Zamknij

Nowy radny o koalicji: skupili uwagę na oczyszczeniu portfeli

09:23, 16.01.2019 P.C Aktualizacja: 12:32, 17.01.2019
Skomentuj

W portalu hej.mielec.pl informowaliśmy o spodziewanych podwyżkach opłat za odbiór odpadów na terenie Mielca. Informację tę na początku stycznia skomentował radny miejski PiS Radosław Swół.

Temat śmieci pojawił się na sesji budżetowej Rady Miasta. – Kwoty, które zostały założone w budżecie, przede wszystkim musiały skupić się na wydatkach. Wydatki to w 90 proc. środki na odbiór i zagospodarowanie odpadów, na które przygotowywany był przetarg oraz na koszty utrzymania PSZOK i na część administracyjną. Wydatki określono na niecałe 14 mln zł – wyjaśniała Agnieszka Gancarz, Kierownik Referatu Odpadów Komunalnych Urzędu Miejskiego. - Jeśli chodzi o dochody, analizując możliwość uzyskania środków z tytułu zagospodarowania odpadami komunalnymi, to są one niższe. Zabrakło nam około 2,5 mln zł.

- Różnica ta została pokryta z budżetu. Na pewno w 2019 roku usiądziemy i będziemy dyskutować, bo podwyżka jest nieunikniona, jeśli chcemy żeby zagospodarowanie odpadów było w stu procentach pokryte z opłat mieszkańców – podkreślała.

- Najpierw podwyżka podatków, teraz szykowana będzie podwyżka opłat za śmieci. Ciekawe co dalej biorąc pod uwagę, że od wyborów minęło niespełna dwa miesiące. Niestety tak to wygląda gdy wybory wygrywają ludzie, którzy nie potrafią zarządzać - tak nowy radny PiS Radosław Swół ocenia spodziewane podwyżki opłat za odpady. Komentarz zamieścił w portalu Facebook.

- A obietnice wyborcze? Ja się chyba nie znam na żartach panów z RDZM, Kukiz i Naszego Mielca. Tematem wiodącym kampanii było czyste powietrze, tymczasem temat jest nieruszony, a zamiast tego radni z wymienionych klubów wraz z prezydentem Wiśniewskim skupili uwagę na oczyszczeniu... portfeli mieszkańców... - dodaje Swół.

 

(P.C)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(55)

LokoLoko

26 10

Niestety, prawa wyborcze posiadają także ludzie których IQ jest równe temperaturze ciała.......... 09:59, 16.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Do LokoDo Loko

14 5

Mówisz o sobie ? 10:11, 16.01.2019


lokoloko

4 0

Irek D . to Ty? :) 11:42, 16.01.2019


reo

ZawiszaZawisza

39 17

Panie radny to po co było rondo budować koło kościoła, po co daszek nad UP czemu podadki że strefy takie marne i budowa wieży gdzie 1 mil zostawiliscie w kasie jako rezerwa, po co zmiana projektu hali to kosztowny proceder, po co zmiana obwodnicy północnej z wojska Polskiego na tą przy lotnisku to kosztuje i wszystko z pieniędzy podatników, remont Al Kwiatkowskiego doprowadził do korków brak lewoskretow to z czyjej to kadencji proszę przypomnieć pozdrawiam serdecznie 10:15, 16.01.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

kemot188kemot188

9 0

"brak lewoskrętow" - no tego też ja nie mogę zrozumieć. Jak można najbardziej ruchliwą ulicę w mieście z 2 i pół pasa (te pół to liczę jako lewoskręt) zmodernizować do 2 pasów ?
Że niby teraz ma być bezpieczniej ? Oni chyba nie wiedzą co to są skrzyżowania bezkolizyjne. Lepiej/prościej/i taniej zlikwidować lewoskręt i już jest bezpieczniej...
Mielec to stan umysłu. 13:50, 16.01.2019


