Zamknij

Wysepka do poprawy? "Uszkadzają samochody"

11:19, 23.01.2019 K.S Aktualizacja: 11:19, 23.01.2019
Skomentuj

Zdaniem radnego powiatu mieleckiego Michała Duszkiewicza samorząd powinien rozważyć przebudowę wysepki na drodze wlotowej do miasta od strony Dębicy.

- Masa samochodów uszkadza tam sobie podwozie. Jest tam nagłe skierowanie ruchu w prawo. Ta wysepka jest bardzo nieprzemyślana – ocenia Duszkiewicz. Mowa o jednej z ostatnich wysepek na drodze relacji Dębica - Mielec tuż przed rondem z obwodnicą miasta.

Zdaniem radnego wystarczyłoby zmienić krawężniki wysepki na krawężniki najazdowe i lekko poszerzyć drogę w tym miejscu.

- Podoba sytuacja była od strony Chorzelowa i tam zrobiono to jakieś 4 lata temu. Dzięki temu poprawił się komfort jazdy – powiedział radny. – Chciałbym, aby zarząd powiatu rozpatrzył taką prośbę i uwzględnił to w budżecie powiatu na 2019 roku – dodał.

(K.S)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(52)

PP

4 15

Ojeździł się tirami z mistrzami. 00:16, 23.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

FifiFifi

19 25

Zamiast zrobić coś porządnego to zajmuje się glupotami. Na sesji powinien pytać kiedy scuezka rowerowa, kiedy swiatla kolo piekarni, a nie robić problem z wysepki. Hakby ludzie jezdzili normalnie, a nie jak wariaci to nie psuli by nadwozia. 01:14, 23.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

dziobakdziobak

6 0

bardzo dobrze, to jest ważna sprawa, niestety nie leży w kompetencjach miasta (chyba województwo przekazało do starostwa), ale miasto powinno interweniować w takich sprawach, 07:46, 23.01.2019


hahahaha

5 0

Zamiast zajmować się głupotami popraw ortografię . 11:18, 23.01.2019


ktosikktosik

15 27

nie rozumiem tego jak można uszkodzić sobie samochód . albo się za szybko jezdzi albo jezdzi się nie uważnie. Na egzaminie jak zdawaliście jakoś Wam nie przeszkadzają , że tam wąsko tam za szeroko , tam nie widać . 06:25, 23.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zxczxc

29 6

A ja popieram tą inicjatywę. Wszystko co sprzyja logice i ułatwia życie warte jest poparcia. A jak rozumiem inne opinie to następcy Kubicy .. Na drodze do Rzeszowa choćby wysepki mają łagodne krawędzie i tak być powinno. 06:57, 23.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MateuszMateusz

2 3

To zwężenie i krawężniki są po to aby zwolnić przed przejściem i uspokoić ruch. Oczywiście lepiej poszerzyć drogę, żeby nie trzebabyło zwalniać. Nie bez powodu jest tyle śmiertelnych wypadków na przejściach dla pieszych. 20:01, 23.01.2019


zxszxs

24 1

Też popieram. Tam kiedyś w nocy do nieszczęścia dojdzie. Ale dorgi bym nie poszerzał, zaniżenie wystarczy. 07:11, 23.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kjolokjolo

37 1

Niedawno do użytku oddano "wyremontowaną ul WYSZYŃSKIEGO.
Tylko D_E_B_I_L mógł zatwierdzić zrobione tam wysepki.
Są barzo wysokie z ostrymi krawędziami.Zagrażają życiu. Tylko czekać kiedy będzie tam wypadek. 07:35, 23.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LoboLobo

28 2

Powinno się to odbyć na koszt projektanta, to nie jeden taki BUBEL w Mielcu i okolicach. Wiele takich wynalazczych projektów przeczy logice i zdrowemu rozsądkowi. Ale takich mamy włodarzy i pracowników powiatu i gmin. Zastawiają się niemocą a nie niewiedzą. 07:49, 23.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hehheh

15 2

Takich 'kwiatków' na drogach w samym Mielcu jest jeszcze kilka. Ale spokojnie trzeba poczekać na któregoś z radnych, aż przypadkiem trącnie owego cwieta ;) to może naprawią ... 08:09, 23.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kemot188Kemot188

