZISZ jak po zepsutej kapuście - co ma predkośc do wymuszenia pierszeństwa - udeżenie seata w bok opla szok - - nie dziwię się że tylu głosuje na pis skoro poraficie wszystko tak przeinaczyć 22:04, 13.02.2019


ProgownikProgownik

7 2

Tak, jakby w Mielcu było za mało progów. Za niedługo po mieście szybciej będzie się jeździć rowerami przez te progi. Na byle jakiej bocznej uliczce montują progi ciekawe po co. 20:49, 13.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ArteArte

9 2

Ewidentnie widać juz 4 raz z kolei że kierowcy z Ducha św nie widzą albo nie są świadomi że powinni ustąpić pierwszeństwa. Żaden próg zwalniający swoją drogą co za *%#)!& pomysł jak można było wpaść na taki pomysł? próg zwalniający jp wracając do kierowców nie uświadomi jak ktoś nie wie jak jechać to jedzie na czuja i są tego efekty. MUSI BYC WIDAC USTAP PIERSZENSTWA. A nie jakieś progi zwalniające jp. 22:15, 13.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XyzXyz

4 1

Lobby rondowe działa. Nie ma to jak dać komuś troszkę grosza i zrobić ustawkę. Później po kilku ustawkach zarobimy troszkę na budowie rond w Mielcu. Sytuacja analogiczna do skrzyżowania pod kościołem na osiedlu. Pozdrawiam handlarzy naszych podatków. 06:09, 14.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bbbb

4 2

Prawdziwe (a nie jakieś czerwone pasy) progi zwalniające przed przejsciem dla pieszych w okolicach Orlenu i przed skrzyżowaniem Sienkiewicza z Ducha . "Kierowcy rajdowcy" jak trafią na zielone na skrzyżowaniu Pisarka z Sienkiewicza to gnają w dół aż do przejazdu kolejowego 80-100 km/h 07:32, 14.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RalRal

10 3

Kierowcy seata odebrać dożywotnio prawko i jego dzieciom też. 08:58, 14.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PytaniaPytania

8 2

Pierwsza sprawa - czy kamera jest elementem monitoringu miejskiego, czy prywatna? Jeżeli prywatna, to dlaczego nie obejmuje prywatnego terenu, tylko jest skierowana w przestrzeń publiczną - bo tak ? Czy są ostrzeżenia o monitoringu? Druga sprawa - kto udostępnia zapisy tego monitoringu, do publikacji? 10:33, 14.02.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

HiamHiam

0 5

Ty jesteś taki *%#)!& czy ci za to płacą? Na wjeździe do mielca stoją znaki "uwaga miasto monitorowane" wiec można nagrywać wszystko i wszystkich zresztą co drugi kierowca ma kamerkę w samochodzie. 08:44, 15.02.2019


Do HiamDo Hiam

5 0

Żenada , wydaje ci sie ze cos wiesz a nie wiesz dosłownie nic - taki znak nie uprwnia do opubliowania materiału - kamerki prywatne równiez wiec pytanie kolegi było zaasadne - nie bierz wszystkiego na chłopski rozum - chłopku 09:08, 15.02.2019


ELO1ELO1

0 0

no bo czerwony nie ustąpił 18:42, 17.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%