Combo_Combo_

1 0

Ja bym tam zrobił zakaz jazdy w lewo pomiędzy 15,00 a 17,00 i po problemie. 14:40, 16.01.2019


tt

0 0

Nie idźmy na kompromisy, w całym mieście zakazać skrętów a za próbę w lewo rozstrzelać. Myślę, że będzie bezpieczniej i taniej. Prawda Panie Radny? 09:05, 17.01.2019


zxszxs

40 20

Podwyżek to ja zwolennikiem nie jestem ale Panie Swół jak się coś pisze to należy napisać całą prawdę a nie tylko wygodną dla siebie półprawdę. Jest dziura wielkości 2,5mnl która powstała za rządów PIS wiec kto źle zarządzał? tej dziury mogło nie być lub mogła być o wiele niższa gdyby Pis nie obniżył ostatnio opłat za śmieci. Wychodzi teraz że opłaty były dobrze skalkulowane a to Pis się pomylił twierdząc że są za wysokie. Druga sprawa cała Polska podnosi opłaty przez koszty a Pan twierdzi że to błąd w zarządzaniu. Prosimy niech pan uleczy finanse śmieciowe w całym kraju!!! 10:17, 16.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mktmkt

42 16

To co mówi pan radny to zwykła polityka i atakowanie jednych przez drugich. Koszty utylizacji odpadów rosną niezależnie od MPGK i kwestie zarządzania nie mają tu większego znaczenia. Tematu powietrza nie udało się załatwić przez całą poprzednią kadencję a od Wiśniewskiego wymaga się aby zrobił to w 2 miesiące. Proszę skończyć z tego typu wywodami tylko usiąść razem i pomyśleć co można zrobić wspólnie dla miasta. Politykę i obrzucanie się "błotem" zostawmy dla Warszawy. Lokalny samorząd tego nie potrzebuje a my mieszkańcy Mielca tego nie chcemy i nie akceptujemy. 10:32, 16.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mickmick

20 4

problem z czystym powietrzem jest od 20lat nie od 3.tylko wczesniej wszyscy mieli to gdzies.a jak ludzie zaczeli naciskac,strajki itp.to partie uznaly swietnie dobry material na kampanie hura a teraz temat znika owszem beda jakies niby prowizoryczne dzialania nic nie dajace.mowie to o wszystkich rzadzacym miastem od 20 ponad lat pozdro kumaci 10:45, 16.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

goomihgoomih

32 12

Wszystkie podwyżki śmieci w kraju biorą się z ustawy która podnosi około 100 % opłaty za składowanie. Ustawę zawdzięczamy partii rządzącej ale to przecież wina samorządu. Tak się manipuluje ciemnym ludem. 10:50, 16.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dziobakdziobak

23 4

Pan radny mówi o rzeczach niemożliwych, bo zgodnie z ustawą śmieciową opłaty powinny pokrywać koszty odbioru i zagospodarowania odpadów. MPGK powinno być regularnie kontrolowane przez UOKiK, bo na tę chwilę stawki w Mielcu, są porównywalne do gmin ościennych, przy czym w Mielcu odbiera się odpady raz na tydzień, a w gminach ościennych raz na miesiąc. Kontrola UOKiK powinna wyjaśnić czy MPGK nie zawyża stawek w przetargach, gdzie jest jedynym oferentem. Osobna spraw to taka, że gospodarka odpadami jest przeregulowana, co doprowadziło do monopolu na rynku i zawyżania stawek. 10:53, 16.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Panie i Panowie RadnPanie i Panowie Radn