11 0

Od poczatku istnienia tej "wyspy" po przebudowie drogi mielec-debica byla zle wybudowana. Teraz po latach beda jednak przerabiac ? Rychlo w czas....ale od dawna wiadomo ze najlepsze plany wychodza z desek kreslarskich rzeszowa i nijak sie maja do naszych rzeczywistosci lokalnych ? 08:11, 23.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DarnokDarnok

17 3

Powinni skasować wysepkę koło Orlenu na ul. Wolności, która blokuje normalny zjazd na stację paliw od strony Smoczki. Niby jest ten środkowy pas do skręcania, ale co z tego jak jest ta wysepka. Przy godzinach szczytu cały pas jest blokowany przez tego co chce skręcić. 08:11, 23.01.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

WRYJWRYJ

1 0

Ta sprawa była poruszana na spotkaniach z mieszkańcami. Niestety nikt się tym do końca nie zajął. Jest to droga wojewódzka i tam należy kierować nasze postulaty. Może jednak starostwo i UM mogły by pomóc. 08:38, 23.01.2019


WORDWORD

1 0

Tam nie wolno skręcać w lewo - jest znak nakazu jazdy prosto. 13:08, 23.01.2019


WRYJWRYJ

2 0

A jaki problem jest z likwidacją znaku. Trzeci, środkowy pas ruchu stworzony został po to, aby usprawnić ruch. 13:57, 23.01.2019


WieśniakWieśniak

8 14

A jakby tak jeździć przepisowo i patrzeć na drogę?
Mistrzowie kierownicy traktuja wyjazd z ronda jak linię startowa wyścigu, więc jak już dojada do wysepki to na zegarze często 90km/h+ 08:16, 23.01.2019

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

mmmm

6 5

Wieśniak ze wsi wyjdzie ale wieś z niego nigdy . 09:08, 23.01.2019


WieśniakWieśniak

4 4

@mm

Łał.. aleś mi do****ł. Taka riposta na wyłożone fakty, że ze wstydu pójdę do stodoły doić krowę. 10:32, 23.01.2019


hahahaha

4 5

Wieśniak wydój sobie swoją starą to to samo . 12:03, 23.01.2019


WieśniakWieśniak

2 4

@haha

Ah, podwójny strzał argumentów nie do obronienia.
Z podwójnego wstydu sprawdzę co w kurniku słychać. 14:54, 23.01.2019


WieśniakWieśniak

5 0

Oddam widły z jednym zębem dorzucę gumofilce gratis

15:09, 23.01.2019


MarekZMarekZ

21 14

Wysepka o której mowa pozwala w miarę bezpiecznie przejść na drugą stronę tej ruchliwej ulicy - nie jest wybudowana dla polepszenia komfortu jazdy a dla bezpieczeństwa pieszych, które w tym miejscu jest zagrożone.
Prędkość pojazdów w tym miejscu zwykle przekracza dopuszczalną, wysepka wymusza spowolnienie ruchu i zabezpiecza pieszych. Mieszkańcy os. Rzochów mieszkający w okolicy dostrzegają problem przemieszczania się pieszych przez ul. Dębicką, zwłaszcza dzieci. Kierowcy gremialnie nie respektują znaków ograniczenia prędkości i rozważnej jazdy co potwierdza statystyka zdarzeń drogowych na odcinku ul. Dębickiej w tej okolicy. Nie da się wybudować w tym miejscu progu zwalniającego ani sygnalizacji świetlnej więc wysepka zdaje się jedynym możliwym rozwiązaniem. Jeśli ktoś urywa sobie w tym miejscu zawieszenie to znaczy, że porusza się w sposób zagrażający innym użytkownikom drogi oraz łamie przepisy. 09:33, 23.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XYZXYZ

2 5

Oj Mivchał Michał, zająłbyś się czymś pożytecznym a nie takimi *%#)!& 09:58, 23.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GczGcz

