Zamknij

Nim zarejestrujesz swoją pierwszą domenę

13:04, 13.11.2018 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 13:04, 13.11.2018

Bez domeny nie ma adresu internetowego, a bez adresu internetowego nie ma strony www, która stanowi w dzisiejszych czasach idealną wizytówkę marketingową każdego chcącego odnieść sukces w biznesie, w zasadzie dowolnego kalibru i dowolnej branży. W szczególności w grę wchodzi jednak umiejętność znalezienia na tyle dobrej nazwy dla swojej witryny, aby potencjalna grupa odbiorców rzeczywiście chciała na nią wchodzić, na niej zostawać i na nią powracać. Jak to zrobić? Sprawdź w naszym informatorze znajdującym się poniżej.

Rozległa gama możliwości

Nie musisz wybierać nazwy pochopnie, na łapu-capu, bo właśnie zdecydowałeś się zafundować sobie stronę internetową z prawdziwego zdarzenia. Najpierw zacznij od gruntownej selekcji, która opierać się powinna na kilku istotnych elementach- słowo nietrudne do zapamiętania, czytelna fraza, zrozumiała dla odbiorców w każdym wieku, powszechnie znana końcówka adresu, wskazująca na profesjonalizm strony. Niestety, w gąszczu przeróżnych dostępnych domen, w tym także dość szerokiego wachlarza domen bezpłatnych, znajduje się cała masa rozmaitych możliwości, dlatego nie dziwi nikogo fakt, że rzeczywiście trudno jest się połapać, w tym, co wybrać i na jaki typ nazewnictwa się zdecydować. Świetnym rozwiązaniem bez wątpienia będzie skorzystanie ze wsparcia doświadczonych fachowców, jak na przykład ci z Hekko.pl, którzy bezpośrednio za Ciebie dokonają wyboru optymalnej domeny, ale też i przeprowadzą jej rejestrację. To inwestycja długofalowa, opłacalna z perspektywy czasu, więc warto ją poczynić, by nie zbłądzić na drodze indywidualnych poszukiwań właściwego adresu swej wirtualnej wizytówki.

Praktyczne porady

O ile nie postawiłeś na pomoc ekspertów jak ci z Hekko.pl, koniecznie zaznajom się z naszymi praktycznymi wskazówkami. Punkt pierwszy ? używaj prostej, nieskomplikowanej nazwy domenowej. Punkt drugi ? nie wyczerpuj całego limitu znaków, to że masz do dyspozycji maksymalnie 60 znaków, nie oznacza wcale, że z tylu aż musisz skorzystać, zachowaj umiar. Punkt trzeci- jeśli masz markę, tworzysz ją, lub właśnie wykreowałeś, ale teraz chcesz ją wypromować, zaryzykuj i wybierz adres internetowy oparty na nazwie firmy. Punkt czwarty ? unikaj skrótów, znaków, cyfr, łączników, kresek.

Szukaj możliwych rozwiązań

Jeżeli zaufasz specjalistom z renomowanej firmy typu wspomniana już marka Hekko.pl, możesz spać spokojnie, że Twoja strona internetowa otrzyma nazwę adekwatną do jej treści. Będzie to na pewno serwis opatrzony optymalną domeną także pod względem pozycjonowania i szeroko rozumianych zabiegów SEO. Kiedy natomiast chcesz postarać się o dobrą nazwę dla swojej witryny samodzielnie, nie zniechęcaj się, gdy wszelkie wpadające Ci do głowy określenia, okażą się zajęte. Zawsze jest jakaś ścieżka, w tym między innymi można skontaktować się z właścicielem domeny i podpytać go, czy nie zechciałby jej sprzedać. Ponadto, często rozmaite domeny są dostępne na giełdach domen bądź realne do nabycia od brokerów.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%