18 2

Popieram wcześniejsze komentarze i dobrze byłoby usiąść przy jednym stole i zaproponować rozwiązania, które dla mieszkańców byłyby dobre. Krytykować jest łatwo ale proszę o propozycje rozwiązań, które Urząd Miasta jak i "Rządzący miastem" z pewnością by przedyskutowali wspólnie, ale nie propozycje w stylu obniżcie podatki obniżcie pensje tylko konkretne działania. 11:07, 16.01.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

zxszxs

10 3

Też popieram, fajnie by było ale nie wierzę w dobre intencje ani rządzących ani Pisu. Jak ktoś kiedyś tu napisał: "Nie pomagać Wiśniewskiemu bo sobie zasługi Pisu przypisze". Takich zawistnych ludzi mamy w tym mieście, nieważne czy im dobrze ważne że bliźniemu źle. Dopuki będzie takie myślenie, dopóki którakolwiek z partii będzie miała takich g ł u p i c h wyborców dotąd nie będzie dobrze ani w mieście ani w tym kraju. 11:30, 16.01.2019


dziobakdziobak

10 2

nie po to PiS zmieniała ordynację samorządową, żeby radni reprezentowali mieszkańców; radni mają realizować program partii, a partia wie, co jesz najlepsze dla obywatela 12:05, 16.01.2019


PatPat

0 0

@ZXS
Bo to jest tak, jak w tym powiedzonku:
- sąsiad kupił sobie nowy samochód, ale się nie cieszy,
- mi ukradli samochód, sąsiad wniebowzięty!!!
09:54, 17.01.2019


Radosław SwółRadosław Swół

21 24

Szanowni Państwo,
Odpowiadając:
Po pierwsze to budżet był już zamknięty, przygotowany przez p.o. Prezydenta Fryderyka Kapinosa i nie było w nim zapisów o podwyżkach podatków,
Po drugie to Prezydent Wiśniewski w kampanii deklarował nawet obniżkę stawek za śmieci, nie zapominajcie Państwo o tym,
Po trzecie to Pan Kapinos przez 9 miesięcy zdobył dla miasta ponad 30 mln dofinansowania, więc można zdobyć pieniądze dla miasta inaczej niż kosztem mieszkańców.
Odnośnie hali to będzie to koszt około 78 mln dla budżetu miasta (wliczając dofinansowanie uzyskane przez F. Kapinosa i odliczając VAT). Jako radny w pełni popieram tę inwestycję - to nie tylko hala. To dwa boiska, baseny, itd. To inwestycja, która przez lata będzie nam wszystkim służyć.
Dodam jeszcze, o czym niewiele się mówi, że radni PiS poprzedniej kadencji musieli podjąć wyzwanie przed jakim stanęli, a mianowicie brak przez ostatnie lata realizacji ważnych i pilnych zadań, a przy tym kosztownych jak remont biblioteki czy sypiąca się hala. Przez lata remonty polegały tylko na malowaniu ścian. Przychodzi taki czas kiedy dalej już się nie da (i nie opłaca w dłuższej perspektywie) tanio remontować. Ten czas przyszedł za kadencji radnych PiS. Z pilnych spraw pozostaje jeszcze przeciekający i gnijący od piwnic Dom Kultury ale cała Rada pracuje nad tym aby i ten problem rozwiązać. Nadmienię również, że radni są do Państwa dyspozycji w trakcie dyżurów w Urzędzie Miejskim gdzie można swobodnie dopytać i zgłosić wszelkie wątpliwości dotyczące działań Rady Miasta, do czego serdecznie zachęcam. Mój profil facebookowy też jest do dyspozycji.
Pozdrawiam serdecznie
Radosław Swół 12:26, 16.01.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

zxszxs

8 3

Panie Radosławie Jako piszący powyżej. Nie jestem fanatycznym przeciwnikiem ani zwolennikiem PIS. Lubię i popieram to co uważam za dobre. Tak też popieram to co Pan napisał powyżej o inwestycjach ale co do śmieci to nie ma szans żeby mnie Pan przekonał. Nowi rządzący nie mają żadnego wpływu na to co się teraz dzieje. Trzeba łatać dziurę w MPGK wypracowaną na Wiejskiej i przez byłą radę. Fakt że Pan Kapinos dużo załatwił i być może Ci też coś ugrają ale te pieniądze muszą iść na opisane przez Pana inwestycje oraz na te które w budżecie Pana Kapinosa mają dopisek "zrobimy o ile będzie dofinansowanie". Nie można tyle kasy dokładać do śmieci. 12:40, 16.01.2019