7 3

Następny taki zgniły kartofel znajduje się na wlocie do Mielca od strony Chorzelowa na wysokości sklepu pana Barszczewskiego. Przecież nie można przed przejściem dla pieszych robić kierowcom takich utrudnień, ta wysepka jest zagrożeniem dla kierowców jak i samych przechodniów. Nie wiadomo na czym się skupić, czy na pieszym, czy na tym aby nie walnąć w krawężnik . A nie daj Boże jak przyspie śnieg to wtedy kierowcy ładują w krawężnik co zresztą widać jak są te krawężniki porysowane . Taki sam bubel tz. wysepka znajduje się w Baranowie Sand.na ostrym zakręcie . Kto to projektuje a później zatwierdza ?!!!!!. Porażka!!!? 10:49, 23.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AngeloAngelo

0 0

Kolega tam dyfuzor *%#)!& 11:03, 23.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AngeloAngelo

1 0

Kolega tam dyfuzor stracił. 11:04, 23.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DezerterDezerter

9 11

Szanowni włatcy kierofnic. Zerknijcie nie na wysepkę a na znaki postawione przed nią z jednej jak i z drugiej strony. I co zobaczycie egzaminacyjne lachociągi? Ograniczenie prędkości. Panowie kierofcy- uprawnienia do prowadzenia pojazdów żeby dostać to się zdaje egzamin a nie robi się prawo jazdy. Trochę oleju do łepetyny i do silnika bo wam wzięło ten olej i na sucho jedziecie. Patrzcie na znaki pionowe jak i poziome a nie na CB i słuchać *%#)!& o misiaczkach gdzie znów zalegli. Przestańcie oglądać amerykańskie filmy. Pozdrawiam kierowców z głową i wyobraźnią. 11:08, 23.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZawiszaZawisza

4 1

Mimo tak efektywnego komentarza z twojej strony nadal uważam że tam wysepka to nie potrzebna a dla czego a dlatego że ruch pieszych znikomy jak nie pomogą znaki o ograniczeniu to postawić fotoradar i po sprawie zarobi na siebie a tak co rusz się słyszy że to czy tamto auto też kosztuje a po trzecie wysepka na zakręcie no litosci 11:40, 23.01.2019


HeraHera

12 10

Pan radny widać, że na drodze jest mocno bezradny. To nie jest jakaś tam wysepka tylko tzw. szykana, która z założenia ma zmusić kierowcę do znacznego zwolnienia, zachowania uwagi i poprzez to uratowania jakiegoś pieszego typu dzecko czy osoba starsza przed rozjechaniem przez jakiegoś "Janusza" w swoim TDI. A im bardziej janusze przy mijaniu szykany bedą się bali o swój dorobek życia w postaci nastoletniego TDI, tym bezpieczniej dla innych w tym szczególnie pieszych w tym miejscu.
A jeżeli ktokolwiek w tym pan radny ma problem z bezpiecznym objechaniem "wysepki" z prędkością do 50km/h (czyli dowolna wartość 1-50) to powinien Prawo Jazdy odłożyć tam gdzie je znalazł czyli do Chipsów albo Newsweeka ;-) 11:09, 23.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

hahahaha

4 6

sam jesteś Janusz który niedawno przesiadł się z furmanki . 11:20, 23.01.2019


MarekZ komuch MarekZ komuch

2 11

Won! 11:50, 23.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mmmm

13 7

Pozwężajcie sobie więcej te drogi naróbcie wysepek , potem wystarczy że jeden kapcia złapie wszyscy stoją , a o szybkim przejeździe karetki czy straży pożarnej nie wspomnę . 12:07, 23.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nico nico

9 1

Widać tu sprzedawcy kostki brukowej bronią interesu , a w Mielcu idą tony i po co . 12:14, 23.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hahahaha

6 4

Tylko w pipidówie robią wysepki . 12:39, 23.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarekMarek

11 7

Kierowcy uszkadzają sobie podwozia? Niech patrzą jak jeżdżą, bo ja przejeżdżam w tamtym miejscu każdego dnia po cztery razy i jakoś nie mam z tym problemów.
Po drugie to mechanik też człowiek i z czegoś musi żyć, nie tylko z wymianą opon. 14:27, 23.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Agatka T-27Agatka T-27