ZawiszaZawisza

9 11

Szanowny Panie czytam odp i powiem krótko dlaczego zadluzyliscie miasto na 78 mil na hale i inne okoliczne rzeczy skoro miasta nie było stać na taką inwestycje to należało poczekać i przygotować
Po pierwsze powiatowy inspektor nadzoru budowlanego na kontrolę starej hali i opinia ile możemy jeszcze użytkować
Ogłosić przetarg na nowy obiekt
Ogłosić przetarg na budowę nowego obiektu
Ogłosić przetarg na wybuzenie starego obiektu te rzeczy połączyć w czasie z pieniędzmi
Mamy projekt, mamy dofinansowanie mamy rozstrzygnięte przetargi i za 2 lata ruszamy a tak obraz jest jaki po was został i kupa długu a znając partyjna logikę jak coś teraz nie wypali to będzie że my zrobilbysmy to lepiej sorki za literówki pozdrawiam 12:51, 16.01.2019


dziobakdziobak

5 3

Panie Zawisza, przy dzisiejszym tempie zmian w cenach m. in. materiałów budowlanych czekanie 2 lata od rozstrzygnięcia przetargu do rozpoczęcia budowy jest samobójstwem (mam nadzieję nikt by się na to nie zgodził), poza tym zdaje się są ustawowe terminy od rozstrzygnięcia przetargu do związania umową, bo inaczej przetarg nie jest ważny. 13:11, 16.01.2019


FifoFifo

11 7

Nie potrafią zarządzać? To prezydent Kapinos przygotował budzet z minimalna nadwyzka dochodów bieżących nad wydatkami. Co nam ze środków zewnętrznych jak nue będziemy mieć na wklad wlasny bez zadłużania?

Smieci muszą się bilansowac i dobrze o tym Pan wie. Dlaczego Kapinos nie wprowadził podwyzek tylko zostawił to na czas po wyborach? Chwyt wyborczy. 14:01, 16.01.2019


linklink

17 6

Klasyczna mowa nienawiści.
Po co podburzać ludzi.
Ktoś, w państwie wymyślił taki sposób walki z dzikimi wysypiskami, paleniem zakazanych śmieci w piecach i teraz za to płacimy wszyscy. To jest jakiś model ekologii, ale czy poprawny? na wsiach gdzie ludzie ledwo wiążą koniec z końcem to są dopiero koszty.
Chętnie posłuchałbym raczej pomysłu jak to rozwiązać? Ktoś chętny 12:31, 16.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Proste rozwiazanieProste rozwiazanie

3 1

Spalarnia odpadów w Mielcu. Wiem że bydło ekologiczne zaraz podniesie wrzask ale taka inwestycja jest teraz syrzałem w dziesiątkę. 14:01, 16.01.2019


MielczaninMielczanin

9 4

Następne maja być płatne strefy parkowania 13:25, 16.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mi8mi8

25 10

a pajacu jakbyś umiał samodzielnie myśleć to zauważyłbyś jak poprzednia rada PIS gdzie rządzili miastem narobili długów - z 30 mln nadwyżki zrobili prawie 50 mln deficytu , MYŚL CHŁOPIE I DO ROBOTY a nie szukać zaczepek , przecież jesteś radnym, a jak nic nie możesz to rezygnuj z diety i będą oszczędności 13:26, 16.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sumisumi

21 13

dzięki ustawom PISu w sejmie jak śmiecie zdrożeją tylko 100 procent to będzie sukces ale tacy bezradni jak ten Swół będzie krzyczał że to Wiśniewski i spółka 13:37, 16.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

su2su2

19 13

i nastał czas miłości ze strony PISu i cepami leją gdzie popadnie 13:39, 16.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

łysyłysy

14 11

byle co *%#)!& co powie i byle pluć i ziać jadem oto co potrafi,, bezradny,, Swół 13:41, 16.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

magistermagister

19 11

znam wielu łysych mądrych ludzi ale to nie ten 13:42, 16.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kemot188kemot188

4 3

"brak lewoskrętow" - no tego też ja nie mogę zrozumieć. Jak można najbardziej ruchliwą ulicę w mieście z 2 i pół pasa (te pół to liczę jako lewoskręt) zmodernizować do 2 pasów ?
Że niby teraz ma być bezpieczniej ? Oni chyba nie wiedzą co to są skrzyżowania bezkolizyjne. Lepiej/prościej/i taniej zlikwidować lewoskręt i już jest bezpieczniej...
Mielec to stan umysłu. 13:53, 16.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

a tak liczęa tak liczę

17 7

dzięki ,,mądrym,,decyzjom radnych PIS przez 4 lata z mamy 50mln deficytu a przyszli rządzić to p. Chodorowski zostawił ok 30 mln nadwyżki ,to te 80 mln w bilansie jak przeliczysz na podwyżki podatków ( ok 4,5 mnl więcej rocznie) to za 18 lat zniwelują te straty 14:04, 16.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

polopolo

9 2

podwyzki byl som i bedom tak jest na calym swiecie tylko trzeba sie modlic zeby nie by,ly za wysokie zeby ni braklo nam na chleb ,y 14:11, 16.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

to jato ja

20 5

Panie Radosławie, największym błędem wspr. hali było to, że Fryderyk Kapinos posłuchał swoich naczelników i poszedł na żywioł i podpisał umowę z firmą budowlaną. Nie słuchał inżynierów i innych ludzi, którzy mu doradzali, że system zaprojektuj i wybuduj to będzie katastrofa przy wycenie inwestycji i w trakcie budowy. Oferenci zmuszeni byli wycenia koszty budowy na podstawie kilku opisanych kartek i paru schematycznych rysunkach koncepcyjnych. Nie było w przetargu nowego pełnego projektu wykonawczego więc oferenci zakładali wysokie współczynniki ryzyka i bezpieczeństwa. Mówi się nawet głośno, że wyceniali na podstawie pierwotnego projektu, dlatego cena była niewiele niższa. Nikt tak naprawdę nie zrobił zestawienia szacunkowego ile już popłynęło pieniędzy na poprzednich projektantów, inżynierów kontraktu, którym aneksowano umowy, a teraz obecnym, nowym projektantom którzy pracują na zlecenie firmy budowlanej.

Zna Pan koszty obecnie tworzonego projektu od nowa, którego cena została ukryta w kwocie budowy ? Ile zarobią nowi architekci i inżynierowi a będzie to już czwarty a może piąty zespół projektowy który zarabia na tym obiekcie począwszy od planowanych remontów starej hali ? Pokusi się Pan wyliczenie wszystkich kosztów łącznie z rozbiórkami, prawnikami i firmami zabezpieczającymi i przekaże to oficjalnie mieszkańcom ? 15:27, 16.01.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

dziobakdziobak

0 1

1. takie dywagacje nie mają sensu - na nie jest tylko jedna odpowiedź -trzeba było podpisać umowę po pierwszym przetargu, co prawda pewnie musiałaby być aneksowana ze względu na rosnące ceny materiałów ale to byłby problem Wykonawcy
2. w sprawie przetargu to MPGK dało ostatnio najlepszy przykład, w jednej z gmin podniosło ceny o 50% rok do roku, upewniło się, że nie ma konkurencji, wyszukało uchybienie w procedurze przetargowej po to by w następnym przetargu podnieść cenę jeszcze o 5%
3. wracając do śmieci to zgodnie z ustawą miasto nie może pieniędzy na inwestycje wydawać na śmieci, 20:18, 16.01.2019