0 0

Kilka baloników na krawężniku mi pękło. 15:03, 23.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zxszxs

9 10

Jak czytam co tu napisaliście to zaczynam zastanawiać się co jest dla kogo. Droga dla kierowcy czy kierowca dla drogi. Czy kierowca ma uważać i uczyć się wykonywania manewrów tak aby spełnić wybujałe ambicje i fantazje jakiegoś tam projektanciny czy też jakiś tam projektancina ma projektować drogi tak aby zapewnić maximum bezpieczeństwa i ergonomii dla ich użytkowników. Wysepka chroni przechodniów - niby przed czym? Przed wystrzelonym w górę przez nią samochodem? Jakby się nie dało postawić doświetlenia pasów z pomarańczowym migającym światłem. To jest ochrona i ostrzeżenie przed pieszym a nie jakaś wysepka wyłaniająca się zza zakrętu. 15:11, 23.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ŚcinaczŚcinacz

0 0

Po prostu nie ma odpowiednich żaków by ostrzec kierowców przez zagrażającymi pieszym i ze swoimi wysepkami. Wiesz jakie są koszty wprowadzenia nowych znaków ludzi z widłami czy jakichś tam lokalnych kowbojów. 15:59, 23.01.2019


DBDB

0 0

Tak. Masz uważać i patrzeć co jest na drodze. A nie klapki na oczy, nos w smartfon i gaz do dechy 10:14, 24.01.2019


jaja

5 1

gosc ma racje z ta wysepka nie bez powodu sa tak porozbijane krawerznik za granica 99% wysepek sa najazdowki a unas *%#)!& kola 20:15, 23.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ja to armii doopaJa to armii doopa

2 0

Krawężnik - piszemy przez "ż" 22:19, 23.01.2019


ĆeńĆeń

6 6

Przynajmniej jeden radny wykazuje się pracą godną naszego regionu. Umysł tęgi w przeciwieństwie do pozostałych bierno-nierobów czekających aż zasiądą na stołkach z gwoździami w siedzisku. 20:50, 23.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KGCKGC

4 0

Kiedy przywrócicie lewoskręt z alei Kwiatkowskiego w Szopena . Po 15.00 korek niemiłosierny. 23:58, 23.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PociskPocisk

3 1

Nie ma potrzeby przerabiania wysepki, wystarczy w odpowiedni sposób namalować linie, by kierowały one samochody w przestrzeń pomiędzy wysepką a chodnikiem, a niestety teraz jak kierowca jedzie, to linie prowadzą go wprost na wysypkę. Wiec zamiast wydawać pieniądze na bezsensowne roboty drogowe, lepiej jest najpierw pomyśleć, a potem zainwestować we wiaderko farby. 02:40, 24.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rzochowrzochow

5 3

wreszcie ktos pomyslal o tej wysepce najlepiej slychac w nocy czy jest potrzebna przebudowa a nawet widac jak awaryjne migaja 300 metrow dalej 06:16, 24.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Po co ?Po co ?

6 1

PO CO TYLE PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH NA BACZYŃSKIEGO !? 06:49, 24.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mirek8300Mirek8300

4 5

Kto w ogóle wymyślił te wysepki chyba jakiś idiota...takie rzeczy tylko w Polsce.. *%#)!& tępy naród 08:39, 24.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DBDB

2 4

Znaki przejście dla pieszych, szkoła, mówiący o wysepce, na wysokości pasów szerokość drogi pozwala na spokojny przejazd TIRa. Jak bardzo trzeba pędzić i jak fatalne mieć umiejętności, by wpaść na tą wysepkę???? 10:11, 24.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxxxxxx

1 0

pod gora cyranowska byl lewo skret tez go wcielo za korki pomocy ludzie? 14:04, 24.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wesoły RomekWesoły Romek

0 0

To i tak dobrze, że na krawędziach wysepki nie umieszczono najazdowych min przeciwczołgowych.. 14:11, 27.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mr.noubidymr.noubidy

0 0

co ja czytam aż oczy bolą
dać Nobla wykonawcy i temu co to narysował
może kiedyś będzie tędy jechał i mu się ten nobel
wiecie gdzie wciśnie... 10:58, 28.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%