to jato ja

2 2

Żadne ceny materiałów nie rosły !!! Rosły natomiast ceny robocizny, ale pomiędzy pierwszym, a drugim przetargiem ceny robocizny były niemal na jednakowym poziomie. Rosły natomiast współczynniki bezpieczeństwa zakładane przez oferentów. Im więcej było wiadomo o hali i jej kłopotach projektowych tym (padło setki pytań od oferentów do projektu) tym bardziej wykonawcy się zabezpieczali. Nasze społeczeństwo karmione jest bajką o rosnących cenach żeby zamydlić nieudolność w zarządzaniu tym projektem.
Jeszcze raz apeluję do Nowego Radnego Radosława aby poświęcił trochę czasu i odbył wizytę do Pani skarbnik oraz wydziału inwestycji i zamówień publicznych i wykonał tabelę zbiorczą wszystkich poniesionych nakładów i wydatków na projekty, przygotowania, rozbiórki, począwszy od pierwszych projektów remontów i przebudowy hali, które to projekty trafiły do kosza a każdy kosztował wiele a nawet setki tysięcy złotych. Proszę też nie zapomnieć o tym, że nawet obecne ogrodzenie placu budowy może być dzierżawione od Skanski - za jakie kwoty ? 20:35, 16.01.2019


dziobakdziobak

1 1

1. problem rosnących cen trwa od 2016r do dzisiaj no może teraz z okazji zimy wyhamował, inna sprawa to terminy dostaw niektórych materiałów budowlanych,
2. analizy też kosztują, ale przecież praca eksperta jest warta Twoim zdaniem tyle co cena kartki papieru i tuszu do drukarki
3. czasy, kiedy Wykonawcy bili się w przetargach za ceny poniżej kosztów minęły, mam nadzieję bezpowrotnie,
4. wracając do tematu śmieci - nikt nie protestuje przeciwko podnoszeniu cen przez MPGK, nie pyta dlaczego, zadaje się, że miasto też ma swoje udziały w składowisku odpadów pod Ropczycami, wiec dlaczego nie protestuje jak podnosi opłaty 21:13, 16.01.2019


smogsmog

9 1

A co spalarnie śmieci już nie działają,sypią się mandaty? 15:51, 16.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZawiszaZawisza

1 1

To ja ???? brawo i to dobry to myślenia bo cza mieć na czym czapkę nosić pozdro 16:24, 16.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AdamAdam

11 9

To jest już klasyka, że zawsze po objęciu władzy przez POstKomunę akurat wtedy następuje jakiś "kryzys" finansów uzasadniający podwyżki i zaciskanie pasa. 17:01, 16.01.2019

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

jsjs

6 1

Czy władzę w Polsce obieła Postkomuna? Bo jak mi wiadomo Mielec nie jest państwem tylko miastem który uzależniony jest od decyzji rządu i od cen które ustala producent państwowy monopolista. Teraz jak dojdzie do połaczenia Orlenu z Lotosem to bedzie jak w komunie. 05:01, 17.01.2019


AdamAdam

3 1

js, artykuł, który komentujemy dotyczy Mielca, gdzie władzę objęła POstKomuna (w sposób demokratyczny). W tym czasie władza województwa, czy państwa nie zmieniła się. Natomiast jesteśmy świadkami zmian w Mielcu tzn. galopujących podwyżek. Z pośród dwojga, wolę więc wybierać władze miasta, które: nie podwyższają i nie wyjaśniają. Natomiast co do Twych zapowiedzi, proponuję przejść na czas przeszły tzn. poczekaj jak to co piszesz się sprawdzi i dopiero wtedy komentuj fakty dokonane (a nie proroctwo). 07:10, 17.01.2019


PatPat

2 2

@Adam
Kolejny krzykacz, zarzuca coś komentującemu, a sam pisze "od rzeczy". Temat jest o podwyżce za wywóz odpadów, która nie jest wymysłem rady miasta, tylko narzucona odgórnie, przez rząd, ustawą. I nie ma tutaj znaczenia, kto dziś rządzi. Jak z ciebie taki geniusz, to idź zarządzaj miastem i zaciągaj kredyty na pokrycie wywozu śmieci. 10:02, 17.01.2019


AdamAdam

2 1

Pat, piszesz "Jak z ciebie taki geniusz, to idź zarządzaj miastem i zaciągaj kredyty na pokrycie wywozu śmieci". Odpowiadam: to tak jakby kiepski muzyk powiedział "jak ci się ta muzyka nie podoba, to sam nagraj coś lepszego" :-) nie, ja po prostu wole kupić płytę innego wykonawcy. Wracając na nasze podwórko - rządzenie to nie jest proste przerzucanie problemów na ludzi, ale ich rozwiązywanie. 10:31, 17.01.2019


AdamAdam

2 0

W związku z tym dodam, że dlatego do władz powinny być wybierane jednostki wybitne, a nie rzemieślnicy pytający wyborców "to co mamy zrobić?" 10:35, 17.01.2019


mariolkamariolka

11 3

szuka zaczepki i przegrzał mózg że włosy wyleciały i rozum wyparował a może baby brak i musiał odreagować 19:47, 16.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

katechetakatecheta

10 6

od wody ognia i PISu racz nas bronić Panie 19:49, 16.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

suwerensuweren

11 2

niestety mamy też takich radnych jak Swół, niekompetentnych krzykaczy no ale ktoś ich wybrał i tych mi bardziej szkoda jak samego Radzia 19:53, 16.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

maromaro

6 2

panie Swół. Był, jest i będzie pan tylko krzykaczem. Pchasz się wszędzie aby tylko zarobić na domek. Zastanów sie najpierw nad tym co mówisz i piszesz. Jeszcze nic nie zrobiłeś a zabierasz głos i atakujesz. Doktor od 7 boleści. 06:21, 17.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AdamAdam

2 6

Ta obecna POstKomunistyczna władza Mielca jest jak *%#)!& pracownik zasypujący szefa (wyborców) wyjaśnieniami, dlaczego nie wykonał kolejnego polecenia (obietnicy wyborczej np. czyste powietrze). Bierzcie się w końcu do roboty! 07:56, 17.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

katechetakatecheta

1 0

Co Radziu. Nie pykło. 12:38, 17.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ale hejt Ale hejt

2 1

Nie rozumiem tego. Gość zwraca uwagę na to co obiecywał Prezydent a co jest robione a Wy go hejtujecie. 16:56, 17.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

katechetakatecheta

1 1

Dajmy chwilę czasu nowym, a nie od razu atak. Ale tak tylko portafi Pis i jego pieski jak Radzio. Czysta mowa nienawiści. Wstyd. Był Kamiński, który na niczym się nie znał, a teraz jest Swół, który za wszelką cenę chce zaistnieć. Trochę pokory. 06:42, 18.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Czekać?Czekać?

0 0

No to czekaj dalej... gość napisał - niespełna dwa miesiące a podatki w górę, śmieci też mają iść w górę. Prezydent i koalicja nie czekają a reszta ma czekać, tak? Nic nie wolno napisać bo to mowa nienawiści ale to co Ty wypisujesz jest już ok i to wolno, tak? Jesteś jakimś niedorozwojem... 11:32, 18.01.2019


do katechetado katecheta

1 0

wskaż proszę konkretne zdanie z tzw. mową nienawiści bo ja nie odnajduje... Odnajduje za to w komentarzach nienawiść... ale do PiS. I to jest paradoks gdy złodziej krzyczy łapać złodzieja. Zacznij od siebie pajacu a później czep się innych. 11:35, 18.01.2019


Hejtują parobki KiełHejtują parobki Kieł

0 1

Ale hejt. Chyba znów Kiełbasa udostępnij klasę komputerową w szkole, bo trudno mi uwierzyć że ludzie sami z siebie takie bzdury wypisują i hejtują za to że ktoś coś napisał na facebooku a co jest nie po myśli obecnej mieleckiej władzy. 11:40, 18.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%